Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z Command & Conquer 3: Wojny o tyberium - dzień piąty

23 postów w tym temacie

Lucas the Great

Koniec wspominków, pora poopowiadać o tym, jak wygląda najnowsza odsłona legendarnej serii Command & Conquer. Szary Płaszcz już zdążył zgłębić wszelakie sekrety, więc dziś podzieli się z Wami wiedzą o GDI. A jutro... jutro zabierzemy się za ekipę niejakiego Kane'a.

Przeczytaj cały tekst "Tydzień z Command & Conquer 3: Wojny o tyberium - dzień piąty" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę ten news późno...na grę czekam z niecierpliwością.

Lord Asgaroth: Jakbyś miał różnorodne jednostki,to pewnie byś narzekał na brak balansu pomiędzy siłami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Czołg drapieżca" hmmm jak by nie mogli po prostu zostawić Predatora. Szkoda, że Disc Thrower''ów zastąpiono Drużyną Granadierów. Ci pierwsi byli zdecydowanie fajniejsi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również jestem troszkę rozczarowany grą. Jeszcze nie przeszedłem do końca wszystkich kampanii, ale mapy wydają się być mało zróżnicowane. Ok, zmienia się "kolor" gruntu pod nogami, ale co to za zróżnicowanie? Gdzie nie gdzie są jakieś pagórki, wzniesienia, ale w ogólnym rozrachunku jest nuda... Mam wrażenie, że mapy w Tiberian Sun były znacznie ciekawsze. W dodatku mam to dziwne wrażenie, że cały czas pokonuję ten sam dystans na mapie, co jeszcze mogę przeboleć. Ale niemalże każdy wjazd do bazy przeciwnika jest po linii prostej. Praktycznie zerowa interakcja z terenem...
Mam nadzieję, że coś się jeszcze zmieni w trakcie przechodzenia gry, bo jak na razie to mi jest dalekie od wielkiego powrotu C&C...
Aczkolwiek gra się przyjemnie, klimat jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2007 o 07:14, Mroku21 napisał:

"Czołg drapieżca" hmmm jak by nie mogli po prostu zostawić Predatora. Szkoda, że Disc Thrower''ów
zastąpiono Drużyną Granadierów. Ci pierwsi byli zdecydowanie fajniejsi ;)

Z "Czołg Drapieżca" dali już naprawdę fatalnie ;| - zgadzam się z tobą
Też niektóre nazwy są nie do przyjęcia (m.in. "Jastrząb" - powinno być "Ognisty Jastrząb", "Mierniczy", "Platforma remontowa"(co nie ma nic wspólnego z remontami :P).
A podkładka dołączona do zestawu jest całkiem niezła - teraz będę mieć przynajmniej coś "anty- poślizgowego niekontrolowanego ^^
Gra działa nawet na dość słabusienkim sprzęcie (procek Pentium 1.4 GHz, GF4 Ti 4200,256 RAM)
Na czymś takim gra chodzi bezproblemowo nawet przy większych bitwach(najwyżej superbroń GDI albo fale EMP ;p)

Ciekawi mnie też to - gdy inżynierowie wejdą do przejętego budynku lub pujdą naprawiać nasz to zawsze znikają ;|
To bug czy jakiś dziwny aspekt gry ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2007 o 09:35, Gol Galad napisał:

Ciekawi mnie też to - gdy inżynierowie wejdą do przejętego budynku lub pujdą naprawiać nasz
to zawsze znikają ;|
To bug czy jakiś dziwny aspekt gry ???


To chyba Twój pierwszy C&C? :) Pewnie tak, skoro pytasz o coś takiego :)
Inżynierowie zawsze znikali, od kiedy w grze w ogóle istniały :)

@Corporal.
Przecież są bombowce, tylko nazywają się inaczej - "Jastrząb" ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Gol Galad - "znikający" SAPERZY (skoro już apelujesz o lepsze tłumaczenia...) to rzecz spotykana we wszystkich grach z serii C&C, od samego początku, więc raczej nie bug. Proponuję też nazwę "Jaszczomp":D

A za optymalizację kodu naprawdę twórcom należy się szósteczka - właściwie każdy może zagrać bez niemiłosiernego "haczenia".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem tylko w demo, ale w niedługim czasie mam zamiar zakupić oryginał. Co do inżynierów (vide Gol Galad) to tak samo było w RA2 więc sądzę, że raczej zostawili ten sposób. Jeden inżynier -> jeden budynek. Patrząc na nazwy jednostki... Lepiej by było gdyby zostawili ich oryginalne nazwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Was co sądzicie o GF5500 256mb z agp ?? czy pełna wersja TW bedzie w miare dobrze chodziła na tej karcie?
obecnie mam GE4 MX440 procek IP 2,40 512ram.... pewnie bedzie trzeba jeszcze dokupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło słychać ze EA zaczyna u nas w Polsce wydawać edycje kolekcjonerskie, mówie tu właśnie Command & Conquer 3 - no pewnie brakuje jej jescze do najlepszych EK, które wydaje CDP (mimo wszystkich uwag i pretensji, w tym aspekcie CDP zasługuje na uznanie) choćby jedna z najnowszych EK CDP - edycja S. T. A. L. K. E. R. - a, wyglada bardzo zachęcająco, prawda? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2007 o 11:42, bartezz89 napisał:

Witam Was co sądzicie o GF5500 256mb z agp ?? czy pełna wersja TW bedzie w miare dobrze chodziła
na tej karcie?
obecnie mam GE4 MX440 procek IP 2,40 512ram.... pewnie bedzie trzeba jeszcze dokupic


Wiesz, jednak lepiej by było kupić GF 6600 Turbo force 128 mb albo 256 MB. Procek OK no i ramów mogłoby być troszkę więcej. Grałem na 6600 na średnich detalach, wyłączonych cieniach i ogólnie wszystko na średnio, rozdziałka na 1024x768 i grało się co najmniej przyjemnie :)
Teraz śmigam na innej karcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do Molochów jest jeszcze jedna sprawa. mianowicie, kiedy Molochowi skończy się hp, to maszyna się przewraca i można ją odzyskać Inżynierem... wada tego jest taka, że kprzeciwnik też może w ten sposób zdobyć tą, jakże cenną, jednostkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do inżynierów - wyjątkiem był Red Alert 1, tam potrzebny był więcej niż jeden aby przejąć budynek. (Chyba że budynek był podniszczony)
po 8 godzinach gry powiem jedno: C&C 3 ma klimat Tiberian Dawn, nie czuje się korzeni TS''a, ale ten retro klimat też się sprawdza... ale mogło być duuużo lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować