Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 17.07.2009 o 23:59, Jaracz napisał:

Ta, tylko DoW1 od samego początku potrafił wciągnąć jak bagno, miał duży potencjał, a
sposób gry był po prostu ciekawy. W przeciwieństwie do dofa dfuja.

Zależy co kto lubi (patrz kampania).
Zdravim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2009 o 22:43, Teokrata napisał:

spokojnie to dopiero początek... pamietacie pierwszego DOWa bez dodatków jaki był inny
? jak CSM byli podobni do Space marines a tacsy czy defilery gniotły wszystko ?


Zacznijmy może od tego, że DoW był najlepszą odsłoną tej gry, a każdy następny dodatek cuchnął głupotą i niedopracowaniem coraz bardziej? Oba przykłady są żenujące, skoro CSM i SM mieli być w założeniach podobni (i założenie to zostało dotrzymane, w przeciwieństwie do dziwów z kolejnych dodatków), a w późniejszych rozszerzeniach pojawiały się znacznie poważniejsze imby.

Dnia 17.07.2009 o 22:43, Teokrata napisał:

ile patczy,
dodatków i zmian musiał przejść stary Dawn of War byście teraz chcieli wracać to jeszcze
niedawno pogardzanego "ShitStorma" ?


Nie miałbym nic przeciwko skasowaniu wszystkich dodatków po DoW z dziejów świata. ;] Zwłaszcza, że wprowadzane zmiany były zmianami na gorsze.

Dnia 17.07.2009 o 22:43, Teokrata napisał:

DOW II to dopiero początek, powijaki nowego Dawn
of War, gra wymaga patchy, update''ów i chociaż jednego dodatku by mogła sprostać temu
do czego przez lata wyewoluował stary DOW


Zaiste, musisz być albo nieskończenie głupi, albo nieskończenie cierpliwy, by wierzyć w taki obrót wydarzeń.

Dnia 17.07.2009 o 22:43, Teokrata napisał:

a Relic chce zmieniać, poprawiac i ulepszać
! to dla nas robi There is only War, dla nas trwa kolejna beta, to na naszych uwagach
im zależy bo to dla nas robią tę grę... myślicie, że oni nie wiedzą, że jeśli gra nie
będzie dobra to się nie sprzeda, że nie kupimy dodatków i THQ ich zamknie a licencje
dostanie kto inny ? doskonale o tym wiedzą ]:->>>


Oczywiście, że wiedzą, tym bardziej, że groza zajrzała im w oczy, i dlatego beta patcha ukazała się tak szybko. Powód - gracze przestali interesować się grą. I stwierdził to pracownik rerica, wiec musi być naprawdę źle.

Dnia 17.07.2009 o 22:43, Teokrata napisał:

Nagaroth - mądrze prawisz ale... nie popadajmy w żadną skrajność i trzymajmy się oryginału,
niech DOW II będzie taki jak bitewniak, jak stary DOW, nie róbmy z niego ani Apocalypse,
ani Battlezone Cityfight


Dziwne jest to co piszesz, skoro DoWII stoi w wyraźnej sprzeczności z DoW (o bitewniaku nie wspominając). Jak widzisz tą zmianę, bez wprowadzania zmian u podstaw, które nigdy nie zostaną uwzględnione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.07.2009 o 00:08, Host_Samurai napisał:

Zaiste, musisz być albo nieskończenie głupi, albo nieskończenie cierpliwy, by wierzyć
w taki obrót wydarzeń.


na razie jestem cierpliwy, baaardzo cierpliwy...

Dnia 18.07.2009 o 00:08, Host_Samurai napisał:

Dziwne jest to co piszesz, skoro DoWII stoi w wyraźnej sprzeczności z DoW (o bitewniaku
nie wspominając). Jak widzisz tą zmianę, bez wprowadzania zmian u podstaw, które nigdy
nie zostaną uwzględnione?


zmiany u podstaw, właśnie czegoś takiego oczekuje w DOW II i myśle, że Relic po zapoznaniu się z community feedbackiem wie już, że musi wprowadzić gruntowne zmiany a nie jedynie kosmetyke na zasadzie tutaj dodamy +10% do damage''u a tutaj odejmiemy 10% od hit pointów... muszą zrobić więcej !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wrzucić swoje trzy grosze. Niektórzy z was mówią tu o wywalenie z gry bohaterów, dlaczego pytam się? Przecież WH 40000 bez bohaterów to nie to samo i sobie nie wyobrażam tej gry bez nich. Ogólnie pójście w stronę CoH-a jest według mnie błędem. No bo po co nam CoH w tym uniwersum? Tak jak Teokrata oczekuje zmian gruntownych u samych podstaw tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

There is no balance. There is one big mess with new/old units, armor and weapon types.
The game is still boring and needs general not only cometic changes so... You''ve did a first step! You''ve changed the Ninds! I very like the changes in TIERS, new units and skills, but... I like the hard counters like scisors-rock-paper. Suppression and new close combat system in DOW II is perfect to balance units this way:

General: all Space Marines, Eldar and Ork squad leaders in T2 witn inf heavy armor. You should check all units hit points to make them corect with new armor types. Make vehicles avialable in T2,5 (see suggested "tech-tree" below) but make them better! No more paper tanks i Dawn of War! Check out also all heros again, expecially Eldar, and maybe change some wargear not only costs. Maybe all heros should have anty inf weapon, anty heavy inf and anty vehicle wargear?

SPACE MARINES:

Scouts - inflantry (detector), anty inflantry, UPs: infiltration (T1), Shotguns (T1, anty inflantry, boost dmg, grants area knockback skill), Sniper Rifles (T2, anty setting weapons, anty heavy inflantry & commanders)
Tactical Marines - heavy inflantry, anty inflantry UPs: flammers (T1, anty inflantry mass, anty light buildings like generators) plasma (T1, anty heavy inflantry/commanders), rockets (T2, anty vehicles, anty buildings)
HB Devastators - heavy inflantry, suppression, anty inflantry, anty heavy inflantry
ASM - heavy inflantry, anty inflantry, UPs: sergant (T2, grants melta bombs - soft anty vehicles)
Plasma Devastators - heavy inflantry, anty heavy inflantry & commanders, area knockback
Razorback - vehicle, anty inflantry
Drednot - vehicle, CC walker, UPs: rockets (anty vehicles, anty buildings), autocanon (suppression skill, anty inflantry, anty heavy inflantry)
Predator - vehicle, anty inflantry, anty heavy inflantry, area knockback
Terminators - extra heavy inflantry (destroy covers, suppression & knockback resist, vulnerable to plasma, laser & powerblades)

ELDAR:

General - Give Eldar FOF back at start but with cooldown as teleport or Orkz whaagh skill.

Guardians - inflantry, anty inflantry, UPs: wargear (T1, boost hp, grants plasma granades - anty heavy inflantry & commanders, area knockback), Warlock (T2, heavy inflantry, boost dmg, skill breaking suppression)
Banshees - inflantry (more hp), anty inflantry, UPs: aspect (T1, boost dmg & speed, change swords to power blades - anty heavy inflantry & commanders, soft AV), Egzarch (T2, heavy inflantry,suppression skill)
Shurikane Platform - heavy inflantry (platform grants some cover), suppression, anty inflantry, anty heavy inflantry
Rangers - inflantry (detector, 3 x 200 hp), anty setting weapons, anty heavy inflantry & commanders, wargear (T1, infiltration, area knockback skill)
Warp Spiders - heavy inflantry, anty inflantry, UPs: aspect (boost teleport & dmg), Egzarch (heavy inflantry, grants EMP granades that disables vehicle or turret for 5 seconds)
Bright Lance - heavy inflantry,anty vehicles, anty buildings
Falcon - vehicle, anty inflantry, anty heavy inflantry
Wraith Lord - vehicle, CC walker, UPs: bright lance (T2, anty vehicles, anty buildings), shurikanes (T2, suppression, anty inflantry, anty heavy inflantry), Wraithbone (T3, grans regeneration)
Fire Prism - vehicle, MOD1 (anty heavy inflantry & commanders, area knockback), MOD2 (anty vehicles, anty buildings)
D-Canon - heavy inflantry, anty heavy inflantry & commanders, actual skill
Seer Council - heavy inflantry with power blades (anty heavy inflantry & commanders, soft AV), skill breaking suppression
Avatar- extra heavy inflantry (destroy covers, suppression & knockback resist, vulnerable to plasma, laser & powerblades)

ORKZ:

General: all Nobz squad leaders in T2 with heavy inf armor and with hummer or big shoota

Sluggas - inf, anty inf, whaaagh skill (boost speed, make Sluggas effective vs heavy inf), UPs: flammers (T1, anty inf mass, anty light buildings like generators)
Shootas - inf, anty inf, UPs: big shootas (T1, anty inf, anty heavy inf, boost dmg)
Stikkbombers - inf (detector), anty inf, whaaagh skill (boost speed, make Stikkbombers effective vs heavy inf), UPs: stikkbombz (T1, bombz ;-P)
Stormboyz - inf, anty inf, whaaagh skill (boost speed, make Stormboyz effective vs heavy inf), UPs: flammers (T1, anty inf mass, anty light buildings like generators), Bomma Boyz (T2, all as now + change armor to heavy inf)
Lootas - heavy inf (no infiltration!!!), suppression, anty inf, anty heavy inf, UPs: laser - anty vehicles, anty buildings
Tankbustas - heavy inf, anty vehicles, anty buildings, rocket skill - area knockback
Nobz - heavy inf, anty inf, whaaagh skill (boost speed, make Stikkbombers effective vs heavy inf), UPs: berserk skill (boost dmg, break suppression), hummers (anty heavy inflantry & commanders, soft AV)
Commando - heavy inf, anty inf, anty heavy inf, UPs: infiltration

TYRANIDS:

General: player starts with hero and tarmagaunts

Tarmagaunts - inf, anty inf, skill/UP - boost dmg, synapse - allows to jump & leap
Harmagaunts - inf, anty inf, skill/UP - boost dmg, synapse - attacks slows enemy
Warriors - heavy inf, anty inf, UPs: strangler (T1, suppression), adrenal glads (T1, boost dmg, change weapons to power blades - anty heavy inflantry & commanders, soft AV)
Raveners - heavy inf (detector, less hp, less dmg), power blades, anty setting weapons, anty heavy inflantry & commanders, UPs: borrow (T2, boosts hp & unborrow dmg)
Venom Brood - heavy inf, anty vehicles, anty buildings
Zoanthrope - inf, anty heavy inflantry & commanders, blast - area knockback
Carnifex - vehicle, CC walker, UP allows to spawn Rippers
Rippers - inf, anty inf, can''t capture points
Spore Mines - inf, stun/blind inflantry or anty vehicle, anty buildings
Lictor - heavy inf, anty heavy inflantry & commanders, infiltration, jump, hooks
Star Screamer - vehicle, anty inf, anty heavy inf, suppression, UPs: venom canon - anty vehicles, anty buildings

Another thing thats needs some changes are race skills. I really don''t understand why all races ahve 4 and Space marines have 5 ? And if all Space marines heros can call terminators why only Farseer can summon the Seer Council ? I don''t get it...

The balance is not only problem in the game. Many players says that DOW II is boring... so gameplay is another thing to change. Again I have some few ideas what to do ;-) Add new game mods like "asassination" (wins that player who first kills enemy hero) or "last stand" (players defend object/generators from mass of enemies for 15-30 min). Allow players to build add-ons on req points like on power nodes (and old DOW). This will make anty light buildings weapons like flammers or granades more usefull. Reduce T1 hitpoints of HQ and allows another tiers to boost them. Allow players to rebuild and upgreat base turrets.

To more improve standard gameplay I suggest to change the "tech trees" by adding 2 new upgreats (maybe add-ons) in HQ: the armory-lab (T1,5) and heavy foundry (T2,5). The new "tech tree" could be like this one...

TIER 1

SM: Scouts 250, Tacs 500, HB Devas 350/25, ASM 500/15 (requires armory-lab)
Orkz: Sluggas 350, Shootas 300, Stikkmobers 350/25, Stormboyz 400/15 (requires armory-lab)
Eldar: Guardians 300, Banshees 400, Shurikanes 350/25, Rangers 350/15 (requires armory-lab)
Nids: Tarmagaunts 300, Harmagaunts 350, Warriors 350/25, Raveners 400/15 (requires armory-lab)

ARMORY-LAB (T1 add-on, 150req 25pwr)

unlocks all inflantry upgreats, and some units in all tiers

TIER 2 (250req 75pwr)

unlocks advanced inf units, squad leaders, heavy foundry add-on, some wargear and race skills, boost HQ hitpoints

SM: Plasma Devas 400/35
Orkz: Tankbustas 400/35, Lootas 350/25 (requires armory-lab)
Eldar: Brightlance 300/25, Warp Spiders 450/35 (requires armory-lab)
Nids: Venom Brood 350/25, Zoanthrope 400/35 (requires armory-lab)

HEAVY FOUNDRY (T2 add-on, 200req 50pwr)

unlocks all vehicles in T2 and T3 (this will give inf time to get ready for vehicles)

SM: Razorback 300/50, Drednot 500/100
Orkz: Wartrukk 300/50, Deff Dred 400/100
Eldar: Falcon 350/100, Wraithlord 450/75
Nids: Spore Mines 300/50, Carnifex 550/100

TIER 3 (300req, 100pwr)

unlocks the best units, wargear and race skills, boost HQ hitpoints

SM: Predator 450/125 (requires heavy foundry), Terminators 650req 450zeal
Orkz: Nobz 550/35, Commando 450/50 (requires armory-lab), Looted Tank 450/125 (requires heavy foundry)
Eldar: D-Canon 400/35, Avatar 900/150 (requires armory-lab), Fire Prism 450/100 (requires heavy foundry), Seer Council 650req 450zeal
Nids: Lictor 450/35, Star Screamer 550/125 (requires heavy foundry)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RELIC - ‘There is Only War’ Beta is now offline!

The beta period of ‘There is Only War’ is now over. Thank you for your participation, feedback, and the bugs you have logged.

The beta has been successful due to the overwhelming amount of community feedback and support. We have received hundreds of balance suggestions, numerous bug reports, and countless suggestions to undoubtedly make Dawn of War II a stronger, deeper, and more balanced game.

The full release of ‘There is Only War’ will be out soon. In addition to the new content and balance updates included with the beta, the full release of ‘There is Only War’ is coming with even more bug fixes and balance updates.

Stay tuned to this blog for the announcement of the full release of ‘There is Only War’ and other Dawn of War II news.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O widze że wpadliśmy na ten sam pomysł- dobudowywanie modułów do HQ :). Jednak napisali że pełna wersja niedługo wyjdzie więc raczej nic nie zmienią... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2009 o 10:44, Quinti napisał:

O widze że wpadliśmy na ten sam pomysł- dobudowywanie modułów do HQ :). Jednak napisali
że pełna wersja niedługo wyjdzie więc raczej nic nie zmienią... :(


nawet jesli... to nie będzie ostatni update do DOW II - za duży feedback dostali ;-)))

"The beta has been successful due to the overwhelming amount of community feedback and support. We have received hundreds of balance suggestions, numerous bug reports, and countless suggestions to undoubtedly make Dawn of War II a stronger, deeper, and more balanced game."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytałem - community.dawnofwar2.com odwiedzam codziennie :P. Mimo to co z tego jeżeli relic zdaje sobie sprawę że powinien zrobić bardziej skomplikowaną grę, jeżeli nie za bardzo wie jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Relicu to nie wiedzą gdzie mają wychodek, oni w ogóle nie wiedzą jak ich firma się nazywa.

Daj spokój człowieku, wiedzą jak zrobić skomplikowaną grę. Tylko po diabła? Są firmą i zależy im na sprzedaży, więc zrobili grę taką żeby ją więcej osób kupiło. Jasne mogli pokomplikować DoW 2 żeby wyglądało jak Master of Orion 3 tylko że wtedy były by nici ze sprzedaży, Relic nie miał by kasy, może by ich szlag trafił i tym samym skończyły by się gry osadzone w świecie Warhammera 40 000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta tej jasne, jakby wiedział jak zrobić skomplikowaną grę, to nie miałby problemów teraz... Po drugie popatrz co stało się z ukochanym CoH z tego co słyszałem balans szlag trafił. A CoH nie należał do gier casulowych... Albo... Relic wie jak zrobić złożoną grę, ale nie potroafi zrobić strategi dla niedzielniaków jak np WiC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ci goście popełnili obydwa Homeworldy i 3/4 z serii DoW. Wiedzą jak robić ZNAKOMITE gry. Niestety DoW 2, jako mariaż normalnej gry i niby-stworka dla casuali, wyszedł pokracznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2009 o 20:50, Nagaroth napisał:

Poza muzyką, ta wyszła przeznakomicie :P


Bo jej osobiście nie tworzyli. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2009 o 20:50, Nagaroth napisał:

Poza muzyką, ta wyszła przeznakomicie :P


mam rozne tracki z DOW II jako "dzwonki" na swoim telefonie...
THERE IS ONLY WAR ]:->>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2009 o 00:25, Teokrata napisał:

mam rozne tracki z DOW II jako "dzwonki" na swoim telefonie...
THERE IS ONLY WAR ]:->>>


Same here :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wie ktoś skąd można ściągnąć nieoficjalne mapy do DoW 2 ??
A co do gry potrzebne są większe zmiany w balansie jednostek a nie kosmetyczne
Jak na razie szli w kierunku zmian kosmetycznych może po becie zrozumieją że więcej muszą włożyć w to wysiłku
Po za tym każdy lubi swój gatunek RTS-ów wiec nie pakujmy w DoW 2 naszych poglądów typy fajnie byłoby jakby to była gra prawie identyczna do CoH czy w ogóle jeszcze jakiejś innej
DoW ma swój klimat jest brutalna grą z animacjami dobijania gdzie w jakiejś innej macie taką animacje?:P
Ja teraz wyczekuje Space Marines na konsole tu człowiek będzie się mógł wyszaleć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2009 o 10:08, MasterChiefGT napisał:

Nie wie ktoś skąd można ściągnąć nieoficjalne mapy do DoW 2 ??
A co do gry potrzebne są większe zmiany w balansie jednostek a nie kosmetyczne


pierwsze wieksze zmiany juz zostaly zapoczatkowane ;-))) Relic pozmienial w 1.4 tiery, Nidow i ulepszenia...
wiec jest nadzieja ze bedzie zmienial gre dalej bo oni juz wiedza ze kosmetyka nie wystarczy by bylo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować