Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 Piotr Nowacki O spadku kreatywności twórców gier wyścigowych na przestrzeni lat. Przeczytaj cały tekst "Wyścigi marzeń" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ozi_GT 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 Na co komu kreatywność? Po prostu dawać jak najwięcej licencjonowanych aut, tras lub otwartych przestrzeni. Z fizyką, grafiką, dźwiękiem zmierzać do większego realizmu i idealne samochodówki same wychodzą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Citkowsky 2 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 Dnia 18.11.2014 o 20:32, Ozi_GT napisał: Na co komu kreatywność? Po prostu dawać jak najwięcej licencjonowanych aut, tras lub otwartych przestrzeni. Z fizyką, grafiką, dźwiękiem zmierzać do większego realizmu i idealne samochodówki same wychodzą. Mimo kanciastej grafiki do tej pory z przyjemnością grywam w NFS I czy Porsche 2000. Te wszystkie dziwaczne HUDy, dopalacze i inne pierdoły tylko psują grę (w mojej ocenie oczywiście i macie prawo się z tym nie zgadzać).Jestem fanem klasycznych gier wyścigowych takich właśnie jak NFS 1,2, Porsche czy też Toca Race Driver. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Martimat 1 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 Dnia 18.11.2014 o 20:36, Citkowsky napisał: Mimo kanciastej grafiki do tej pory z przyjemnością grywam w NFS I czy Porsche 2000. Porsche 2000 uczyło jako pierwsze pokory i umiejętności panowania nad samochodem (opanowanie poślizgów, duże różnice w prowadzeniu modeli, lekki tuning mechaniczny) w szczególności jako "factory driver" gdzie były czasem różne manewry na placu do wykonania (np. 180'' przejście do jazdy tyłem, 180'' i powrót).Brak mi takiej gry - nawet remake HD + nowe wersje Porsche by mnie satysfakcjonował. Niestety ... płyta mi pękła i nie zagram juz nawet w starsza wersję :/Pomocy! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Citkowsky 2 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 >>...........Mam premierówkę i reedycję (jestem kolekcjonerem NFSów) i chętnie widziałbym i w kolekcji i na ekranie PC odświeżoną wersję w HD. To byłoby coś! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fenr1r 2 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 > Porsche 2000 uczyło jako pierwsze pokory i umiejętności panowania nad samochodemSorry, ale pierwsze było Gran Turismo. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
felthat 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 jest iracing, wreckfest i assetto corsa, nie trzeba nic wiecej :3 no i beamng drive Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dark_master 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 do listy przyczyn dodajy jeszcze modny swego czasu "open world" - w momencie gdy poruszamy się po jednym mieście trudno by były tam i plaże i himalaje.Ale spoko, z pomocą przychodzi znienawidzony Kickstarter i Early Access - szczerze polecam Road Redemption, będacy twórczym rozwinięciem kultowego Road Rasha. Chociaż formuła roguelike''a niezbyt do mnie przemawia, same wyścigi są na tyle przyjemne i zabawne, że obecny build skończyłem już dziesięc razy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tom_pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 Sam też bardzo miło wspominam NFS SE II, i Porsche. Mimo że teraz graficznie wygląda inaczej niż te nowe produkcje, ale za to te krajobrazy frajda z jazdy są nie do skopiowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pannowacki 22 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 > Na co komu kreatywność? Po prostu dawać jak najwięcej licencjonowanych aut, tras lub> otwartych przestrzeni. Z fizyką, grafiką, dźwiękiem zmierzać do większego realizmu i> idealne samochodówki same wychodzą.Nie dla wszystkich realizm jest najważniejszy ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vegost 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2014 Pamiętam pierwsze wersję Lotusa. Grałem zawsze na lekcji informatyki w szkolę :) Dzisiejsze ściagałki nie mają duszy swoich starszych braci i w tym tkwi problem. Za dużo wodotrysków a za mało sensownej gry i radości z przejechanych km. Realistyczna fizyka, model jazdy, bez niewidzialnych ścian, bez cofania czasu. Po prostu realna jazda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Martimat 1 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 Dnia 18.11.2014 o 21:31, fenr1r napisał: > Porsche 2000 uczyło jako pierwsze pokory i umiejętności panowania nad samochodem Sorry, ale pierwsze było Gran Turismo. ;) Fakt, ale ja nigdy nie miałem nic ze stajni Sony, dopiero rok temu (sic!) kupiłem pierwszą konsolę - Xklocka 360 :)A opcja "factory driver" nadal jest ewenementem.@upJa pamiętam jeszcze z Amigi JaguarXJ220 - to była masakra, trzeba było zarobioną kasę wydawać na przeloty na kolejne zawody i części zamienne (zużywały się) - zawsze było mało. I można było sezon we 2 zagrać na jednym kompie - jako kierowcy z teamu! Miodzio! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Amiga4ever 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 Jak mogłeś pominąć taką klasykę jak LOTUS 2 i 3. Bez niego świat nie był by ten sam.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fang 1 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 Ile ja się nagrąłem w NFS 2 będąc gówniarzem... Nie chcę być złośliwy ale na tym gameplayu model jazdy wygląda lepiej niż w niektórych nowszych częściach :>Rollcage - o właśnie miałem zapytać czy ktoś jescze pamieta o tej grze :DMi się jescze podobało Ignition i Star Wars: Racer (Re-Volt też było całkiem ciekawe)Fajnie by było zobaczyć "NFS:Future" albo lepiej "NFS:Carriage" to by było coś ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakubcjusz 1 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 Fajny artykuł, ale dla mnie zabrakło wspomnienia o MegaRace i Ballistics. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qba1993 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 > do listy przyczyn dodajy jeszcze modny swego czasu "open world" - w momencie gdy poruszamy> się po jednym mieście trudno by były tam i plaże i himalaje.NFS Hot Pursuit 2010 pokazał, że jest to wykonalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mrocz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 > Ile ja się nagrąłem w NFS 2 będąc gówniarzem... Nie chcę być złośliwy ale na tym gameplayu> model jazdy wygląda lepiej niż w niektórych nowszych częściach :>Od zawsze się śmiałem że w NFS 2, NFS III Hot Pursuit i The Need For Speed model jazdy i kolizji jest lepszy niż w Underground i Most Wanted 2005 czy Carbon. W nowszych częściach model jazdy na szczęście jest lepszy od tych potworków z Black Box ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TFClecho 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 NFS-a jako markę realnie zarżnęło zachłyśnięcie się klimatem Szybkich i wściekłych. Po w zasadzie symulacyjnym NFS: Porsche Undeground z jeżdżeniem po ścianach i odbijaniem się od band był dla wielu graczy jak abominacja i przyłożeniem gołą d..ą w twarz. Bronił się, bo miał świetny tuning i multiplayer, ale od tej pory połączenie rozbuchanej rozbudowy auta z ulicznym "nielegalem" było już jedynym pomysłem na wprowadzenie czegokolwiek do serii, bo SHIFT-a przecież z niej praktycznie wykluczono. Problem w tym, że ludzie w końcu wyrośli z F&F, a NFS został tam, gdzie był. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
felthat 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 zabrakło carmageddona :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dark_master 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2014 Dnia 19.11.2014 o 11:32, qba1993 napisał: NFS Hot Pursuit 2010 pokazał, że jest to wykonalne. akurat w tego już nie grałem więc możliwe, ale i tak open world wywoływał u mnie zawsze smutne wrażenie, że ciągle jeżdżę w tym samym miejscu przez te same uliczki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach