Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead or Alive na PC

22 postów w tym temacie

eee, ktoś tu chyba pomylił plażowe Dead or Alive Extreme z mordobiciem Dead or Alive, które jakoś szczególnie roznegliżowane nie jest :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaitsev

Konsolowcy to mają dobrze, Tekken, Virtua Fighter, Dead or Alive i masa innych mordobić, którymi mogą rozkoszować swoje palce uderzające z ponaddźwiękową prędkością w przyciski pada. PC-towcy są pod tym względem daleko w tyle, ale sytuację być może uratuje ten ostatni z wymienionych.

Przeczytaj cały tekst "Dead or Alive na PC " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od razu widać na co Zaitsev zwraca uwagę najpierw xD
Bo DoA to głównie dobre mordobicie xP
...
Symulator falujących piersi to tylko dodatek xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak zamkniętej architektury = brak stałych 60fps''ów, czyli bijatyka z tego nie będzie, stawiam na jakieś popierdółkowato - zręcznościowe minigierki w kilka osób po sieci np siatkówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak zamkniętej architektury = brak stałych 60fps''ów, czyli bijatyka z tego nie będzie, stawiam na jakieś popierdółkowato - zręcznościowe minigierki w kilka osób po sieci np siatkówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@nieevil
Być może brak 60 fps... ale zawsze mozna zmniejszyc rozdzielczosc, wylaczyc efekty etc. Chyba, że zrobią z DoA tak jak z robili z Onimusha 3.

Po za tym jestem fanem bijatyk i z chęcią pogram sobie w DoA na PC xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2007 o 14:16, k0niu napisał:

@nieevil
Być może brak 60 fps... ale zawsze mozna zmniejszyc rozdzielczosc, wylaczyc efekty etc. Chyba,
że zrobią z DoA tak jak z robili z Onimusha 3.

Po za tym jestem fanem bijatyk i z chęcią pogram sobie w DoA na PC xD

Nie rozumiesz ;)
Tu nie chodzi o rozdzielczość, efekty, itd... Chodzi o system, który od samego początku jest budowany pod stałą liczbę fps''ów - wszystkie bijatyki są na tym oparte. Każdy cios/sekwencja ciosów musi zostać wykonana (zmieścić się) w odpowiedniej klatce animacji - zauważ jak walczą pro gamerzy z Korei lub Japonii - tam nie ma dzieła przypadku - wszystko oparte jest na prostej matematyce wyliczania przewag lub kar w klatkach animacji dla każdej próby ataku/ obrony stosując odpowiedni "cios-kombinację" i szansę jego powodzenia. Brak stałej animacji wszystko to przekreśla. Żeby było uczciwie każdy gracz musi mieć równe szanse pod względem technicznym (nie licząc talentu i manualnego skilla:) - wiadomo: konsole i automaty mają zamkniętą architekturę ale pc nie. Dlatego DoA na pc z pewnością nie pojawi się na blaszakach w swej oryginalnej formie bijatyki z w miarę skomplikowanym systemem -bo byłoby to bez sensu. Ewentualnie mogłaby to być pusta zręcznościówka w formie jaką obecnie prezentuje mortal kombat dla masy casual gamerów, ale to tylko przypuszczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie cuda się nie zdarzają prędzej zrobią bijatykę na Ps3 niż na PC.
A tak wo gule skąd wy wzięliście tą informacje wątpię by team ninja robiło bijatykę na PC jedyne co jest wydane na PC to Albatros 18 sezon drugi i to jest golf ja też obstawiam na jakąś siatkówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować