Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jak powstawał Bulletstorm - strona wizualna gry

26 postów w tym temacie

gram.pl

Opowiedzieliśmy już, jak rozwijała się sama koncepcja projektu Bulletstorm i jak ewoluowała otoczka fabularna. Pora na historię strony wizualnej gry, naszym przewodnikiem jest tym razem Andrzej Poznański, art director w studiu People Can Fly.

Przeczytaj cały tekst "Jak powstawał Bulletstorm - strona wizualna gry" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 19:31, Madoc napisał:

Nie da się przejść na drugą stronę.

Właśnie widzę, że coś wysiadło... zbadamy co i jak, póki co puszczam całość jako długaśny, jednostronicowy tekst - chyba lepiej tak póki co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 19:33, Lucas_the_Great napisał:

Właśnie widzę, że coś wysiadło... zbadamy co i jak, póki co puszczam całość jako długaśny,
jednostronicowy tekst - chyba lepiej tak póki co?

Nie wiem jak innym, ale mi się taki tekst czytało nawet przyjemniej i lepiej :)

Swoją drogą, bardzo ciekawy i fajnie napisany artykuł, choć mógłby być trochę dłuższy - bardzo ciekawy temat wybraliście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sugeruję częściej robić teksy zawarte w całości na jednej stronie. Jak zauważyli poprzednicy, o wiele wygodniej i bardziej spójnie się je czyta:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w kwestii technicznej artykułów. Precz ze stronami! Tak jest wygodniej, łatwiej i lepiej.

Sama zawartość tekstu zadowalająca bo nie ma to jak wypowiedzi twórców gry. Czekam na kolejne części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mi się podobały te części w których Epic na początku nie był bardzo przekonany co do tej ułańskiej fantazji.
"Ponieważ jednak ten styl, ten charakter udawało nam się uchwycić, to pomimo, że Epic na początku bardzo konkretnie chciał nas pilotować, w pewnym momencie powiedział "dobra, róbcie w cholerę swoje, bo nam się to zaczyna podobać"."

Artykuł super, więcej proszę gdyż odczuwam spory niedosyt :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bulletstorm to syf po graniu w niego 6h stwierdziłem że żałuje wydanych pieniędzy, jeśli chodzi o wersję PC to jest straszliwy port z konsoli odczujecie to na każdym kroku, grafika tak zachwalana tak naprawdę jest przeciętna a tryb wieloosobowy jest po prostu do du**. Będę to powtarzał wszędzie po prostu nie warto kupować tej gry, jestem tak strasznie zawidziany ta produkcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 19:33, Lucas_the_Great napisał:

> Nie da się przejść na drugą stronę.
Właśnie widzę, że coś wysiadło... zbadamy co i jak, póki co puszczam całość jako długaśny,
jednostronicowy tekst - chyba lepiej tak póki co?

Tak zawsze jest lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam: czemu nikt nie trąbi o karygodnych błędach w wersji PC? 16 bitowa grafika u jednych, u drugich w ogóle się nie da grać przez błąd PhysX''a [ludzie mają nowszą wersję a i tak gra pozostaje kapryśna], jeśli jednak uda się ten błąd pominąć pewnym trickiem to Games for Windows: Live nie działa i nici z save''ów... Skopali to na początek, ale sama gra mi się bardzo podoba, nie wiem czy w coś podobnego grałem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak o to przez przypadek człowiek stworzył jednostronicowy, długi artykuł, który czyta się o wiele lepiej niżeli przekładając z jednej strony na drugą :) Podobnie było z kołem panowie i panie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 22:56, Fuadex napisał:

Ja się zastanawiam: czemu nikt nie trąbi o karygodnych błędach w wersji PC? 16 bitowa
grafika u jednych, u drugich w ogóle się nie da grać przez błąd PhysX''a [ludzie mają
nowszą wersję a i tak gra pozostaje kapryśna], jeśli jednak uda się ten błąd pominąć
pewnym trickiem to Games for Windows: Live nie działa i nici z save''ów... Skopali to
na początek, ale sama gra mi się bardzo podoba, nie wiem czy w coś podobnego grałem..

Tak samo było podobno z Falloutem 3,w mediach pominęli fakt że na niektórych komputerach gra ciągle wywala,a gdy cały hype przeminął nie było już o czym mówić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znacznie ciekawszy artykuł od tego o tle fabularnym, który był takim laniem wody i niczego konkretnego nie zawierał. Tu się przynajmniej w kilku kwestiach można było czegoś dowiedzieć.
btw. Przywiązujcie trochę większą wagę do literówek bo jednak zbyt często się pojawiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 22:56, Fuadex napisał:

Ja się zastanawiam: czemu nikt nie trąbi o karygodnych błędach w wersji PC? 16 bitowa
grafika u jednych, u drugich w ogóle się nie da grać przez błąd PhysX''a [ludzie mają
nowszą wersję a i tak gra pozostaje kapryśna], jeśli jednak uda się ten błąd pominąć
pewnym trickiem to Games for Windows: Live nie działa i nici z save''ów... Skopali to
na początek, ale sama gra mi się bardzo podoba, nie wiem czy w coś podobnego grałem..

teraz to wiadomo dlaczego nie chcieli wydać dema na pc przed premiera, nikt by takiego kiepskiego konsolowego portu nie kupil

dla mnie tez lepiej jak tekst jest w calosci na jednej stronie, jeszcze tylko nie wiem po co jest ta strona z belka, moglibyscie ja usunac, jakies zabezpieczenie przed botami? ale po co :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj grając zauważyłem, że od strony technicznej gra trochękuleje. Najpierw czarne paski, potem po zmianie ustawień grafiki zniknęły, ale pojawiają się dziwne cienie na bohaterach podczas cut-scenek. Tak samo ciemne pomieszczenia - czarny nie jest czarny, tylko jakiś taki dziwny. Jak widać wszystko rozbija się o cieniowanie. Jednak grać się da, a daje to tyle frajdy, że zupełnie można olać takie niedociągnięcia techniczne. Mam jednak nadzieję, żę poprawią to jakimś patchem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2011 o 09:33, bejton napisał:

Ja wczoraj grając zauważyłem, że od strony technicznej gra trochękuleje. Najpierw czarne
paski, potem po zmianie ustawień grafiki zniknęły, ale pojawiają się dziwne cienie na
bohaterach podczas cut-scenek. Tak samo ciemne pomieszczenia - czarny nie jest czarny,
tylko jakiś taki dziwny. Jak widać wszystko rozbija się o cieniowanie.

Nic z tych rzeczy u siebie na PC nie widziałem (Q8300, GF 9800GT, W7 64bit, 4 giga RAM) - albo wymagasz za dużo od swojej karty, albo potrzebne są nowsze stery, albo... masz jakąś konfigurację elementów, na którą dotąd PCF nie wpadło (uroki PC)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E7300, GF9600GT 512, W7 64-bit i 2 GB DDR2 800. Sterowniki ostatnio aktualizowałem, bo nagle po tym magicznie przestało lagować mi Black Ops. Nawet teraz sprawdziłem, są najnowsze. A jakoś nie katuję tej gry, bo jak na dzisiejsze standardy gram w niskiej bardzo rozdziałce, tzn 1280x1024. Gdyby tylko nie to dziwnie fioletowe (?) cienie w ciemnych pomieszczeniach to byłoby super. Może one nawet nie są fioletowe, tylko takie jakieś... hmmm świecą jak benzyna, ooo. Dziwnie połyskują. Wiesz, w ogniu totalnej sieczki nie przeszkadza mi to, ale nie obraziłbym się, jakby to zniknęło. Co do pasków czarnych, to na gry-online gość miał taki sam problem, ale wystarczyło zmienić jakość obróbki na ''niskie''. Zmiana cieni na dowolne inne ustawienie nic nie dawała (uprzedzając kolejne pytanie). Niby U3 w innych grach działał zawsze bezproblemowo, chociaż ja z 2 strony rozumiem, że on był modowany przez PCF, żeby był odpowiedni do ich koncepcji/gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować