Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

To wcale nie jest zabawne - Prey 2 bez portali i zmiennej grawitacji

23 postów w tym temacie

Typowe jechanie na marce, nie do zaakceptowania. Mam nadzieje, ze gra odniesie spektakularna porazke - moze wtedy garniaki sie naucza, ze nie wszystko da sie opchnac graczom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw gram.pl zapowiedzieli, że nie będą znów dawać tych 1kwietniowych irytujących newsów, teraz tutaj dopisują, że info jest z wczoraj. Jednak sam fakt usunięcia wszystkich rzeczy, które były głównym atrybutem pierwszej części i miały znaczący wpływ na jej sukces jest dość dziwny delikatnie mówiąc. Nie wiem co o tym myśleć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to żart, ale jeśli nie to po co to nazywać Prey 2? Skoro nic wspólnego nie będzie miało z poprzednią częścią...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2011 o 14:25, golic napisał:

Nie wiem czy to żart, ale jeśli nie to po co to nazywać Prey 2? Skoro nic wspólnego nie
będzie miało z poprzednią częścią...

to pytanie można zadać w mniejszym lub większym stopniu twórcom arcanii, dragon age, splinter cella etc
nic nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zagadki logiczne w pierwszej części? Panowie z Human Head chyba jednak robią sobie, za przeproszeniem, jaja. Owszem, grawitacja i portale stanowiły o unikatowości jedynki, ale ciężko choćby porównywać poziom złożoności problemów z Preya do Portala (który też wielkim wyzwaniem intelektualnym nie był). Mimo wszystko eliminując te dwa aspekty gry autorzy sami strzelają sobie w stopę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.gamezone.com/news/item/no_portals_and_gravity_shift_in_prey_2/
http://news.tgn.tv/prey-2-no-portals-no-grav-lanes/

Opublikowane wczoraj, chyba że twórcy Preya się pospieszyli. Jednak jeśli to prawda to co będzie następne? Portal 2 bez portali? Call of Duty bez strzelania? Lara Croft jako 16 latka w formie survival horroru? X-COM jako strzelanka? ... Oj, chyba się zapędziłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2011 o 17:16, Volvox napisał:

Jednak jeśli to prawda to co będzie następne?


Gothic V z generatorem imion dla bohatera.

Portale były jednym z elementów wyróżniających Preya spośród reszty FPS-ów. Jeżeli twórcy niczym nas nie zaskoczą, to dostaniemy zwykłą strzelankę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trailer widziałem tylko raz więc może miałem zwidy, ale wydawało mi się, że

Spoiler

na końcu było widać sferę (czy jak kto woli The Sphere). Poza tym trailer niejako sugerował, że będziemy mieć do czynienia z tym samym przeciwnikiem co w pierwszej części. Chyba, że tylko ja akcję odebrałem jako porywanie ludzi w wiadomym celu ;)



Dla mnie akurat większym ciosem jest informacja o zmianie głównego bohatera. Protagonistę pierwszej części bardzo polubiłem. Dodatkowo podobało mi się, że nie był kolejnym "pustym naczyniem" bez osobowości, stworzonym by gracz łatwo się w niego wczuł. No i ten cliffhanger na końcu...
Pozostaje nadzieja, że ludzie, którzy nad tym siedzą wiedzą co robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to wcale, zle nie wróży. Wazne aby zachować dobry balans, zrobić dobrego, ciekawie przedstawionego FPSa który nie bedzie kolejną kopią CoDa, kolejnym Duty Calls, czy HomeFrontem. Widać, ze ludziom juz ta formula zaczyna się przejadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować