Zaloguj się, aby obserwować  
Pediator

Gothic - Mroczne Tajemnice

3633 postów w tym temacie

Kod "spawn" nie działa - nie będę mógł ukończyć tego questa dla Monka. Granie w MT staje się coraz bardziej denerwujące. Nie da się ukończyć zadania "Jedzenie dla kowala Sanda". Nie mogę nauczyć się alchemii, bo alchemik zniknął ze swojej chaty. Nie działa quest zlecany przez kopacza Melvina, który chce iść do Obozu Bractwa - nie mogę mu powiedzieć, że zapłacę za niego łapówkę strażnikom. I oczywiście zabiłem tego nieszczęsnego Gilberta...

Zdarzyło mi się coś bardzo dziwnego - po zabiciu królowej pełzaczy i powrocie do SO na podwyższeniu obok Thorusa (przy murze na prawo) stali muzycy z instrumentami. Podszedłem do nich, a jeden z nich (Steve) do mnie zagadał, a potem wszyscy zaczęli grać. Zdarzyło wam się kiedyś coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2008 o 17:10, Mediv napisał:

Nie da się ukończyć zadania "Jedzenie dla kowala Sanda".

Przyniosłem mu wszystkie produkty jakie sobie zażyczył. Nie wiem skąd u ciebie myśl, że się nie da.

Dnia 10.01.2008 o 17:10, Mediv napisał:

Nie mogę nauczyć się alchemii, bo alchemik zniknął ze swojej chaty.

Alchemik wybrał się po zioła i złapali go orkowie, jest w ich więzieniu (Obóz orków). Uwolnij go, a wróci do swojej chaty.

Dnia 10.01.2008 o 17:10, Mediv napisał:

Nie działa quest zlecany przez kopacza Melvina, który chce iść do Obozu Bractwa - nie mogę mu powiedzieć, że > zapłacę za niego łapówkę strażnikom.

Bo Melvin cały czas jest w Obozie Bractwa :) Dusty chce iść na bagna, zagadasz do Melvina (bagna) i powie że mu się tam podoba. Pogadaj z Baalem Tondralem i wróć do Dusty''ego. Potem rozmowa o zmianie obozu i łapówce sama ruszy.

Dnia 10.01.2008 o 17:10, Mediv napisał:

I oczywiście zabiłem tego nieszczęsnego Gilberta...

Cóż, to był błąd którego nie naprawisz.

Dnia 10.01.2008 o 17:10, Mediv napisał:

Zdarzyło mi się coś bardzo dziwnego - po zabiciu królowej pełzaczy i powrocie do SO na podwyższeniu
obok Thorusa (przy murze na prawo) stali muzycy z instrumentami.

To normalne - pojawiają się oni na koncert w SO. Nawet Grim zaprasza na posłuchanie ich.
-> M S 13 tak się może zdarzyć w przypadku, gdy po przebudzeniu masz napisane "zostałeś zaatakowany". Raz jak spałem w chacie Diego to też mnie zaatakował Agent 47 :) Innymi razy atakowali mnie bandyci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2008 o 17:13, M S 13 napisał:

Mnie się zdarzyło że w obozie bractwa napadł na mnie codename 47 :D Hitman! :D

Mnie ttez czesto tacy napadali. Jak bylem slaby to bylo zle ale jak juz zrobilem sie lepszy to z przyjemnoscia czekalem na takiego. bo to zawsze troche kasy i fajnych rzeczy przybylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2008 o 18:19, wybrany4567 napisał:

to z przyjemnoscia czekalem na takiego. bo to zawsze troche kasy i fajnych rzeczy przybylo.


Ja tam przed swoim uciekłem. Na razie napadł mnie jeden. I to chyba po tym jak po nocce w chacie nowicjusza wyskoczyło mi że sen nie przyniósł mi ukojenia czy jakoś tak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2008 o 16:14, Damian14BO napisał:

LoL. SO to Stary Oboz. Gdy idziesz do SO ze starej kopalni na przyklad przechodzisz przez most.
Most jest nad rzeczka (logiczne) plyn ta rzeczka w kierunku obozu straznikow kopalni. W poblizu
tegoz obozu na rzeczce, ktora plyniesz jest wodospad. Wplyn w niego- bedzie tam Monk.


nom i tak zrobie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A właśnie, jak to jest z tymi zabójcami? Atakują losowo kiedy tylko kładziemy się spać, tak? I jakie w ogóle są modele? Ja pamiętam, że atakowali mnie Kopacze i ów 47. I zawsze mieli przy sobie "Dziwny bełt"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2008 o 21:25, Tajemnic napisał:

A właśnie, jak to jest z tymi zabójcami? Atakują losowo kiedy tylko kładziemy się spać, tak?
I jakie w ogóle są modele? Ja pamiętam, że atakowali mnie Kopacze i ów 47. I zawsze mieli przy
sobie "Dziwny bełt"...


Kopacze to atakują jak nie zapłacisz strażnikom za ochronę(tak było przynajmniej w podstawce. Bo na razie w MT żaden mnie nie zaatakował ;p)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2008 o 21:30, M S 13 napisał:

> A właśnie, jak to jest z tymi zabójcami? Atakują losowo kiedy tylko kładziemy się spać,
tak?
> I jakie w ogóle są modele? Ja pamiętam, że atakowali mnie Kopacze i ów 47. I zawsze mieli
przy
> sobie "Dziwny bełt"...

Kopacze to atakują jak nie zapłacisz strażnikom za ochronę(tak było przynajmniej w podstawce.
Bo na razie w MT żaden mnie nie zaatakował ;p)


Nic w podstawce takiego nie było. To nie zależy od tego czy zapłacisz strażnikom czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem jak wykonać te zadanie co zlecił mi ten ich dowudca przemytników z tym towarem... zabiłem tego Qentina gadałem z tym myśliwym i on powiedział żebym zagadał z Cronosem ale cronos nie chce ze mno gadac... wogóle nie mam możliwości zapytania się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czekaj... Zacytuję siebie samego:

"To będzie jakoś tak:
- Gadamy z Gilbertem, a potem z Drakiem.
- Idziemy do Alepha i kupujemy od niego informację.
- Potem gnamy do Węża. Powie nam co trzeba, jeśli mamy przy sobie jajo królowej pełzaczy.
- No i pędzimy do Alberta (stoi koło Iania). Qesta możemy rozwiązać na trzy sposoby.
1) Mówimy o wszystkim Thangorowi - dostajemy Zbroję Przemytników i mamy szansę w qeście od Monka zdobyć najlepszy łuk w grze, solidną zapłatę za boskie relikwie od Serwina i zadanie zdobycia pewnego miecza...
2) Mówimy o wszystkim Ianowi. Wąż i Alberto już nic nam nie sprzedadzą, ale jak pogadamy z Thangorem to zaliczy to zadanie.
3) Mówimy o wszystkim Magom Wody - Dostajemy znośną zbroję i pierścionek, ale Przemytnicy już nas lubić nie będą.
To chyba było właśnie tak..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde!!! Przez ten mod gra stała się bardzo niestabilna! co chwila prawie wyskakuje mi jakiś błąd kończący rozgrywkę. Przez to co chwilę muszę robić sejwa;/ i jeszcze ta wataha zwierząt w lesie! O zgrozo! ile ich tam jest. Cud że dotarłem do przemytników i z powrotem w 1 kawałku. A najlepsze, że w wersji 1.02 czytam: "poprawiony respawn mobów"... To ich jest teraz za mało?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2008 o 19:44, Tajemnic napisał:

Czekaj... Zacytuję siebie samego:

"To będzie jakoś tak:
- Gadamy z Gilbertem, a potem z Drakiem.
- Idziemy do Alepha i kupujemy od niego informację.
- Potem gnamy do Węża. Powie nam co trzeba, jeśli mamy przy sobie jajo królowej pełzaczy.
- No i pędzimy do Alberta (stoi koło Iania). Qesta możemy rozwiązać na trzy sposoby.
1) Mówimy o wszystkim Thangorowi - dostajemy Zbroję Przemytników i mamy szansę w qeście od
Monka zdobyć najlepszy łuk w grze, solidną zapłatę za boskie relikwie od Serwina i zadanie
zdobycia pewnego miecza...
2) Mówimy o wszystkim Ianowi. Wąż i Alberto już nic nam nie sprzedadzą, ale jak pogadamy z
Thangorem to zaliczy to zadanie.
3) Mówimy o wszystkim Magom Wody - Dostajemy znośną zbroję i pierścionek, ale Przemytnicy już
nas lubić nie będą.
To chyba było właśnie tak..."


KUR... ziomek jesteś niesamowity dzięki!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2008 o 20:13, M S 13 napisał:

Kurde!!! Przez ten mod gra stała się bardzo niestabilna! co chwila prawie wyskakuje mi jakiś
błąd kończący rozgrywkę. Przez to co chwilę muszę robić sejwa;/ i jeszcze ta wataha zwierząt
w lesie! O zgrozo! ile ich tam jest. Cud że dotarłem do przemytników i z powrotem w 1 kawałku.
A najlepsze, że w wersji 1.02 czytam: "poprawiony respawn mobów"... To ich jest teraz za mało?!

ech...nie narzekaj... za to lepszy level będziesz mieć i co się z tym wiąże, czyli więcej HP i punktów nauki. Ja mam już 86 level...
A co do błędów...szlag mnie trafia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować