Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 07.04.2010 o 15:50, Azvar napisał:

> http://media.curse.com/Curse.Projects.ProjectImages/17234/16392/pre3.png

Heh, taki interfejs to epic fail, nie dość że znacznie ogranicza pole widzenia, to jeszcze
marnuje miejsce na ekranie zamiast wykorzystać je na coś praktyczniejszego :) Nie wiem
co ludzie widza w tego typu UI.


A gdzie masz zmarnowane miejsce? Mi się jakoś znowu nie podoba jak pod barami, VuhDo czy innymi ramkami nie ma jednolitego tła z dodatkowych tekstur bo wszystko się zlewa i aż oczy bolą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 19:58, Azvar napisał:

Te akurat zmiany każdy grający w PvP i hardcore PvE chwali ponad niebiosa... Dispellowanie
wreszcie przestanie być debilnym bezmyślnym spamem przycisku i będzie właściwie wymagać
choć trochę skilla, a do tego będzie zarezerwowane dla healerów/supportu, a nie jak teraz
gdzie bez względu na build można dispellować do woli.

Tak chcieli wywalic dispell bota to zamienili na naparzanie w jeden przycisk- efekt dalej ten sam tylko, ze musisz jeszcze healowac. Chodza nawet sluchy, ze analogicznie tremor totem chca wywalic. Co do wiekszosci zmian jestem dosyc sceptyczny szczegolnie do tego aoe heala. To jak boss bedzie tlukl kazdemu aoe skladajace sie z poisona/disease - co bylo nawet TBC chyba to raz, ze shaman kiedys w takich sytuacjach byl obowiazkiem to teraz kazdy healer bedzie musial wiecej czasu stracic na sciaganie pojedynczo z kazdego celu curse/magic (bo poison/disease to ciekawe kto bedzie sciagal...- priest moze jedno z tych sciagnac, a i nawet tylko pojedynczo)
Blizz moglby postawic na taktyke, a nie na platformowosc- super mario wow?

Chyba czas koksac priesta/hunta po stronie hordy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 21:52, Hydro2 napisał:

Tak chcieli wywalic dispell bota to zamienili na naparzanie w jeden przycisk- efekt dalej
ten sam tylko, ze musisz jeszcze healowac. Chodza nawet sluchy, ze analogicznie tremor
totem chca wywalic. Co do wiekszosci zmian jestem dosyc sceptyczny szczegolnie do tego
aoe heala. To jak boss bedzie tlukl kazdemu aoe skladajace sie z poisona/disease - co
bylo nawet TBC chyba to raz, ze shaman kiedys w takich sytuacjach byl obowiazkiem to
teraz kazdy healer bedzie musial wiecej czasu stracic na sciaganie pojedynczo z kazdego
celu curse/magic (bo poison/disease to ciekawe kto bedzie sciagal...- priest moze jedno
z tych sciagnac, a i nawet tylko pojedynczo)
Blizz moglby postawic na taktyke, a nie na platformowosc- super mario wow?

Chyba czas koksac priesta/hunta po stronie hordy

tylko że właśnie nie chcą sytuacji w której jakaś klasa jest niezbędna, pozatym nie jesteś sam w raidzie i o ile aoe 1 healera może być słabe o tyle kiedy zacznie powiedzmy 4 healerów napierniczać aoe healami a reszta szybko czyścić debuffy to spokojnie wyciągniesz raid z takiej wytuacji, pewnie, może to i bardziej skomplikowane niż wywalenie 1 gcd przez 1 osobe i voila, ale czy koniecznie gorsze? moim zdaniem nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 22:10, SoieR napisał:

tylko że właśnie nie chcą sytuacji w której jakaś klasa jest niezbędna,


To powinni zacząć od Heroism / Bloodlust a nie totemów.

Dnia 07.04.2010 o 22:10, SoieR napisał:

pozatym nie jesteś
sam w raidzie i o ile aoe 1 healera może być słabe o tyle kiedy zacznie powiedzmy 4 healerów
napierniczać aoe healami a reszta szybko czyścić debuffy to spokojnie wyciągniesz raid
z takiej wytuacji, pewnie, może to i bardziej skomplikowane niż wywalenie 1 gcd przez
1 osobe i voila, ale czy koniecznie gorsze? moim zdaniem nie


Tylko że totemy mają ograniczony zasięg (jak wszystko zresztą) i wchodzą kosztem innego totemu (tremor na przykład zastępuje buff do str i agi). A obecnie jest tak, że niektórzy healerzy bardzo się cieszą jak widzą szamana dps, bo sami nie mają możliwości ściągania pewnych debuffów. Na przykład znajomy grający priestem nienawidzi AN i AK przez trucizny. Bo on nie ma możliwości ściągnąć ich. Palek mimo cleanse też miewa problemy gdy leci mass poison z dwóch albo trzech mobów naraz i zdjęcie tego wszystkiego zajmuje więcej niż cooldown na poison u mobów (o leczeniu nie wspominając).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 00:00, pkapis napisał:

> tylko że właśnie nie chcą sytuacji w której jakaś klasa jest niezbędna,

To powinni zacząć od Heroism / Bloodlust a nie totemów.

tym też się pewnie zajmą w cataw ięc spoko ;]

Dnia 08.04.2010 o 00:00, pkapis napisał:

> pozatym nie jesteś
> sam w raidzie i o ile aoe 1 healera może być słabe o tyle kiedy zacznie powiedzmy
4 healerów
> napierniczać aoe healami a reszta szybko czyścić debuffy to spokojnie wyciągniesz
raid
> z takiej wytuacji, pewnie, może to i bardziej skomplikowane niż wywalenie 1 gcd
przez
> 1 osobe i voila, ale czy koniecznie gorsze? moim zdaniem nie

Tylko że totemy mają ograniczony zasięg (jak wszystko zresztą) i wchodzą kosztem innego
totemu (tremor na przykład zastępuje buff do str i agi). A obecnie jest tak, że niektórzy
healerzy bardzo się cieszą jak widzą szamana dps, bo sami nie mają możliwości ściągania
pewnych debuffów. Na przykład znajomy grający priestem nienawidzi AN i AK przez trucizny.
Bo on nie ma możliwości ściągnąć ich. Palek mimo cleanse też miewa problemy gdy leci
mass poison z dwóch albo trzech mobów naraz i zdjęcie tego wszystkiego zajmuje więcej
niż cooldown na poison u mobów (o leczeniu nie wspominając).

ja to wszystko wiem, każda klasa ma takie czy inne ograniczenia- nic nowego ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 01:32, SoieR napisał:

> To powinni zacząć od Heroism / Bloodlust a nie totemów.
tym też się pewnie zajmą w cataw ięc spoko ;]


taa.. dadzą to jako umiejętność raid leadera? ;P
Bo inaczej (poza usunięciem tego z gry) to jakoś nie widzę xD

W sumie dobra rzecz jako skill dla tego nowego trybu rozwoju klanów. Jako jeden z talentów - BL/Hero (czy jak to tam alluchy skracają;P) jako umiejętność dla raid leadera - działanie tak jak teraz.

btw. z naszego raid czatu:
"Heroism sounds like some old lady picking flowers
Bloodlust sounds like Freddy Kruger dualwielding gnomes"
;>

BL is IMBA ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nahhh źle zrozumiuałeś!
bloodlust brzmi jak niesmaczna zupa- hero natomiast- yummi ;P i ten skrót bl- wtf?
[Raid Leader] : GIEF HERO, FUCKIN NAU!
brzmi pro ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 02:22, SoieR napisał:

nahhh źle zrozumiuałeś!
bloodlust brzmi jak niesmaczna zupa- hero natomiast- yummi ;P i ten skrót bl- wtf?


Lust for Blood (przy guild leaderce o nicku Blood? ;3)

Dnia 08.04.2010 o 02:22, SoieR napisał:

[Raid Leader] : GIEF HERO, FUCKIN NAU!
brzmi pro ;P


Naah my mamy venta.
- "bl. bl. BL. BL!. !BL!... !!BLLLLL!! GIVE BLOODLOOOOOOOOSTT FFS!!!" - raid leader
- "witch one of us" - one of 4-6 shamans in 25man ;P

A serio.. Bloodlust, żądza krwi (niaaah, niaaach zuooooo!!) - i od razu wiadomo czemu wszyscy dookoła dostają kopa i miotą wszystko/wszystkich dookoła. ;) Freddy Kruger dualwielding gnomes each dualwielding arcanite rippers.

Heroism - Oh, come on! - może co najwyżej nie uciekną na widok 2 chorych, beznogich, bezrękich, bezokich, starych i niedołężnych orków ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 03:31, SoieR napisał:

tjaaa, pewnie dzięki tej rządzy krwi was ally na wg z aoe farmi, eh? ;P


To my z AoE sfarmiliśmy cały rajd na Org w przeciągu jednego spella ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj zmianki priesta w cataclysm

Heal (available at level 16): While priests already have a spell called Heal, the existing version becomes obsolete at higher levels, which is something we intend to change in Cataclysm. Introduced at a low level, the "new" Heal spell will functionally work much like a down-ranked Greater Heal did in the past, adding more granularity to your direct-healing arsenal. If you need to heal someone a moderate amount and efficiency is an issue (making Flash Heal the incorrect spell for the job), then Heal is what you want to use. Heal is intended to be the priest''s go-to direct-healing spell unless they need something bigger (Greater Heal) or faster (Flash Heal). We will be following a similar philosophy with all the healing classes.

Mind Spike (level 81): Deals Shadowfrost damage and puts a debuff on the target that improves subsequent Mind Spike damage. The intent of Mind Spike is to fill a niche missing in Shadow DPS, though it may be occasionally useful for healers as well. Mind Spike provides a quick nuke to use in situations where the priest doesn''t have time to set up the normal rotation, such as when adds are dying too fast or you have to swap targets a lot. Spamming Mind Spike will do about as much damage as casting Mind Flay on a target afflicted with Shadow Word: Pain. The idea behind the debuff is that when you cast Mind Spike, we expect you to cast a lot of them; we don''t intend you to fit it into an already full Shadow rotation. It also provides Shadow with a spell to cast when locked out of the Shadow school. (School lockouts will no longer affect both schools for multi-school spells.) 1.5-second cast. 30-yard range. No cooldown.

Inner Will (level 83): Increases movement speed by 12% and reduces the mana cost of instant-cast spells by 10%. This buff will be exclusive with Inner Fire, meaning you can''t have both up at once. Inner Fire provides a spell power and Armor buff; Inner Will should be useful on a more situational basis.

Leap of Faith (level 85): Pull a party or raid member to your location. Leap of Faith (or "Life Grip") is intended to give priests a tool to help rescue fellow players who have pulled aggro, are being focused on in PvP, or just can''t seem to get out of the fire in time. Instant. 30-yard range. 45-second cooldown.

Changes to Abilities and Mechanics

In addition to introducing new spells, we''re planning to make changes to some of the other abilities and mechanics you''re familiar with. This list and the summary of talent changes below it are by no means comprehensive, but they should give you a good sense of what we intend for each spec.


* All HoTs and DoTs will benefit from Haste and Crit innately. Hasted HoTs and DoTs will not have a shorter duration, just a shorter period in between ticks (meaning they will gain extra ticks to fill in the duration as appropriate).
* We want to bring back Shadow Word: Death as an "execute" -- something you do when the target is at 25% health.
* While we want to keep the priest''s role as a well-rounded healer, we also want to make sure the class is a viable tank healer, which is something priests moved away from a little in Wrath of the Lich King. Greater Heal will probably be the tank-healing spell of choice, though we''ve also discussed giving Discipline a second shield so that they have a small shield to cast on lots of different targets, and a big, more expensive shield to cast on a tank or anyone else taking a ton of damage.
* Divine Spirit and Prayer of Spirit will be removed from the game. As Spirit will be the primary mana-regeneration stat, we don''t want it to vary as much between solo, small group, and raid play. Blessing of Kings and Mark of the Wild will not boost Spirit either.
* Mana will be a bigger consideration for all healers. We aren''t trying to make healing more painful; we''re trying to make it more fun. When the cost of a spell isn''t an issue, then casting the right spell for the job is less of an issue because you might as well just use your most powerful spell all of the time. We are, however, getting rid of the five-second rule, because we don''t want to encourage standing around doing nothing. We''re also going to cut back on the benefits of buffs such as Replenishment so priests (and all healers) don''t feel as penalized when those buffs aren''t available.


New Talents and Talent Changes


* We want to improve Discipline''s single-target healing capacity. One key is to make sure shielding isn''t always a more attractive option than healing.
* We want to improve Holy for PvP healing. One way to do this is to make sure that Heal''s throughput is similar between both specs.
* We want to improve Shadow for short fights and reduce its susceptibility to school lockouts.
* Discipline will finally be getting Power Word: Barrier as a talented ability. Think of it like a group Power Word: Shield.
* We want to make Holy a little bit more interesting to play. One new talent will push the Holy priest into an improved healing state when he or she casts Prayer of Healing, Heal, or Renew three times in a row. The empowered state varies depending on the heals cast.
* Since the Shadow tree has a lot of passive damage-boosting abilities -- something we''re trying to avoid in Cataclysm -- we will need to replace several of the tree''s talents. One idea is to play off of the new Shadow Orbs mechanic (see Mastery section below), possibly allowing you to consume an orb to increase damage from Mind Blast or reduce Mind Spike''s cast time.
* Misery will no longer affect spell Hit chance. We want players to be able to gear themselves around a Hit cap that isn''t variable depending on group composition.

Mastery Passive Talent Tree Bonuses
Discipline
Healing
Meditation
Absorption
Holy
Healing
Meditation
Radiance
Shadow
Spell damage
Spell Crit
Shadow Orbs
Absorption: Improves the strength of shields such as Power Word: Shield, Divine Aegis, and Power Word: Barrier.
Radiance: Your direct heals add a small heal-over-time component to the target.
Shadow Orbs: Casting spells grants a chance for Shadow Orbs to be created that fly around you and increase your shadow damage. This will help lower-level characters feel more like "Shadow priests" before they obtain Shadowform.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oraz nerf shieldów. Bo kiedy w Blizie mówią, że chcą zwiększyć udział Healów w Discu, to robią to osłabiając całą resztę.

Life Grip wydaje się całkiem ciekawy, ale ma dość spory "griefing potential".

Zaś zmiany locka są: żałosne w pve (żeby każdy idiota mógł grać Affliction, specu, który zamiast na dotach będzie polegał na spamie Shadowboltów) i niemalże OP w PvP (CoA/BoA przykryte UA i do tego CoEx/CoT na jednym celu). Zobaczymy jak im wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Inner Will (level 83): Increases movement speed by 12% and reduces the mana cost of instant-cast spells by 10%. This buff will be exclusive with Inner Fire, meaning you can''t have both up at once. Inner Fire provides a spell power and Armor buff; Inner Will should be useful on a more situational basis." - gdzie to może mieć ma zastosowanie? PVP? Ja tam wolę zdecydowanie SP niż speed...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 12:17, KaPe napisał:

Coś z panelami, kiedyś było eepanels, teraz bodaj kgpanels się nazywa.


O właśnie, kiedyś to był chyba ten addon, ale w nim nie ma też takich ramek co ja bym chciał, bo nie chodzi mi o stricte jakiś taki art work od jednego boku, do drugiego, tylko żeby zrobić dwie takie małe ramki na dole po lewej i po prawej stronie UI na dole ekranu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2010 o 20:12, SoieR napisał:

hej mam lepszy pomysł! zabierzmy warkom: shieldwalla/spellreflecta/disarma/intervene/shieldblocka/do
diabla całą def stance! no wut? moim zdaniem całkiem sprawiedliwe ;] w końcu nie jesteś
protem tylko dpsem! ha


Spoko, nie ma sprawy, dopisuje się do tego, nawet nie wiesz jak to utrudnia grę tą klasą... Pod warunkiem, że zbalansują PvP tak, że nie będe potrzebować takiej ochrony (albo niech dadzą jakieś defensywne skille do Arms/Fury, ewentualnie jak już pisałem wcześniej, niech usuną je u innych klas z buildami DPS).


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2010 o 11:35, Redjevel napisał:

Tutaj zmianki priesta w cataclysm


Powstrzymaj się od postowania czegoś, do czego KAŻDY ma dostęp i KAŻDY wie gdzie tego szukać... Niepotrzebny spam się zaraz zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakiś dobry europejski serwer RP albo RPPvP?

Wiem, że kiedyś na Argent Dawn było naprawdę dobre community, ale wypadłem z obiegu ponad dwa lata temu, więc moje informacje mogą być już dawno nieaktualne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się