Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ludzie rozmawiają, latają i biją się w nowym trailerze Deus Ex: Human Revolution

64 postów w tym temacie

Wy narzekacie na grafikę, a ja się zastanawiam czy mi pójdzie w sposób, który umożliwi granie (Wiedźmin 2 dał radę z Shogunem 2 już miałem problemy). Mówię "STOP" postępowi w grafice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 13:25, Gvynbleidd napisał:

Wy narzekacie na grafikę, a ja się zastanawiam czy mi pójdzie w sposób, który umożliwi
granie (Wiedźmin 2 dał radę z Shogunem 2 już miałem problemy). Mówię "STOP" postępowi
w grafice.

Demo by się przydało do przetestowania gdyż ja mam podobny problem jak ty. A tak gdy by było dostępne demo to zobaczył bym czy pójdzie mi na lapku a jak by nie działało w miarę płynnie to pewnie łykał bym na PS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 13:25, Gvynbleidd napisał:

Wy narzekacie na grafikę, a ja się zastanawiam czy mi pójdzie w sposób, który umożliwi
granie (Wiedźmin 2 dał radę z Shogunem 2 już miałem problemy). Mówię "STOP" postępowi
w grafice.


Juz wczesniej tez o tym pisałem, jak na preview build to była naprawde świetnie zoptymalizowana, na komputerze ze mniej niz 1500 zł chodziło w dx11 z wszystkim na maks w 1680x1050 z zadowalajaca predkoscia, takze jeśli nic nie spierzą w pozniejszej fazie to jest conajmniej dobrze.

To też odpowiedź do postu powyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 13:18, Pietro87 napisał:

Ma Pre-Order na DE3, dlatego dema nie tykam bo zawiera content z gry, nie chce sobie
psuć zabawy pełniakiem =)
Ale skoro mówisz żeś testował i swoboda wyboru jest naprawdę porządna, to tylko się cieszyć.


Nie ma się co obawaiać o samą gre bo dla fana uniwersum po nieudanym IW jest to powrót do domu ( malkontenci i tak sie znajdą ale będą to zarzuty mniej lub bardziej naciągane ) Klimat gęsty że nożem ciąć można :) Też mam preorder zrobiony ale nie potrafiłem się powstrzymać od zagrania w press demo....za dużo czekania, ale nie żałuje, utwierdziło mnie to tylko w dobrym wyborze i czekam do sierpnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlaczego nikt nie banuje tych co sie chwala, ze grali w pirata, ktory wyciekl do sieci?
i nie wyjezdzajcie mi tu z tym, ze miedzy graniem w preview builda do ktorego nie ma sie prawa i pirata calej gry jest roznica, jakby ktos tak sie chwialil z pelna gra to juz by bany polecialy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy na tym forum to totalne de..le (nie mowie o piratach).To ze idi..i napisałem że gra ma słabą grafikę nie znaczy ze to będzie słaba gra.Ilekroć ktoś skrytykuje grafikę zaczyna się wysyp Fanbojów o tym że grafika nie jest najważniejsza, no pewnie że nie jest najważniejsza ale wpływ i to nie mały na ocenę będzie mieć a to że grafika w jest w Deux Ex słaba na maxa jest faktem. PAMIĘTAJCIE !! Jak ktoś powie że gra ma słabą grafikę nie znaczy że od razu wyrzuci ja do kosza bo grafika jest dla niego najważniejsza.
A wracając do Crysisa to zarówno pierwsza jak i druga część zalicza się do jednych z lepszych gier akcji jakie powstały, gameplay jest po prostu świetny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 15:07, Zordon88 napisał:

Ilekroć ktoś skrytykuje grafikę
zaczyna się wysyp Fanbojów o tym że grafika nie jest najważniejsza, no pewnie że nie
jest najważniejsza ale wpływ i to nie mały na ocenę będzie mieć a to że grafika w jest
w Deux Ex słaba na maxa jest faktem.

Słaba na maxa? Jak animacje troche kuśtykaja, a gdzieś cień nie jest rzucony, czy brak jakichs
cudeniek graficznych, ale za to jest szalenie rozbudowana w inną stronę jest złe?
Gra wygląda przyzwoicie, bez fajerwerków, wazniejsza jest i tak jej symbolika,
ale kto by sie tam nad tym zastanawiał. Wazniejsze jest, ze ona nie wyglada. Tekstury sa, be!
Dodajmy, ze jak narazie zaczales sie rozbijać o grafikę i tylko o nią :/

Dnia 13.07.2011 o 15:07, Zordon88 napisał:

PAMIĘTAJCIE !! Jak ktoś powie że gra ma słabą grafikę
nie znaczy że od razu wyrzuci ja do kosza bo grafika jest dla niego najważniejsza.

Potem sie ludzie dziwia, ze gry wychodzą krótkie i płytkie. Bo chcemy wiecej ekszyn i wiecej ludu do wybicia.
A jak chce sobie pograć w ciekawe gry... to wraca do starych tytułow, ktore wygladaja o zgrozo jeszcze gorzej.

Dnia 13.07.2011 o 15:07, Zordon88 napisał:

A wracając do Crysisa to zarówno pierwsza jak i druga część zalicza się do jednych z
lepszych gier akcji jakie powstały, gameplay jest po prostu świetny.

Kwestia gustu. Mnie piekielnie uwaga... nudzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ci wiedźmin 2 dał rade, to DE3 w pełne 30-60 klatek [zakładam że W2 "dający radę" miał minimum 30 fps czyli był płynny, swoja droga na moim 3.5 letnim piecu W2 też podołał, wersja z GOG śmiga w 30-60 klatek zależnie od lokacji, więc nie było najgorzej] ci poleci.
A przynajmniej bankowo poleci ci z taka wydajnością na ustawieniach adekwatnych dla konsoli [jeśli jako pecetowcy dostaniemy jakieś dodatkowe graficzne bajery których na konsoli by nie było] o ile tylko port nie będzie lipny.
A z tego co ludzie mówią demo prasowe działa ok, bez przycięć i zwisów, więc nie ma się tu raczej o co za bardzo martwić =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie pierwszy Crysis jak i drugi urzekł swobodą działania w wielu misjach, to nie call of duty gdzie idziemy za rączkę prowadzeniu tunelem, każdy obóz mogliśmy zaatakować z rożnej strony, wbić na pałe z pancerzem albo po cichu zakraść się z karabinem z tłumikiem lub jeszcze wybić wszystkich ze sanjeprki leżąc na zboczu oddalonym o 500m.To wszystko połączone z nie najgorszym scenariuszem, piękną oprawą wizualną i naprawdę świetnym gameplayem tworzy świetną grę. Nowy Deux Ex pomimo słabej grafiki zgodzę się, ma genialny klimat i mam nadzieję że gra przypadnie mi do gustu, oby tylko rzeczywiście nie dało się jej przejść w 5 czy 10 godzin ale o tym przekonamy się po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde, czyżby trzecia część miała dorównać cudownej części pierwszej? Bardzo bym tego chciał, może się uda. A grafika jest dla mnie nieważna (rzekł KannX i poszedł grać w DX i NFS3 :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 15:46, Zordon88 napisał:

Mnie pierwszy Crysis jak i drugi urzekł swobodą działania w wielu misjach

Mnie, nie urzekł swoją sztucznością. Niby mozna pojsc w lewo i w prawo, ale to jak w Gothicu.
Nie poplywasz sobie za daleko, bo cie rekin zje. Nie objedziesz jakiegos waznego punktu, bo skarpy i pola minowe sa.
No wtf!? Jedna wlasciwa droga, choć nie tak perfidna jak w Crysis 2...

Dnia 13.07.2011 o 15:46, Zordon88 napisał:

każdy obóz mogliśmy zaatakować z rożnej strony,

Pod warunkiem, ze nie ma zadnej skarpy, albo pola minowego, ot takie zartownisie.

Dnia 13.07.2011 o 15:46, Zordon88 napisał:

naprawdę świetnym gameplayem

i jakze nudnym bieganiem od punktu a do b :/

@UP
+1 popieram :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Zgreed66 przepraszam cię ale który FPS nie polega na bieganiu z punktu A do punktu B ??? To w końcu nie było RPG tylko FPS.Patrząc po trailerach w Deux Exie nic więcej poza korytarzami czy drobnymi placami nie widziałem.
Pola minowe i inne tego typu ograniczenia jak najbardziej były ale jak już mówiłem to nie było RPG ani jakieś GTA tylko FPS !!! STALKER niby też był jak Deux Ex FPS/RPGiem a co chwila były jakieś pagórki czy płoty przez które nie dało się przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 20:28, Zordon88 napisał:

No Zgreed66 przepraszam cię ale który FPS nie polega na bieganiu z punktu A do punktu
B ???


To przecież to fps z wielką wyspą ile niby mozliwosci sie ma!
Jak to mozna przechodzić od du** storny... A to taka wielka sztucznosc.
O to mi chodzi, ze to pic na wode :P

Dnia 13.07.2011 o 20:28, Zordon88 napisał:

Patrząc po trailerach w Deux Exie nic więcej
poza korytarzami czy drobnymi placami nie widziałem.


Na pierwszy rzut oka :P Nie musze zalatwić danej misji wybiając wszystkich, jak to jest we wszystkich fps.
Czy nawet Mass Effect. Dla przykładu widziałem gameplay z wersji Preview, gdzie grajacy znalazł, ukryty kanał wentylacyjny i nim przeszedł omijajac jakas tam przeszkodę. O to wlasnie chodzi.
Nie mówią ci, ze mozesz sobie pojsc w lewo, w prawo, a to pic na wode.
Tylko wykorzystujac jakies mechanizmy z samej gry, pozwalaja ci gre przejsc na pare róznych sposobów.
Widać róznice? ;p

Dnia 13.07.2011 o 20:28, Zordon88 napisał:

Pola minowe i inne tego typu ograniczenia jak najbardziej były ale jak już mówiłem to
nie było RPG ani jakieś GTA tylko FPS !!!


FPS, co niby mozna do jakiegos przyczułka wpasc z drugiej stony, podczas gdy to jedna wielka sciema.
Po za tym GTA. To zły przyklad ;D Miasto samo jest otwarte. Ale misje zawsze tak samo wygladaja.

STALKER niby też był jak Deux Ex FPS/RPGiem

Dnia 13.07.2011 o 20:28, Zordon88 napisał:

a co chwila były jakieś pagórki czy płoty przez które nie dało się przejść.


W stalkera nie grałem, dlatego nie porównuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspomniałeś jedną bardzo ważną rzecz, mianowicie swobodę wyboru.
Coś za co kocham serię Tenchu [do "trójki" na PS2, bo w kolejne twory nie grałem a ponoć są cienkie jak dupa węża], zwłaszcza cześć drugą [i rewelacyjne, trudne jak jasna cholera misje Tatsumaru].
Miałem w danej misji konkretny cel, koniec misji był liniowy ograniczony liniową w tym wypadku fabuła, ale jak dotarłem z punktu A do B było totalnie moją sprawą, mogłem wyrznąć wszystkich i zrobić Grand Mastera a mogłem ominąć wszystkich i zrobić GM za niewykrywalność.

Podobnie genialną swobodę dawało Shinobido na PS2, mocno nieliniowe zadania [acz podobne w konstrukcji i założeniach, zlikwiduj/ukradnij/ochroń/infiltruj itp itd], swoboda wyboru [nie licząc zadań głównej fabuły] i ogromna swoboda dziania, można było kończyć misje jak się podoba [mogłem słownie 30 min wisieć na moście i uczyć się zachowania kilku strażników, żeby potem wyminąć ich w perfekcyjny sposób lub wyrznąć bez jednego pisku]

To jest element jakiego mi nieco zabrakło w AC2 [gdzie masa zadań jest oskryptowana, i wiele celów zauważy cie i tak, nie ważne co byś zrobił, to mnie ubodło w tej serii [zwłaszcza, że w jedynce masę osób mogłem załatwić totalnie z zaskoczenia w tu dupa, i ciągle akcja za akcją, takie wymuszone pojedynki ze strażą... aż mnie mierziło].

Zmierzam do tego, że DE3 daje szanse na ta cholerną swobodę, masz cel, masz wytyczne ale jak dotrzesz z przysłowiowego pkt A do B.
Najbardziej w grach wpienia mnie fakt, że stoję np przed drewnianymi drzwiami, uzbrojony w strzelbę i muszę do tych zasranych drzwi szukać klucza, paranoja skryptów zabija kreatywność.
Nie masz klucza - znajdź gaśnice, łom, kij basebalowy i wyj*b cholerne drzwi z zawiasami [albo je odstrzel wspomnianym shotgunem] jeśli taki masz kaprys.
To jest to co w grach najlepsze, swoboda działań, bo można taki tytuł, abstrahując od jego np różnych zakończeń czy decyzji w przypadku cRPG, skończyć na sto sposobów, zależnie od kaprysu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To samo co Zgreed66 opisujesz w Deux Exie jest w Crysisie 2.Stojąc na dachu baru widzisz grupke strażników stojących koło parku, możesz ich wybić ale jeśli się rozejrzysz zauważysz że 20m dalej jest tunel ściekowy którym obejdziesz wszystkich bez oddania strzału. Choć obie gry poruszają podobną tematykę (niedaleka przyszłość, tu kombinezon bojowy tam implanty) to jednak Crysis 2 jest grą której nacisk został położony na dobrą akcję w odróżnieniu od Deux Exa który jest shoterem z mocno podkreślonymi elementami RPG. Warto również zauważyć że Crysis 2 w odróżnieniu od DE 3 ma multi, gdyby producenci z niego zrezygnowali i w 100 % skupili się na singlu wyglądał by one jeszcze lepiej. Choć nie uważałbym tego posunięcia za dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 21:29, Zordon88 napisał:

To samo co Zgreed66 opisujesz w Deux Exie jest w Crysisie 2.

Dnia 13.07.2011 o 21:29, Zordon88 napisał:

Stojąc na dachu baru widzisz
grupke strażników stojących koło parku, możesz ich wybić ale jeśli się rozejrzysz zauważysz
że 20m dalej jest tunel ściekowy którym obejdziesz wszystkich bez oddania strzału.


Jakoś sobie tego nie przypominam oO. Albo nie doszedłem do tego momentu?
Ech anyway. Obejscie jednego oddziału wiosny, nie czyni. Przejscie całej gry na opak to jest coś.
I to da mi tylko i wyłącznie jak na razie nowy deus ex, będacy a jakze inaczej rpg...
Dlatego wlasnie, wazniejsza jest dla mnie swoboda działania, jak grafika.

Dnia 13.07.2011 o 21:29, Zordon88 napisał:

Choć obie gry poruszają podobną tematykę (niedaleka przyszłość, tu kombinezon bojowy tam implanty)
to jednak Crysis 2 jest grą której nacisk został położony na dobrą akcję w odróżnieniu
od Deux Exa który jest shoterem z mocno podkreślonymi elementami RPG.


Mi nie chodzi o całą papke, co czym jest.

Chodzi mi o twój cytat:
"Mnie pierwszy Crysis jak i drugi urzekł swobodą działania w wielu misjach, to nie call of duty gdzie idziemy za rączkę prowadzeniu tunelem, każdy obóz mogliśmy zaatakować z rożnej strony, wbić na pałe z pancerzem albo po cichu zakraść się z karabinem z tłumikiem lub jeszcze wybić wszystkich ze sanjeprki leżąc na zboczu oddalonym o 500m."

Pierwszy crysis to i tak grzanie prosto, i to za rączkę GPS FTW.
Co z tego, ze ma się swobodę, jak to pic na wode? Skoro i tak jestesmy ograniczani budową terenu i polami minowymi :P i tak czy siak wbijamy wszystko co sie rusza. Jakby mapa wygladała tak, ze moge dosłownie obejsc powiedzmy jakis posterunek i wejsc z najmniej strzezonej strony, to nie moge. Bo mnie ogranicza teren :/ jak i sama gra. Drugi Crysis jak wyszedł, to jakie to be. Jakie mapki małe, jak to jest dokładnie to samo. Tyko wyciete ze zbednego biegania :P No, moze nie ma pływania łodkami xD
W pierwszym deusie, mozna było przejsc cała gre, bez zabicia ani jednej osoby.

Dnia 13.07.2011 o 21:29, Zordon88 napisał:

Warto również zauważyć
że Crysis 2 w odróżnieniu od DE 3 ma multi, gdyby producenci z niego zrezygnowali i w
100 % skupili się na singlu wyglądał by one jeszcze lepiej. Choć nie uważałbym tego posunięcia
za dobre.


Nie wygladałby... zrobili go tak jak chceli, a z Multi to i tak coda zrobili z tego co czytałem :/
Crysis to crysis, a nie deus ex. Ja chce deus exa. Który daje swobode działania, a nie jego namiastke,
popisujac sie tylko grafika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 21:59, Zgreed66 napisał:

Crysis to crysis, a nie deus ex. Ja chce deus exa. Który daje swobode działania, a nie
jego namiastke, popisujac sie tylko grafika...


Nie zebym cos mial do Crysisa, jako fpsa. Tylko obalam jako mit, ze tam jest taka, mapa, ze mozna robic co sie chce.
Bo tak IMO nie jest. i zdecydowanie bardziej mi sie podoba Crysis 2 jak 1 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować