Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

EA: nie chcemy rozczarować naszych fanów grą Dead Space 3

20 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Electronic Arts chce zarówno spełnić oczekiwania fanów Dead Space, jak i trafić do nowych odbiorców. Takie elementy, jak tryb współpracy, mają sprawić, że Dead Space 3 będzie najlepszą częścią.

Przeczytaj cały tekst "EA: nie chcemy rozczarować naszych fanów grą Dead Space 3" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wezcie sie i naprawcie orgin, i zacznijcie zachowywac sie jak ludzie a nie zdziercy pieniedzy, co to ma byc za tekst "nie chcemy rozczarowac" dajcie jedna normalna dobra gre i bedzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"skupieniu się na akcji"

niech zrobią z tego FPSa ...i uśmiercą swoimi decyzjami gę na 3 częśći...EA zna się na tym najlepiej.

po sprowadzeniu na dno C&C w którego za czasów Westwood sie zagrywałem i zrobienia z niego przeglądowego nudiniaka-wyciskacza kasy i dobiciu Syndicate wszystkiego sie po nich spodziewam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


To chyba dość logiczne, że nie chcą rozczarować... ale jednocześnie ea coraz częściej zdaje się robić przeczy przeciwko graczom ><

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zróbmy z tego klon Battlefield 3 i CoD''a, dołącza nowa publika, z racji, że marka już dość wyrobiona. Musimy trafić w serca młodszych ludzi, których gore i elementy survival horroru mogą przestraszyć, więc spaczamy do granic wytrzymałości fanów poprzednich części i zmieniamy koncepcje, tak by wycelować w te dwie grupy. Jednocześnie nie zadowolimy obu grup, ale pozostaniemy pośrodku, czyli w portfelach. Akcja ma być wartka, żeby nie nudziła nawet sąsiada za ścianą, plus tryb cooperacji, by móc propagandować mikrotransakcje, na bzdety typu lepszy hełm, większa giwera. Kompleksy i zazdrość obserwowania innych graczy, wyróżniających się z tłumu, jest największym motywatorem do zakupów. Dochodzimy panowie do trójki; jeśli gra sprzeda się mizernie, wciśniemy kit, że trylogia odejdzie w iście pięknym kanonie, zwiększając jednocześnie nabywców. Później znegujemy plotkę, albo pójdziemy za ''głosem jakże zdesperowanych fanów, którzy łakną kolejnych części'' i wydamy kolejne części.

Tak odczuwam zawsze ten cały bełkot ludzi odpowiedzialnych za gry. W końcu łatwiej wypowiedzieć kilka słów, niż coś na prawdę zrobić. Fani w dzisiejszych czasach nic nie znaczą, tylko konsumpcja mas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh Gibeau, Gibeau... Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastka. Jeśli chcecie robić horrory, to proszę bardzo, ale musicie pogodzić się z tym, że będą się sprzedawać na takim, a nie innym pułapie - bo taka właśnie jest ilość fanów dobrego horroru wśród graczy. Jeśli chcecie sprzedać 5 milionów kopii, to też proszę bardzo - ale przyjmijcie wówczas do wiadomości, że nie będziecie robić horrorów, a gry akcji - co najwyżej ozdobione elementami grozy.

Obydwu rzeczy pogodzić się po prostu nie da. Walka buduje zupełnie inny rodzaj napięcia, a czym jej więcej, tym bardziej powszednieje to, co powinno straszyć. Zbalansowanie jednego z drugim jest jak spacer bardzo wąską ścieżką i już dwójce Dead Space''a zdażało się czasem w pośpiechu postawić stopę w niewłaściwym miejscu. Jeśli trójka ma zerwać się do biegu, to efekt może być tylko jeden.

Do tego jeszcze tryb kooperacji, potrzebny jak psu kalesony. Czy naprawdę nie jest oczywiste, dlaczego samotnie boimy się znacznie bardziej, niż w towarzystwie? Eh Gibeau, Gibeau...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już dwójka mnie rozczarowała. Nie dbam o trójkę, więc rozczarować mnie zaiste nie mogą.

Swoją drogą odnoszę wrażenie, że horror dla ludzi z EA to brzydkie potwory i ciemne korytarze. W takim razie rzeczywiście nie odejdą od swoich założeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde.Nie kumam dlaczego ludzie narzekają na dwójkę.Jak dla mnie to ona była znacznie lepsza, pomijając nawet aspekty techniczne.Co prawda na początku nie było czuć tego strachu, ale tak w połowie gry miałem już podobny dreszczyk strachu jak DS1.W dwójce były znacznie bardziej zróżnicowane lokacje, a historia znacznie i to znacznie bardziej spodobała mi się właśnie w sequelu.Jeśli nasz odział EA nie spapra z polonizacją tak jak to było w przypadku DS2 to nawet może i kupię w dniu premiery bo jestem bardzo ciekawy dalszej historii Isaaca Clarka.Ale tak czy siak na pewno kupię czy to w dniu premiery czy pół roku po premierze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musze pryznac ze 2 z klimatem troche stracila jesli za przyklad wezmiemy 1, ale ds 2 nie jest gra zla, ja tam nei zaluje ze wydalem na 2 czesci kase,fakt ze od survival gatunku odchodzi ale 3 tez powinna byc dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie martwi to, że to jest gra EA.
Wszystkie nowe ''featury'' wyglądają jak te same co pokazywano w Mass Effecie 3 : Coop, szybsza walka, granaty, turlanie się. Innymi słowy rżnięcie z GoWa.
ME3 kompletnie utraciło na elementach RPGowych i nie wierze by DS3 nie utraciło na elementach horroru.
Co do dwójka, jedynka.
Dwójka mi się ogólnie momentami brakowała. Straciła część klimatu, może, ale nie straciła napięcia i ciekawych walk z bossami. Liczyłem na to że trójeczka troche tego strachu przywróci, a tu wygląda na to że ostatki straci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym ze Dead Space osiagnal sukces poniewaz byl horrorem. Oni chca na nim zrobic kase ale wieksza niz na dead space.... W zwiazkuz tym chca zmienic gre tak by wiecej ludzi ja kupilo... Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego a gdzie kucharek szesc tam niema co jesc... Robiac survival action horror uczynia te gre nie przystepna dla wszystkich... Starym graczom ktorzy ja kupili i uczynili slawna nie spodoba sie duza ilosc akcji a nowych odrzuca elementy horroru w ostatecznym rozrachunku gra bedzie nijaka bo ani to horror ani akcja. Zle bylo juz w 2 a teraz bedzie tragicznie. Nie trzeba gry widziec ukonczonej by majac wlasny rozum wydedukowac niczym Sherlok Holms alboi ktos posledniejszy ze to bedzie kolejny gniot. Caly blad w probie zbicia jeszcze wiekszych pieniedzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 10:10, CDRV napisał:

Problem polega na tym ze Dead Space osiagnal sukces poniewaz byl horrorem. Oni chca
na nim zrobic kase ale wieksza niz na dead space.... W zwiazkuz tym chca zmienic gre
tak by wiecej ludzi ja kupilo... Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego a gdzie
kucharek szesc tam niema co jesc... Robiac survival action horror uczynia te gre nie
przystepna dla wszystkich... Starym graczom ktorzy ja kupili i uczynili slawna nie spodoba
sie duza ilosc akcji a nowych odrzuca elementy horroru w ostatecznym rozrachunku gra
bedzie nijaka bo ani to horror ani akcja. Zle bylo juz w 2 a teraz bedzie tragicznie.
Nie trzeba gry widziec ukonczonej by majac wlasny rozum wydedukowac niczym Sherlok Holms
alboi ktos posledniejszy ze to bedzie kolejny gniot. Caly blad w probie zbicia jeszcze
wiekszych pieniedzy...


Dokładnie. Przygodowych gier akcji TPS wydaje się teraz mnóstwo, a większość polega na strzelaniu i chowaniu się za osłonami. Trzeba się w tym tłumie wyróżniać i DS tak robiło do drugiej części włącznie. ;) Myślę, że trójka mimo marki nie sprzeda się wcale rewalacyjnie jeśli przerobi się ją na zwykłą grę akcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2012 o 13:17, Namaru napisał:

Dokładnie. Przygodowych gier akcji TPS wydaje się teraz mnóstwo, a większość polega na
strzelaniu i chowaniu się za osłonami. Trzeba się w tym tłumie wyróżniać i DS tak robiło
do drugiej części włącznie. ;) Myślę, że trójka mimo marki nie sprzeda się wcale rewalacyjnie
jeśli przerobi się ją na zwykłą grę akcji.

Ta seria Splinter Cell najlepiej to pokazuje pamiętam jak się nabijano że następujące gry BG&E, B:AA, B:AC mają więcej elementów skradankowych niż kolejne części Splinter Cell co niestety jest prawdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować