Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III - aktualizacja 1.0.3 już dostępna

23 postów w tym temacie

Na forach US już jest płacz, bo ponoć nerf Inferno poszedł moooocno w drugą stronę i teraz ponoć moby biją o około 75% słabiej. Nerf IAS oraz Nether Tentacles osłabi farm i op DH, fajnie, że zmodyfikowali i to znacznie Wardena na Inferno, bo to była straszna popierdółka - teraz z Fast, Molten oraz Desecrate może być ciekawszy. Większość zmian na + bez dwóch zdań: rozwój Jubilera/Kowala o połowę tańszy - moje postaci HC już się cieszą - ciekawe czy kiedyś wykupienie schowka stanie się tańsze, bo na razie oszczędzam kasę w tym trybie. Oby do 15:30, szybko rowerem po pracy do domu, obiad i szalejemy z ekipą. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 09:20, Gohan1989 napisał:

Patch ma głównie wady


Co się czepiasz studenciku? Boisz się, że teraz większość osób będzie sobie farmiła inferno, a ty biedny studenciku nie zarobisz już nic na RMAH i trzeba się będzię znowu uczyć? Hehehe....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to zmiany na plus oprócz
>Zmniejszono szansę na uzyskanie legendarnego materiału rzemieślniczego po wykonaniu odzysku z przedmiotów 60 poziomu.
Rozkladam wszyskie przedmioty inferno z 60 lvl u kowala i jeszcze Fiery Brimstone nie znalazłem, a tu jeszcze mniejsza szansa jest teraz
Szkoda też tej szybkości ataku, na moim Wizardzie dostałem nerfa, a kołczany zostały.
Świetnie, że zwiększył się drop przedmiotów, bo farmiąc na hell, nie znalazłem absolutnie nic ciekawego, a 3 aktu inferno nie daję rady przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 09:26, KrzysztofT napisał:

Co się czepiasz studenciku? Boisz się, że teraz większość osób będzie sobie farmiła inferno,
a ty biedny studenciku nie zarobisz już nic na RMAH i trzeba się będzię znowu uczyć?
Hehehe....


Kolejny miłośnik zdrobnień, które sprawiają że czuje się lepszy od osoby, którą opisuje... Hehehe.
Miło, że szukają jednak jakiegoś balansu, szkoda tylko że to prawie niemożliwe do osiągnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 11:19, Boguslav4 napisał:

Kolejny miłośnik zdrobnień, które sprawiają że czuje się lepszy od osoby, którą opisuje...


No jak nie jak tak boguslavik. Hehehe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bossów fabularny przekoksili, a przynajmniej jednego bo póki co jego biłem tego Ghoma, który sra gazem i jego buff polega na tym, iż gas nie roschodzi się tylko koło niego, a może nim jakby rzucać ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chcę grać, a nie godzinami farmić.
Farmienie zostawmy tym co chca się pochwalić albo grać PvP.
Dla reszty zróbmy grę, która jest zbalansowana i możliwa do ukończenia (bez szukania bugów i dziwów) na tym co wypada w grze.

W akcie I inferno powienien leciec taki sprzęt, który pozwala zagrać w II akcie, w II akcie taki co umożliwi granie w III akcie i w III na IV.
Na inferno naprawdę trudny powinien być jedynie Diablo i tutaj mogą być jakieś machinacje typu bieganie po kilka minut aż się mise z życiem odnowią , zadanie 2 ciosów i znów.

To co się przed patchem działo na II akcie to był jasny przekaz : PAY TO WIN , co nie powinno mieć miejsca w grze, za którą trzeba zapłącić.
P2W zostawmy pseudo darmowym MMO. Diablo 3 darmowy nie byl (ba, był nawet 2x droższy od gier na PC) i mowy być nie powinno o kupowaniu sprzętu na aukcji by dać radę grać.

Ale jak już ktoś wspomniał, są ludzie, którym to się podoba i siedząc na IV akcie inferno chcieliby być jedynymi , którzy mają (i sprzedają) dobry sprzęt.
Blizzard zauważył pewnie znaczny odpływ graczy, którzy olali grę po zetknięciu się z murem II aktu inferno.
Człowiek rozumny nie będzie tracił czasu na coś tak głupio niezbalansowanego i pójdzie grać w coś innego, a stracony klient to stracony jego portfel.
Powoli Blizz pęka stąd niby pseudo balans II,II i IV aktu inferno.

P.S. Kocham tych, którzy odpowiadają, że nie każdy musi przejść inferno. Nie każdy musi chcieć, ale móc powinien każdy (kto chce) inaczej gra jest spaprana. Obecnie praktycznie mija sie to z celem, bo farmienie godzinami skutecznie obrzydza grę. Farmić można 1-2 dni, ale nie miesiąc żeby jakiś gear kupić, bo jakiś palant wykorzystując bugi (które zostały usunięte) dobił do IV aktu i sprzedaje wypadające przedmioty po kilkadziesiąt milionów złota.

Blizzard musi zbalansować grę inaczej nowi gracze mniej chętnie będą kupować nowe kopie D3, a obceni nie farmiący wycofają sie z gry i zostaną z ręką w nocniku wraz z tymi palantami co wystawiają przedmioty po wiele mln złota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

/ciach/

Teraz właśnie w dużej mierze tak będzie: ja również byłem wkur...zony, że nie mogę w I akcie Inferno dopaść sprzętu, który pozwoli mi na grę w II itd... W sumie w I akcie leciało wszystko oprócz broni - teraz w I akcie może wylecieć dokładnie to samo co w akcie IV, więc w założeniu czas farmienia powinien wydatnie się skrócić tym bardziej, że nerf kolejnych aktów pozwoli na spokojniejszą grę w nich, a tam znów szansa na drop lepszych przedmiotów wzrasta i teraz IMO wygląda to tak jak powinno - koło się zamyka i większość osób (w tym ja) powinno być zadowolonych z takiego obrotu sprawy. Wreszcie będziemy mogli z ekipą pójść dalej w grupie - zatrzymaliśmy się gdzieś w okolicach Archiwum Kulla, bo po prostu układy elit wywoływały więcej frustracji niż frajdy: niby jedno i drugie na F, a różnica diametralna. Program "wycieczki" na dziś: standard farma w I akcie - czyli od questa Cursed Hold, po zabiciu Butcheraz szybki wjazd do Festering Woods, później zabawa od questa z uwolnieniem Caina (tam pojawiają się pierwsze elity) i gra do końca aktu, a dopiero później dalsze brnięcie przez II akt - ot chcemy zobaczyć czy faktycznie da się już w I akcie zauważyć zmianę dropu na lepsze. ;)
Szerokości i przyczepności oraz dobrych dropów i tego, aby już można było zdobywać exp niższo poziomowymi postaciami. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Ja chcę grać, a nie godzinami farmić.


to zmien gre, farmiło się d1? d2? To w d3 tez się farmi. I bardzo dobrze.

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Dla reszty zróbmy grę, która jest zbalansowana i możliwa do ukończenia (bez szukania
bugów i dziwów) na tym co wypada w grze.


możesz poznać 100% fabuły bez grania na inferno, czyli ukończyć grę.

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

W akcie I inferno powienien leciec taki sprzęt, który pozwala zagrać w II akcie, w II
akcie taki co umożliwi granie w III akcie i w III na IV.


przeczytaj patchnoty przed napisaniem bredni ;) Przecież właśnie to wprowadzili...

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Na inferno naprawdę trudny powinien być jedynie Diablo i tutaj mogą być jakieś machinacje
typu bieganie po kilka minut aż się mise z życiem odnowią , zadanie 2 ciosów i znów.


chcesz łatwego inferno i tylko trudnego diablo ? zmień grę jak za trudna, naprawdę.

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

To co się przed patchem działo na II akcie to był jasny przekaz : PAY TO WIN , co nie
powinno mieć miejsca w grze, za którą trzeba zapłącić.


no patrz przed patchem doszedłem do 3ciego aktu inferno... wtedy jeszcze nie było RLAH

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Ale jak już ktoś wspomniał, są ludzie, którym to się podoba i siedząc na IV akcie inferno
chcieliby być jedynymi , którzy mają (i sprzedają) dobry sprzęt.


sprawdz patch noty bo się ośmieszasz - nawet na hellu możesz teraz dropić przedmioty z inferno...

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Blizzard zauważył pewnie znaczny odpływ graczy, którzy olali grę po zetknięciu się z
murem II aktu inferno.


wymagało to troche farmienia, ale po podpakowaniu w akcie 1 za pierwszym podejściem padł calutki akt 2 :)

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Człowiek rozumny nie będzie tracił czasu na coś tak głupio niezbalansowanego i pójdzie
grać w coś innego, a stracony klient to stracony jego portfel.
Powoli Blizz pęka stąd niby pseudo balans II,II i IV aktu inferno.


znerfili infenro, ale jednocześnie zmniejszyli drop - za kilka dni będzie można się wypowiedzieć o zmianach

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

P.S. Kocham tych, którzy odpowiadają, że nie każdy musi przejść inferno. Nie każdy musi
chcieć, ale móc powinien każdy (kto chce) inaczej gra jest spaprana.


szanse na drop miałeś i masz masz TAKĄ SAMĄ jak ten "palant" co farmił przed patchem

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Blizzard musi zbalansować grę


a co do cholery zrobił w tym patchu ? Nawet nie przeczytałeś listy zmian...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Ja chcę grać, a nie godzinami farmić.


W takim razie nie jest to tytuł kierowany do Ciebie. Długowieczność tej gry polega na bieganiu po tych samych lokacjach przebijając się przez identycznych przeciwników w poszukiwaniu nowego sprzętu.

Oczekiwałeś wyborów moralnych mających wpływ na świat?

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

P.S. Kocham tych, którzy odpowiadają, że nie każdy musi przejść inferno. Nie każdy musi
chcieć, ale móc powinien każdy (kto chce) inaczej gra jest spaprana.


Ależ każdy kto naprawdę chce zdecydowanie sobie poradzi, czy kartą czy godzinami spędzonymi w grze - Blizzard umywa ręce, choć pewnie preferuje ten pierwszy sposób ;)

Dnia 20.06.2012 o 13:48, thiefi napisał:

Blizzard musi zbalansować grę [...]


Ależ o to właśnie chodzi, że nie musi a może - im gra prostsza tym łatwiej zdobyć przedmioty, a jeśli gracz zdobędzie już wszystko nic go przy tytule nie utrzyma na dłużej. Do tego wszystkiego dochodzi kwestia zysków z RMAH ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować