Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Mass Effect 3 - wrażenia z prezentacji

67 postów w tym temacie

Mam nadzieję, że historia będzie tym razem zrównoważona, bo ME2 pomiędzy początkiem a końcówką był NUUUUDNY. Swoją drogą, jak wygląda sprawa samic pozostałych ras? Asari i ludzie nadal pozostaną jedynymi przedstawicielkami płci pięknej? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2011 o 21:46, luzac napisał:

Mam nadzieję, że historia będzie tym razem zrównoważona, bo ME2 pomiędzy początkiem a
końcówką był NUUUUDNY. Swoją drogą, jak wygląda sprawa samic pozostałych ras? Asari i
ludzie nadal pozostaną jedynymi przedstawicielkami płci pięknej? :P


Jak mogłeś o Tali i quariankach zapomnieć ? ; O

Co do newsa, Myszasty jeszcze bardziej mnie nakręcił na na ME3. Będzie epicko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mass Effect 3, podobnie, jak druga część sagi, nie udaje już niczego, jest przede wszystkim taktyczną strzelanką z rozbudowaną fabułą i dialogami oraz relatywnie prostym systemem rozwoju postaci. A jako, że bardzo polubiłem to uniwersum, z niecierpliwością czekam na kolejny tom przygód komandora Sheparda.

Mnie również to cieszy. Ale mam nadzieję, że miszcze tym razem nie będą wciskali kitu wszystkim wokoło, że ta gra to absolutny wzór cRPG''a (jak to było przy pierwszym ME i DA II).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2011 o 22:18, kaz26 napisał:

Z tego co słyszałem też będzie krogańska kobieta

Powiało grozą... Ciekawe, czy będzie też odpowiedni wątek miłosny Sheparda z nią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i jest jeszcze Krogan Princes - co do innych ras to - Hanar są bezpłciowi - a co do innych ras to co po niektórych nawet nie wiadomo czy mają podział na płeć. Volus''i Elcor''zy np.

Poza tym rzadko w których grach tworzy się modele postaci które nie zostana wykorzystane w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shepard jest teraz w stanie przeobrazić swój omi-klucz w długie ostrze

A czy to nie jest przypadkiem tak, że w zależności od klasy postaci, atak omni-toolem wygląda inaczej? Coś mi się kojarzy, że na jednym z filmików widziałem coś w rodzaju fali uderzeniowej... Yup, widziałem: http://www.gram.pl/news_8A7iG,60_Shepard_zaciekle_walczy_Zobacz_najnowszy_zwiastun_gry_prosto_z_gamescom_2011.html w okolicach 0:56-0:59

Kolejna sprawa, to rozbudowane modyfikacje broni

Bardzo dobrze. Im więcej możliwości, tym lepiej. W jedynce do szału doprowadzał fakt, że w pewnym momencie wszyscy członkowie oddziału wyposażeni byli w tę samą broń (giwery Spectre) i te same mody.

Przede wszystkim nowy system umiejętności będzie posiadał dwa poziomy.

Ciekawe, jak ostatecznie uda im się wybrnąć z ponownego rozwijania postaci, którą już dwukrotnie (ME1 i ME2) rozwijaliśmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2011 o 22:16, zermithon napisał:

Mass Effect 3, podobnie, jak druga część sagi, nie udaje już niczego, jest przede
wszystkim taktyczną strzelanką z rozbudowaną fabułą i dialogami oraz relatywnie prostym
systemem rozwoju postaci.

No to jak nic będzie RPG roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jom chcem ;-).

Widzę błędy tych gier, widzę chamskie zapożyczenia, ale kompletnie nie mają one dla mnie znaczenia, bo uniwersum kupiło mnie całkowicie. Czekam nie tylko na ostatnią część przygód Sheparda, ale i na dalsze losy tego jakże klimatycznego świata. Mam tylko nadzieję, że BW nie zapomni o singlepleyerowcach. Bo nie usmiecha mi się czekanie latami na następnego SWTOR-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do "Myszastego" : Wspominasz o rozwoju skill''i, że będzie można pójść z reguły dwiema ścieżkami. Czym ma się to różnić od rozwoju w ME2 gdzie też, o ile dobrze pamiętam (jeśli coś źle mówię, to proszę mnie poprawić) w wyższych poziomach danego skill''a gracz dostawał wybór dwóch dróg - najczęściej był to wybór między większym zasięgiem działania, a większą "mocą". Tak więc, czym różni się ten system z ME3 od poprzedniej części gry ? Dzięki! Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi jedno. Czy nadal cała rozgrywka sprowadzała będzie do zasuwania wąziutkim korytarzykiem z porozrzucanymi bez sensu pudełkami? O beznadziejnie głupim umieszczeniu kamery za plecami Sheprada i równie idiotycznym systemie przyklejania się do wszystkiego nie wspominając.

PS Co chwilę czytam o jakiś elementach RPG a jak na razie zero konkretów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2011 o 22:46, wojteq-pol napisał:

A ja mam pytanie do "Myszastego" /.../

Pozwolę sobie bezczelnie odpowiedzieć na to pytanie. W jakimś materiale widziałam nowe drzewka, nie pamiętam teraz, na której stronie to było, w każdym razie z tego co pamiętam umiejętność rozgałęzia się szybciej, niż w ME2, gdzie wybieraliśmy między siłą a zasięgiem dopiero po maksymalnym rozwinięciu skilla. W ME3 wybór będzie szybciej, a później będzie możliwość ulepszenia jeszcze danej ścieżki. Rzuć okiem na mój pr0 rysunek zrobiony całkowicie z pamięci :P Jak coś pokręciłam to Wuwu albo Mysza niech mnie poprawią :)

20110820233807

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uniwersum Mass Effecta jest bardzo ciekawe, niestety jego wykorzystanie przez twórców słabe (cóż za kuriozum), martwi mnie, że się to nie zmieni w trzeciej części. Cieszą zmiany w rozwoju i modyfikacjach broni.
RPG roku zaklepane jest dla DeusExa, ME3 będzie musiało sobie poszukać nowej "awesome" kategorii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2011 o 00:46, metronom napisał:

RPG roku zaklepane jest dla DeusExa, ME3 będzie musiało sobie poszukać nowej "awesome"
kategorii.


ME3 wychodzi w następnym roku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować