Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości do Dragon Age II na PC już dostępna

37 postów w tym temacie

Adam Berlik

Dziś ma miejsce amerykańska premiera Dragon Age II. BioWare postanowiło wypuścić już pierwszą aktualizację – posiadacze wersji na PC mogą pobrać paczkę tekstur w wysokiej rozdzielczości.

Przeczytaj cały tekst "Paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości do Dragon Age II na PC już dostępna" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko spoko - grałem w demo i faktycznie grafika, podobnie jak w jedynce, nie powala. Ale karta z 1 GB? DX11? Postarajcie się najpierw żeby DA2 dorównywał graficznie takiemu Wiedźminowi z 2007 roku - potem zajmijcie się dostosowywaniem wyglądu gry do dzisiejszych standardów i podwyższaniem wymagań...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najwyraźniej właściciele PC dostają wersję konsolową, która dopiero teraz będzie sukcesywnie przystosowywana dla ich maszyn... "Chyba" naprawdę będzie klapa roku - no chyba, że na Gramie pojawi się jeszcze "szabanaście" wpierających, że Bioware stworzyło mistrzowską grę i nic lepszego się już nie trafi, a ludzie w to uwierzą - przynajmniej u nas byłaby dobra sprzedaż... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, a żeby kieć DX11 to kup Windowsa 7, a potem dokup jeszcze coś, a potem jeszcze i jeszcze..

Mój GTX460 w takiej grze, z XP jest ograniczony, nie wierze, że DX9 nie obsługuje takich tekstur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 11:48, Vel_Grozny napisał:

No. Niedługo premiera. Najwyższa pora na wydanie 1GB patcha :D


Najlepszym sposobem byłoby spuszczenie na DA2 i Bioware ( do czasu rehabilitacji ) zasłony milczenia ..... nóż się w kieszeni otwiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, wprawdzie jak kupię (kiedyś), to i tak będę ściągał całą grę (Steam), więc ten 1GB nie robi mi różnicy, ale wypuszczanie takiego patcha jest śmieszne. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie patch, to zestaw dodatkowych tekstur wysokiej rozdzielczości. Między patchem (który z definicji służy do naprawy błędów w grze) a zestawem dodatkowych tekstur istnieje istotna różnica. Takie paczki z teksturami powstają do wielu różnych gier. Nic w tym dziwnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 12:03, Strider napisał:

To nie patch, to zestaw dodatkowych tekstur wysokiej rozdzielczości. Między patchem (który
z definicji służy do naprawy błędów w grze) a zestawem dodatkowych tekstur istnieje istotna
różnica. Takie paczki z teksturami powstają do wielu różnych gier. Nic w tym dziwnego.

Dziwne jest to, że nie ma ich na płycie z grą. Przecież oni tych tekstur od zera nie robili po skończeniu gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 12:03, Strider napisał:

/ciach/

Czy mam to rozumieć, że to jest normalne iż gra na PC w dniu premiery jest pozbawiona tak oczywistej rzeczy i jeśli chcę ją mieć będę zmuszony to ściągnąć? No proszę Cię! Rozumiem, gdyby taka paczka wyszła do gry sprzed X lat w celu dostosowania grafiki do dzisiejszych "standardów", ale nie w tym samym dniu, gdy gra ujrzy światło dzienne. Tak to niestety jest, gdy gra jest tworzona na konsolę i zostaje konwertowana na PC: z doświadczenia wiem, że nic dobrego z tego nie wynika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 12:05, Vel_Grozny napisał:

Dziwne jest to, że nie ma ich na płycie z grą. Przecież oni tych tekstur od zera nie
robili po skończeniu gry.

Może nie mieli już miejsca na płycie, a nie chcieli dodawać drugiej, bo to większe koszty i mniej $ dla wydawcy/twórców. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 11:55, Even93 napisał:

Tak tak, a żeby kieć DX11 to kup Windowsa 7, a potem dokup jeszcze coś, a potem jeszcze
i jeszcze..

Mój GTX460 w takiej grze, z XP jest ograniczony, nie wierze, że DX9 nie obsługuje takich
tekstur.


Masz GTX460 i wciąż korzystasz z XP? To tak, jakbyś silnik bolidu F1 włożył do malucha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 12:45, Principes napisał:

Masz GTX460 i wciąż korzystasz z XP? To tak, jakbyś silnik bolidu F1 włożył do malucha.

odwrotnie, xp nadal jest najszybszy w grach i tyle, dodawanie kilku efektow w dx10/11 pogarsza wydajnosc gier takze w dx9 w win7

Even93 ma racje, robia nas w balona i tyle, microsoft albo ati/nvidia musieli za to zaplacic, zeby nie dalo sie ustawic lepszych tekstur na dx9? ze do nich trzeba miec dx11? wierzysz w to? obie wersje tekstur i tak sa lata za konkurencja, to samo bylo w crysis1 i dx10, ktos posmarowal za to zeby zablokowac ustawienia very high na xp, a jak sie okazalo doskonale dzialaly zmieniajac zmienne w plikach i do tego gra chodzila znacznie szybciej na xp :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Masz GTX460 i wciąż korzystasz z XP? To tak, jakbyś silnik bolidu F1 włożył do malucha.

Miło mi że tym razem mogę się z Tobą zgodzić :) Ludzie nie przestają mnie zadziwiać - kupowanie karty z obsługą DX 11 i montowanie jej w kompie na, którym "hula" pamiętający zeszłą dekadę dziadek XP - hmm... gdzie tu sens, gdzie logika ?

------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------

A samo wypuszczenie texture packa do sieci ? Nie rozumiem co w tym nienormalnego - mniejszość, która ma 1 GB karty z DX11 sobie ściągnie (1 GB do zassania to niedużo), a reszta może sobie darować i zaoszczędzić miejsce na dysku. Pewnie też jest jakiś haczyk i piraci (przynajmniej początkowo) nie będą mogli tego "packa" zainstalować. Same korzyści oraz oszczędność czasu i miejsca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 13:17, mronoth napisał:

odwrotnie, xp nadal jest najszybszy w grach i tyle, dodawanie kilku efektow w dx10/11
pogarsza wydajnosc gier takze w dx9 w win7


Przy tej karcie wzrost wydajności jest praktycznie niezauważalny. Już lepiej grać w DX10/11 i mieć 1% mniej FPS niż siedzieć na dziedku XP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 13:37, Henrar napisał:

Przy tej karcie wzrost wydajności jest praktycznie niezauważalny. Już lepiej grać
w DX10/11 i mieć 1% mniej FPS niż siedzieć na dziedku XP.


nieprawda, tak sie sklada, ze mam ta karte i niektore gry nawet na samym dx9 potrafia chodzic o 40% szybciej na xp niz na win7, po wlaczeniu pierdol z dx10/11 to wydajnosc leci jeszcze bardziej

ale mniejsza o to, bardziej chodzi mi o to, ze wrzucaja do dx11 tekstury i inne rzeczy, ktore jeszcze niedawno bez problemow chodzily na dx9 (a nawet byly lepsze) zmuszajac ludzi ktorzy maja jeszcze bardzo dobre karty dx10 np gtx260-295 do zmiany karty i/lub windowsa, zwykle chamstwo producentow i tyle

niedlugo dojdzie do tego ze gry bedzie mozna na dx9 i winxp odpalic tylko na ustawieniach low ktore beda przypominaly graficznie half life1, tylko po to zeby ludzi zmusic do zmiany gpu/os :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patch z tekstukami Hi-Res dobrze że wypuścili bo posiadacze PC-tów narzekali że gra wygląda jak z przed dwóch lat i nie wykorzystuje możliwości kart zgodnych z dx11. Nie ma co się rozckliwiać nad teksturami jak gra może się okazać fabularnym zgonem, po demku DAII jak narazie to dużo efekciarstwa jak dla mnie w tej grze i zatracenie prawdziwego cRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 13:37, Henrar napisał:

Przy tej karcie wzrost wydajności jest praktycznie niezauważalny. Już lepiej grać
w DX10/11 i mieć 1% mniej FPS niż siedzieć na dziedku XP.

Trzeba by znać całą konfigurację kompa. Jeśli np. ma tylko 2gb ramu to pod Vistą/Win7 zobaczy tych klatek dużo mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2011 o 13:49, mronoth napisał:

ale mniejsza o to, bardziej chodzi mi o to, ze wrzucaja do dx11 tekstury i inne rzeczy,
ktore jeszcze niedawno bez problemow chodzily na dx9 (a nawet byly lepsze) zmuszajac
ludzi ktorzy maja jeszcze bardzo dobre karty dx10 np gtx260-295 do zmiany karty i/lub
windowsa, zwykle chamstwo producentow i tyle


Jak to zmuszają? Gdzie jest napisane, że twórca zmusza gracza do pobrania tych hi-res tekstur, kupienia nowej karty, nowego systemu i cieszenia się w pełni z gry?
Nikt do tego nie zmusza, pobierasz jeśli masz do tego sprzęt i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować