Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard pierwszy raz potwierdza: powstaje konsolowe Diablo!

54 postów w tym temacie

Dnia 10.01.2012 o 15:01, guxi napisał:

To jest początek końca Blizzarda. Odkąd przejął ich Activision, to staczają się w bezdenną
otchań chciwości. Przecież kiedyś nie było gry od niebieskich, która nie byłaby przełomem.
Pierwszy StarCraft (trzy zupełnie inne i zbalansowane rasy), Diablo II (tam świeżością
był system losowych statów przedmiotów i system run i słów runicznych) i Wow jako MMO,
do którego przez lata nikt sie nie zbliżył. A teraz wydają odgrzewane kotlety w postaci
Starcraft 2 (kilka nowych jednostek, ale wciąż to samo) i dodatku do Wow-a od siedmiu
boleści czyli Cataclism (to faktycznie jest kataklizm). Liczą się dla nich jedynie $
i nic więcej. I wydaniem Diablo III na konsole właśnie to dobitnie podkreślają. Pzdr
dla wszystkich fanów dawnych gier Blizza

A o niezłym Diablo 1 na PSX-a zapomniał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 13:51, marko79 napisał:

Właściwa data premiery na PC odbędzie się równolegle z premierą na konsole.... XD czyli
około 2014 XD


Chyba ci się coś pomyliło, średni czas produkcyjny Blizzarda od ujawnienia prac nad danym tytułem a jego wydaniem to coś między 4 a 6 lat więc możemy się spodziewać premiery w okolicach 2016-2018:P

Swoją drogą to że powstaje Diablo na konsole niczym nowym czy zaskakującym nie jest, w końcu jak się trąbi o tym że się testuje różne control scheme''y na konsole (np na Blizzcon 2011) i co chwilę pracowników do konsolowego Diablo zatrudnia to ciężko się nie spodziewać że gra powstaje na konsole.
Jest to tylko potwierdzenie oczywistej oczywistości, że się tak wyrażę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 15:01, guxi napisał:

To jest początek końca Blizzarda. Odkąd przejął ich Activision, to staczają się w bezdenną
otchań chciwości. Przecież kiedyś nie było gry od niebieskich, która nie byłaby przełomem.
Pierwszy StarCraft (trzy zupełnie inne i zbalansowane rasy), Diablo II (tam świeżością
był system losowych statów przedmiotów i system run i słów runicznych) i Wow jako MMO,
do którego przez lata nikt sie nie zbliżył. A teraz wydają odgrzewane kotlety w postaci
Starcraft 2 (kilka nowych jednostek, ale wciąż to samo) i dodatku do Wow-a od siedmiu
boleści czyli Cataclism (to faktycznie jest kataklizm). Liczą się dla nich jedynie $
i nic więcej. I wydaniem Diablo III na konsole właśnie to dobitnie podkreślają. Pzdr
dla wszystkich fanów dawnych gier Blizza


Kocham takich ludzi jak ty genialna manipulacja faktami najpierw wywala się fakty które nie pasują do teorii później później naciąga się inne fakty by pasowały w twoim przypadku to diablo 2 losowanie stat przedmiotów było już w diablo 1 a co do system run i słów runiczny co w nim było rewolucyjnego. wow również niczym rewolucyjnym nie był, jeśli chodzi o twój komentarz do SC2 to udowodniłeś że nigdy nie grałeś w pierwszego StarCrafta a po za tym gameplay były pokazywane na dług przed fuzją vivendi z Activision , jeśli chodzi o Cataclism to żaden dodatek do wowa nie wniósł nic rewolucyjnego. A zdaniem że ze Activision przejęło blizzarda udowodniłeś że nie masz bladego pojęcia o tym co stało się w 2008.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedługo odgrzewanymi kotletami będą nazywać kontynuacje gier. A co do Diablo III, to na konsolach powinien wyglądać równie ładnie jak na pc, w końcu nie będzie tam takiego kroku w przód jak np. w Battlefieldzie 3 czy C&C Generals 2...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 15:37, oxygar napisał:

Niedługo odgrzewanymi kotletami będą nazywać kontynuacje gier. A co do Diablo III, to
na konsolach powinien wyglądać równie ładnie jak na pc, w końcu nie będzie tam takiego
kroku w przód jak np. w Battlefieldzie 3 czy C&C Generals 2...


Znając optymalizacje blizzarda to powinniście się ciszyć z 30FPSów z dropami do 10 i prawie 720p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 14:25, Damianuss1 napisał:

Cieszy mnie ten fakt. Miałem brać wersję
PC, ale skoro tak kupię konsolową wersję.


Chce ci się czekać rok (a pewnie i więcej)? No to miłego czekania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że Diablo I to było wydarzenie. Napisałem o częśći drugiej, że też była przełomem w stosunku do pierwszej poprzez losowe statystyki i system run. A moje pytanie brzmi - co nowego wnosi Diablo III i czym sie różni od poprzednich części i czy będzie coś innowacyjnego ? Odp dla Pań i Panów - będzie odświeżona grafika i zamiast Necromanty będzie Witch doctor, a zamiast Amazonki Demon hunter - reszta zostaje bez zmian. I idę o zakład, że grać sie będzie "nowymi" postaciami bardzo podobnie, jak się grało nimi w Diablo II.
Keii tak sie składa, że grałem w Diablo I i na PC i na PSX i twierdzę, że na konsole został wydany gniot. Nazywanie tego niezłą grą to gruba przesada. Rzecz jasna jest to moje subiektywne odczucie. Uprzedzając komentarzeco do platformy na których odpalam gry - gram na Pc i gram na Xbox360 w chwili obecnej. Posiadam również C64, Playstation i Playstation 2, których nie odpalałem całe wieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli potwierdzone to co wszyscy wiedzieli juz dawno :p Bioorąc pod uwagę, że cena konsolowa będzie identyczna jak PC (czyli jakies 180zł) to nie ma sensu kupowac nowej grafiki do mojego wiekowego PC tylko kupic na PS3 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 15:24, ZubenPL napisał:

> To jest początek końca Blizzarda. Odkąd przejął ich Activision, to staczają się
w bezdenną
> otchań chciwości. Przecież kiedyś nie było gry od niebieskich, która nie byłaby
przełomem.
> Pierwszy StarCraft (trzy zupełnie inne i zbalansowane rasy), Diablo II (tam świeżością

> był system losowych statów przedmiotów i system run i słów runicznych) i Wow jako
MMO,
> do którego przez lata nikt sie nie zbliżył. A teraz wydają odgrzewane kotlety w
postaci
> Starcraft 2 (kilka nowych jednostek, ale wciąż to samo) i dodatku do Wow-a od siedmiu

> boleści czyli Cataclism (to faktycznie jest kataklizm). Liczą się dla nich jedynie
$
> i nic więcej. I wydaniem Diablo III na konsole właśnie to dobitnie podkreślają.
Pzdr
> dla wszystkich fanów dawnych gier Blizza

Kocham takich ludzi jak ty genialna manipulacja faktami najpierw wywala się fakty które
nie pasują do teorii później później naciąga się inne fakty by pasowały w twoim przypadku
to diablo 2 losowanie stat przedmiotów było już w diablo 1 a co do system run i słów
runiczny co w nim było rewolucyjnego. wow również niczym rewolucyjnym nie był, jeśli
chodzi o twój komentarz do SC2 to udowodniłeś że nigdy nie grałeś w pierwszego StarCrafta
a po za tym gameplay były pokazywane na dług przed fuzją vivendi z Activision , jeśli
chodzi o Cataclism to żaden dodatek do wowa nie wniósł nic rewolucyjnego. A zdaniem że
ze Activision przejęło blizzarda udowodniłeś że nie masz bladego pojęcia o tym co stało
się w 2008.

ZubenPL, proszę cię stary - popatrz na plan wydawniczy - Starcraft 2 to będą trzy gry po 200 zł i w przypadku Diablo III, też tak będzie. Activision przejęło Blizza i oni siedza w księgowości, a nie ktoś od niebieskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 15:01, guxi napisał:

To jest początek końca Blizzarda. Odkąd przejął ich Activision, to staczają się w bezdenną
otchań chciwości. Przecież kiedyś nie było gry od niebieskich, która nie byłaby przełomem.
Pierwszy StarCraft (trzy zupełnie inne i zbalansowane rasy), Diablo II (tam świeżością
był system losowych statów przedmiotów i system run i słów runicznych) i Wow jako MMO,
do którego przez lata nikt sie nie zbliżył. A teraz wydają odgrzewane kotlety w postaci
Starcraft 2 (kilka nowych jednostek, ale wciąż to samo) i dodatku do Wow-a od siedmiu
boleści czyli Cataclism (to faktycznie jest kataklizm). Liczą się dla nich jedynie $
i nic więcej. I wydaniem Diablo III na konsole właśnie to dobitnie podkreślają. Pzdr
dla wszystkich fanów dawnych gier Blizza


Jakie to straszne, że firma ma czelność coś produkować i jeszcze żądać za to pieniędzy... Koszmar.
Dorośnij.

Ze swojej strony nie rozumiem tego całego hypu.
Tak trochę, co w związku z tym, że Blizzard wydaje coś na konsolę? Dlaczego jest to wyjątkowa wiadomość? Czemu osobom grającym na PS3 czy Xboksie miałoby na niej zależeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 16:03, guxi napisał:

ZubenPL, proszę cię stary - popatrz na plan wydawniczy - Starcraft 2 to będą trzy gry
po 200 zł i w przypadku Diablo III, też tak będzie. Activision przejęło Blizza i oni
siedza w księgowości, a nie ktoś od niebieskich.


Od kiedy dodatek wymagający podstawki nazywa się odzielną grą?? Jeśli chodzi o cenę dodatków do SC2 to jej nikt nie zna więc o niej nie dyskutuje choć blizzard mówi że będzie niższa. A wczęsniej siedzieli tam ludzie z Vivendi właściwie to pewnie nadal siędzą bo activision też jest własnością vivendi sa. Patrzyłem na ich plan według niego powinienę już grać w hotsa i diablo 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 15:58, guxi napisał:

Jasne, że Diablo I to było wydarzenie. Napisałem o częśći drugiej, że też była przełomem
w stosunku do pierwszej poprzez losowe statystyki i system run. A moje pytanie brzmi
- co nowego wnosi Diablo III i czym sie różni od poprzednich części i czy będzie coś
innowacyjnego ? Odp dla Pań i Panów - będzie odświeżona grafika i zamiast Necromanty
będzie Witch doctor, a zamiast Amazonki Demon hunter - reszta zostaje bez zmian. I idę
o zakład, że grać sie będzie "nowymi" postaciami bardzo podobnie, jak się grało nimi
w Diablo II.


Tak zupełnie nowy system Crafitingu , nowy system run znaczy nie mający nic wspólnego z tym z części drugiej ,Rmah , nowy system towarzyszy , nowe systemy energi magicznej inne dla każdej klasy. To naprawdę według ciebie nic nie znaczące zmiany kosmetyczne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu twórcy usuneli wojownika z gry. W drugiej części mocno mi go brakowało. Pozostawało mi tylko grać Paladynem, który zresztą był jedyną klasą którą grałem w singlu. O ile mi wiadomo w trzeciej części nie zanosi się na to by miał wrócić, a szkoda. :/
(W sumie post powinien być w głównym wątku o Diablo 3. Przepraszam :/ )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi pro graczu, runy i system słów które się z nich składa był w Ultimie gdzie składałeś z nich zaklęcia więc przełomem/nowością to nie było. Zmiany w DIII są dość znaczne, chyba że kosmetyką nazwiesz wywalenie drzewek talentów + to co napisał Zuben odnośnie reszty zmian. Zanim zaczniesz machać łapkami po klawiaturze poczytaj, sprawdź i się upewnij zanim zaczniesz sadzić kolejne klocki z tekstu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2012 o 16:27, Eff3ctiv3 napisał:

Nie rozumiem czemu twórcy usuneli wojownika z gry. W drugiej części mocno mi go brakowało.
Pozostawało mi tylko grać Paladynem, który zresztą był jedyną klasą którą grałem w singlu.
O ile mi wiadomo w trzeciej części nie zanosi się na to by miał wrócić, a szkoda. :/
(W sumie post powinien być w głównym wątku o Diablo 3. Przepraszam :/ )


Mnich to taki Paladyn moim zdaniem, więc wielkiej straty nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że Josh Mosqueira jest głównym projektantem przy konsolowym Diablo wiadomo od ostatniego Blizzconu, więc nie wiem skąd to całe zamieszanie i pisanie jakby to była mega wielka niespodzianka itp ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować