Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Island sprzedane pięciu milionom ludzi!

17 postów w tym temacie

Duża pewnie w tym zasługa pierwszego trailera DI - jakby nie patrzeć był strasznie klimatyczny. Po jego obejrzeniu od razu krzynąłem „KUPUJĘ!”, ale jak zobaczyłem pierwszy gameplay, to jakoś mnie odrzuciło :)

Niemniej serii życzę jak najlepiej! Niech się rozwija w dobrą stronę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 18:02, Dared00 napisał:

Czyli jedno Dead Island sprzedało tyle, co dwa Wiedźminy. Najs.


Nie mówiąc już o tym, że jest o wiele gorsze.

Ludzie wolą rozwalać głowy zombie, zamiast grać w dobre RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 18:45, Feallan napisał:

Ludzie wolą rozwalać głowy zombie, zamiast grać w dobre RPG.


Nie ma co porównywać tych gier - obecnie jst moda na zombie, więc takie gry się sprzedają :D Kiedyś dużo popularniejsze były produkcje o piratach, a teraz praktycznie się takowe na rynku nie pojawiają ;) Poza tym sukces Dead Island w dużym stopniu zapewnił trailer. Choć gra jak dla mnie też jest naprawdę dobra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Czyli jedno Dead Island sprzedało tyle, co dwa Wiedźminy. Najs.
>
> Nie mówiąc już o tym, że jest o wiele gorsze.
>
> Ludzie wolą rozwalać głowy zombie, zamiast grać w dobre RPG.

Przecież to kompletnie inne gry. To tak jakby porównać Borderlands z Call of Duty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 19:17, TobiAlex napisał:

Przecież to kompletnie inne gry. To tak jakby porównać Borderlands z Call of Duty.

A co ta wypowiedź miała do porównywania? Ludzie zwyczajnie w większości wolą grać w gry akcji niż w RPG. Sprzedaż to potwierdza i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 18:02, Dared00 napisał:

Czyli jedno Dead Island sprzedało tyle, co dwa Wiedźminy. Najs.

Czyli nokaut techniczny dla Techlandu. ;D Jeden produkt, na dodatek nowa marka i taki wynik. Czapki z głów! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dead island się po prostu od razu pojawił na trzy wiodące platformy. Ja, który gram głównie na ps3(bo komputer tylko na euro truck simulator 2 :p) dead island właśnie kupiłem na premierę. Gdyby wiedźminy były na ps3 też bym kupił od razu, a tak to mam tylko edycje rozszerzone, ale nie gram, bo słaby komputer...(jednak jedynkę całą przeszedłem)

Poza tym ludzie kupują dead island dla kooperacji, w końcu całą grę można przejść ze znajomym, co jest dzisiaj niesamowitym plusem. Z kolejnej strony to mało na razie było gier, gdzie walka głównie odbywa się bronią białą, dla mnie to też duży plus, dzięki temu gra jest inna niż typowe gry akcji. Bo ja strzelanek jednak za cholerę nie lubię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje dla Techlandu, może i Dead Island nie jest grą wybitną ale sprzedaż ma inponującą! Jeżeli w Riptide zostanie naprawiona większość błędów i poprawi się gameplay to może ponownie się skuszę. Tym razem na pewno nie zakupię już kolekcjonerki, ilość nie przełożyła się niestety na jakość, ten element Techland też musi dopracować jeśli chce być postrzegany jako pierwszoligowy developer i wydawca.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 18:45, Feallan napisał:

Ludzie wolą rozwalać głowy zombie, zamiast grać w dobre RPG.


jak juz mowiono wczesnie to 2 zupelnie inne gry skierowane do innych odbiorow.

osobiscie jak mam do wyboru przyjemna walke melee z DI i beznadziejna walke (roll uber alles) z wieska wybieram DI. serio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2013 o 10:42, EmperorKaligula napisał:

osobiscie jak mam do wyboru przyjemna walke melee z DI i beznadziejna walke (roll uber
alles) z wieska wybieram DI. serio.


Nudną, prostą, monotonną, z denerwującym ciągłym psuciem się broni i absurdalnym levelowaniem zombie.

Yhm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 18:45, Feallan napisał:

Ludzie wolą rozwalać głowy zombie, zamiast grać w dobre RPG.


Wszyscy musimy grać w RPG bo to konieczne do gorwego zbawienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 17:57, wojtas022 napisał:

Duża pewnie w tym zasługa pierwszego trailera DI - jakby nie patrzeć był strasznie klimatyczny.
Po jego obejrzeniu od razu krzynąłem "KUPUJĘ!", ale jak zobaczyłem pierwszy gameplay,
to jakoś mnie odrzuciło :)


Zdecydowanie jeden z najlepszych trailerów ostatnich lat.
Do tego raczej długo będzie siedział w czołówce jeśli nie zagości an stałe w gronie najlepszych trailerów "ever".

Dnia 05.02.2013 o 17:57, wojtas022 napisał:

Niemniej serii życzę jak najlepiej! Niech się rozwija w dobrą stronę!


Dla mnie DI to była i jest bardzo przyzwoita gra. takie solidne 7/10, czyli gra dobra, solidna która jednak nie ustrzegła się pewnych wad, wpadek czy powtarzalnych schematów i uproszczeń.
Czekam na sequel i ewentualne kolejne twory z tego nowego uniwersum Techlandu.
Dodatkowo mam nadzieje, ze goście nie zmarnują szansy jaką im ta produkcja dała.

Warto jeszcze dodać, ze DI był jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier ostatnich lat.
Co prawda grafiką nie powalał, bo ta była w najlepszym wypadku poprawna i trzymała "standard" [w sumie kilka tweaków w plikach gry i można było ładnie podkręcić "wizualny" aspekt produkcji], nie mniej tak czy siak w dobie chodzenia na łatwiznę i liczenia "a co tam może się uda" - optymalizacja była zacna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2013 o 17:25, Feallan napisał:

Nudną, prostą, monotonną, z denerwującym ciągłym psuciem się broni i absurdalnym levelowaniem
zombie.

Yhm.


yup. to i tak bardziej zlozone niz roll uber alles ;) w sumie tylko absurdalny spawn przeciwnikow w DI mi przeszkadzal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować