Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Katarzyna Dąbkowska Bethesda nie wróżyła grze sukcesu. Przeczytaj cały tekst "Prey 2 skasowane" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piorko90 1 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Nieprawdopodobne a jednak :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Braveheart 4 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Wielka szkoda. Kto by przypuszczał... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luzac 2 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Niech mnie pocałują w dupę. Świetnie zapowiadający się projekt wrzucili najpierw w development hell, a teraz do kosza. W dobie popularności asasynów czy innych mordorów przygody kosmicznego łowcy głów byłby czymś naprawdę fajnym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Muradin 27 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Problem w tym, że po wskrzeszeniu Blazkowicza w Wolfenstein: The New Order Bethesda "ma papiery" na tego typu powroty serii... Dlatego szkoda Prey 2, bo mogła z tego wyjść naprawdę dobra gra. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Phobos_s 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Szkoda. Pierwszego Prey wspominam bardzo dobrze, a pudełko nadal stoi na półce z moją kolekcją. Choć 2 znacząco miała odbiegać od pierwowzoru to jednak liczyłem, że może z tego wyjść coś fajnego, innego.Ale cóż, kasa musi się zgadzać i wydawcy nie będą wydawać gier jedynie z powody sentymentów graczy.Może jednak kiedyś Prey 2, w jakiejkolwiek postaci, zagości na moim kompie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Choinix 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Dnia 31.10.2014 o 10:07, luzac napisał: Niech mnie pocałują w dupę. Świetnie zapowiadający się projekt wrzucili najpierw w development hell, a teraz do kosza. W dobie popularności asasynów czy innych mordorów przygody kosmicznego łowcy głów byłby czymś naprawdę fajnym. Cóż za pokrętna logika. :) Nie wyrzuca się gry, która jest dobra do kosza. Prawdopodobnie dev team ją spartolił po prostu. Jakby wypuścili crap to byś mówił "a taka fajna gra miała być, ale ją zepsuli", więc po co w ogóle wydawać shit psujący wizerunek firmy? Wyrzucając projekt do kosza tracą masę kasy, więc podjęcie takiej decyzji nie było "zachciewajką szefa"...---Szkoda Preya 2... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnthorLord 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 No.1 - Jakoś się takiego rozwiąznia historii tej gry spodziewałem.No.2 - Co się stało z końcówką wpisu? Czy nie czytacie postów przed publikacją? Czy autor zaczął już Halloweenową imprezę? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MisioKGB 9 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Po pierwszym CGI miałem opad szczęki i liczyłem na tą grę mocno, jedynka była świetna, liczyłem się z tym, że w ogóle nie będzie przypominać 1 części. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shinigami 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Szkoda, jeden z nielicznych dobrych FPSów gryzie piach. Kto wie, może kiedyś... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luzac 2 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Dnia 31.10.2014 o 10:15, Choinix napisał: /ciach/ Bethesda i wizerunek, lul. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnthorLord 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Dnia 31.10.2014 o 10:15, Choinix napisał: Cóż za pokrętna logika. :) Nie wyrzuca się gry, która jest dobra do kosza. Prawdopodobnie dev team ją spartolił po prostu. Jakby wypuścili crap to byś mówił "a taka fajna gra miała być, ale ją zepsuli", więc po co w ogóle wydawać shit psujący wizerunek firmy? Wyrzucając projekt do kosza tracą masę kasy, więc podjęcie takiej decyzji nie było "zachciewajką szefa"... --- Szkoda Preya 2... Chciałbym zwrócić uwagę na logiczną sprzeczność w Pana komentarzu. Gra nie może być dobra jeśli jest zła. Pomysł na któym się opiera może być dobry, co można uznać, w wypowiedziach rzecznika zostało przyznane, ale sama gra była zła. I dlatego ją usiekli. Może to wcale nic złego? Pewnie lepiej by było gdyby DukeNukem Forever też tak skończył. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vegost 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 No i dobrze. Skoro gra ma problemy już na starcie, to nie ma sensu dalej przedłużać tej agonii. Bethesda pokazała już nie raz, że jako dev jest raczej średniakiem. Prey 2 został potraktowany bardzo surowo a przecież Skyrim to porażka światowa. Najwidoczniej trzeba robić proste i nieskomplikowane gry, żeby był z tego zysk. Bardziej ciekawsze gry nie mają szans w tej branży. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shaddon 3 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 > Bethesda i wizerunek, lul.Oj, tylko się nie zadław jadem, drogi kolego. Tak się składa, że akurat Bethesda jest jednym z bardziej lubianych przez graczy developerów, cenionym za otwartość na społeczność i szacunek do klientów wyrażany naprawdę rozbudowanymi i bezkompromisowymi produkcjami. Pomijam The Evil Within, bo wpadka może zdarzyć się każdemu. Swoją drogą, decyzja o anulowaniu Prey 2 była zapewne pokłosiem tego ostatniego.@ vegost - jeśli Skyrim, jedna z najlepiej sprzedających się gier ostatnich lat, a przy okazji jedna z tych o najwyższej średniej ocen, okazał się "światową porażką", to ja takiej "porażki" życzę każdemu developerowi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luzac 2 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Dnia 31.10.2014 o 10:53, Shaddon napisał: wyrażany naprawdę rozbudowanymi i bezkompromisowymi produkcjami Pełnymi bugów, które naprawią tylko moderzy. To nie jest jad, to prawda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shaddon 3 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Dnia 31.10.2014 o 10:55, luzac napisał: Pełnymi bugów, które naprawią tylko moderzy. To nie jest jad, to prawda. Nie chcę niczego sugerować, ale prawdopodobnie nie wiesz o czym piszesz i bazujesz na skrajnych opiniach grupy malkontentów. Skyrimowi poświęciłem ponad 500 godzin i żadnych, podkreślam, ŻADNYCH znaczących bugów wpływających na rozgrywkę nie doświadczyłem. Gdybym zaś doświadczył, zrozumiałbym, że przy ogromie tej produkcji niemożliwością jest uniknąć potknięć. To samo z Morrowindem, Oblivionem, Falloutem 3 oraz New Vegas. No, chyba, że miałeś na myśli Daggerfall, wtedy zgoda, ale to cokolwiek śmieszny przykład, nie uważasz? Warto natomiast dodać, że przy każdej z powyższych produkcji spędziłem więcej czasu, niż przy 95% innych, a grałem w dosłownie dziesiątki tytułów. Przypadek? Nie sądzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luzac 2 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Jedynym tytułem Bethsoftu przy którym naprawdę się zasiedziałem był New Vegas, bo nie był robiony przez Bethsoft. Morek i F3 były nudne jak flaki z olejem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metiu 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Prey 2 zapowiadał się naprawdę ciekawie, ale z drugiej strony - skoro nie trzymał jakiegoś poziomu (wszelkie trailery/gameplaye na pewno pokazywały ciekawe sytuacje, a co między nimi?) to może i lepiej, że go anulowali.Nie chcę także dolewać oliwy do ognia, ale Bethesda ma swoje lepsze i gorsze tytuły, lecz przeważnie trzymają dość wysoki poziom. Wspomniałeś luzac o assassynach - czy tam nie ma bugów? Są i to w ilości hurtowej, a co gorsza często przenoszone są z części na część (patrz: ciągła desynchronizacja po zabiciu bohatera). Niestety im większa gra, tym więcej miejsc, gdzie coś może pójść nie tak. Grunt, żeby deweloper/wydawca nie olewali graczy i w miarę szybko łatali to, co zostało skocone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luzac 2 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 Nie grałem w żadnego asasyna. Wspomniałem o nim tylko jako przykład gry o podobnych założeniach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Numenpl 9 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2014 To nie było tak, że nie trzymał poziomu.Tylko dział marketingu palnął do zarządu, że gra się nie sprzeda. Bo takie gry pokroju assasins creed, Batman Arkham oraz Deus EX się ich zdaniem nie sprzedają. Po pokazie (jeśli dobrze pamiętam)na jednym z E3 dział marketingu sam przyznał że gra im się nie podoba i ich zdaniem gra się nie sprzeda bo nie jest jak większość "modern shit shooters" gdzie łatwiej wypromować - to już lenistwo totalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach