Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Might & Magic Heroes VII - już graliśmy i jesteśmy pełni nadziei!

40 postów w tym temacie

Nie podoba mi się system rozwoju herosa. Losowość to jeden z charakterystycznych elementów tej serii niepotrzebnie zamieniony na punkty w części szóstej. Najlepiej to wyglądało w piątce dlatego, że nie do końca był losowy, a dodatkowo oferował kilka możliwości rozwoju i synergii między umiejętnościami. Za to w szóstce był beznadziejnie nudny. Nie wiem też po co zmieniać nazwy zasobów. Ciekawie zapowiadają się zmiany na polu bitwy, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z screenów wieje mocno Herosami VI, ale mam nadzieje, że wygląda lepiej no i wiadomo, oby mechanika była poprawiona to biorę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Siódemka będzie z to miała absolutnie najładniejsze i najlepiej animowane jednostki w historii serii. "

Z większością się zgodzę, ale niektóre są przebajerzone, szczególnie jednostki Nekropolii - za dużo światełek i błyszczących pierdół, tęsknię trochę za ponurymi trupami z trójki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2015 o 20:00, fenr1r napisał:

Najlepiej to wyglądało
w piątce dlatego, że nie do końca był losowy, a dodatkowo oferował kilka możliwości rozwoju
i synergii między umiejętnościami.

O tak, też to zawsze powtarzam. Świetny kompromis między radosną losowością a sensownym rozwojem. Piątka w ogóle jest bardzo dobra, gdy tylko nie ten design jednostek w stylu darmowych MMO i tury trwające wieki byłby idealny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I pomyśleć, że kolejne godziny polecą w "nicość" przy grze o nazwie Heroes :D. W tym przypadku siódma część. Zapowiada się całkiem miodnie. Miło się czytało =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też pokładam ogromne nadzieje w tej odsłonie Herosów. Śledzę pracę od samego początku i naprawdę to wszystko wygląda jak narazie znakomicie. Jest to tez proces developerski w którym producenci "słuchają" graczy oddajac im pod głosowanie dość sporo elementów z gry, czy też słuchając i zmieniając pewne już przez siebie zrobione elementy (jak np model wampira i licza po fali pomyj wylanych po prezentacji tych jednostek w wersji pierwotnej). Wszystko w nadchodzących Herosach zapowiada się na dojrzałe i przemyślane koncepcyjnie dzieło które może przywrócić świetność serii i odnowienie tej magii tur na nowo nie tylko dla fanów którzy i tak kupują kolejne części i tak. 3mam mocno kciuki za ten projekt i mam nadzieję, że się dobrze im sprzeda co może zaowocować dodatkami z frakcjami których zabrakło w wersji podstawowej gry(Inferno,znakomite Sanktuarium z H6 oraz zamek Krasnoludów). Jedna drobna sprawa do tego artykułu, ostatnim newsem od developerów w 2014 roku była informacja iż będzie również losowy rozwój bohaterów co będzie opcjonalnym wyborem gracza, i Myszasty - losowy rozwój bohatera daje również niesamowicie dużo frajdy. W H6 gdzie tez można było sobie ustawiać samemu jak sie chciało to nie było wcale tego dreszczyku przy skoku bo się leciało zawsze utartą swoją ścieżką która zawsze wyglądała tak samo, a przy losowości jest po prostu zawsze ten dreszczyk oczekiwania co da teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że postęp technologiczny nie pomaga tej serii a szkoda, bo liczyłem na prawdziwego następce III. Marzenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie podoba mi się system rozwoju herosa. Losowość to jeden z charakterystycznych elementów
> tej serii niepotrzebnie zamieniony na punkty w części szóstej. Najlepiej to wyglądało
> w piątce dlatego, że nie do końca był losowy, a dodatkowo oferował kilka możliwości rozwoju
> i synergii między umiejętnościami. Za to w szóstce był beznadziejnie nudny. Nie wiem
> też po co zmieniać nazwy zasobów. Ciekawie zapowiadają się zmiany na polu bitwy, zobaczymy
> co z tego wyjdzie.
Teraz niespodzianka - twórcy zapowiedzieli w grudniu, że będzie można sobie wybrać pełną kotrolą nad wybieranymi umiejętnościami (jak na załączonym obrazku) albo będzie można wybrać losowy system umiejętność, podobny do tego z piątki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2015 o 22:16, NemoTheEight napisał:

A jak z jednostkami? Bo widzę na screenach nowe. Mam nadzieję, że przywrócą Krasnoludy
jako frakcję.

Nie przywrócą, przynajmniej nie w podstawce. Będzie Przystań, Akademia, Nekropolia, Twierdza, Sylwan i Lochy.
https://mmh7.ubi.com/pl/blog

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2015 o 22:48, CharonPL napisał:

Oni nadal nie ogarniają, co czyniło HoMM1 - HoMM3 grami miodnymi. To widać od razu. Szkoda.


No raczej nie widac, ale chętnie się dowiem skąd już teraz wysnuwasz takie wnioski. I co było takie miodne w 1 i 2? Przegietość jednostek latających? Bezużyteczność strzelców? Wykoksowany Warlock i bezużyteczny Rycerz, który musiał mieć chyba przewagę 2 vs 1, żeby powalczyć (przeciwko Warlockowi to i 5 vs 1 było mało)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na screenach wygląda to jak kalka szóstki. Z tekstu wynika, że dodali trochę bajerów i udziwnień do rozgrywki, co ma stanowić tę nową, rewolucyjną jakość. Nie przekonuje mnie to, ale poczekamy, zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciągle brak kontynuacji najlepszej III części.To prawda,że technologia nie służy tej serii. Usatysfakcjonowało by mnie naprawdę kilka dodatkowych elementów w porównaniu do III jak np.nowy zamek/zamki,bohaterowie,artefakty,zaklęcia,pola bitwy,nowe mniejsze,średnie,duże mapy,obiekty,potwory,lepsze animacje,etc.
Mechanika musiałaby być jednak zachowana z części III. Wystarczyłoby dorzucić kilka nowości i mielibyśmy powrót legendy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z zapowiedzi wygląda fajnie, zobaczymy jaki okaże się efekt końcowy. Z tego co jednak widzę, to developerzy blisko współpracują z community w wielu aspektach a to dobrze. III bardzo lubię, swego czasu spędziłem przy niej dość dużo czasu... ale serio, tym czego oczekujecie (niektórzy) jest trójka w lepszej oprawie graficznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2015 o 22:48, CharonPL napisał:

Oni nadal nie ogarniają, co czyniło HoMM1 - HoMM3 grami miodnymi. To widać od razu. Szkoda.


A wyjasnisz moze co to bylo? Chetnie sie dowiem czemu gra, przy ktorej swietnie sie bawilem (czyli Heroes VI), nie jest miodna. I przy okazji czemu miodna jest gra, w ktorej wystarczylo miec combo czarne smoki + czar Armageddon, by wygrac kazda bitwe bez strat w ciagu jednej, gora dwoch tur.

Nie twierdze, ze I-III byly zlymi grami, bo nie byly, ale wychwalanie ich pod niebiosa, przy jednoczesnym mieszaniu z blotem calkiem niezlych V i VI, zakrawa juz na fanbojostwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować