Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age II - jeszcze jeden przedmiot do doblokowania

32 postów w tym temacie

Trzeba codziennie odwiedzać stronę gry na Facebooku i udostępniać znajomym każdy umieszczony tam post zaczynając od dzisiaj, a kończąc 4 marca.

No chyba ich porąbało i to zdrowo.

Trzeci już tytuł AAA, który przez zbyt agresywną i nachalną kampanię reklamową (czyt. otwieram lodówkę i widzę kolejny itemek do odblokowania jeśli zrobię 5 skłonów i 3 przysiady) spada na sam dół mojej listy "must have" zaraz po Bulletstormie i Wiedźminie 2. Brawo, tak trzymać panowie od marketingu, świetną krecią robotę robicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2011 o 18:30, SuavekS napisał:

Ciekawe jaką zabawę mają z tego ludki z EA/BioWare. Rzucają co kilka dni kolejny przedmiot
przed nos graczy, ale nie pozwalają im ich zdobyć dopóki ładnie nie poproszą, siądą na
tylnych łapach, dadzą głos i pomachają ogonem. Przykro mi to mówić, ale tak właśnie to
wygląda - wykonaj sztuczkę a dostaniesz smakołyk w nagrodę.


Jakże trafne porównanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2011 o 19:14, Mercuror napisał:

No chyba ich porąbało i to zdrowo.


Hehe, cóż zdają sobie sprawę, że gra nie sprzeda się tak świetnie jak zakładali. Starają się to zmienić.

Z nieoficjalnych źródeł wiem, że jutro będzie do odblokowania ekskluzywna piżama dla głównego bohatera, dodająca +5 do sadzenia buraków o poranku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu: niedługo, aby kupić i móc grać w cokolwiek będzie trzeba to polecać znajomym na FB, bo bez tego gra się nie uruchomi. Popieranie tego syfiarskiego "portalu społecznościowego" i wpychanie go wszędzie zaczyna mnie za bardzo mierzić. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od tego co za gra ostatecznie wyjdzie twórcom (a grałem w demo i krótko mówiąc mi się ta gra nie podoba, ale to nie jest wątek o tym), mnie również denerwuje ten owczy pęd do umieszczania wszystkiego i wszystkich na facebooku i to "lajkowanie" (co za słowo...) na siłę za przysmak dla pieska, jak choćby taki dodatkowy przedmiot do gry.

Nasza Cenega też pozwalała się lubić za dodatkowe punkty do Kompanii itd. Promowanie przyjaźni za pieniądze? :)

Może naprawdę EA sądzi, że gierka nie zawojuje świata i stara się jeszcze przed premierą rozdać jak najwięcej niewiele znaczących bonusów, aby przywiązać graczy do tytułu? Marketingowcy na pewno na tym siedzieli. Przecież to niemożliwe, żeby ktoś mający już kilka DLC (nazwijmy to szumnie) do gry później jej nie kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2011 o 07:41, Pajonk78 napisał:

Ja pierdziu: niedługo, aby kupić i móc grać w cokolwiek będzie trzeba to polecać znajomym
na FB, bo bez tego gra się nie uruchomi. Popieranie tego syfiarskiego "portalu społecznościowego"
i wpychanie go wszędzie zaczyna mnie za bardzo mierzić. :/

No, to się robi zbyt nachalne. Czasami firma walnie jakieś info o grze i daje linka do fb. Szkoda tylko, że ci co nie mają tam konta nic nie zobaczą. A akcja jaką zrobił blizz integrując sc2 z fb to woła już o pomstę do nieba (za to na głupie czaty czekaliśmy ponad 0.5 roku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2011 o 19:14, Mercuror napisał:

Trzeci już tytuł AAA, który przez zbyt agresywną i nachalną kampanię reklamową (czyt.
otwieram lodówkę i widzę kolejny itemek do odblokowania jeśli zrobię 5 skłonów i 3 przysiady)
spada na sam dół mojej listy "must have" zaraz po Bulletstormie i Wiedźminie 2. Brawo,
tak trzymać panowie od marketingu, świetną krecią robotę robicie.


Jeśli faktycznie kampania Cię zniechęciła, to musisz być strasznie drażliwy na tym punkcie - nie pomyślałeś, że warto np. omijać newsy związane z grą, która Cię interesuje? Choćby po to, by uniknąć ewentualnych spoilerów, od których się roi w całym Internecie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.03.2011 o 13:13, Vojtas napisał:

Jeśli faktycznie kampania Cię zniechęciła, to musisz być strasznie drażliwy na tym punkcie
- nie pomyślałeś, że warto np. omijać newsy związane z grą, która Cię interesuje? Choćby
po to, by uniknąć ewentualnych spoilerów, od których się roi w całym Internecie? :)

ale z drugiej strony chyba przyznasz, że jak co 6 godzin był na gramie news "polacy ciągle pierwsi w bulletstorm" to już to było masakrycznie męczące, bo ginęły pod tym spamem newsy ciekawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2011 o 15:29, dark_master napisał:

ale z drugiej strony chyba przyznasz, że jak co 6 godzin był na gramie news "polacy ciągle
pierwsi w bulletstorm" to już to było masakrycznie męczące, bo ginęły pod tym spamem
newsy ciekawsze.


Oczywiście, że przyznam. Sam marudziłem na ten temat. Premiera 3DS to samo. Zamiast zrobić max. 4 długie newsy, trzeba było ich zrobić 10...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2011 o 15:29, dark_master napisał:

bo ginęły pod tym spamem
newsy ciekawsze.


Albo zamiast tych ciekawych trafiają takie perełki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować