• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
NattaN

Kilka (gorzkich) słów na temat gram.pl

Pytanie

Witam,
Temat chciałem założyć będąc w niesamowitej furii, jednak postanowiłem poczekać i się nieco ostudzić. Otóż gram.pl potraktowało mnie najgorzej spośród wszystkich firm, z którymi miałem do czynienia w ciągu ostatniej dekady. Wytłumaczę po krótce od czego się zaczęło, a zaraz powiem czemu zmuszony zostałem do założenia niniejszego tematu. Otóż zamówiłem przed premierą grę Guitar Hero III na Xbox''a 360. Przez pomyłkę zamiast płatności przelewem wybrałem płatność przy odbiorze, co uświadomiłem sobie dopiero po potwierdzeniu zamówienia. Postąpiłem jak przykazano mi na gram.pl i wysłałem stosownego maila do gram.pl z prośbą o zmianę formy płatności na przelew z góry. W efekcie nic nie zrobiono z tym w ciągu 24 godzin. Nieco mnie to zestresowało, postanowiłem zatem wziąć sprawę w swe ręce. Tak się złożyło, że udało mi się dokonać niemożliwego, tj. zmieniłem status zamówienia już po jego potwierdzeniu. Poczułem się z tym jednak źle, bo złodziejem nie jestem, więc poinformowałem gram.pl o luce w zabezpieczeniach oraz po raz drugi poprosiłem o załatwienie sprawy w związku z mym zamówieniem. Oczywiście nic z tym nie zrobiono, poza faktem, iż zmieniono status z "gotowe do wysyłki" na "oczekiwanie na płatność", co jest oczywiście zrozumiałe. Co mnie zadziwiło to fakt, iż dostałem info, że maila w sprawie dopełnienia płatności dostanę na 5 dni przed wysyłką. Zaraz... dzisiaj mamy 21 listopada, a premiera GHIII jest 23 listopada... Czy mam rozumieć, że szanowne gram.pl wspaniałomyślnie wyśle mi paczkę ponad 3 dni po premierze?! (3 dni po premierze przypada niedziela..) Nie myśląc długo, postanowiłem do nich zadzwonić. Co się okazuje? Cały dzień linia jest zajęta.. Wniosek - poprostu zostałem totalnie olany przez obsługę gram.pl... Czuję się gorzej niż oszukany, a szczytem, apogeum całej historii byłoby zamknięcie tego tematu przez cudowną obsługę największego i do niedawna najpoważniejszego wydawcy w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

32 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Powiem tak przy zamówieniach nawet jeżeli nie ma wątpliwości że NIE zostanie się złapanym odradzam manipulowanie z tym. Cóż jesteś sam sobie winien bo wybrałeś... Ale to co ostatnio wyprawia CDP w związku z obsługą klienta to jest żenada i na poziomie czy nawet niżej cenegi sprzed kilku lat...

A i zaraz zjawią się gramboye którzy będą się pytali "czy ty głupi jesteś?" "Przecież CDProjekt najlepszy jest"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 14:10, NattaN napisał:

zatem wziąć sprawę w swe ręce. Tak się złożyło, że udało mi się dokonać niemożliwego, tj. zmieniłem
status zamówienia już po jego potwierdzeniu. Poczułem się z tym jednak źle, bo złodziejem nie
jestem, więc poinformowałem gram.pl o luce w zabezpieczeniach oraz po raz drugi poprosiłem

Ja czegoś nie rozumiem. Czemu miałbyś być złodziejem ;] ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nawet po potwierdzeniu zamówienia możesz je bez problemu anulować i zmienić forme płatności, składając je zwyczajnie jeszcze raz. Sklep jest tak zrobiony, że możesz to zrobić sam nie wysyłając nic do DOK''u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.
To że trochę namieszałeś nie zmienia faktu, że nikt nie RACZYŁ Ci pomóc... Bo po co, przecież to czasochłonne :P

Pewnie zaraz wskoczy mod i każe wypłakiwać się do DOK-u.
Forum to nie miejsce na żale, grozi to degradem, a może i bananem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sprawa jest prosta. Czemu miałbym być złodziejem? Otóż poprzez małą kombinację zrobiłem coś na tyle ciekawego, że teoretycznie nie musiałbym za taką przesłkę zapłacić, jednak tego nie zrobiłem i dałem o takiej możliwości cynk ekipie gram.pl. RaZZieL, może jestem jakiś niekumaty, ale nie dopatrzyłem się takiej możliwości po potwierdzeniu zamówienia (nie wykluczam takiej możliwości oczywiście). Zresztą, jeśli gram.pl ma zamiar wysłać mi paczkę 4 dni po premierze to za przeproszeniem teraz ja ich oleję i wybiorę się w dniu premiery do pierwszego lepszego empiku. Falconer, jestem klientem i skoro mam możliwość namieszania, to sklep musi być gotowy na to, że właśnie to zrobię. Zresztą nie mówię, że na początku nie nawaliłem, jednak nie ukrywajmy - żenadą jest zajęta linia telefoniczna i brak reakcji ze strony gram.pl na moje maile.

edit: Nikoos - czuję, że masz rację. Jednak może otworzy to oczy kilku klientom, którzy nie zrobią takiego błędu jak ja i wybiorą inną metodę zakupu czegokolwiek, aniżeli pakować się w stos kłopotów fundowanych przez gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 14:41, NattaN napisał:

żenadą jest zajęta linia telefoniczna i brak reakcji ze strony gram.pl na moje maile.

Brak odpowiedzi na maile to już niestety standard. Niemal każdy, który pisał o pomoc poprzez maila, potwierdzi moje słowa. Obiecują, że odpowiedzą w ciągu 48 godzin. Kłamstwo, bluźnierstwo. Wysłałem maile w różnych sprawach trzy razy. Na żadnego nie otrzymałem odpowiedzi. Gdy zadzwoniłem do DOK''u, przeuprzejma pani nie potrafiła mi udzielić odpowiedzi na moje pytanie. Widać wyraźnie, że CDP nie liczy się ze swoimi klientami. Najświeższy przykład: przełożenie polskiej premiery dodatku do H5: ich zadaniem jest tylko przetłumaczenie dialogów i nagranie dźwięków. Czy to tak ich przerasta, że wciskają kit o "wysokiej złożoności gier komputerowych i potrzebie licznych testów"? I pomyśleć, że ktoś taki jest w czołówce polskich wydawców gier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Postąpiłem wedle procedury opisanej przez gram.pl, licząc, że wiedzą, co piszą. Dodatkowo według tematów pomocy pisze, że NIE MA MOŻLIWOŚCI edycji formy płatności w potwierdzonym zamówieniu. Zresztą tak jak wspominałem, to nie zaradzi kolejnemu problemowi - wysyłce zamówienia aż CZTERY dni po jego premierze, co jest kolejnym skandalem.

Edit: O, w tej chwili mam możliwość anulowania zamówienia.. Ciekawe... Wcześniej tego nie miałem.

Edit2: OJOOOOJ... "zamówienie nie możesz anulować, ponieważ rozpoczęty został już proces płatności. Jeżeli płatność nie zostanie zautoryzowana zamówienie zostanie automatycznie anulowane." O, podali numer telefonu do swej infolinii ^^... i możliwość wysłania formularza!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 14:47, Lfdracon napisał:

> żenadą jest zajęta linia telefoniczna i brak reakcji ze strony gram.pl na moje maile.

Brak odpowiedzi na maile to już niestety standard. Niemal każdy, który pisał o pomoc poprzez
maila, potwierdzi moje słowa. Obiecują, że odpowiedzą w ciągu 48 godzin. Kłamstwo, bluźnierstwo.
Wysłałem maile w różnych sprawach trzy razy. Na żadnego nie otrzymałem odpowiedzi. Gdy zadzwoniłem
do DOK''u, przeuprzejma pani nie potrafiła mi udzielić odpowiedzi na moje pytanie. Widać wyraźnie,
że CDP nie liczy się ze swoimi klientami. Najświeższy przykład: przełożenie polskiej premiery
dodatku do H5: ich zadaniem jest tylko przetłumaczenie dialogów i nagranie dźwięków. Czy to
tak ich przerasta, że wciskają kit o "wysokiej złożoności gier komputerowych i potrzebie licznych
testów"? I pomyśleć, że ktoś taki jest w czołówce polskich wydawców gier...



Lfdracon, ja rozumiem że Was graczy bolą tego typu numery, jak nieoczekiwane przesunięcia premier. Robimy co możemy, ale czasem niestety nie da się tego uniknąć. Nas TEŻ to boli, czasami bardzo ale to bardzo bezpośrednio i wymiernie, ale...

powiem tylko, że naszym zadaniem nie jest TYLKO przetłumaczenie dialogów i nagranie dźwięków. To akurat, prawdę mówiąc, na ogół najłatwiejszy, najprostszy i najbardziej bezbolesny etap pracy nad lokalizacją danego tytułu ale cały proces jest o wiele bardziej skomplikowany.

Przykro nam z powodu przesunięć, ale proszę o odrobinę zrozumienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 14:10, NattaN napisał:

Witam,
Temat chciałem założyć będąc w niesamowitej furii, jednak postanowiłem poczekać i się nieco
ostudzić. Otóż gram.pl potraktowało mnie najgorzej spośród wszystkich firm, z którymi miałem
do czynienia w ciągu ostatniej dekady. Wytłumaczę po krótce od czego się zaczęło, a zaraz powiem
czemu zmuszony zostałem do założenia niniejszego tematu. Otóż zamówiłem przed premierą grę
Guitar Hero III na Xbox''a 360. Przez pomyłkę zamiast płatności przelewem wybrałem płatność
przy odbiorze, co uświadomiłem sobie dopiero po potwierdzeniu zamówienia. Postąpiłem jak przykazano
mi na gram.pl i wysłałem stosownego maila do gram.pl z prośbą o zmianę formy płatności na przelew
z góry. W efekcie nic nie zrobiono z tym w ciągu 24 godzin. Nieco mnie to zestresowało, postanowiłem
zatem wziąć sprawę w swe ręce. Tak się złożyło, że udało mi się dokonać niemożliwego, tj. zmieniłem
status zamówienia już po jego potwierdzeniu. Poczułem się z tym jednak źle, bo złodziejem nie
jestem, więc poinformowałem gram.pl o luce w zabezpieczeniach oraz po raz drugi poprosiłem
o załatwienie sprawy w związku z mym zamówieniem. Oczywiście nic z tym nie zrobiono, poza faktem,
iż zmieniono status z "gotowe do wysyłki" na "oczekiwanie na płatność", co jest oczywiście
zrozumiałe. Co mnie zadziwiło to fakt, iż dostałem info, że maila w sprawie dopełnienia płatności
dostanę na 5 dni przed wysyłką. Zaraz... dzisiaj mamy 21 listopada, a premiera GHIII jest 23
listopada... Czy mam rozumieć, że szanowne gram.pl wspaniałomyślnie wyśle mi paczkę ponad 3
dni po premierze?! (3 dni po premierze przypada niedziela..) Nie myśląc długo, postanowiłem
do nich zadzwonić. Co się okazuje? Cały dzień linia jest zajęta.. Wniosek - poprostu zostałem
totalnie olany przez obsługę gram.pl... Czuję się gorzej niż oszukany, a szczytem, apogeum
całej historii byłoby zamknięcie tego tematu przez cudowną obsługę największego i do niedawna
najpoważniejszego wydawcy w Polsce.



Z powodu problemów technicznych z centralką, kontakt telefoniczny w dniu dzisiejszym od samego rana nie jest możliwy. Stosowna informacja na ten temat zamieszczona jest na stronie głównej sklepu.

W sprawie Pana zamówienia skontaktujemy się z Panem telefonicznie po usunięciu awarii. W przyszłości prosiłabym o wypowiadanie się w wątkach już istniejących poświęconych sklepowi gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 15:05, Aken H Bosch napisał:

Przykro nam z powodu przesunięć, ale proszę o odrobinę zrozumienia...


Spoko, rozumiemy, ale bardzo Was prosimy - zróbcie to naprawdę porządnie, bo "Kuźnia Przeznaczenia" to było coś naprawdę okropnego - po prostu bardzo się zawiodłem, że wydałem pieniążki, a tam gra pół po polsku i pół po angielsku ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie wiem, czy będzie jakikolwiek sens kontaktu ze mną, gdyż jeżeli paczka nie dotrze do mnie w 24h po premierze (zamówiłem specjalnie kuriera), mój zakup straci sens, gdyż miał to być prezent...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ja nic nie chce gadac na gram.pl ale zamuwilem gry i nic wyslalem wiadomosc do pomocy technicznej i nic.ale i tak gram.pl to dla mnie najlebsza strona wszystko jasnie i pszejzyscie zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 21.11.2007 o 15:06, skwarka napisał:

Z powodu problemów technicznych z centralką, kontakt telefoniczny w dniu dzisiejszym od samego
rana nie jest możliwy. Stosowna informacja na ten temat zamieszczona jest na stronie głównej
sklepu.

W sprawie Pana zamówienia skontaktujemy się z Panem telefonicznie po usunięciu awarii. W przyszłości
prosiłabym o wypowiadanie się w wątkach już istniejących poświęconych sklepowi gram.pl


Wreszcie jakaś reakcja... Ja takiej nie miałem i musiałem dzwonić( w innej sprawie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 15:06, skwarka napisał:

W przyszłości
prosiłabym o wypowiadanie się w wątkach już istniejących poświęconych sklepowi gram.pl

No ale jakby napisal to w watku "Sklep gram.pl" to nie wiem czy byscie tak szybko zwrocili na to uwage :P Poza tym, tnijcie posty xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 15:18, Kamil.i.Maciek napisał:

> Przykro nam z powodu przesunięć, ale proszę o odrobinę zrozumienia...

Spoko, rozumiemy, ale bardzo Was prosimy - zróbcie to naprawdę porządnie, bo "Kuźnia Przeznaczenia"
to było coś naprawdę okropnego - po prostu bardzo się zawiodłem, że wydałem pieniążki, a tam
gra pół po polsku i pół po angielsku ;]

O, nie wiedziałem, że nawet takie gry robią:P A co co tematu to myślę, że pracownicy mogli by sobie tu posiedzieć i poczytać o ich wadach. Może by się poprawili. Ja kiedyś zamówiłem smycz i dostałem ją bez takiego sznureczka aby np zahaczyć o nią komórkę. Po długim czasie się dodzwoniłem, powiedziałem o co chodzi i jakaś pani powiedziała, że przyślą. A nie dostałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wg. systemu przesyłającego informacje ze zgłoszeń do Pomocy Technicznej z Pana adresu e-mail nigdy nie było wysyłane zgłoszenie do Pomocy technicznej, a jedynie zgłoszenie do sklepu.

Bardzo bym prosił o informację w jaki sposób Pan wysyłał do nas zgłoszenie nie używając formularza zgłoszeniowego do Pomocy technicznej?

Tak więc reasumując oczywiście że nie dostał Pan odpowiedzi, skoro nie wysyłał Pan zapytania - to chyba logiczne?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 15:53, Dominik000 napisał:

> > Przykro nam z powodu przesunięć, ale proszę o odrobinę zrozumienia...
>
> Spoko, rozumiemy, ale bardzo Was prosimy - zróbcie to naprawdę porządnie, bo "Kuźnia Przeznaczenia"

> to było coś naprawdę okropnego - po prostu bardzo się zawiodłem, że wydałem pieniążki,
a tam
> gra pół po polsku i pół po angielsku ;]
O, nie wiedziałem, że nawet takie gry robią:P A co co tematu to myślę, że pracownicy mogli
by sobie tu posiedzieć i poczytać o ich wadach. Może by się poprawili. Ja kiedyś zamówiłem
smycz i dostałem ją bez takiego sznureczka aby np zahaczyć o nią komórkę. Po długim czasie
się dodzwoniłem, powiedziałem o co chodzi i jakaś pani powiedziała, że przyślą. A nie dostałem.



To nie jest zły pomysł w przypadku wpadek lokalizacyjnych...
Chodzi o to że czasem mimo wszystko jakiś babol się przeciśnie, z różnych powodów. Zgłoszenia błędów mogą być o tyle dobre, że jeśli planujemy np. wydanie patcha i dostajemy info o błędach to jeszcze jest szansa że coś zdołamy przy okazji poprawić.

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2007 o 15:53, Dominik000 napisał:

Po długim czasie się dodzwoniłem, powiedziałem o co chodzi i jakaś pani powiedziała, że przyślą. A nie dostałem.


To juz niestety oznaka naszych czasow. Ja juz jestem przyzwyczajony i za kazdym razem jak nie mam czegos na pismie (z podpisem) to na samym poczatku spisuje sobie nazwisko osoby z ktora rozmawiam i date. Pozniej wiadomo kogo opieprzac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować