Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dishonored na dwa sposoby - zobacz imponujący gameplay

20 postów w tym temacie

Te gra przypomina mi w pewnych momentach Bioshock tyle, że bez wody... hmmm klimatyczne miejscówki ?... sam nie wiem co tak na mnie działa ? Też tak macie (oczywiście wszystko odbieram pozytywnie ;D) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ to drugie podejście było nieeleganckie, no aż mnie bolała taka prymitywność ;p

Generalnie ja się nie mogę doczekać żeby zagrać, lubię taką różnorodną mechanikę gry jaka się zapowiada w Dishonored. Mam nadzieję że w praktyce będzie równie ciekawie a nie sprowadzi się wszystko do powtarzania w kółko jednego patentu. W każdym razie niecierpliwie czekam żeby zagrać nieuchwytnym i dyskretnym zabójcą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie,gdzie będzie kupowało się miksturki. Czyżby ukryty handlarz jak w Resident Evil 4?

Grę kupie,wygląda świetnie. Obym był zmuszany do używania drugiego sposobu w sytuacjach bez wyjścia,bo rzeczywiście był on bardzo nieelegancki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetnie się zapowiada. Pierwszy sposób to jak najbardziej mój styl :)

Dziwi jedynie to, jak ślepi są przeciwnicy. Facet wystaje zza narożnika na pół metra, a strażnicy zwróceni twarzami ku niemu w ogóle go nie widzą. Kto wie, może to kwestia poziomu trudności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2012 o 21:45, bobobo napisał:

Ciekawi mnie,gdzie będzie kupowało się miksturki. Czyżby ukryty handlarz jak w Resident
Evil 4?

Is that all stranger?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na godnego następcę Thiefa (podobny klimat, także FPS i skradanie się).

Martwi jednak to przebajeżenie gry. Bohater mimo wszystko ma za dużo mocy i czyni to rozgrywkę właściwie banalnie prostą.
W thief nie miałeś super skoków, przejmowania inny postaci czy zwierząt, a przekraść niepostrzeżenie sie musiałeś.

Nie mniej powiew świeżości na rynku gier video wobec smażalni kotletów od EA/Acti i UBisoftu.
Czekam cierpliwie i oby zbalansowali (osłabili) te moce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mi bohater wydaje się zbyt potężny i praktycznie niezniszczalny?
Wrogowie posługują się szabelkami a on napierdziela z magii na prawo i lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby sobie nie spojlować to nie będę oglądał tych gameplay''ów ale i tak wiem, że gra będzie świetna.
No dobra, może nie "wiem" ale przypuszczam i wierzę w to :)
Klimat i mechanika są dla mnie po prostu idealne więc to gra marzenie.
Już nie mogę doczekać się października :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No na dziś dzień daję każde pieniądze jakie twórcy sobie krzykną.
Od czasów Tenchu 1 i 2 nie dostałem w swoje ręce produkcji [no może oprócz Shinobido na PS2 i od bidy Tenchu 3 też na PS2] która pozwoliła by mi godzinami wisieć na moście/krawędzi i obczajać sobie co robią strażnicy i jak ich zdjąć jednym szybkim manewrem. Tu widzę szanse na powrót do takich rozwiązań, gdzie będę miał swobodę działania a obserwacja otoczenia będzie ważnym i istotnym elementem gameplayu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien, że bohater jest tak "przypakowany" jedynie na potrzeby prezentacji. Poza tym panowie grali zdaje się na "normal", nic nie stoi na przeszkodzie byś Ty robił to na "very hard".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O matko, gra, w której wszystkie główne cele można pokonać bez własnoręcznego zabijania ich albo nawet bez zabijania w ogóle, jestem zachwycony. Oby tego nie zepsuli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra ciekawa, ładna i daje sporo możliwości jednak jest tępacko łatwa. Strzelanina a na balkoniku obok strażnik stoi sobie i nic nie slyszy? 3-4 strażników powinno być wyzwaniem, a tu albo wykańczasz ich o sciane podmuchem albo zatrzymujesz czas i kulka dla każdego O.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2012 o 12:28, killer112 napisał:

Gra ciekawa, ładna i daje sporo możliwości jednak jest tępacko łatwa. Strzelanina a
na balkoniku obok strażnik stoi sobie i nic nie slyszy? 3-4 strażników powinno być wyzwaniem,
a tu albo wykańczasz ich o sciane podmuchem albo zatrzymujesz czas i kulka dla każdego
O.o


Meh, zawsze jest taki płacz jak pokażą grę. Czy serio nie potraficie choć trochę przez chwilę pomyśleć i nie wpaść na pomysł, że specjalnie gra jest taka prosta na potrzeby prezentacji? Czy chciałbyś oglądać godzinny gameplay z czego połowa to powtarzanie jakiejś akcji, bo bohater co chwilę dostaję baty? No zastanów się, serio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że gra jest prosta tylko i wyłącznie dlatego, że prezenter wybrał poziom "normal" i jest to demo, więc c''mon.. Specjalnie jest tyle tych "pałerów", aby pokazać co można w grze zrobić ciekawego. Znając życie w pełnej wersji, będzie o wiele trudniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować