Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Borderlands 2 - dziesięc rzeczy, które sequel powinien poprawić

27 postów w tym temacie

gram.pl

Świetnie się bawiłem grając w Borderlands, ale pomimo wszystko produkcja momentami sprawiała wrażenie, jakby była eksperymentem, w który go końca twórcy nie wierzyli. Borderlands 2 musi być jednak sequelem wielkiego hitu naprawiającym największe błędy poprzednika.

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Borderlands 2 - dziesięć rzeczy, które sequel powinien poprawić" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się co do kilku punktów:
- bardziej urozmaicone questy
- może jakieś dodatkowe zmiany przy playthrough 2.0/2.5
- crafting to byłoby coś!
- lepsze możliwości teleportacji i szybkiego przemieszczania się,
- mniejsza powtarzalność wrogów, więcej jednostek, więcej bossów :)
- więcej ciekawych map o dużo większej różnorodności

Natomiast co do DLC to jakoś mam inne odczucia. Myślę, że i tak są fajne w stosunku do wielu innych typów dodatków, które nam studia dzisiaj serwują. Do tego moim ulubionym było The Zombie Island of Dr. Ned, świetnie się zombiaki eliminowało, plus fajny Claptrap''s New Robot Revolution, pozostałe mi nie przypadły już aż tak do gustu. Ale fakt faktem, mogliby w B2 trochę bardziej dzięki nim rozwinąć świat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z prawie wszystkim, oprócz teleportacji. I co mnie jeszcze razi w oczy to zdanie: "Skoro pierwszą część nazywano pierwszym połączeniem strzelanki i gry RPG, które faktycznie działa", pierwszym takim cudem był Deus Ex.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.Borderlands zawsze odbierałem jako pierwszy, naprawdę udany klon Diablo, więc fabuła i questy jakoś strasznie ważne dla mnie nie były, wystarczyło, że jest to sci-fi ale jeśli coś ciekawego wymyślą to nie pogardzę.
2.Tu się zgodzę, za dużo brązu w całym tym świecie, szczególnie lasy by mi tu się przydały.
3.Budowanie giwer od zera, niekoniecznie, upgrady i zmiana kolorków jak najbardziej.
4.Dodać zbroje i czapki, mogłoby być ciekawie. Co do umiejętności, nie narzekałem w jedynce na ilość ale 2 lub 3 umiejętności specjalne na postać złe by nie były z tym, że wybór jednej powinien blokować inne.
5.Jak w pierwszym punkcie, osobiście uważam, że źle nie było ale jeśli dadzą coś ciekawszego i zabawniejszego, płakać nie będę.
6.Nie dotyczy.
7.Nie dotyczy.
8.I tak i nie, na pewno niektóre podróże były nudnawe ale z drugiej strony korzystając w grach z systemu teleportów zawsze się boję, że coś przegapię. Może zrobić jakiś składany skuterek w plecaku, powalczyć nie powalczysz ale dojedziesz na pewno szybciej.:)
9.Jakoś na to nie zwróciłem uwagi, najwidoczniej loadingi mi aż tak nie przeszkadzały.
10.Niestety, obawiam się że w erze DLC robienie trochę "na odwal się" jest powszechne, patrząc na inne gry Borderlands i tak ma ponadprzeciętne dodatki. (A osobiście uważam, że Dr Ned jednak był najlepszy.)

A co do moich życzeń co do drugiej części, to mam nadzieję że pozostawią kreskówkową grafikę, jeszcze bardziej powiększą świat i zapełnią go interesującymi plenerami i być może wprowadzą jednostki latające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałbym zobaczyć system towarzyszy podobny do tego z FC2 ale lepiej zrobiony... Trochę głupio było gdy po wyborze herosa z jedynki nie widzieliśmy reszty jego kumpli w singlu tylko w co-opie w multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. fabula i questy? w tego typu grze to sprawa drugoplanowa, w diablo tez obie rzeczy kulaly i nikt nie narzekal
4. dla mnie wiekszosc klas i umiejetnosci byla nieciekawa, po przejrzeniu wszystkich umiejetnosci wszystkich klas stwierdzilem, ze tylko jedna klasa sie do czegokolwiek nadaje...
9. unreal engine3 od poczatku mial problemy z duzymi mapami, nie jest do tego zoptymalizowany

11. niech poprawia dropy, za rzadko zbieralo sie cos lepszego niz juz mielismy, jak na 25h gry bron zmienilem 5 razy czyli raz na 5h to cos tu nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

autor dziwnie podszedł do Borderlands. mix rpg i fpsa? jak dla mnie to Borderlands jest takim samym rpg jak diablo czy inne sieczki - fabuła istnieje tylko żeby usprawiedliwić masową eksterminację mobów i zbieranie lootu. Nie oszukujmy się, Borderlands nigdy nie będzie takim Fallout NV. Ba! nawet Fallout3 nie będzie. Frajda z tej gry jest czerpana z zupełnie innego aspektu. Ale grunt, że frajda jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mogę się zgodzić z połową żądań ale uważam, że przesadzasz a''propos tego teleportowania z całej mapy i summonowania pojazdów. od tego już tylko jeden krok do teleportacji prosto od NPCka do miejsca zadania i z powrotem...nie jesteśmy botami, parę kroków po mapie każdy może zrobić ; d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. BL to coś ala Diablo fabuła to tylko tło.
2. -/-
3. -/-
4. Po co ? To właśnie wybór postaci a potem specka definiowała styl gry. Co do zmiany wyglądu fakt coś więcej niż zmiana koloru by się przydało.
5. Moxxi bez życia ? LOL ?! O.o
6. Tu się nie czepiam.
7. Ehm drogi autorze, ależ można grać postacią z singla na multi i w drugą stronę. PvP jest nazywa się to arena i jest to Deadmatch w czystej postaci. Czy aby napewno graliśmy w tą samą grę ?
8. Po co ?
9. Jak kto woli.
10. Ehm a Ned to co ? Rewolucja też fajna więc stwierdzenie że tyko jedno dlc było ciekawe jest trochę dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie powinni dodać tryb TPP. Lepiej się bawiłem grając w trybie TPP ("stworzonym" przez community).

john_smith to raczej Gearbox nie potrafił zoptymalizować gry. Jest wiele gier opartych na UE3 z wielkimi otwartymi przestrzeniami (daleko nie szukać - Tera).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować