Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Battlefield 3 - nowy gameplay już dostępny

91 postów w tym temacie

ten cień w czasie czołgania postaci strasznie mnie dobija czuje jak by postać była doklejona do monitora a nie łączyła się z tłem. mam nadzieje ze to poprawią bo wygląda to strasznie wręcz jak by się unosiła nad ziemią. No i trochę fizyki w sensie pokazali by ciężar ze postać opiera się na 1 stronie ciała. Reszta super;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda pięknie. Zrezygnowałem już z wersji konsolowej :) - nie zniosę grania w takie arcydzieło w 24 osoby i w 720p lub nawet niżej.

Co do trailera jednak mam pewne uwagi...
1. Zaraz po wyjściu przez drzwi pada strzał snajpera w doniczkę. Dwóch naszych towarzyszy rozgląda się i próbuje go dostrzec. Mam pytanie... co robi żołnierz stojący najbliżej nas? Broń opuszczona i patrzy się w przeciwnym kierunku tak jakby nic się nie działo a to był rutynowy patrol (dzieje się to około 32 sekundy).
Potem nawet sprawdza sobie broń w sposób jawnie zdradzający jego znudzenie...
2. Skrypty !! Żaden snajper nie pudłuje w taki sposób (tutaj można powiedzieć że snajper strzela od tak sobie).
Dodatkowo żołnierz najdalej od nas chowając się za pierwszą osłoną trzyma cały czas wychyloną za murek głowę. W tym czasie snajper powinien móc 2 razy zrobić mu head''a (sekunda 40)
3. W momencie przechodzenia pomiędzy osłoną 2 a 3 żołnierz przed nami nie biegnie tylko truchta sobie będąc do tego wyprostowanym... w realu byłby martwy
4. Czas 1:25 - żołnierz klęczy schowany za murkiem lecz wyraźnie widać że czubek głowy ma odsłonięty
5. 1:31 - drugi żołnierz kuca dokładnie naprzeciwko dziury w murku !! WTF?
6. Ktoś wcześniej chwalił animację turlającej się wyrzutni rakiet... radzę obejrzeć to jeszcze raz. Na początku jest ładnie gdyż "kolba" obraca się wokół własnej osi lecz pod koniec kolba jest nieruchoma a wyrzutnia przez ułamek sekundy sama "płynie po podłodze"
7. Jeśli chodzi o miejsce trafienia rakiety to faktycznie "epicentrum wybuchu" wydaję się znajdować parę pięter poniżej punktu trafienia... nie znam się na tym ale może tak to wygląda w rzeczywistości? Jednakże takie zjawisko na tym trailerze również dostrzegam.

Nie jestem fanem CoD''a. Baaa... nawet go nie lubię. Zachciało mi się tylko trochę się poczepiać czego owocem jest powyższa lista :P. Nie mówię że BF3 to słaba gra. Czekam na nią z niecierpliwością. Specjalnie złożę komputer pod nią i będę zagrywał się w multi do upadłego :). Do zobaczenia na misji !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grafika niezla, jak dla mnie to miasto wyglada nawet lepiej niz w crysis2, tylko kilka beznadziejnych tekstur psuje efekt, np w 0:30 zolta tekstura na scianie - bardzo niskiej rozdzielczosci, super efekty destrukcji po trafieniu rakieta w budynek, tylko gameplay jakos mi srednio podchodzi bo jak wiekszosc gry bedzie tak wygladalo to ja dziekuje, to jak uczestniczenie w filmie, zero dowolnosci, skrypt na skrypcie, caly czas czekasz az skrypt sie odpali, czekasz az otworza ci drzwi, czekasz az ktos ci poda rakiete, zawsze tak samo

@Sauron920925: racja, animacja turlajacej sie wyrzutni rakiet bardzo slaba, zero fizyki (ktos tu wspominal o fizyce :D), widac ze to skrypt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2011 o 15:03, arborek napisał:

Ja bym nie był takim optymistom :) po premierze MW2 też wszyscy przeklinali serię, przysięgali
że już nigdy więcej, że to jakiś śmiech na sali, że się nie da grać... no i co się stało
przy premierze BO ? Co z tego że ludzie piszą na forach ... jak i tak potem idą i robią
coś innego :P


Zauważ tylko jedną, znaczącą różnicę. W chwili, gdy wychodził BO, nie miał on żadnego realnego konkurenta, który miażdżyłby go w każdym aspekcie. owszem, było BC2 - ale tylko w multi, bo na singla tam nikt nie patrzył. Były inne dobre strzelaniny, jak Metro 2033 choćby - ale to z kolei w singlu. I był MoH, tyle, że w zasadzie kalkował wszystko od innych (w raczej większym niż mniejszym stopniu).

Dlatego ludzie kupowali BO - jedni dlatego, że naprawdę tego oczekiwali, ale inni dlatego, że niespecjalnie mieli innych kandydatów do zagrania.

Teraz z kolei, jeśli gra sprosta gameplayom, BF3 może okazać się lepszy od CoD''a we WSZYSTKIM. Ponadto, z wypowiedzi twórców CoD''a wynika, że raczej niewielu zmian możemy się spodziewać ("odnowiony" silnik sprzed X lat? Bez przesady... Nowa formuła rozgrywki? Już bo uwierzę...). Ponadto, nowy CoD najpewniej znajdował się w produkcji, zanim jeszcze wydano BO, a co za tym idzie, zanim konkurencja (DICE) pokazała w gameplay''ach, na co ich stać. Sądzę więc, że Acti nic tu nie zmieniło, i znowu chciało zrobić odgrzewanego kotleta (bo jakie są przesłanki, by myśleć inaczej?).

Jeśli więc wszystko się sprawdzi, jeśli BF3 prezentować będzie taką jakość, jak an gameplay''ach, a Acti nie zrobi wręcz SKOKU jakościowego (tak w gameplay''u, jak i grafice, na co osobiście nie liczę), to BF3 może być pod KAŻDYM względem (tak w singlu, jak i multi) lepszy od nowego CoD''a.

I wtedy z kolei nie musi być tak, jak przy BO - bo będzie realna alternatywa, gra, która we WSZYSTKIM będzie lepsza. A to może z kolei oznaczać, że to ona, a nie CoD, sprzeda się w nastu milionach.

A jak będzie? Zobaczymy, oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2011 o 13:35, Kessarath napisał:

Czujecie to w MULTI? CZY CZUJECIE TO KU**A W MULTI!!??

Prawdę mówiąc nie. Takie rzeczy wyglądają ładnie tylko na filmikach. W multi takie akcje pewnie będą na porządku dziennym, a jak powszechnie wiadomo, gdy coś jest na porządku dziennym, po paru razach przechodzi do normalności i tego typu sceny już na nikim nie będą robiły wrażenia.

Tak czy siak, wygląda to nieziemsko, ale jedyne co mnie teraz interesuje, to wymagania sprzętowe. Niby te minimalne mają wcale nie być takie wysokie, jakich się wszyscy spodziewają - ponoć Frostbite 2 to wysoce skalowalny silnik, ale i tak się obawiam, że sobie w to raczej nie zagram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche słabo wyszło zniszczenie budynku.Wybuch rozprzestrzenił się za bardzo na prawo.Musieliby użyć jakiegoś pocisku burzącego,bo żeby tyle pierdykło to rakieta z samolotu może i by tak nie zrobiła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2011 o 17:50, seboran napisał:

Troche słabo wyszło zniszczenie budynku.Wybuch rozprzestrzenił się za bardzo na prawo.Musieliby
użyć jakiegoś pocisku burzącego,bo żeby tyle pierdykło to rakieta z samolotu może i by
tak nie zrobiła.


Nice :D specjalista pirotechnik i ekspert budowlany w jednym :D zakładam że wiesz o czym mówisz bo widziałeś setki wybuchów rakiet i dziesiątki razy twoi koledzy rozwalali snajpera wyrzutnią rakiet :D masz gdzieś CV pod ręką... ? wyślemy i będziesz ekspertem jak będą projektować 3 wersję silnika :D wszystkie wybuchy będą się rozchodziły mniej na prawo :D:D

załamka :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wszyscy są zachwyceni tym kilkuminutowym gameplayem... Nawet mi się podoba (zawsze wolałem CoD-a od BF). Ale pożyjemy zobaczymy. Jeśli na xboxa będzie tak dobrze wyglądał to kupię. Lecz nie pre-ordera, gdyż wolę posłuchać recenzji i pooglądać gameplaye ;P Mam nadzieję, że w multi snajperzy też będą tak chybiali :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2011 o 16:53, Sauron920925 napisał:

1. Zaraz po wyjściu przez drzwi pada strzał snajpera w doniczkę. Dwóch naszych towarzyszy
rozgląda się i próbuje go dostrzec. Mam pytanie... co robi żołnierz stojący najbliżej
nas? Broń opuszczona i patrzy się w przeciwnym kierunku[...]


Ale co w tym dziwnego? Standardowa taktyka poruszania się w terenie, stosowana przez wojaków USA. Zawsze musi się ktoś patrzeć do tyłu - przysłowiowe "oczy dookoła du*y" ( http://tnij.org/kw8n ) w innym wypadku, wystrzelaliby ich jak kaczki.

Dnia 16.03.2011 o 16:53, Sauron920925 napisał:

2.
3.
4.
5.


Z tym się zgadzam. Du*a a nie snajper (ja bym ich tam dawno wytłukł :D) tym bardziej, że jak mówili używał kalibru 50 cal. - spokojnie mógł strzelać przez murek. Z drugiej strony - wiele już słyszałem narzekań, że przeciwnicy w grach mają dosłownie aimbota - teraz jest inaczej i też jest źle? Gdyby ten snajper miał celność jak Chuck Mawhinney to nie pogralibyśmy sobie za długo :)

Dnia 16.03.2011 o 16:53, Sauron920925 napisał:

6. Ktoś wcześniej chwalił animację turlającej się wyrzutni rakiet... radzę obejrzeć to
jeszcze raz. Na początku jest ładnie gdyż "kolba" obraca się wokół własnej osi lecz pod
koniec kolba jest nieruchoma a wyrzutnia przez ułamek sekundy sama "płynie po podłodze"


Nie wiem czy wiesz, ale wyrzutnia AT- 4 nie ma okrągłych zakończeń (bardziej coś na kształt ośmiokąta - http://tnij.org/kw87 ) dlatego najpierw się turla, a później przesuwa.

Dnia 16.03.2011 o 16:53, Sauron920925 napisał:

7. Jeśli chodzi o miejsce trafienia rakiety to faktycznie "epicentrum wybuchu" wydaję
się znajdować parę pięter poniżej punktu trafienia...


Dwa słowa: pocisk termobaryczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie może to wyglądać jak realny świat,byle tylko się fajnie fragowało;]
Już wiem że będę kampił ze snajperką i tylko wkurzał przeciwników;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miazga, po prostu miazga!

A tak w ogóle, jakiegoś newsa o Preyu 2 byście zamieścili, teaser się właśnie ukazał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować