Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zadaj pytanie twórcom Afterfall: InSanity!

49 postów w tym temacie

Zgreed66 nie trzeba być wizjonerem żeby widzieć, że na Dead Space.
Gdzie Ty chłopie masz oczy?
A jeśli chodzi o pytania:
1. Na jakim stadium są teraz prace nad grą i jak duża jest szansa wydania jej w listopadzie bez poślizgu?
2. Jakie obszary przyjdzie nam zwiedzać, ilu rodzajów wrogów możemy się spodziewać i jak obszerny będzie nasz arsenał?
3. Jak długa będzie kampania jednego gracza i czy gracz będzie miał wpływ na jej wygląd (wybory itp.)
4. Czy w grze będą jakiekolwiek zadania poboczne czy będziemy tylko wypełniać z góry na nas narzucone zadania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy gra stawia bardziej na akcję czy klimat?
2. Z jakich gier (z wyjątkiem oczywistego Dead Space''a) czerpaliście inspirację?
3. Czy straszenie będzie odbywało na płaszczyźnie bardziej psychologicznej (bawienie się umysłem gracza) czy na zasadzie np. nagłych doznań słuchowych?
4. Jak podchodzicie do dość sceptycznego przyjęcia pierwszych trailerów i zapisów rozgrywki przez graczy?
5. Czy uważacie że wasza gra będzie mogła stanąć "na jednej półce" obok tak dużych polskich tytułów jak Bulletstorm czy Wiedźmin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co uważacie za najmocniejszy element waszej gry, element który odróżnia ją od innych i jasno powie mi, Hej musisz mnie kupić aby to zobaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2011 o 16:23, Ekonochrist napisał:

Zgreed66 nie trzeba być wizjonerem żeby widzieć, że na Dead Space.


Na pierwszy rzut oka widać dead space, ale czy tylko na tym musieli sie wzorować?
Równie dobrze, moge tam zobaczyć Clive'a Barkera :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy oprócz tego że gra jest RPGiem i jest zapewne nastawiona na eksploracje świata, system walki nie zostanie potraktowany po macoszemu i walka z przeciwnikami będzie nudna, monotonna i nie będzie sprawiać frajdy ?
Jak wygląda sprawa z uzbrojeniem i amunicją, czy będzie ona trudno dostępna i większość czasu spędzimy na waleniu z kija ? Od razu zaznaczam ze nie jest to wcale zły pomysł, w końcu to nie Uncharted.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sory za podwójnego posta, jeszcze jedno pytanie, w jak dużym stopniu świat będzie otwarty, czy będzie to coś w rodzaju serii The Elder Scrols gdzie nie jesteśmy ograniczani przez żadne blokady terenowe i możemy udać się w każde miejsce na mapie czy może Afterfallowi będzie bliżej do takiego STALKERA czy Mass Effecta ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pytanie =D Czy będzie można rozwijać swojego bohatera , czyniąc go zabijaką albo złodziejem, albo być może będzie można zmieniać jego wygląd ja kw Mass Effect ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5. Zapowiadane były elementy RPG. Jak to będzie wyglądać? Ekwipunek? Rozwój postaci?
6. Jak teraz wygląda i sprawuje się system strachu/przerażenia? Jak wpływa na rozgrywkę?
7. Jak bardzo rozbudowane i zróżnicowane będą poziomy? Jak dużą swobodę esploracji dostaniemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje pytania:

1. Czy jest coś, co nie do końca podoba się Wam na dzień dzisiejszy "w grze", a na co nie będziecie mieć czasu do "poprawienia" ?
2. Czy w jakikolwiek sposób wzorowaliście się na "Doomie" (tym "ostatnim") ?
3. Czy przewidujecie jakieś "brzydkie" niespodzianki w postaci znienawidzonego DRM? A może coś na styl "kolekcjonerskiej" możliwości uruchomienia gry wcześniej (coś jak w "wiedźminie"...) ?
4. Jak opisalibyście w kilku krótkich słowach swoje dzieło?

*Edycja*
5. Czy już teraz, w obecnej fazie produkcji - myślicie (a może i pracujecie?) nad drugą częścią... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A-że-ja-się-nie-zapytam?
Na zeszłorocznej konferencji CDP udało mi się dorwać wywiad z głową Nicolas Games, gdzie pod koniec próbowałem wypytać o jedną sprawę.

Mianowicie - w tamtej wersji gry wszyscy przeciwnicy padali tak, jak gdyby chorowali na narkolepsję. Czy ten ficzer zostanie zostawiony jako easter-egg/dodatek do odblokowania? Nic nie cieszy tak, jak przeciwnicy zwyczajnie zasypiający po kilku otrzymanych kulkach.

Nie, naprawdę. Wyglądało to najzwyczajniej w świecie ekstra i chce to mieć w swojej kopii Afterfall.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować