Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Neverwinter Nights 2 - premiera w piątek!

382 postów w tym temacie


Odpisałem tak trochę ogólnie nie dlatego, że jestem złośliwy;) ale tak się sklada, że w poprzednim tygodniu nie było mnie w firmie i niestety nie zdążyłem się do końca zorientować jak sprawy w szczegółach stoją, więc dziś nie odpowiem, natomiast jutro na pewno powoli zaczną się pojawiać informacje.

Jedyne co zdażyłem się dowiedzieć, że master gry przyleciał (zdaje się, że wraz z naszym testerem, ale tego to się tylko domyślam;) w zeszłym tygoniu i o 6 rano odbierał go z lotniska szef naszego działu produkcji, skąd od razu trafił do tłoczni.

Więcej w temacie nwn2 niestety nie wiem, choć jak już się dowiedziałem powyższego to nie powiem sporo się uspokoiłem.

W każdym razie więcej info jutro.

A co do wizualizacji to na pewno też nad nimi trwają prace, ale kiedy będę niestety nie wiem, na pewno przed premierą, czyli w najbliższych dniach.

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:01, Ali G napisał:

> ciach

Mike rozmiar koszulki bedzie mozna sobie wybrac ?


hmm nawet nie wiem, że koszulki do gry dokładamy. Pewnie jest jakaś promocja w ktorejś z sieci handlowych, tak? Może Empik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Przed premierą, czyli zostaje jutro i czwartek :)

Mhm... Czyli można mieć jakąkolwiek nadzieję dostarczenia zamówienia do weekendu? Wiem że to nie od Was zależy w dużym stopniu, jednak możecie powiedzieć coś bliżej. Ogólnie zamówienia będą realizowane jeszcze przed premierą? Tak jak Pre-order gwarantuje?

Ali G-> Raczej bym nie liczył na tą możliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tekstu jest więcej niż Tormencie, czy Morku(!).
to robi wrażenie,chociaż ilość tekstu nie musi przełożyć się na jakość (patrz:morrowind)
właśnie zastanawiam się cały czas skąd ta ilość tekstu?
czy wynika to z długości przejścia gry - rozbudowane opcje dialogowe, wielość NPC-ów, z którymi mozna pogawarić.tak jak właśnie było w tormencie.
czy raczej ilość tekstu wynika z tego, że w wielu sytuacjach uwzględniono rasę, klasę postaci, wyznawaną religię lub jej charakter. stąd trzeba było namnożyć opcji w zależności od postaci.
proszę o odpowiedź!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 21:57, PolishWerewolf napisał:

Hmmm łatwe do zrozumienia. Przełom Listopad/Grudzień zawsze był obfity w premiery.


Tak. Tylko ta jesień to jest obfita do kwadratu:)

Dnia 05.12.2006 o 21:57, PolishWerewolf napisał:

Jednak można się dowiedzieć jednej rzeczy? Kiedy zamierzacie wysyłać pierwsze paczki? I co
najpierw idzie, zwykła czy EK? :)


Nie wiem jak z NWN, ale zazwyczaj piersze płytki idą do kolekcjonerek, bo je się dłużej konfekcjonuje. Ale finalnie paczki chyba wychodzą podobnie, właśnie ze względu na to, że składanie trwa sporo dłużej - jest zawsze nietypowe, 100% ręczne i wymaga dużej atencji do szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:10, Mike napisał:

Tak. Tylko ta jesień to jest obfita do kwadratu:)

Dobrze że się jeszcze jakoś wyrabiacie ;)

Dnia 05.12.2006 o 22:10, Mike napisał:

Nie wiem jak z NWN, ale zazwyczaj piersze płytki idą do kolekcjonerek, bo je się dłużej konfekcjonuje.
Ale finalnie paczki chyba wychodzą podobnie, właśnie ze względu na to, że składanie trwa sporo
dłużej - jest zawsze nietypowe, 100% ręczne i wymaga dużej atencji do szczegółów.

Do wyrobu nie oznacza że do wysłania :) Bo to zawsze było wiadome że wszystko co ma zostać wykonane dokładniej i z większą ilością elementów na określony czas musi zostać produkowane wcześniej. Mam nadzieję że nie będzie problemów z Masterlinkiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:07, Mike napisał:

> > ciach
>
> Mike rozmiar koszulki bedzie mozna sobie wybrac ?
>

hmm nawet nie wiem, że koszulki do gry dokładamy. Pewnie jest jakaś promocja w ktorejś z sieci
handlowych, tak? Może Empik?



eeeee

to jeden z elementow EK:
Koszulka z okiem Neverwinter - czarna lub biała w zależności od wersji.

czyli co to samo co z Drzewkiem w zwyklej edycji Medievala 2 ? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam strasznie złego zdania o kupowaniu gier w gram.pl, ale prawdą jest, że mogłoby być lepiej...
Ok. miesiąca temu zakupiłem EK Gothica III. Wszystko ładnie, pięknie, tylko że na stronce było napisane "maila [...] dostaniesz 5 dni przed wysyłką". Spoko... Premiera była 3 listopada a ja jak głupi od 28 października sprawdzałem dwa razy dziennie skrzynkę, aż dzień przed premierą kolega, który zamówił to samo powiedział mi, żebym zaakceptował na stronie... Może jestem noobem, ale jak jest napisane, że dostane maila, to powinienem dostać, nie? Przez to miałem cały weekend grania w plecy... :)
A teraz... premiera miała być piątego, albo szóstego, nie? Więc ja nastawiłem się, że nie dostanę maila i wchodziłem na stronkę z oburzeniem, że dwa dni przed premierą nie mogę potwierdzić zamówienia. A tu zonk. Premiera przełożona. Może niedokładnie czytam newsy... Heh... Dobrze, że nie zmienili oficjalnej daty premiery z "IV kwartał 2006" na konkretną datę, bo by była siara. I tak była... =P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:10, jaceloth napisał:

tekstu jest więcej niż Tormencie, czy Morku(!).
to robi wrażenie,chociaż ilość tekstu nie musi przełożyć się na jakość (patrz:morrowind)
właśnie zastanawiam się cały czas skąd ta ilość tekstu?
czy wynika to z długości przejścia gry - rozbudowane opcje dialogowe, wielość NPC-ów, z którymi
mozna pogawarić.tak jak właśnie było w tormencie.
czy raczej ilość tekstu wynika z tego, że w wielu sytuacjach uwzględniono rasę, klasę postaci,
wyznawaną religię lub jej charakter. stąd trzeba było namnożyć opcji w zależności od postaci.
proszę o odpowiedź!


Ilość tekstu wynika głównie z długości i rozbudowania fabuły single playerowej, która jest najbardziej złożoną fabułą w historii erpegów (a na pewno większą niż w BG2, Morrku czy Tormencie).

To o czym piszesz, czyli rozdmuchiwanie tekstu rasą/klasą itp jest na ogół omijane sprytnie przez autorów, tak było w BG i domniemuje, że i tak jest w NWN2. Co prawda nie widziałem na własne oczy, ale nie widzę powodu aby miało być inaczej. Zwłaszcza, że Fergus Urquhart, szef Obsidiana, jakby nie było, pracował w Interplay, wraz z Bioware nad serią BG, więc jakby tu powiedzieć nad NWN2 pracuje wiele tych samych, kluczowych osób co nad BG...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:10, jaceloth napisał:

tekstu jest więcej niż Tormencie, czy Morku(!).
to robi wrażenie,chociaż ilość tekstu nie musi przełożyć się na jakość (patrz:morrowind)
właśnie zastanawiam się cały czas skąd ta ilość tekstu?
czy wynika to z długości przejścia gry - rozbudowane opcje dialogowe, wielość NPC-ów, z którymi
mozna pogawarić.tak jak właśnie było w tormencie.
czy raczej ilość tekstu wynika z tego, że w wielu sytuacjach uwzględniono rasę, klasę postaci,
wyznawaną religię lub jej charakter. stąd trzeba było namnożyć opcji w zależności od postaci.
proszę o odpowiedź!


Śmiem polemizowac z brakiem jakości polonizacji/fabuły w Morrku, no, ale to już kwestia osobistych odczuć.
Co do polonizacji - podejrzewam, że po trochu obu możliwości. Na pewno charakter, klasa i wyznanie będzie miało wpływ na fabułę kampanii, ale porozmawiać z przygodnymi NPCami też chyba będzie można ;).

Mnie wielkość polonizacji za bardzo nie obchodzi (bez obrazy dla CDP) - oby "rdzeń" gry był dobrze przeznaczony i Aurora sprawna. I nic więcej do szczęścia nie potrzebuje... Znowu zawale szkołę przez serwer RPG... Ech... ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.12.2006 o 22:12, Ali G napisał:

eeeee

to jeden z elementow EK:
Koszulka z okiem Neverwinter - czarna lub biała w zależności od wersji.

czyli co to samo co z Drzewkiem w zwyklej edycji Medievala 2 ? :/



Sorry, ale tak jak pisałem nie jestem do końca w temacie. Ale wooooow, aż sam nie mogę się nadziwić jak wypasione mamy edycje kolelekcjonerskie:)))) (pewnie ktoś w tym jesiennym zamieszaniui zapomniał policzyć kosztów produkcji;)

No niestety nie wiem jak będzie z rozmiarami, obawiam się, że jeśli nie było tej opcji od początku, to niestety z pewnie będzie to rozwiązane jakoś inaczej. Hmmmm... następnym razem postaramy się to wpleść w całą procedurę.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 18:34, Sathiel napisał:

Zgadza się. Przeprosili za Nightfall (oczywiście w mailach żeby przypadkiem nikt z zewnątrz
nie usłyszał o sprawie), obiecali jakiś tam upominek za spóźnienie i cisza... A ponad miesiąc
minął...


To gram.pl obiecywalo oO To sklep sie zajmuje wysylka, nie CDP, od tego wlasnie jest gram.pl, zeby to oni sie zajmowali wysylka ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:12, PolishWerewolf napisał:

Mam nadzieję że nie będzie problemów z Masterlinkiem...


Też mamy taką nadzieję. Ostatnio tak go uczulamy na sprawy przedpremier, że chyba dostanie na nas alergii;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować