Zaloguj się, aby obserwować  
Buhahahahaha

Fallout 3 - temat ogólny

8016 postów w tym temacie

Dnia 01.11.2008 o 11:03, SoundWave napisał:

A, nie, chwila, beth nie wydala tego do Fallouta i nawet powiedziala, ze na razie tego
nie bedzie.

Widać stwierdzili, że drugi raz nie mogą pozwolić na sytuację by gra z modami stała się lepsza i bardziej przemyślana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 10:08, Indrid Cold napisał:

Ja troche pogralem,polazilem po tych pustkowiach, odwiedzilem szkole, postrzelalem do
potworkow i bandytow nawet na miotacz ognia sie zalapalem i musze powiedziec ze podoba
mi sie to. Szkoda tylko ograniczenia rozwoju postaci do 20 leveli...


Przecież to nie ma większego znaczenia przy zastosowaniu turbo idiotycznego pomysłu dla tych, którzy z cRPG by sobie nie poradzili i sprzedaż byłaby mniejsza, jakim jest skalowanie leveli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gry jeszcze nie zakupiłem, ale mam mieszane uczucia z jednej strony gameplaye oraz recki nastawiają mnie do kupna a drugiej horda zniesmaczonych graczy i fanów zwracają mnie w drugą stronę. Mi tam podobały się FT F1 i F2 Oblivion (którego ukończyłem 2 razy) a to przez mody zważywszy na to, że F3 ma ten sam silnik to pewnie podobnie się go moduje zresztą niedawno pokazała się strona http://www.fallout3nexus.com/ (fakt na razie pusto jest)[w wersji TES jest tam od gorma wielu modów]. Nic tylko czekać na SDK. Mam tylko jedno pytanie, jaką wersje lepiej by było wybrać, bo posiadam 360 oraz PC
amd sempron 1,75 ghz
1 gb ramu oraz
geforce 7300 gt sonic
Fakt na 360 płynniej i tak będzie chodzić, ale na PC mody będą darmowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 10:08, Indrid Cold napisał:

Ja troche pogralem,polazilem po tych pustkowiach, odwiedzilem szkole, postrzelalem do
potworkow i bandytow nawet na miotacz ognia sie zalapalem i musze powiedziec ze podoba
mi sie to. Szkoda tylko ograniczenia rozwoju postaci do 20 leveli...


A jest jakiś większy sens w rozwijaniu postaci ? Przeciez jest level scaling i tryb fps...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gry ale ja bym wybierał PC bo;
1.taniej
2.mody o których wspomniałeś (wątpie by ukazały się na 360)
3.taniej
4.Jak dla mnie myszka do strzelania jest lepsza niż gałka pada
5.taniej
6.jeśli twój sprzęt jest w stanie uciągnąć wysokie detale to i ładniej wyglądać pewnie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gry ale ja bym wybierał PC bo;
1.taniej
2.mody o których wspomniałeś (wątpie by ukazały się na 360)
3.taniej
4.Jak dla mnie myszka do strzelania jest lepsza niż gałka pada
5.taniej
6.jeśli twój sprzęt jest w stanie uciągnąć wysokie detale to i ładniej wyglądać pewnie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 11:15, hehe napisał:

A jest jakiś większy sens w rozwijaniu postaci ? Przeciez jest level scaling i tryb fps...

Cyferki.

Tak mała uwaga - momentami troszkę mnie śmieszy jak ludzie z wielkim przekonaniem piszą, ze statystyki i ogólnie pojęty system jest kluczowym elementem gier RPG. Wtedy przypomina mi się, że dosłownie każda współczesna gra komputerowa ma taki system i zasadniczo wychodzi na to, że o przynależności do gatunku RPG decyduje decyzja twórców - pokazać te cyferki na ekranie czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj LS nie działa jak w Oblivionie (na szczęście) więc sens jest.
Tym bardziej, że mamy inny system wzrostu umiejętności - zależny od naszego lv więc poziomowanie jest dosyć fajne i sensowne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 11:15, hehe napisał:

> Ja troche pogralem,polazilem po tych pustkowiach, odwiedzilem szkole, postrzelalem
do
> potworkow i bandytow nawet na miotacz ognia sie zalapalem i musze powiedziec ze
podoba
> mi sie to. Szkoda tylko ograniczenia rozwoju postaci do 20 leveli...

A jest jakiś większy sens w rozwijaniu postaci ? Przeciez jest level scaling i tryb fps...

Po prostu lubie zbierac perki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Level scaling wkurza, ale fallout 3 to byłaby całkiem fajna gra( dostała by od mnie 8+/10) gdyby nie to że ordynarnie się podszywa pod serię i próbuje mierzyć się z legendą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś na jakim guziku się chowa broń na plecy?

Bo cały czas chodzę w wyciągniętą. A sprawdzałem już klawisze ale może coś ktoś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.11.2008 o 11:22, player000 napisał:

4.Jak dla mnie myszka do strzelania jest lepsza niż gałka pada


Co do strzelania na padzie przyzwyczaiłem się. A co do "taniości" to fakt za ta dodatkową stówkę mógłbym kupić np. takiego Tensiona. Co do wysokich detalów to w Obku jak się pobawiło suwakami gra chodziła całkiem płynnie i wyglądała zacnie. Najlepiej byłoby kupić obie wersje, ale primo brak funduszy secundo aerograf ze sprężarką swoje kosztuje :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://pl.youtube.com/watch?v=uIEqcRtVVpk
Ktoś już dał link do tego filmiku. Co mogę o nim powiedzieć? To dowód na to, że ta gra to tak naprawdę jeden, wielki mod do Obliviona. Bo zostawiono zmianę poziomu trudności za pomocą suwaka, który tak naprawdę służy do określenia długości paska życia przeciwników. 32 headshoty (ten drugi ciul też dostał całkiem sporo z karabinka szturmowego). Podobnie miałem w Oblivionie - łączna waga strzał tkwiących w ciele bandyty na pewno przekroczyła jego własną masę. I to całkiem sporo w głowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 11:34, Selv napisał:

Tutaj LS nie działa jak w Oblivionie (na szczęście) więc sens jest.
Tym bardziej, że mamy inny system wzrostu umiejętności - zależny od naszego lv więc poziomowanie
jest dosyć fajne i sensowne.


Ten sens to jest chyba bardzo głęboko ukryty, podobnie jak w Oblivionie, poza zadowoleniem z nowych perków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to gra to porażka z jednej przede wszystkim przyczyny. To że tryb FPS i walka real time będzie koślawa to każdy wiedział od razu - tak to jest w takich pseudo RPG/FPS. Ale dlaczego te pajace z Bethesdy zlikwidowali tury. Oszaleli czy co? Teraz zamiast walki turowej, która mogła być całkiem fajna mamy jakieś śmiech na sali jednostronne kombosy z naszej strony. I to jest element który niszczy tą grę i nawet mody tego nie naprawią. Byłyby tury do wyboru , a nie real time z aktywną pseudo pauzą ( btw fajny jest perk co odnawia AP, czyli dajesz pauze pauze pauze i gra wygląda tak że wszyscy stoją a ty im robisz kanonade;]) . Już o debiliźmie typu że tagi nie dają nic oprócz plus 20% a skill dalej się rozwija tak samo. Rozumiem ze humor scenariusza itd nie umieją zrobic jak interplay ale czemu usunęli tryb turowy to nie umiem pojąć. Grało by sie spoko, żenadnego FPS używało by się w jakiś najprostszych walkach i tyle. Zawiodłem się gdyż nie wiedziałem o braku tego elementu, myślałem ze ten VATS to takie tury z tymi efektami graficznymi i tyle;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak źle przez właśnie uzależnienie umiejętności od poziomu doświadczenia.
Sam LV scaling też działa inaczej niż w Obku, nie ma levelujacych itemków, bandytów w power armorach etc.
Lokacje również nie zależą całkowicie od naszego poziomu, są trudniejsze/łatwiejsze. Nie jest źle pod tym względem.

gloin: jak dla mnie to wystarczyłby MOD który wywala możliwość strzelania bez VATSa (da się zrobić wg mnie) i przyspiesza lekko regen AP (też da się zrobić chociaż obecny mógłby zostać).
Od początku było wiadomo, że VATS to rodzaj aktywnej pauzy aby dać możliwość rozegrania taktycznego szybkich walk (co się wg mnie udało) a nie tryb turowy swoją drogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 11:47, Meykan napisał:

Wie ktoś na jakim guziku się chowa broń na plecy?

Bo cały czas chodzę w wyciągniętą. A sprawdzałem już klawisze ale może coś ktoś wie?


Całkiem przypadkiem odkryłem ^_^ przytrzymujesz przycisk: R
ahh jak chcesz zobaczyć swoją postać to wciskasz środkowy myszy i obracasz mychą, tego też nie ma w klawiszologii
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.11.2008 o 12:39, Selv napisał:

Od początku było wiadomo, że VATS to rodzaj aktywnej pauzy aby dać możliwość rozegrania
taktycznego szybkich walk (co się wg mnie udało) a nie tryb turowy swoją drogą.


Dla mnie tryb turowy był taka oczywistością że nawet na to nie wpadłem. Skoro robili wszystkie przeliczniki AP itd to co za problem żeby po naszym strzale strzelali przeciwnicy - my mamy taką możliwość powinni ją mieć też przeciwnicy, a tak ten system walki leży na łopatkach. Narazie ledwo wszedłem do megaton, zobaczymy co dalej z tego będzie ale jakoś ten tryb fps mi się tu zupełnie nie podoba. Wprowadzenie tur nie byłoby kłopotem jak już tyle zrobili dla tego vatsa - cała technika jest tylko wprowadzić to też u przeciwników, policzyć ile punktów akcji kosztuje chodzenie i grywalność walki wzrasta o 300% jak nie lepiej. Coś mi tu śmierdzi za dużą ambicją bethezdy czy jak im tam. "Nie zrobimy tak jak było najlepiej - zrobimy tak żeby było gorzej ale z naszym pomysłem. Będziemy oryginalni". Wątpie, że da się zmodować vats na tury ale temu kto by to zrobił trzeba falloutowy pomnik zbudować:P i skrzynka piwa od każdego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2008 o 12:39, Selv napisał:

gloin: jak dla mnie to wystarczyłby MOD który wywala możliwość strzelania bez
VATSa (da się zrobić wg mnie) i przyspiesza lekko regen AP (też da się zrobić chociaż
obecny mógłby zostać).
Od początku było wiadomo, że VATS to rodzaj aktywnej pauzy aby dać możliwość rozegrania
taktycznego szybkich walk (co się wg mnie udało) a nie tryb turowy swoją drogą.


Dla mnie parodią są punkty akcji.. Walcząc bez VATS nie zużywasz AP, włączasz VATS robisz np. 3 strzały zużywasz AP i dalej sobie prujesz jak głupi w trybie FPS.
VATS mi się nie podoba bo to taki MEGA EASY MODE. Jak ktoś jest daleko to chociaż mając karabin snajperski i tak szanse na trafienie będziesz miał marne.. To walisz w trybie FPS i zabijasz jak w zwykłej strzelance. Jak wróg podbiegnie np na 5 metrów od ciebie to wchodzisz do ekwipunku (i tu najlepsze możemy w ekwipunku zakładać na siebie co chcemy, używać co chcemy, zmieniać bronie jak chcemy i nic złego się nie dzieje, nie zużyjemy Punktów akcji nic) zmieniasz na strzelbę dajesz VATS i oglądasz jak flaki fruwają. Nie ważne czy to karaluch czy Super Mutant (ork) wszystko z tej odległości pada jak muchy. Dla mnie VATS to za duże ułatwienie. Jak napisał glonin wlatujesz miedzy wrogów np. ze zwykłym karabinem myśliwskim i celujesz sobie na VATS każdemu w głowę, akceptujesz i BOOM BOOM BOOM i nie mają głów, rąk nóg.
I tak wszędzie jest za łatwo! Orka (Super Mutanta) zabijasz byle pipką bronią! To ma być trudne?
Dodam jeszcze inteligencje AI której chyba po prostu nie ma. Chowasz się za jakiś przedmiot i delikwent sam do ciebie przybiegnie, włączamy VATS i w ułamku sekundy ginie. Nie myślą w ogóle tylko lecą na ciebie jak poparzeni. Ba ork (Super Mutant) stoi sobie za płotem i strzelam do niego z pistoletu, a on nic:) Brama jest 3 metry dalej, a on stoi i w panice coś tam krzyczy na mnie, czasem próbując strzelać z tego swojego miniguna którym wali w murek:P
VATS to super easy mode którym zabijesz każdego byle pierwszym lepszym karabinem. Biegniesz stajesz 3 metry od przeciwnika - głowa - dead. No i VATS to super masakra, strzelanie w tym trybie to zawsze SLOW MOTION i odpadające głowy, nogi w hektolitrach krwi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w ogóle nie był oczywisty, wystarczyło cokolwiek poczytać o grze :)
Nie chciałbym aby przeciwnicy strzelali PO nas/PRZED nami, nawet we F1 i F2 mnie to wkurzało strasznie w późniejszych walkach z większą ilością przeciwników tutaj już w ogóle bym spał czekając na każdy ruch przeciwnika.

Dokładnych tur myślę, że zrobić by się nie dało chociaż wg mnie przeciwnicy mogą sobie chodzić i strzelać in real time, mi to nie przeszkadza.

Podobała by mi się rozgrywka w której chodzimy sobie jak chcemy a gdy chcemy coś zrobić to VATS a później czekamy na AP. Ja praktycznie gram cały czas w VATSie, nie wiem czy zabiłem kogoś/coś poza nim - zbyt dużo amunicji się marnuje po prostu.

PS: Chciałbym zauważyć, że w F1/2 również strzały w łeb z 2m były przegięte :P Większość przeciwników się sypała. Super Mutanty to tutaj nie jest problem swoją droga, problemem jest wszystko to co nie ma głowy albo jest mrówką etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować