• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Backside

Rejestracja, a dostęp do bonusów NXK (m.in. do CDP!)

Pytanie

Cóż, w związku z brakiem odpowiedzi CDP na maila (od przeszło 2 tygodni) interweniuję na forum.

Po zarejestrowaniu kolekcjonerskiej edycji The Elder Scrolls III otrzymałem takiego maila:

"Dziękujemy za zakup gry Elder Scrolls III: Morrowind - Edycja Kolekcjonerska, The. Dzięki elektronicznej rejestracji na stronie gram.pl uzyskałeś dostęp do bonusowych materiałów, jakie zgromadziliśmy dla posiadaczy tego tytułu. Aby pobrać materiały, wejdź na stronę: http://www.gram.pl/BonusXKN/ Liczba dodatków dostępnych do pobrania będzie się stale powiększać - o czym będziesz na bieżąco informowany! Zachęcamy również do odwiedzenia strony http://extraklasyka.gram.pl, na której znajduje się szczegółowa prezentacja wszystkich tytułów eXtra Klasyki neXt, jak również informacje o serii. Pozdrawiamy, Zespół gram.pl"


Zadowolony i zdziwiony, że pomimo rejestracji tak starej gry dostaję coś ekstra, wchodzę na podanę stronę, gdzie zastałem taką informcję:

"Niestety nie posiadasz na swoim koncie żadnej z gier dostępnych w serii eXtra Klasyka Next. Aby dowiedzieć się więcej o tej serii odwiedź stronę http://extraklasyka.gram.pl/. "


Za stary jestem, żeby się tym przejmować, ale ciut się zawiodłem. Pomyślałem - "albo system automatycznych maili zawiódł i wysłał zaproszenie nie tam gdzie trzeba ALBO CDP postępuje nie fair, czy też w innym języku nie etycznie".
Bardzo bym się zdziwił, gdyby stosowali tak prymitywne metody jak zaproszenie do rzekomych downloadów poprzedzając "przymusem" zakupu kolejnej gry.
Jednakże, jak wspomniałem, CDP nie raczyło odpisać. A ja z kolei nie mam ochoty mailować po różnych osobach, żeby za wszelką cenę sprawę wyjaśnić.

Liczę więc na odpowiedź kogoś z pracowników czy osób, którym też to się przytrafiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

62 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 02.06.2006 o 08:48, Sebacom napisał:

PS:
Lepiej szybko ściągne te dodatki bo jeszcze CDP buga naprawi:D


Ten "bug" wynika z założenia :))
Dodatki są dostępne dla tytułu, nie dla wydania. Oznacza to, że osoba, która zarejestrowała np jakiekolwiek wydanie Gothic II, ma dostęp do bonusów, które zostaly przygotowane dla wydania Gothic II z eXtra Klasyki neXt.
Byloby to nie fair wobec nabywcow poprzednich, najczesciej drozszych edycji, gdybysmy ograniczyli dostepnosc dodatkow tylko dla eXtra Klasyki neXt.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam, zarejstrowałem właśnie 3 gry, Worms 3d, Gothic 2 oraz Kroniki Riddicka i bardzo proszę o pomoc z bonusami. Kiedy chcę pobrać jakikolwiek bonus wyskakuje mi błąd, że login lub hasło są nieprawidłowe:/ O co z tym chodzi?? Jestem cały czas zalogowany na swoim koncie gdzie także są zarejstrowane te 3 gry:/ Bardzo proszę o jakąś odpowiedź. Jestem troszkę poddenerwowany, bo na dodatek gra Worms 3 D mi się zacina choć zastosowałem się do wszystkich porad z pomocy technicznej do tej gry a nadal nie mogę sobie zagrać w to co kupiłem, więc mogłem przeoczyć podobny błąd i jego rozwiązanie(o ile było coś takiego). Z góry dziękuje za pomoc i proszę o szybką odpowiedź kogokolwiek z CDP kto mógłby mi pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzieki, ze odgrzebales ten temat. W ogole nie wiedzialem, ze cos takiego istnieje. Swietna sprawa z tymi bonusami. CDP nie przestanie mnie jednak zadziwiac dbaloscia o klienta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No też tak uważam, ale kurde ściągnąłbym sobie te dodatki a tu nie ma jak:/ Zaraz jeszcze poszukam jakiegoś tematu o Worms 3d, żeby rozwiązać problem z zacinaniem się gry, no chyba, że ktoś już teraz może skontakotować się ze mną na gg i mi coś poradzić:) No a przy bonusach jak mówię wyskakuje błąd 530 login or password is incorrect:/ I co mam z tym zrobić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Miło by było, żeby gdzieś na stronie (np. w moim koncie) był link do bonusów. Dostałem swego czasu maila z namiarami ale musiałbym go odkopać o ile jeszcze jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Umnie tak samo, że TRD 2 jest zarejestrowany i jest dostępny w bonusach, ale, gdy klikam w bonunas na TRD 2 to nic tam nie ma. A w Colin Mcrae Rally 4 jest wszytko gry.
Oby dwie gry ma z EXTRA GRY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie wiem czemu CDP nic mi nie odpowiada ale w piątek pisałem do obsługi klienta, że nie mam dostępu do bonusów(choc powinienem miec bo mam zarejstrowane gry do których są bonusy). Teraz zapytam znowu tutaj: Co mam zrobic, żeby ktokolwiek się tym zainteresował?? Czy może maile które dostałem po zarejstrowaniu gier były kłamstwem i tak naprawde do posiadanych przezemnie gier nie przysługują żadne bonusy?? Chociaż po wejściu na strone z bonusami pojawiają sie moje 3 gry i do każdej niby jakieś bonusy są, szkoda tylko, że gdy na jakikolwiek klikne pojawia się, że login lub hasło są złe(error 530). No więc może mi ktoś tutaj pomóc czy raczej od strony CDP wyjaśnienie tego problemu jest już niemożliwe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Troche odkopuje ten temat, ale mam problem. Jestem zalogowany, wchodze do bonusów i wybieram np Kroniki Riddicka. Zarejestrowałem tą grę więc wyswietlaja mi sie linki do niby bonusow typu soundtrack, ale jak klikam na nie to wyswietla sie znienawidzony komunikat "nie mozna wyswietlic strony". to samo TRD 2. o co chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 11.10.2006 o 23:31, qbawwy napisał:

Troche odkopuje ten temat, ale mam problem. Jestem zalogowany, wchodze do bonusów i wybieram
np Kroniki Riddicka. Zarejestrowałem tą grę więc wyswietlaja mi sie linki do niby bonusow typu
soundtrack, ale jak klikam na nie to wyswietla sie znienawidzony komunikat "nie mozna wyswietlic
strony". to samo TRD 2. o co chodzi ??


Witam,

sprawdzimy gdzie wystepują błędy usuniemy. Napiszę jak już będzie w porządku.

dzięki za czujność i pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 11.10.2006 o 23:31, qbawwy napisał:

Troche odkopuje ten temat, ale mam problem. Jestem zalogowany, wchodze do bonusów i wybieram
np Kroniki Riddicka. Zarejestrowałem tą grę więc wyswietlaja mi sie linki do niby bonusow typu
soundtrack, ale jak klikam na nie to wyswietla sie znienawidzony komunikat "nie mozna wyswietlic
strony". to samo TRD 2. o co chodzi ??


U mnie ten sam problem ale z dodatkami do Heroesa 3 ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.01.2007 o 21:00, Ola30 napisał:

> Troche odkopuje ten temat, ale mam problem. Jestem zalogowany, wchodze do bonusów i wybieram

> np Kroniki Riddicka. Zarejestrowałem tą grę więc wyswietlaja mi sie linki do niby bonusow
typu
> soundtrack, ale jak klikam na nie to wyswietla sie znienawidzony komunikat "nie mozna
wyswietlic
> strony". to samo TRD 2. o co chodzi ??

U mnie ten sam problem ale z dodatkami do Heroesa 3 ...



Wie ktoś jak to rozwiązać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Proponowałbym zaimplementować linki do tych bonusów, gdzieś na stronie, a nie w dziale forum. Strona by się przydała z pewnością każdemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.10.2006 o 18:07, Mario CDP napisał:

Witam,
sprawdzimy gdzie wystepują błędy usuniemy. Napiszę jak już będzie w porządku.
dzięki za czujność i pozdrawiam,


Mijają kolejne miesiące, a bonusy jak nie działały - tak nie działają... Coś się w ogóle dzieje w tej sprawie? Ktoś się tym zainteresował? Bo jakoś trudno mi uwierzyć, że do dziś poszukujecie źródła błędu...
A jeśli po prostu z nich zrezygnowaliście - może lepiej byłoby nas o tym poinformować - wtedy nie byłoby niepotrzebnego zamieszania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.10.2006 o 18:07, Mario CDP napisał:

> komunikat "nie mozna

Dnia 17.10.2006 o 18:07, Mario CDP napisał:

sprawdzimy gdzie wystepują błędy usuniemy. Napiszę jak już będzie w porządku.


coś się od tamtego czasu zmieniło...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować