Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Jackal-pl

Monitory LCD - Temat ogólny (nowości, matryce, parametry, sprawy techniczne)

2468 postów w tym temacie

Witam. Chcę kupić monitor 20", ake mam pytanie co do czasu reakcji. Na czym on polega? Jeden z moich kolegów ma monitor lcd, i kieduy co kolwiek na nim robi to zostawia mu ślad na ekranie (wiecie jak np. można zrobić, aby myszka mu zostawiała ślad, ale mu wszystko tak ziostawia ślady, tekstury w grach etc.). Teraz moje pytanie:
Jestem kompletnie w tym zielony, jaki mi polecacie monitor (najlepiej na allegro) 20", i następne pytanie, co to jest dokładnie ten czas reakcji?

Narazie chcę wybrać monitor z pośród tych dwóch: Jaki polecacie?
http://allegro.pl/item266500418_monitor_lg_lcd_20_l206wtq_sf.html
i
http://allegro.pl/item264048611_hit_monitor_lcd_20_benq_fp202w_warszawa.html

0

jest temat o upgrade kompów i tam z powodzeniem mozesz sie spytac o to a nie tworzyc temat...
kłudeczka

0

Dnia 15.11.2007 o 16:22, Jackal-pl napisał:

Witam. Chcę kupić monitor 20", ake mam pytanie co do czasu reakcji. Na czym on polega? Jeden
z moich kolegów ma monitor lcd, i kieduy co kolwiek na nim robi to zostawia mu ślad na ekranie
(wiecie jak np. można zrobić, aby myszka mu zostawiała ślad, ale mu wszystko tak ziostawia
ślady, tekstury w grach etc.). Teraz moje pytanie:
Jestem kompletnie w tym zielony, jaki mi polecacie monitor (najlepiej na allegro) 20", i następne
pytanie, co to jest dokładnie ten czas reakcji?

Narazie chcę wybrać monitor z pośród tych dwóch: Jaki polecacie?
http://allegro.pl/item266500418_monitor_lg_lcd_20_l206wtq_sf.html
i
http://allegro.pl/item264048611_hit_monitor_lcd_20_benq_fp202w_warszawa.html