Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Małgorzata Trzyna Jakie gadżety będzie miał Garrett do dyspozycji? Czym będzie jego „szósty zmysł”, pozwalający mu dostrzegać więcej niż inni? Czy NPC będą równie inteligentni jak w poprzednich częściach? Przeczytaj cały tekst "Thief - garść nowych szczegółów" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
widacreator 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 czyli idzie trochę w kierunku ostatniego Deus Exa- moim zdaniem to dobrze. Byleby nie okazało się to kopią powyższego w gotycko-parowych klimatach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
barth89 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Tryb detektywa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lordpilot 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 W najnowszym wydaniu magazynu Game Informer pojawiło się sporo nowych informacji o grze Thief, która od razu przywodzi na myśl Dishonored ^^ A nie odwrotnie ? Ja pierdziele, co za czasy, żeby nie wiedzieć kto od kogo zrzynał albo się inspirował (jak zwał tak zwał).A co najciekawsze - nie jestem, żadnym "die hard" fanem tej marki, wręcz przeciwnie - grałem jedynie w demo - nudne było ;-). Acha, no i "trójkę" mi dołaczyli do bundla jak kupowałem kartę graficzną dawno temu - pograłem może z 15 minut i dałem w prezencie kuzynowi (do dziś mi za to dziękuję i twierdzi, że to najlepszy prezent jaki ode mnie dostał, tak go wessało).Niemniej jednak markę kojarzę, była swego czasu rozpoznawalna i bardzo charakterystyczna. Rozumiem, że na długo wyladowała w zamrażarce, więc sporo graczy może zwyczajnie nic o tym tytule nie wiedzieć, ale bez przesady - młodzieży możemy wybaczyć niewiedzę, ale newsmanom na branżowym bądź co bądź serwisie już nie bardzo ;-) Sorry Gośka ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati285 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 O nie! Tryb detektywa! Przewiduję niezły shitstorm.@LordpilotTo trochę tak jak z tym, że nowy Tomb Raider "inspirowany" jest Uncharted. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Runners_High 1 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 To prawda, że Thief był pierwszą tego typu skradanką, i koncepcyjnie Dishonored został trochę ściągnięty. Jednak dużo więcej zaczerpnięto do Thiefa z gry o Corvo Attano, szczególnie w sferze gameplayowej, sądząc po pierwszych informacjach, więc nie rozumiem tego całego oburzenia. Moje pierwsze skojarzenia po zobaczeniu screenów: Thiefhonord! Tak grałem w poprzednie części :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
diabolo20 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 No to już widzimy pod jakie grono graczy gra powstaje. Tryb detektywa, pkt ataku itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Damianuss1 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Na screenach widać, że gość trzyma łuk bloczkowy :p, wygląda jakby chciał jakiś sport uprawiać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawbuk 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Ten tryb detektywa przywodzi mi na myśl ostatniego Hitmana :D Jesli będzie to zrobione podobnie jak w Hitmanie, to chyba nie muszę się martwić :)A na grę czekam niecierpliwie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cHICEK 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Świateł które MOŻNA zgasić ? Next gen i nie mozna zgasić wszystkich ? To chyba już w Thiefie 3 dało się wszystko zgasić jak nie większość... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Demagol 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Niestety ta gra autentycznie budzi skojarzenia z Dishonored - szczególnie screen z misji w burdelu. Oby etapy były jedną całością, a nie skonstruowane jak w Dishonored. Ale to niby reboot (co się tak Eidosy wzięły za restarty marek?), więc można go z perspektywy poprzednich części olać, jak się nie spodoba... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SpiralArchitect 4 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Obawiałem się że wprowadzą jakieś "punkty", w końcu Hitman miał to samo. Najwyraźniej im sie to spodobało. Tyle że o ile w Hitmanie jeszcze dało się to przełknąć (choć wykonanie było dosyć marne) o tyle tutaj mi to niezbyt pasuje. Bo pachnie mi to nabijaniem sobie punktów i ganianiem po lokacji obezwładniając wszystkich po kolei ;p No chyba że będzie tryb dla purystów. Ale i on w Hitmanie nie jest za dobrze wykonany więc... Natomiast cieszy mnie wiadomość o strukturze świata, tego byłem ciekawy. Przechodzenie z misji do misji w TDP i TMA miało swój urok ale pod względem struktury świata bardziej odpowiadało mi Deadly Shadows. W końcu jesteśmy w mieście dobrze było by to poczuć w swobodzie rozgrywki. Umiarkowanej swobodzie, nie sandboksowej oczywiście Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vojtas 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Podświetlanie ścian, świateł, zwalnianie czasu!? WTF? Jak rozumiem, gracze dzisiaj mają jedną półkulę i po dwie lewe, więc nie poradzą sobie z tak banalną rzeczą, jak kradzież sakiewki/klucza przyczepionego do pasa? Albo obczajenia, którą lampę zgasić? Litości. >:[ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Demagol 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 W tym świecie to chyba tylko Blizzard potrafi stronę "klimatyczną" gry spierdzielić, a resztę zachować :P. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vojtas 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Dnia 06.03.2013 o 15:12, Demagol napisał: W tym świecie to chyba tylko Blizzard potrafi stronę "klimatyczną" gry spierdzielić, a resztę zachować :P. Element eksploracji i samodzielnego rozwiązywania problemów był jedną z podstawowych założeń gameplayu oryginałów. Co zostanie z oryginalnej mechaniki oprócz gimmicków? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Graffis 1 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 > Jak rozumiem, gracze dzisiaj mają> jedną półkulę i po dwie lewe, więc nie poradzą sobie z tak banalną rzeczą, jak kradzież> sakiewki/klucza przyczepionego do pasa? Albo obczajenia, którą lampę zgasić? Litości.> >:[Jedną półkulę obrzękniętą, drugą hipoplastyczną, a corpus callosum z definicji zanikowe. I niestety z tego wynika to, że wszystkie wymienione przez ciebie czynności są zdecydowanie zbyt obciążające, chyba że da się przypisać ich automatyczne wykonanie do przycisku na padzie (odnoszę to również do padów PC). Czekam na ogłoszenie QTE i achievementów o zabiciu 50%, 75% i 100% przeciwników w grze! \o/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
therionee 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 > W najnowszym wydaniu magazynu Game Informer pojawiło się sporo nowych informacji o> grze Thief, która od razu przywodzi na myśl Dishonored >> ^^ A nie odwrotnie ? Ja pierdziele, co za czasy, żeby nie wiedzieć kto od kogo zrzynał> albo się inspirował (jak zwał tak zwał).>> A co najciekawsze - nie jestem, żadnym "die hard" fanem tej marki, wręcz przeciwnie -> grałem jedynie w demo - nudne było ;-). Acha, no i "trójkę" mi dołaczyli do bundla jak> kupowałem kartę graficzną dawno temu - pograłem może z 15 minut i dałem w prezencie kuzynowi> (do dziś mi za to dziękuję i twierdzi, że to najlepszy prezent jaki ode mnie dostał,> tak go wessało).>> Niemniej jednak markę kojarzę, była swego czasu rozpoznawalna i bardzo charakterystyczna.> Rozumiem, że na długo wyladowała w zamrażarce, więc sporo graczy może zwyczajnie nic> o tym tytule nie wiedzieć, ale bez przesady - młodzieży możemy wybaczyć niewiedzę, ale> newsmanom na branżowym bądź co bądź serwisie już nie bardzo ;-) Sorry Gośka ;-)Nie napisałam, że twórcy inspirowali się Dishonored, tylko że te gry są podobne... dlatego "przywodzi na myśl", "budzi skojarzenia" z Dishonored, a nie "inspirowane Dishonored". W komentarzach do galerii z Thiefa było sporo porównań do tej gry, więc nie rozumiem, czemu by tego nie ująć w ten sposób? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vojtas 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 Dlatego że Thief jest serią kultową, która stała się kierunkowskazem dla wielu innych gier. Stawianie Dishonored w tym samym zdaniu jest bardzo ryzykownym posunięciem, zwłaszcza że młodzież Thiefów po prostu nie kojarzy. :P Tak samo jak nie pamiętają oryginalnego UFO: Enemy Unknown. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach