Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jest pierwsza ocena The Order: 1886

60 postów w tym temacie

Czyli słabo, czyli po raz kolejny jacyś ludzie robią grę, gdzie oprócz skupienia się na stronie wizualnej, nie ma nic ..... Zachodzę w głowę, jak można jeszcze w dzisiejszych czasach się tak spuszczać nad estetyką tworzonej gry, a nie zadbać o długi czas rozgrywki? :D Nie mogę tego pojąć ..... panów "twórców" odsyłam na lekcje do ekipy Bioware, albo Crystal Dynamics.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 17:32, Dragoon84 napisał:

panów "twórców" odsyłam na lekcje do ekipy Bioware

Nie, dziękuję. DA:I jest sztucznie wydłużone przez sztuczne questy rodem z MMO.

Dnia 18.02.2015 o 17:32, Dragoon84 napisał:

Crystal Dynamics.

Przecież Tomb Raider na najniższym poziomie trudności (czyli takim samym, na jakim grano w tej recenzji The Order trwa tyle samo, co The Order o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nie za cenę od 270-350 złotych ......


Ale questy rodem z MMO są fajne i nei zauważyłem korytarzowych sekwencji z QTE - więc twój argument jest słaby.


Jeżeli lecisz grę na najniższym poziomie, nie robiąc nic poza speedrunem, to nawet wstyd się do tego przyznawać - rzeczywiście na poziomie normal będzie poltorej godziny dluzej, a na hard dwie i pol ..... .... kolejny argument z d*py.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas jest okej, jak każda singlowa kampania w strzelankach. Bardziej martwi mnie to, że poza grafiką gra niewiele prezentuje. Żeby nie powstała taka wydmuszka jak w przypadku Ryse: Son of Rome. To chore, że dzisiaj dla twórców najważniejsza w grach jest grafika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpoważniejsze wady to brak odpowiedniego rytmu rozgrywki oraz przerywniki filmowe

przerywniki filmowe miały byc perełka tytułu a ktoś pisze że są wadą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Najpoważniejsze wady to brak odpowiedniego rytmu rozgrywki oraz przerywniki filmowe
>
> przerywniki filmowe miały byc perełka tytułu a ktoś pisze że są wadą :D
>
odarłeś to zdanie z kontekstu ..... trzeba je zacytowac całe - "przerywniki ... i QTE...są zdecydowanie nadreprezentowane..." - pomijając, że to słowo jest kretyńskie, to jednak uzmysławia, co autor miał na myśli ..... a miał na myśli, że jest tego więcej, niż rozgrywki właściwej .... nie chodziło mu o jakość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 17:40, Dragoon84 napisał:

Ale nie za cenę od 270-350 złotych ......

Nie żebym coś mówił, ale Tomb Raider tańszy nie był (pomijając wersję PCtową w Polsce)

Dnia 18.02.2015 o 17:40, Dragoon84 napisał:

Ale questy rodem z MMO są fajne

Nie są. Fetch-questy mogą być, jeżeli jest ich mało a nie wtedy, gdy większość side-questów to właśnie ten typ zadań.

Dnia 18.02.2015 o 17:40, Dragoon84 napisał:

i nei zauważyłem korytarzowych sekwencji z QTE - więc twój argument jest słaby.

Wolę już QTE niż któryś raz z kolei robić kolejnego fetch questa.

Dnia 18.02.2015 o 17:40, Dragoon84 napisał:

Jeżeli lecisz grę na najniższym poziomie, nie robiąc nic poza speedrunem, to nawet wstyd
się do tego przyznawać

Nie mi -> recenzentom, tamtemu youtuberowi i graczom, którzy zaczęli wieszać psy na grze, bo jest krótka bazując na tych dwóch informacjach.

Dnia 18.02.2015 o 17:40, Dragoon84 napisał:

- rzeczywiście na poziomie normal będzie poltorej godziny dluzej,
a na hard dwie i pol ..... .... kolejny argument z d*py.....

Czyli znowu w granicach ostatniego Tomb Raidera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 17:43, Renchar napisał:

Najpoważniejsze wady to brak odpowiedniego rytmu rozgrywki oraz przerywniki filmowe

przerywniki filmowe miały byc perełka tytułu a ktoś pisze że są wadą :D


Od kiedy cut-scenki są częścią prawdziwej gry ? To tylko pomost między misjami, często wyjaśniają o co chodzi i tyle. Można je nazwać sztucznym tworem do zapychania i wydłużenia rozgrywki. Tak samo jak miało to miejsce w tej grze, gdzie samej gry było zapewne 4 g a reszta to filmy. Oburzenie jest słuszne, ale tylko dla tych, co tej gry nie śledzili i nie wiedzieli na początku jaki będzie miała kształt. Czas przejścia sam mówi o fabule gry. Wydaje mi się, że MW trwał dłużej i ma lepszą kampanię :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 17:48, vegost napisał:


Od kiedy cut-scenki są częścią prawdziwej gry ? To tylko pomost między misjami, często
wyjaśniają o co chodzi i tyle. Można je nazwać sztucznym tworem do zapychania i wydłużenia
rozgrywki. Tak samo jak miało to miejsce w tej grze, gdzie samej gry było zapewne 4 g
a reszta to filmy. Oburzenie jest słuszne, ale tylko dla tych, co tej gry nie śledzili
i nie wiedzieli na początku jaki będzie miała kształt. Czas przejścia sam mówi o fabule
gry. Wydaje mi się, że MW trwał dłużej i ma lepszą kampanię :D


Te słowa idealnie podsumowują te wywody .... gra starczy powiedzmy na 10 godzin, z czego 50 procent to cutscenki i QTE ..... żadne idiotyczne argumenty o tym, że Tomb Raider, albo (o zgrozo!!) Dragon Age Inkwizycja tym bardziej (typ porównuje 7-godzinną gierkę z ponad 120-godzinnym gigantem, który jest i piękny i kosmicznie obszerny - oszałał :D), są podobne do The Order, tu nie pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Najpoważniejsze wady to brak odpowiedniego rytmu rozgrywki oraz przerywniki filmowe
>
> >
> > przerywniki filmowe miały byc perełka tytułu a ktoś pisze że są wadą :D
> >
> odarłeś to zdanie z kontekstu ..... trzeba je zacytowac całe - "przerywniki ... i QTE...są
> zdecydowanie nadreprezentowane..." - pomijając, że to słowo jest kretyńskie, to jednak
> uzmysławia, co autor miał na myśli ..... a miał na myśli, że jest tego więcej,
> niż rozgrywki właściwej .... nie chodziło mu o jakość.

Nie wspomniałem że filmiki mają słabą jakość. Prawda mogłem bardziej rozwinąć zdanie ,ale sam autor napisał ( Najpoważniejsze wady ) To co tu dużo mówić wada to wada. Jakość swoją droga bo filmiki mogą być bardzo dobre. :D Dokładnie i tak nie wiem ile jest gry a ile scenek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na niskim poziomie trudności. Na easy jest krótki

Spoiler

I dobrze, bo mnie ta gra strasznie irytuje


A co do nowego DA:
http://www.rpgcodex.net/gallery/12241.jpg

Come on, nie dziwmy się, że gra jest długa, skoro ma mechanikę z punktami mocy rodem z gier mobilnych i takie questy + duże lokacje, które wymagają biegania tam i z powrotem. Zrobienie długiej gry z taką mechaniką to żadna sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> :D Nie mogę tego pojąć ..... panów "twórców" odsyłam na lekcje do ekipy Bioware, albo
> Crystal Dynamics.

Bioware robi gry RPG te raczej powinny byc dlugie. Tomb Raider wcale jakis dlugi nie byl, w dodatku gra byla conajwyzej srednia, natomiast fabula i zawarty w niej sens lezy totalnie. Jak dla mnie kiepski przyklad, a 7 h w The Order mi nie przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 17:32, Dragoon84 napisał:

Czyli słabo, czyli po raz kolejny jacyś ludzie robią grę, gdzie oprócz skupienia się
na stronie wizualnej, nie ma nic


Strasznie wybiórczo potraktowałeś ten tekst. Jeżeli dla ciebie niczym jest:

"Pozytywny jest też odbiór rozgrywki i udźwiękowienia - otrzymały solidarnie po cztery gwiazdki"

oraz

"Po stronie plusów autor tekstu zapisał estetykę, bogactwo uniwersum i atmosferę panującą w grze..."

Natomiast kluczowy rozumiem według Ciebie jest czas rozgrywki to ja się zastanawiam w co ty grasz ? MMO only ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie szydzili z Rysa ,że ma tylko grafikę ładną (moim zdaniem bije na głowę to coś w The Order)...a pomimo ,że The order oferuje mniej pod każdym względem,bronią ją .... wtf?
I tu napiszę komentarz a propo newsa z godziny 13(o tym jak twórcy są krytykowani...).
Dzisiejsza wolność internetu polega tylko i wyłącznie na tym ,że jedynymi dobrymi rzeczami są te za którymi idzie masa.NP. Ktoś powiedział coś złego o The order to twórcy już płaczą,że jak tak można,pewnie troll itd... a jak liże się tyłek "o jaka fajna gra",to wszystko jest cacy...wtf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakaś dobra dusza zadała sobie trud i podobno proporcje są takie:

Prologue - Total | 12:28 --> Gameplay | 3:39 - QTE | 1:58 - Cutscenes | 6:50
Chapter 1 - Total | 29:23 --> Gameplay | 20:20 - Cutscenes | 9:03
Chapter 2 - Total | 16:33 --> Gameplay | 6:43 - Cutscenes | 9:49
Chapter 3 - Total | 46:00 --> Gameplay | 32:36 - QTE | 0:54 - Cutscenes | 12:30
Chapter 4 - Total | 24:25 ---> Gameplay | 12:20 - QTE | 2:21 - Cutscenes | 9:46
Chapter 5 - Total | 32:41 --> Gameplay | 24:17 - QTE | 0:32 - Cutscenes | 7:52
Chapter 6 - Total | 7:32 --> Gameplay | 1:42 - QTE | 0.18 - Cutscenes | 5:32
Chapter 7 - Total | 6:41 ---> Cutscenes | 6:41
Chapter 8 - Total | 21:37 --> Gameplay | 9:30 - QTE | 0:07 - Cutscenes | 12:00
Chapter 9 - Total | 43:07 --> Gameplay | 31:13 - QTE | 1:13 - Cutscenes | 10:41
Chapter 10 - Total | 4:07 --> Cutscenes | 4:07
Chapter 11 - Total | 44:15 --> Gameplay | 33:13 - QTE | 1:07 - Cutscenes | 9:55
Chapter 12 - Total | 5:37 --> Cutscenes | 5:37
Chapter 13 - Total | 5:17 --> Gameplay | 0:04 - Cutscenes | 5:13
Chapter 14 - Total | 5:31 --> Gameplay | 1:47 - Cutscenes | 3:44
Chapter 15 - Total | 10:48 --> Gameplay | 9:24 - Cutscenes | 1:24
Chapter 16 - Total | 9:23 --> QTE | 2:33 - Cutscenes | 6:50

Walkthrough - Total | 325:17 --> Gameplay | 186:48 - QTE | 11:03 - Cutscenes | 127:26

Percentages
Gameplay | 57,43%
QTE | 3.4%
Cutscenes | 39.17%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować