Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Data premiery Torchlight II ujawniona

46 postów w tym temacie

Dnia 31.08.2012 o 11:49, kindziukxxx napisał:

> kindziukxxx GOOD TROLLING BRO
nie trolling, tylko duży dylemat, bo obie gry są podobne, obie dadzą dużo frajdy, a czasu
będzie na jedną i w tym przypadku faktycznie ciężko będzie wybrać, a premiera zbiegnie
się z zakupami więc trzeba będzie się zdecydować.


Pomogę Ci w wyborze.

Diablo III - konieczność non-stop połączenia z Internetem, nawet gry grasz samemu (lagi podczas gry samemu - bosko), brak losowo generowanych poziomów, zamknięta struktura, najbardziej zamordystyczny DRM w historii,tylko 4 graczy jednocześnie, jeśli nie jesteś mniłośnikiem wyłącznie farmienia, to po jednym ukończeniu gry będziesz zasypiał, uproszczenia na każdym kroku.

Torchlight II - możliwośc gry offline, obsługa sieci lokalnych (LAN party!), możliwość tworzenia spersonalizowanych sesji, otwarta struktura gry, kompletny modkit po premierze co oznacza setki jesli nie tysiące modów (również w grach sieciowych!), 6 graczy jednocześnie (zapewne będzie można nawet więcej), dodatkowy content za free, brak uproszczeń w rozgrywce, niska cena i fajne community

ZubenPL - Chyba jedna że słabszy podrób.

Trudno mówić o podróbce, gdy Torchlight został stworzony przez ten sam zespół ludzi, który robił Diablo 1 i 2 :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 08:45, kindziukxxx napisał:

Mam dylemat, nie mam jeszcze DIII, ale TII zapowiada się nawet lepiej, i sam nie wiem
co wybrać?


Grałem w bety Diablo 3 i Torchlighta 2. Mimo, że byłem fanem D2 (w sumie dalej jestem), to T2 dawał po prostu więcej zabawy. + jest chyba 3 razy tańszy od Diablo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 11:55, ZubenPL napisał:

> nie trolling, tylko duży dylemat, bo obie gry są podobne, obie dadzą dużo frajdy,
a czasu
> będzie na jedną i w tym przypadku faktycznie ciężko będzie wybrać, a premiera zbiegnie

> się z zakupami więc trzeba będzie się zdecydować.
A co się dla ciebie bardziej liczy singiel czy multi ?

chodzi mi o fun z gry, fajnie pograć w multi ale nie jest to koniecznością, ani warunkiem, chcę grę wciągającą na wiele godzin i nie nudzącą się :)

aope
to chyba lepiej prezentuje się TII,

dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:03, aope napisał:

Diablo III - konieczność non-stop połączenia z Internetem, nawet gry grasz samemu (lagi
podczas gry samemu - bosko), brak losowo generowanych poziomów, zamknięta struktura,

Losowo generowane poziomy są.

Dnia 31.08.2012 o 12:03, aope napisał:

najbardziej zamordystyczny DRM w historii,tylko 4 graczy jednocześnie, jeśli nie jesteś
mniłośnikiem wyłącznie farmienia, to po jednym ukończeniu gry będziesz zasypiał, uproszczenia
na każdym kroku.

On kiedy gry Multi mają DRM ? W T2 też nie będzie co robić po ukończeniu gry , oprócz tego że będziesz mógł po walczyć że znajomym lub jakimś citerem , będą jeszcze mody.

Dnia 31.08.2012 o 12:03, aope napisał:

ZubenPL - Chyba jedna że słabszy podrób.

Trudno mówić o podróbce, gdy Torchlight został stworzony przez ten sam zespół ludzi,
który robił Diablo 1 i 2 :]

Lepiej sprawdź kto tam pracuje bo to nawet w połowie nie jest ten sam zespół.

Dnia 31.08.2012 o 12:03, aope napisał:

chodzi mi o fun z gry, fajnie pograć w multi ale nie jest to koniecznością, ani warunkiem,
chcę grę wciągającą na wiele godzin i nie nudzącą się :)

T1 grą wciągającym i nie nudzącą się ,nazwać nie można ,co do dwójki to na to pytanie można odpowiedzieć po jej premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 08:45, kindziukxxx napisał:

Mam dylemat, nie mam jeszcze DIII, ale TII zapowiada się nawet lepiej, i sam nie wiem
co wybrać?


Torchlight to sztucznie nadmuchany balon. Mętna muzyka, brak zróżnicowanego uzbrojenia czy umiejętności, monotonne poziomy, a do tego gra jest klonem gry fate wydanej o ile pamiętam w 2006 roku (poczytaj i zobaczysz, ze to niemal klon). Dlatego wątpię, aby druga część chociaż minimalnie dorównywała Diablo III pod jakimkolwiek względem. Jeśli pytasz co lepsze, to bierz Diablo III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:12, ZubenPL napisał:

Losowo generowane poziomy są.


Niestety nie ma. Losowe są tylko wydarzenia.

Dnia 31.08.2012 o 12:12, ZubenPL napisał:

On kiedy gry Multi mają DRM ?


Ah, czyli schodzimy na tą jałowa dyskusję, ze Diablo III to gra wyłacznie multi. No cóż. Ja przeszedłem ją za 1 razem samemu. Jedyna różnica względem jakiejkolwiek gry singlowej - konieczność połączenia z internetem (non-stop) i zespolenia gry z Battlenetem.

Dnia 31.08.2012 o 12:12, ZubenPL napisał:

W T2 też nie będzie co robić po ukończeniu gry , oprócz
tego że będziesz mógł po walczyć że znajomym lub jakimś citerem , będą jeszcze mody.


Problem w tym, że T2 otrzyma te same narzędzia, z których Runic korzystał przy tworzeniu gry. Co to oznacza? W zasadzie będzie mozna zrobić całkowicie nową kampanię, z nowymi modelami, nową historią, w zasadzie - wszystkim. Nie martw się - community się postara. przy Diablo za kilka lat dostaniesz rozszerzenie, a do tego czasu będziesz farmił na tych samych poziomach :] Sry, wolę podejście Runic :]

Dnia 31.08.2012 o 12:12, ZubenPL napisał:

Lepiej sprawdź kto tam pracuje bo to nawet w połowie nie jest ten sam zespół.


Pracują kluczowe osoby, które odpowiadały za pierwsze dwa Diabły.

Dnia 31.08.2012 o 12:12, ZubenPL napisał:

T1 grą wciągającym i nie nudzącą się ,nazwać nie można ,co do dwójki to na to pytanie można odpowiedzieć po jej premierze.


T1 cierpiał tylko z uwagi na brak opcji sieciowych. Był tez pierwszym projektem studia o budżecie, który zapewne nie wystarczyłby na półroczne wyżywienie jednego programisty Blizzarda ;)

gra jest klonem gry fate wydanej o ile pamiętam w 2006 roku (poczytaj i zobaczysz, ze to niemal klon).

Jednym z założycieli Runic jest twórca Fate, więc jak moze być mowa o klonie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:17, aope napisał:

> Losowo generowane poziomy są.

Niestety nie ma. Losowe są tylko wydarzenia.

Widać że nie grałeś.

Dnia 31.08.2012 o 12:17, aope napisał:

Ah, czyli schodzimy na tą jałowa dyskusję, ze Diablo III to gra wyłacznie multi. No cóż.
Ja przeszedłem ją za 1 razem samemu. Jedyna różnica względem jakiejkolwiek gry singlowej
- konieczność połączenia z internetem (non-stop) i zespolenia gry z Battlenetem.

Tak wyglądają multi w hack''n''slash w takim PoE nikt się nie czepia że nie ma singla.

Dnia 31.08.2012 o 12:17, aope napisał:

Problem w tym, że T2 otrzyma te same narzędzia, z których Runic korzystał przy tworzeniu
gry. Co to oznacza? W zasadzie będzie mozna zrobić całkowicie nową kampanię, z nowymi
modelami, nową historią, w zasadzie - wszystkim. Nie martw się - community się postara.
przy Diablo za kilka lat dostaniesz rozszerzenie, a do tego czasu będziesz farmił na
tych samych poziomach :] Sry, wolę podejście Runic :]

Przecież napisałem że będą mody a one i tak nie zastąpią słabego multi(najważniejszej rzeczy w D1 i D2.)

Dnia 31.08.2012 o 12:17, aope napisał:

> Lepiej sprawdź kto tam pracuje bo to nawet w połowie nie jest ten sam zespół.

Pracują kluczowe osoby, które odpowiadały za pierwsze dwa Diabły.

Z kluczowych osób nie ma wielu w tym najważniejszej , Davida Brevika.

Dnia 31.08.2012 o 12:17, aope napisał:

T1 cierpiał tylko z uwagi na brak opcji sieciowych. Był tez pierwszym projektem studia
o budżecie, który zapewne nie wystarczyłby na półroczne wyżywienie jednego programisty
Blizzarda ;)

T1 cierpiał z powodu nudnych map , potworów , czy systemu umiejętności i wielu innych rzeczy.

Dnia 31.08.2012 o 12:17, aope napisał:

I kolejny który nie wie, że jednym z założycieli Runic jest twórca Fate, więc jak moze
być mowa o klonie?

Autoplagiat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:30, ZubenPL napisał:

> Niestety nie ma. Losowe są tylko wydarzenia.
Widać że nie grałeś.


Co prawda mam tylko nieco ponad 50 godzin w Diablo III, ale widac to wystarczy, aby stwierdzić, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5596251492

Dnia 31.08.2012 o 12:30, ZubenPL napisał:

Tak wyglądają multi w hack''n''slash w takim PoE nikt się nie czepia że nie ma singla.


Nie, tak wygląda Daiblo III, które wymaga połaczenia z siecią, podczas gdy to samo mogłoby oferowac z opcjonalnym połączeniem. W efekcie nawet jak gra się samemu, sa możliwe lagi. Próbujesz usprawiedliwiac ich drm i nie mam pojęcia czemu. Licze na to, ze tak samo będziesz bronił choćby Ubisoftu.

Dnia 31.08.2012 o 12:30, ZubenPL napisał:

Przecież napisałem że będą mody a one i tak nie zastąpią słabego multi(najważniejszej
rzeczy w D1 i D2.)


Grałes chocby w betę T2? Zakładam, że nie, więc skąd wiesz, jakie tam będzie multi? Z tego co ja ograłem, to multi w becie było bardziej rozbudowane od tego, co finalnie zaprezentował D3. Ponadto mody w tej grze mogą zmienić wszystko i dodać nowy content za free, w przeciwieństwie do Diablo, gdzie za nowy, wyczekiwany latami content będziesz musiał zapłacić, a do tego czasu będziesz farmił te same poziomy.

Dnia 31.08.2012 o 12:30, ZubenPL napisał:

Z kluczowych osób nie ma wielu w tym najważniejszej , Davida Brevika.


Owszem, Brevik prowadzi swój własny biznes i niedawno dosyc dosadnie wypowiedział się o najnowszym Diable. Nie chce mi się przepychać, ale ludzie pracujący w Runic mają więcej wspólnego z Diablo, niż zespół który robił trójkę, co nie wyszło jej na dobre.

Dnia 31.08.2012 o 12:30, ZubenPL napisał:

T1 cierpiał z powodu nudnych map , potworów , czy systemu umiejętności i wielu innych
rzeczy.


Oczywiście :]

Dnia 31.08.2012 o 12:30, ZubenPL napisał:

Autoplagiat.


Szkoda klawiatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 09:44, Gzyp_666 napisał:

bierz TII, znacznie tańsze, kupując teraz dostaniesz TI za friko, a dodatkowo masz pewność,
że żadna dziwna korporacja nie będzie szalała z durnymi DLC.

DLC? Przecież do Diablo 3 nie ma żadnych i nie będzie poza dwoma, ale dużymi i w starym stylu, dodatkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:59, aope napisał:

Co prawda mam tylko nieco ponad 50 godzin w Diablo III, ale widac to wystarczy, aby stwierdzić,
że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5596251492

Podziemia są losowe, może słabo losowe ale na pewno nie gorzej niż w T1.

Dnia 31.08.2012 o 12:59, aope napisał:

Nie, tak wygląda Daiblo III, które wymaga połaczenia z siecią, podczas gdy to samo mogłoby
oferowac z opcjonalnym połączeniem. W efekcie nawet jak gra się samemu, sa możliwe lagi.
Próbujesz usprawiedliwiac ich drm i nie mam pojęcia czemu. Licze na to, ze tak samo będziesz
bronił choćby Ubisoftu.

Wiesz jak by ktoś się uparł to GW też mógłby mieć tryb single. Diablo 3 nie ma singla jest grą tylko sieciową(nie ma DRMu). Co do UBI to AC2 miał jakikolwiek multi ?

Dnia 31.08.2012 o 12:59, aope napisał:

Grałes chocby w betę T2? Zakładam, że nie, więc skąd wiesz, jakie tam będzie multi? Z
tego co ja ograłem, to multi w becie było bardziej rozbudowane od tego, co finalnie zaprezentował
D3. Ponadto mody w tej grze mogą zmienić wszystko i dodać nowy content za free, w przeciwieństwie
do Diablo, gdzie za nowy, wyczekiwany latami content będziesz musiał zapłacić, a do tego
czasu będziesz farmił te same poziomy.

Multi w T2 działa identycznie jak OBN z diablo 2 czyli wylęgarnia oszustów z nieśmiertelnymi postaciami. A skoro siedzisz w tym temacie bardziej niż ja to powiedz mi ci będzie PK. No mody mogą być ciekawsze niż oryginalna gra(DayZ).

Dnia 31.08.2012 o 12:59, aope napisał:

Owszem, Brevik prowadzi swój własny biznes i niedawno dosyc dosadnie wypowiedział się
o najnowszym Diable. Nie chce mi się przepychać, ale ludzie pracujący w Runic mają więcej
wspólnego z Diablo, niż zespół który robił trójkę, co nie wyszło jej na dobre.

Co to zmienia skoro T1 udowodnili że to nie gwarantuje dobrej gry ?

Dnia 31.08.2012 o 12:59, aope napisał:

Oczywiście :]

Poczytaj sobie opinie o T1 większości gra się znudziła się po paru godzinach przez co nawet jej nie przeszli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Widać że nie grałeś.

A to ciekawe bo jeszcze wczoraj grał ze mną dwie godzinki swoim barbarzyńcą, czasem sobie tak jeszcze "pykamy", nie za dużo bo D3 w porównaniu do D2 potrafi znudzić na dłuższą metę. Myślę zresztą, że najlepiej będzie jak poda swój nickname a Ty honorowo zaraz po tym przeprosisz za falszywe oskarżenia.

Co do "losowości" - na pewno jest w lochach (na strasznie miernym poziomie - bywa że wylosują się trzy takie same komnaty pod rząd), co do "outdoor" lokacji głowy za to nie dam, ale mam wrażenie, że kluczowe lokacje są robione "na sztywno" bo strasznie się powtarzają (dodam - akurat to mi AŻ TAK STRASZNIE nie przeszkadza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 13:20, Lordpilot napisał:

A to ciekawe bo jeszcze wczoraj grał ze mną dwie godzinki swoim barbarzyńcą, czasem sobie
tak jeszcze "pykamy", nie za dużo bo D3 w porównaniu do D2 potrafi znudzić na dłuższą
metę. Myślę zresztą, że najlepiej będzie jak poda swój nickname a Ty honorowo zaraz po
tym przeprosisz za falszywe oskarżenia.

Przepraszam :)

Dnia 31.08.2012 o 13:20, Lordpilot napisał:

Co do "losowości" - na pewno jest w lochach (na strasznie miernym poziomie - bywa że
wylosują się trzy takie same komnaty pod rząd), co do "outdoor" lokacji głowy za to nie
dam, ale mam wrażenie, że kluczowe lokacje są robione "na sztywno" bo strasznie się powtarzają
(dodam - akurat to mi AŻ TAK STRASZNIE nie przeszkadza).

W pierwszym T1 też losowość była kiepska ,praktycznie zawsze lokacje to był korytarz z małymi odnogami prowadzący do zejścia na niższy poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, nie ma co się kłócić, jeśli za mocno odpisałem - również przepraszam.

Dla mnie natomiast sprawa jest prosta. Beta Diablo III bardzo mi się podobała, kupiłem pełną wersję i również bardzo mi się podobała. Problem w tym, że tylko przy pierwszym przejściu. Przy kolejnej próbie mocno zaczęła dokuczać mi monotonia i nuda - wciąz te same poziomy (naprawdę nie zauważyłem żadnej losowości, jesli występuje ona w jakims stopniu w podziemiach, to również tego nie zauważyłem, ponieważ tych jest zwyczajnie tyle co kot napłakał), ci sami przeciwnicy, beznadziejny drop i dom aukcyjny w powietrzu. Do tego lagi w singlu, szarpanie gry, rozłaczanie (to wina tylko i wyłącznie potrzeby bycia online i ich serwerów). Daleko mi jednak do twierdzenia, że Diablo III jest kiepskie - to dobra gra, tylko ona jest po prostu przereklamowana i zwyczajnie w złej półce cenowej. Gdyby nie robił jej Blizzard, to nikt by o niej już teraz nie rozmawiał. Wspomniana półka cenowa - D3 powinno kosztowac MAX $30, więcj imo nie jest ta gra warta. Przy takim budżecie i czasie produkcji powinien powstać znacznie lepszy produkt...

Jeśli zaś o Torchlight 2 chodzi. Po becie mogę z pełna odpowiedzialnością stwierdzić, że to gra na jaką właśnie czekałem. Bardzo dużo zagrywałem się kiedyś w pierwsze Diablo i jedynka pochodni pozwoliła mi bawic się równie dobrze. Do dwójki Diablo podchodziłem wielokrotnie, ale zwyczajnie zawsze coś mnie odrzucało, tymczasem Torchlight 2 wciągnął mnie niemiłosiernie. Owszem, jedynka miała swoje wady, które wynikały głównie z niewielkiego budżetu. Dwójka tych wad nie posiada. Owszem, nie ma mowy o budżecie choćby częsciowo takim, jaki miało Diablo 3, ale wyraźnie czuć, ze dobrze wydali kasę. Zresztą wystarczy rzucić okiem na to, jak wygląda biuro Runic http://kotaku.com/5939461/heres-an-inside-look-at-the-people-making-torchlight-ii to nawet nie ma odniesienia do fabryki Blizzarda.
W Torchlight 2 po prostu czuć serce włożone w produkcję, pasję, a nie jedynie liczenie kasy i kombinowanie. Oczywiście, że gra Runic nie sprzeda się nawet w połowie tak jak Diablo, bo i marka mniej znana i marketing w zasadzie żaden. Ale jestem przekonany, że dzięki podejściu Runic do swojej gry i do samego community, będzie ona żyła długo i szczęśliwie, a społeczność w spółce z producentem będzie dostarczać fajny content za free. Czas pokaże. I tak jak wspominałem - będzie demo, więc każdy niezdecydowany będzie mógł przetestować. Cena jest aż za niska...

Do zobaczenia na serwerach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> W pierwszym T1 też losowość była kiepska ,praktycznie zawsze lokacje to był korytarz

Dnia 31.08.2012 o 13:32, ZubenPL napisał:

z małymi odnogami prowadzący do zejścia na niższy poziom.


Wierzę na słowo :) Ze mnie żaden fan Torchlight''a - ograłem tylko demo, hmm... fajne było, pomyslalem - jak ma coopa to kupię. Sprawdziłem, poczytałem - multi brak, coopa brak - kasa została w kieszeni :)

Dwójkę jednak zapreorderowałem - cena jest niewysoka, multi jest, squad facetów w sile wieku (między 30 a 40) jest, nic więcej do szczęscia nie potrzeba ;-). Czy gra się okąze lepsza od Diablo 3 ? Tego nie przesądzam.To się okaże w praniu.

ps. Diablo 3 również nie uważam za złą grę, natomiast zgadzam się z aope, że jest zwyczajnie mocno przereklamowana i przehajpowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.08.2012 o 12:15, Piterixos napisał:

Torchlight to sztucznie nadmuchany balon. Mętna muzyka, brak zróżnicowanego uzbrojenia
czy umiejętności, monotonne poziomy, a do tego gra jest klonem gry fate wydanej o ile
pamiętam w 2006 roku (poczytaj i zobaczysz, ze to niemal klon). Dlatego wątpię, aby druga
część chociaż minimalnie dorównywała Diablo III pod jakimkolwiek względem. Jeśli pytasz
co lepsze, to bierz Diablo III.

skończy się na tym że obie gry będą w moim posiadaniu, ale TII w sumie tanie jak na premierę, więc można najpierw to zaryzykować, bo DIII nie spadanie przez najbliższe kilka lat z ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jednym muszę się nie zgodzić. Chodzi oczywiście o lagi w Diablo 3. Nie wiem jaki masz internet lub na jakim komputerze grasz ale ja mając Wi-fi z słabym/bardzo słabym połączeniem jestem w stanie grać bez lagówi. Jedyny problem to ewentualne DC ale to już wina tylko i wyłącznie mojego internetu a raczej położenia mojego PC. Więc nie wiem czy masz internet 128 kbps czy słabego kompa lub może po prostu pecha. Swojego farta wykluczam ponieważ znam inne osoby ze słbaym netem które grają bez żadnych lagów w Diablo 3. Więc nie hejtuj już tak mocno tej gry z tego powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 20:16, Fanagir napisał:

Więc nie wiem czy masz internet 128 kbps czy słabego kompa lub może po prostu pecha.


Komputer mam w miare ok, nie jakiś super, ot, średni. Phenom II X4 970, 8GB RAM, Radek 6950 2GB. Internet: http://www.speedtest.net/result/2152005821.png Widocznie miałem trwającego tyle tygodni pecha. Co gorsza znajomy również ma tego samego pecha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, więc to chyba naprawdę zależy od farta bo ja i znajomi na 4 MB/s gramy bez żadnych problemów. BTW zazdroszę szybkości połączenia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować