Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Fallout 76 - Bethesda ostrzega - może być dużo błędów!

14 postów w tym temacie

Przecież wiadomo, że będą błędy, po to jest beta. Po prostu informują bezmózgich graczy, którzy zaraz pójdą wylewać żale na forach jaka to gra słaba, bo ich móżdżki wielkości tych u myszy nie pojmą, że to wersja beta, a nie finalna.

A, że gry bethesdy są zawsze śmiesznie zabugowane wie każdy i nikomu to już raczej nie przeszkadza, o ile nie rujnuje to rozgrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, piomink napisał:

A, że gry bethesdy są zawsze śmiesznie zabugowane wie każdy i nikomu to już raczej nie przeszkadza, o ile nie rujnuje to rozgrywki.

I to jest proszę państwa nowoczesny gracz. Taki nie za trudny do dojenia. Któremu nie przeszkadzają bugi, bo już się przyzwyczaił :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, TigerXP napisał:

Któremu nie przeszkadzają bugi, bo już się przyzwyczaił

W FO4 po premierze mogłem grać, a w Wieśka 3 nie, bo bugi blokowały wykonanie głównego questa. YMMV, ale myślę, że drobne bugi i glitche nikomu nie przeszkadzają na dłuższą metę teraz, no, ale zawsze są dobrym argumentem do czepiania się, prawda?

Hahahaha płotka na dachu siedzi, ale śmieszne!

Łeee brahmin na dachu, omg bethesda gunwo, bugi, grać się nie da, gdzie moderzy.

Podwójne standardy zawsze spoko 👍

1 godzinę temu, prostik napisał:

spoko, moderzy wszystko połatają :) a nie, czekaj...

Rok poczeka i połatają :P

1 godzinę temu, SpiralArchitect napisał:

Przecież tytuły MMO

A co do tego ma Fallout 76, który grą MMO nie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, GThor napisał:

W FO4 po premierze mogłem grać, a w Wieśka 3 nie, bo bugi blokowały wykonanie głównego questa. YMMV, ale myślę, że drobne bugi i glitche nikomu nie przeszkadzają na dłuższą metę teraz, no, ale zawsze są dobrym argumentem do czepiania się, prawda?

No jasne, przecież drobne bugi i glitche nigdy nikomu nie przeszkadzały. I absolutnie nie jest to powód do czepiania się. Powinniśmy się wręcz cieszyć że są grach, prawda? 

17 minut temu, GThor napisał:

Hahahaha płotka na dachu siedzi, ale śmieszne!

Łeee brahmin na dachu, omg bethesda gunwo, bugi, grać się nie da, gdzie moderzy.

Podwójne standardy zawsze spoko 👍

Ale opisujesz siebie czy co? Bo rozumiem że możesz rzucić jakimś linkiem gdzie ta sama osoba cieszy się z bugów w wieśku, a jedzie po bugach bethesdy? 

Już pomijam fakt że wiesiek był naprawiany przez twórców, podczas gdy praktycznie każda gra RPG bethesdy gdyby nie modderzy to by była niegrywalna. To też taka mała różnica w podejściu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, TigerXP napisał:

Już pomijam fakt że wiesiek był naprawiany przez twórców, podczas gdy praktycznie każda gra RPG bethesdy gdyby nie modderzy to by była niegrywalna. To też taka mała różnica w podejściu. 

W Fallouta 4 da się grać i ukończyć bez modów. Stwierdzenie, że gra jest "niegrywalna" to kłamstwo. Owszem jest community patch, ale to głównie poprawa źle ustawionych obiektów, tekstów, sporadycznie jakiegoś skryptu. Nie twierdzę, że Bethesda jest jakaś super, bo np. bug z CTD w menu Skyrim SE czy Fallout 4 od prawie roku jest nie naprawiony (przez co muszę blokować exeka w firewallu), ale... różnica polega na tym, że albo za pomocą konsoli, albo w inny sposób (czy nawet dzięki modowi), można to obejść i grać dalej, a gdy quest z Baronem był popsuty to musiałem czekać ze 2 miesiące na łatkę (w grze Bethesdy bym sobie ustawił inny etap questa, albo przeniósł obiekt questa przed siebie, aby móc wejść w interakcję z nim).

Ot taka "mała" różnica w możliwościach. Z dwojga złego wolę już Bethesdę i ich glitche/bugi, bo część jest znanych, wiadomo czego się spodziewać po grach na ich silniku, jak to jest skonstruowane i jak to obejść. Mimo to, nie znaczy to, że w pełni akceptuję to. Idealnie by było jakby każdy developer miał takie nastawienie jak twórcy Factorio.

Btw. Bethesda wydała 36 patchy na PC, a CD Projekt Red 18. Nawet odliczając ostatnie patche, które są tylko na potrzeby CC to i tak więcej. Więc sugerowanie, że Bethesda nie naprawia swoich gier to kolejny "fake news".

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogą sobie w tyłek wsadzić ten list. Zamiast zrobić porządne beta testy to urządzili graczom płatne demo. To zostaną ocenieni przez graczy jak za płatne demo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

W Fallouta 4 da się grać i ukończyć bez modów. Stwierdzenie, że gra jest "niegrywalna" to kłamstwo.

 

Btw. Bethesda wydała 36 patchy na PC, a CD Projekt Red 18. Nawet odliczając ostatnie patche, które są tylko na potrzeby CC to i tak więcej. Więc sugerowanie, że Bethesda nie naprawia swoich gier to kolejny "fake news".

 

 

Kupiłem niedawno F4 bo był w promocji. Po 10 crashu do pulpitu (tak, liczyłęm) zwróciłem grę na steam, bo jeszcze 2h nie grałem. Pewnie jak bym się uparł, to i ukończył bym grę, więc nie ma buga, który uniemożliwia jej ukończenie. Ale do tego czasu był bym bardzo znerwicowanym człowiekiem.

Wiedźmina miałem w preorderze i pierwszy raz przeszedłem go już następnego dnia po premierze, podobno było jeszcze sporo błędów, choć ja ich tylko kilka zauważyłem, i to mało istotnych. Widocznie na buga z baronem nie trafiłem. Potem przeszedłem go jeszcze kilka razy (robiąc większość wątków pobocznych, nie tylko "byle na przód") i też nie trafiłem na nic, co by mi uniemożliwiło przejście gry czy nawet to utrudniało.

Więce wolę kilka patchy i niech potem już nie bardzo będzie co naprawiać, niż kilkadziesiąt i dalej nie da się grać, a to niestety norma u Bathesdy. Choć muszę przyznać, że generalnie lubię ich gry, to niestety trzeba spędzić sporo czasu szukając patchy fanowskich, bo sama firma nie raczy połatać porządnie swojej gry.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, MatKus3 napisał:

Wiedźmina miałem w preorderze i pierwszy raz przeszedłem go już następnego dnia po premierze

Nieźle! Jakoś nagle Twój post nabrał niepodważalnej wiarygodności 💪

6 godzin temu, MatKus3 napisał:

Widocznie na buga z baronem nie trafiłem.

Pojawił się trochę po premierze. Z patch notes 1.08:

Cytat

Fixes an issue where some players were unable to investigate rooms during the "Family Matters" quest, effectively blocking their progression.

Nie było obrazu przestawionego, w szafie nie było fragmentu czegoś tam, w efekcie nie dało się tych elementów zbadać i ruszyć dalej z questem.

 

Edytowano przez GThor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować