Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Spotkanie innego gracza w No Man`s Sky było trudne, ale się udało. Prawie...

12 postów w tym temacie

Początkowe zapowiedzi gry były świetne ale im dalej w las tym gorzej i teraz po premierze jak się czyta info o tej grze to się tylko głową kręci jak widzi się ten zmarnowany potencjał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2016 o 00:29, Headbangerr napisał:

Miała być rewolucja, a wyszła kupa. Łatwo jest pisać po fakcie, że "wiedziałem że tak
będzie", ale... wiedziałem.


Sek w tym ze studio bylo raczej szczerze i kazdy czlowiek któremu pod kopuła czasami przeszkocza jakies tam iskry, mogl wywnioskowac jaka ta gra bedzie. Pytanie brzmi co pod kopuła maja ludzie, którzy sie tak tą grą podniecali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież każdy na serio zainteresowany grą wiedział o tym od co najmniej roku, bo informował o tym Murray.
Ani trochę mnie to martwi, wręcz cieszy, że nie trzeba będzie "interakcjować się" z sieciowymi pawianami, tym bardziej już tymi zawiedzionymi grą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sony niepotrzebnie tak bardzo nakręciło hype i teraz Hello Games ma problem. Trzeba było bardziej po cichu, może nawet przejść przez EA na Steam. Posłuchać co ludzie mają do powiedzenia, poprawić to i owo. A tak NMS wygląda trochę jak niegdyś Spore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytałem recenzje graczy na metacritic. Widziałem gameplay. Jest wszystko co obiecało i pokazało studio. I nic więcej.

Wszystkie narzekania są od ludzi którzy chcieli więcej. Wniosek? Ludzie to idioci. Szkoda mi tego studia.

Jak cena spadnie to kupię z czystej ciekawości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bo to sciema, ciekawe co by mialo utrzymac tak duzy swiat i tylu graczy. Ja juz przed
> premiera pisalem ze tak bedzie.

Sprawdź sobie taką gierkę, Elite: Dangerous. W grze odwzorowana jest, z dużą dokładnością i w skali 1:1 cała Droga Mleczna. 400 miliardów gwiazd + planety + księżyce, na planetach także można lądować, także są w skali 1:1, więc objechanie jednej zajmie kilka miesięcy/lat w zależności od rozmiaru itp. Gra jest multiplayer i wszystko działa. Niestety w przypadku No Man''s Sky mamy najprawdopodobniej do czynienia z jakąś ściemą... Ale to nie z powodu "co by miało utrzymać tak duży świat i tylu graczy". Na to są deweloperskie kminki i triki, np. No Man''s Sky pomimo że ma 18 trylionów planet, waży ok. 8 GB czyli 5 razy mniej niż GTA V. Magia? Matematyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować