Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III łatwe nie będzie

33 postów w tym temacie

Mam nadzieję, że poziom trudności w DIII będzie podobny jak w DII... jedne poziomy będą mniej, drugie bardziej wymagające. Bo w sumie nie lubię, kiedy idę i tak naprawdę nic się nie zmienia... to znaczy: zmienia, ale z każdym zdobytym poziomem potwory miały ten sam poziom i nie były wymagające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że to nie będzie STALKER wśród hack''n''slashy. Akt II w Diablo 2... co prawda to prawda, Duriel to chyba najtrudniejszy boss, jakiego kiedykolwiek musiałem pokonać. Ani Diablo, ani Baal nie dorastają mu do pięt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że faktycznie o poziomy trudności możemy być spokojni, jeśli będą tak dopracowane jak w D2. Faktycznie zróżnicowanie na kolejnych etapach (lokalizacjach) gry ma tu kluczowe znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgodzę, poziom trudności w DII był bardzo dobrze przygotowany, nie za łatwo, nie za trudno. Szczególnie dalsze etapy na kolejnych poziomach trudności były ciekawe. Na minimalnym może szło się trochę za gładko momentami ale mimo wszystko było OK. Dla porównania, jakiś czas temu przechodziłem sobie np. Dungeon Siege''a II w co-opie i tam na minimum było to ustawione trochę źle, bo dwie osoby kosiły wszystko aż miło, zero wyzwania, choć nie znaczy, że grało się źle ;-) co kto lubi prawda... ale o balans w Diablo się nie martwię, oby tylko wreszcie tą grę wydali :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poziom trudności w D2 był bardzo fajny i bardzo odpowiadało to, że trzeba było czasem pokombinować i trochę się powysilać żeby nie paść w kałuży czerwieni :)
Szczególnie dobrze pamiętam walkę z Duriel''em w 2 Akcie. To była fajna przeprawa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na to liczę, że D3 będzie trudne i wymagające. Jednak znamy życie i nie można wykluczyć, że znajda się tacy (marudni i wkurzający), dla których gra będzie zbyt trudna i będą narzekać, że gra niedopracowana. Daleko szukać nie trzeba, przecież za taką hardcore''owość oberwało się Wiedźminowi 2 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy będzie szansa na to, żeby zwykli gracze z Polski załapali się na BETĘ, czy raczej będzie ona przeznaczona tylko dla testerów i może dla największych maniaków WOW''a z Korei Południowej :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od hardcoru blizzard ma rajdy w WoWie i na tym powinien zakończyć, bo jeśli D3 ma opierać się na podobnej zasadzie "użyj tego skilla w 3 sekundzie, a tamtego w 4,5 sekundzie", to zdecydowanie chcą się pożegnać z graczami. H''nS powinno być przyjemnością w graniu, a nie kombinowanie jak przetrwać atak zwykłego zombie. poziom trudności powinien być do wybrania, tak aby każdy mógł zagrać na swoim poziomie, a nie sztywno określać, jakie umiejętności i doświadczenie musi mieć gracz, to zdecydowanie zwiększyłoby ilość graczy, a co za tym idzie, sprzedaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Diablo 3 ma byc w tym roku i tyle!!:D Poziom trudności mam nadzieje, że będzie podobny do tego z d2, ale trochę jakoś bardziej podkręcony:P Blizard zapewne zrobi dobrą robote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poziom w DII był idealnie wyważony ( no może z wyjątkiem wymienionego tu Duriela oraz przetarcie się przez Sanktuarium Diablo z tymi pieprzonymi rycerzo-magami ;p) więc mam nadzieję, że i teraz idealnie dopasują rozgrywkę :)
Mam nadzieję, iż cała gra nie będzie podobna do Torchlighta ( nie wiem co ludzie widzą w tej grze - zbyt łatwa, nie wciągająca, znużyła mnie po 30 min.) ale tym czym było DII jak po raz pierwszy zagrałem w niego :))

No i fajnie by było gdyby wyszło na święta. Kasa odłożona, przydałaby się EK :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2011 o 10:22, mronoth napisał:

diablo2 bylo bardzo proste, moze naprawia to w d3


Trzeba było zagrać na wyższym poziomie trudności, a nie tylko "ambitnie" na normalu więc nie pisz głupot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2011 o 13:36, paulen23 napisał:

Trzeba było zagrać na wyższym poziomie trudności, a nie tylko "ambitnie" na normalu więc
nie pisz głupot.

O ile pamiętam, w Diablo 2 nie było możliwości wyboru poziomu trudności, zaczynało się grę na domyślnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2011 o 13:36, paulen23 napisał:

> diablo2 bylo bardzo proste, moze naprawia to w d3

Trzeba było zagrać na wyższym poziomie trudności, a nie tylko "ambitnie" na normalu więc
nie pisz głupot.

tak jak Kadaj zauwazyl, w diablo2 nie dalo sie wybrac wyzszego poziomu trudnosci, zawsze grales na poczatku na normal, pozniej byly jeszcze 2 wyzsze, jesli dobrze pamietam to odblokowywaly sie po przejsciu gry na nizszym poziomie (ewentualnie jak sie mialo odpowiednio wysoki lvl), diablo2 przeszedlem prawie 2 razy, tzn na normalu i pozniej doszedlem do diablo na wyzszym poziomie trudnosci, ale nie chcialo mi sie farmic postaci zeby dac rade diablo, byl niestety za mocny na moj niski level, mimo ze z potworami nie mialem wielkich problemow :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Poza tym, było to na dłuższą metę nudne ;)
Akurat Blizzowi nie wierzę już specjalnie, a raczej należy inaczej to odczytywać. Poziom trudności będize wymagający w stosunku do zdolności przeciętnego gracza z roku 2011/12, czyli dla zaprawionych w boju będą nudy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak trzeba było najpierw przejść normal żeby zagrać na koszmarze i po tym na piekle. Dlatego napisałem jak ktoś grał tylko na normalu to nie dziwne, że dla niego ta gra była za łatwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę to skomentować tylko w jeden sposób:

FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Diablo 2 stawało się stanowczo za trudne na Koszmarze. Ja ŻĄDAM zamieszczenia w trójce trybu ułatwionego dla takich łamag jak ja, które kompletnie się nie znają na tworzeniu dobrych buildów postaci. Bo inaczej się wkurzę... nie po to czekam tak długo na grę, która jest już praktycznie drugim Duke Nukem Forever (z tą różnicą, że w Blizzarda można CHYBA wierzyć), aby dowiedzieć się, że jestem zbyt wielkim lamerem, aby w tę grę grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować