Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Chris Taylor chce zrobić drugą część Total Annihilation, ale...

13 postów w tym temacie

"Musisz ją zaktualizować, dokonać ewolucji, by wpisała się we współczesne standardy rynkowe"
I wtedy wychodzi ci SupCom. Już miał szansę zrobić TA2, ale nie zrobił. A sequel to pomińmy milczeniem.
Temu panu już podziękujemy.

Poza tym, ktoś go już ubiegł.
http://www.uberent.com/pa/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SupCom byl straszliwie nudny, nie dalem rady przez to przebrnac.
TA za to wspominam milo, niezla gra, chociaz zawsze byly rtsy ktore zwyczajnie wolalem bardziej (jak np. Starcraft).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Starcraft+ Brood War to jest absolutny nietykalny klasyk na oltarzyku etc...
Co do Total Anihilation gra byla bardzo dobra jak na standardy czasow w ktorych powstala. Gdyby dzis wygladala jak wtedy graliby w nia tylko ludzie tacy jak ja czyli starzy hardkorzy... Natomiast nowe total anihilation to wlasnie Supreme Commander i trzeba powiedziec ze to byla dobra gra z bardzo fajnym elementem skalowania pola bitwy. Musimy spojrzec prawdzie w oczy, czas na RTS-y minal i pozostal tylko SC z multi.. Niektore gatunki gier przemijaja jak platformowki typu mario.. W najblizszych latach mozna posdziewac sie tylko prostej rozgrywki dla nie wymagajacego gracza tzn mieszkanca usa ktory pocinac bedzie w gry typu Fps, Tpp i moze od biedy jakis pseudo klon Rpg jak Dragon Age 2..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Starcraft+ Brood War to jest absolutny nietykalny klasyk na oltarzyku etc...
> Co do Total Anihilation gra byla bardzo dobra jak na standardy czasow w ktorych powstala.
> Gdyby dzis wygladala jak wtedy graliby w nia tylko ludzie tacy jak ja czyli starzy hardkorzy...
> Natomiast nowe total anihilation to wlasnie Supreme Commander i trzeba powiedziec ze
> to byla dobra gra z bardzo fajnym elementem skalowania pola bitwy. Musimy spojrzec prawdzie
> w oczy, czas na RTS-y minal i pozostal tylko SC z multi.. Niektore gatunki gier przemijaja
> jak platformowki typu mario.. W najblizszych latach mozna posdziewac sie tylko prostej
> rozgrywki dla nie wymagajacego gracza tzn mieszkanca usa ktory pocinac bedzie w gry typu
> Fps, Tpp i moze od biedy jakis pseudo klon Rpg jak Dragon Age 2..

Kickstarter uratuje sytuację + Dark Souls + optymistycznie, że twórcy zobaczą, że opłaca się robić takie tytuły i będzie ich więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2013 o 10:40, CDRV napisał:

Musimy spojrzec prawdzie
w oczy, czas na RTS-y minal i pozostal tylko SC z multi.. Niektore gatunki gier przemijaja
jak platformowki typu mario.. W najblizszych latach mozna posdziewac sie tylko prostej
rozgrywki dla nie wymagajacego gracza tzn mieszkanca usa ktory pocinac bedzie w gry typu
Fps, Tpp i moze od biedy jakis pseudo klon Rpg jak Dragon Age 2..



No przepraszam, a strategie Paradoxu to co, gry dla typowych zjadaczy hamburgerów? W tym roku wyjdzie EU4 (RTS) i spory dodatek do CK2 (też RTS) - the old gods. Niewykluczone też, że Rome 2 będzie nienajgorszy (turówka/RTS).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2013 o 16:26, Revanchist napisał:

Będzie Planetary Annihilation, więc już TA 2 jest niepotrzebne.

TA miało o wiele poważniejszą stylistykę. PA jest zbyt kreskówkowe, zredukowana przemoc (walczą same roboty), nawet voice acting nie jest na serio, więc nie uznałbym tej gry jako spadkobiercy TA. Wygląda jakby była rtsowym odpowiednikiem Team Fortress 2.

Chętnie bym powitał jakąś dobrą konkurencję dla SC2, głównie mam tutaj na myśli kampanię, bo trudno żeby na multi coś teraz SC2 przebiło ( wymaga to dobrego i długotrwałego supportu czego wiele studiów nie jest w stanie zapewnić, jak np. Relic). Niestety żaden z zapowiedzianych RTSów zdaje się nie mieć dobrej kampanii, lub nie będzie mieć jej wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2013 o 17:40, Revanchist napisał:

A jaką przemoc niby miałeś w TA? Wszystko wygląda niemalże tak samo, a kreskówkowy styl
PA zresztą mi się podoba.

Fakt, tam również było to dość umowne, aczkolwiek cała gra była bardziej na serio. Jeśli ktoś oczekuje po PA pełnoprawnego następcy TA, to się zawiedzie. Wszystko to wygląda zbyt wesoło. Gameplayowo może być nieźle, jednak cała ta otoczka może wielu zepsuć cały efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@dwaj panowie powyżej :)

Skąd Wy wiecie, jak będzie PA wyglądać? Póki co twórcy jakoś nie udostępnili żadnych materiałów pokazujących faktycznie grę, ten filmik z Kickstartera to zwykły render, na ich stronie poza tym jedynie można znaleźć jeszcze artworki i całą jedną tapetę. Ciężko stwierdzić, czy tak naprawdę w ogóle coś robią, bo pogadać przed kamerą może sobie każdy :(.

U mnie p. Taylor stracił cały kredyt zaufania po zawieszeniu The Experimentals, poza tym te "współczesne standardy rynkowe" bardzo mi się nie podobają w jego wypowiedzi (TA2 jako fps z osłonami, regeneracją zdrowia i singlem na 10h?

Spoiler

pytanie retoryczne :)

). Tak że "good riddance!" :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować