Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

King's Bounty: The Legend

1452 postów w tym temacie

Dnia 12.08.2009 o 21:35, Vattic napisał:

Dowodzenie 1976
Intelekt 8, obrona 7 i atak 1
Mana 66
Szał tylko 23 :(

Bardzo mi się podoba czar - Kula ognia.

Szał u maga to sprawa nieco marginalna - na końcu gry miałem raz max. 65, średnio to 50, a to w zupełności wystarczy do postawienia lodowych kolców, kulki i skalnego płotka. Resztę załatwia magia, taktyka i dobry dobór jednostek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najwięcej w Inteligencję - od jej poziomu zależy siła zaklęć bojowych. A z umiejętności - im szybciej dojdziesz do możliwości rzucania 2/3 zaklęć na turę tym lepiej. Po drodze oczywiście warto poświęcić punkty na poprawienie regeneracji/puli many i preferowanej szkoły magii.
A o prawdopodobieństwie ciężko pisać, bo każda gra jest trochę inna - wszystkie możliwości są rozlosowywane za każdym podejściem inaczej (w tym co bardzo ważne - rozłożenie nowych czarów na mapie). Jednak jako mag masz największą szansę na trafienie run intelektu, potem umysłu i dopiero siły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki czar powoduje, że możemy rzucać kilka czarów na turę? :) tzn nie czar ale gdzie to znajdę?

Poprawienie ładowania pul many mam na max na 3 poziomie i uważam, że i tak to długo dość idzie :P

Inteligencja? Masz na myśli Intelekt tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2009 o 07:05, Vattic napisał:

A jaki czar powoduje, że możemy rzucać kilka czarów na turę? :) tzn nie czar ale gdzie
to znajdę?

To specjalna umiejętność maga, znajdziesz ją w jego drzewku umiejętności (to jest główny powód dla którego warto grać tą klasą)/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2009 o 08:13, Karharot napisał:

(to jest główny powód dla którego warto grać tą klasą)/.

Taaak na YT gdzieś się kręci filmik jak gość dwoma Armageddonami rozwalił niemal wszystkich w ostatniej walce - w pierwszej turze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi w ostatnim starciu tak dobrze nie poszło ale strategia walki maga zazwyczaj polega na oszczędzaniu własnych jednostek i zmasakrowaniu oddziałów przeciwnika magią zanim w ogóle będą miały szansę powalczyć:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem spytać jeszcze jedno - Czy są w grze jakieś statystyki bohatera? Ilość bitew wygranyc/przegranych itp?

Bo znajdywałem przedmioty które wymagały pewną ilość wygranych bitew.


Oraz jeszcze jedno - np jest taki namiot gdzie można było wynająć rycerzy i konnych i już nie można :( to już koniec? Czy po jakimś czasie znów będą do dyspozycji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.08.2009 o 21:56, Vattic napisał:

Oraz jeszcze jedno - np jest taki namiot gdzie można było wynająć rycerzy i konnych i
już nie można :( to już koniec? Czy po jakimś czasie znów będą do dyspozycji?

co pewien okres czasu można dokupić dodatkową ilość, taka regeneracja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2009 o 21:28, Vattic napisał:

Jakie czary lubicie używać oprócz tych bojowych?

Dla mnie podstawą oprócz tych bojowych jest wskrzeszanie i magiczne kajdany (reszty nie ma czasu stosować, a i mańka się już przeważnie skończyła:)
Przy przedmiotach, które wymagają pewnej ilości zwycięstw - pisze ile zostało do aktywacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jakoś przez cały czas używam tylko bojowe czary takie jak Pioruny (rewelacja!) oraz super czar o nazwie magiczna kula (ognista czy jakoś tak) - zadają bardzo dużo obrażeń masowo jednostkom :)

Ewentualnie używam jeszcze pojedyncze czary bojowe na jedną jednostkę.

Dziś grałem cały dzień i powiem wam, że jak ktoś wpierw wybierze się na te wyspy zachodnie lub wschodnie to jest trudno ale polecam też udać się na ziemi krasnoludów i porobić tam questy - nakupiłem fajowe jednostki takie jak Szamani - super jednostka i teraz jak wróciłem na wyspy wschodnie / zachodnie nie mam problemów z pokonywaniem wrogów.

Jedno co mnie w grze wkurza to jak stracę jednostki i chcę je znów mieć to trzeba się wracać :( to troszkę nużące!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2009 o 21:55, Vattic napisał:

Jedno co mnie w grze wkurza to jak stracę jednostki i chcę je znów mieć to trzeba się
wracać :( to troszkę nużące!

Niekoniecznie.
Są dwa sposoby na rozwiązanie tego kłopotu. Pierwszy to zdolność rezerwy z drzewka Umysłu. Drugi to umiejętne korzystanie z czaru Ofiara z Magii Chaosu. Zabijając jednostki, których Hordy mamy w pobliskim zamku, możemy wskrzesić niedostępne lub odległe jednostki. Więcej (i to jest imo błąd gry) - możemy wskrzesić te jednostki ponad poziom Dowodzenia, tracąc jednocześnie nad nimi kontrolę. Wystarczy więc jedna jednostka danego rodzaju i ten czar, by nie martwić się o braki kadrowe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To moja obecnie postać na 15 levelu i obecnie robię questy we wschodniej wyspie (tam gdzie Mirabbela urzęduje). Czy dobrą mam postać na tym levelu? Jak waszym zdaniem?

Próbuje teraz uaktywnić w drzewku "wyższą magię" ale dużo wymaga runów dlatego czekam :) Proszę i sugestie i porady co warto ulepszyć?

Zrobiłem tez błąd z duchami szkatułki bo tak się wciągnąłem w magię, że o nich zapomniałem :) ale teraz już je roziwjam!

Granie Magiem jest o niebo przyjemniejsze niż warriorem.

PS - Alchemik to w/g mnie zbędna rzecz i nie wiem takie moje zdanie bo kryształów i tak jest bardzo dużo na mapach.

20090814224511

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dość słabe dowodzenie, a zatem słaba armia. Tak, wiem, to Mag, ale mimo wszystko dowodzenie to super istotna sprawa dla każdej klasy. Jak na tym poziomie miałem go dwa razy tyle.
Nie pamiętam, do czego jest Alchemik (odstawiłem King''s Bounty na razie, bo za trudna gra :P), ale niedługo szybko się przekonasz, jak błędne jest twierdzenie o dużej ilości kryształów. Miałem ich na pęczki, aż nagle stwierdzam, że nie mogę podnieść zaklęcia o kolejny poziom, bo mi zabrakło ;]

Spoiler

Można je kupić później za złoto, ale cena jest KOLOSALNA (tak, kolosalna wielkimi literami.


"Niszczyciel" na max, a więc Twój mag to chodząca armata, jak mniemam. Mój tak samo, więc mam nadzieję, że zaklęcia takie jak "Kula Ognia", "Lodowy Wąż". czy "Gejzer" masz opanowane.
Zanim zainwestujesz w "Wyższą Magię", doładuj na max Magię Chaosu (sporo pomaga, serio), może Zniekształcenia, ale chyba nieco lepiej brać już "Wyższą Magię". Overall, z Magią Zniekształcenia nie czekałbym ani chwili. Sądzę, że "Nekromancję" i "Uzdrowiciela" możesz zostawić.
Spoiler

Początkowa cena w runach magii "Wyższej Magii" trochę powala, ale z kolejnymi poziomami paradoksalnie spada, więc potem idzie gładko.


Pamiętaj, że niektóre umiejętności Mocy, czy Umysłu też są przydatne. Tu ich nie widać, polecam np. "Zwiad", czy "Garnizon", który zaoszczędza latania po mapach w odbudowywaniu armii (mi przynajmniej zaoszczędził).
Na tym poziomie IMHO wywaliłbym już wszelkich zbrojnych, bo są lepsze tanki, oraz Cyklopów. Mi bardziej przeszkadzały, niż pomagały. Oprzyj swoją armię bardziej na walce na dystans, chroń tanków, nie zawsze trza miotać fireballe. Szamani rządzą. Pakuj ile wlezie.
Rzeczywiście olałeś Duchy, ale to do nadrobienia, więc wzywaj ile fabryka da. Na tym poziomie ich umiejętności bojowe raczej są słabe (dla mnie już były,
Spoiler

dopiero Żniwiarz zamiecie

), rozwijaj defensywne i wspomagające, jak ofensywa, to skup się na wielkoobszarowych.
Słabe dowodzenie jeszcze raz. Choć jeśli idziesz jak burza i nikt Ci nie może podskoczyć, to możesz sobie darować.
Taka moja osobista opinia tylko, sry za rozgadanie, ale nad KB:L spędziłem mnóstwo genialnych godzin i pewnie jeszcze spędzę ;]

Spoiler

Pytanie mam ;] Pokonałeś już Krakena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm akurat jakoś nie sprawia mi problemów ta niska wartość dowodzenia. Jesteś pewny, że miałeś wyższą? No trudno ale jakoś wygrywam.

No nie ukrywam główną siłą napędową w mojej armii jest moja magia bohatera. Zawsze na starcie puszczam albo błyskawice / kule ognistą i dużo jednostek obrywa. Tylko ta błyskawica na 2 poziomie zabiera sporo many :)

Co do walk z bossami to pamiętam walkę z żółwiem jak grałem kiedyś warriorem - miałem spore trudności a magiem nie straciłem ani jednej jednostki :).
Z Krakenem nie walczyłem ale zaraz będę walczył. Wszystko zależy ile on ma siły. Bo w kopalniach krasnoludów spotkałem

Spoiler

Wielkiego pająka i miał 25.000życia! :)

Podarowałem sobie - może i bym go rozwalił ale miałem zbyt cenne wojsko by znów wracać b zakupić.

Masz rację cyklopy są słabe i też masz rację by mieć jednostki na dystans. Mówisz Tanki a co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2009 o 07:34, Vattic napisał:

Hmmm akurat jakoś nie sprawia mi problemów ta niska wartość dowodzenia. Jesteś pewny,
że miałeś wyższą? No trudno ale jakoś wygrywam.

Jako palaś też miałem wyższą.

Dnia 15.08.2009 o 07:34, Vattic napisał:

No nie ukrywam główną siłą napędową w mojej armii jest moja magia bohatera. Zawsze na
starcie puszczam albo błyskawice / kule ognistą i dużo jednostek obrywa. Tylko ta błyskawica
na 2 poziomie zabiera sporo many :)

Do czasu rozwinięcia many do ok 130-150 daruj sobie poziom 3 zaklęć.

Dnia 15.08.2009 o 07:34, Vattic napisał:

Z Krakenem nie walczyłem ale zaraz będę walczył. Wszystko zależy ile on ma siły. Bo
w kopalniach krasnoludów spotkałem

Kraken jest sporo słabszy, nawalasz mające kilka tysiaków macki i zdycha.

Dnia 15.08.2009 o 07:34, Vattic napisał:

Masz rację cyklopy są słabe i też masz rację by mieć jednostki na dystans. Mówisz Tanki a co to jest?

Tank to jednostka skupiająca na sobie uwagę wroga tak, by nie atakował żadnej innej. Warto zrobić tanka, wskrzeszac go i zaklinać różnymi zbrojami, zaś resztę jednostek mieć na dystans - pure ownage.

No i duszki szkol! Zerok to bestia jeżeli walczysz z magami, Sleem ma świetny skill Zbroja Glota, Lina ma kilka zapasowych crowd control (kontrola tłumu, skille do zatrzymywania lub zajmowania dużych ilości wrogów czymś innym niz naparzanie naszych) a odpowiednio ulepszony Żniwiarz wspomagany drzewkiem Destrucji na max koksi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Krakena rozwaliłem bardzo łatwy i to jeszcze z osłabionym wojskiem rozpykałem go :)

Ja nie mam Żniwiarza :( nie wiem gdzie go wywołać.

Panowie gdzie znajdę statystyki odnośnie ilości zwyciestw itp statystyk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żniwiarza dostaniesz w trakcie wykonywania wątku fabularnego u krasnoludów, nie martw się o niego.

Statsy tego typu będziesz miał... gdy skończysz grę :) Na tabeli wyników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować