Zaloguj się, aby obserwować  
Yahoo

Call of Duty 5: World at War

2496 postów w tym temacie

Na szczęście CoD6 ma wydać Activision.(ponoć, ja trzymam kciuki, by tak się stało). Teyrach niech zostanie przy konsolach, bo na rynku PCtowym mu, jak widać nie idzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 18:41, Bakter Naktacz napisał:

Wiem,
że za chwilę podacie swoje argumenty (domyślam się nawet jakie), ale coś to oznacza,
prawda ? :P

Że Anglicy są narodem, który nie zna się na grach ?
:P
Ja tam uważam że CoD MW jest pod każdym względem lepszy od CoD WaW. I dlatego na multi gram w tą pierwszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 18:54, Darkstar181 napisał:

> Wiem,
> że za chwilę podacie swoje argumenty (domyślam się nawet jakie), ale coś to oznacza,

> prawda ? :P
Że Anglicy są narodem, który nie zna się na grach ?
:P
Ja tam uważam że CoD MW jest pod każdym względem lepszy od CoD WaW. I dlatego na multi
gram w tą pierwszą.


Żaden multiplayer FPS nigdy mnie nie trzymał tak długo jak MW i MoH:AA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 17:23, Adeq napisał:

Ok, ale zauważcie że gdyby nie było tych spawnpointów to by to wyglądało mniej więcej
tak jak jest na CTF''ie że często drugi team podchodzi i po prostu nawala w spawna, a
druga drużyna wyjść z niego nie może :P I tak by wyglądał co drugi meczyk :)

Wystarczy, że spawny jednej drużyny byłyby po jednej stronie mapy, a drugiej po drugiej stronie. I niekoniecznie w jednym miejscu. A gdyby np. jedna drużyna w całości byłaby po drugiej stronie - spawn się odwraca. W sumie mamy teraz w WaW coś podobnego, jednak nie do końca jest to dopracowane. A szkoda, bo nic tak nie denerwuje, jak trzy deady z rzędu tuż po spawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taa MoH:AA, pamiętam to ;) CoD4 też... ale z mniejszą nostalgią, bo było to nie dawno.

@Darkstar181

Też wydaje mi się, że Bakter chce powiedzieć, że Anglicy są narodem który nie zna się na grach, kupuje je bez zastanowienia i bez jakichkolwiek ograniczeń. Kto wie, może on mieszka w Anglii i wie o tym. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 18:44, FoZz napisał:

Ja myśle, że ludzie kupowali 5 bo spodziewali się kolejnego po MW wielkiego Hitu na PCta.
Ale niestety... moje odczucia co do 5 są jasne. Będe psioczył na Treyarch a co :P


Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. :D

W każdym razie ja nic nie zmienię, a najnowsze Call of Duty mi się podoba, więc... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 19:01, szymonsen napisał:

Wystarczy, że spawny jednej drużyny byłyby po jednej stronie mapy, a drugiej po drugiej
stronie. I niekoniecznie w jednym miejscu. A gdyby np. jedna drużyna w całości byłaby
po drugiej stronie - spawn się odwraca. W sumie mamy teraz w WaW coś podobnego, jednak
nie do końca jest to dopracowane. A szkoda, bo nic tak nie denerwuje, jak trzy deady
z rzędu tuż po spawnie.

w cod2 ten system się sprawdzał idealnie i nawet z klanem byliśmy w stanie dokładnie zaplanować gdzie ginąc, żeby nam się spawn przesunął na naszą korzyść. Tutaj wchodziła w grę taktyka i wiedza, a w WaW jest chaos nie wspominając już o reszcie technicznych bolączek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, ja tylko podałem mnie więcej propozycje, jaka mam. :) Nie wiem, jak trzeba by to dopracować, żeby działało... Ale jestem pewny tego, że Treyarch skopał sprawę... :/
Jest jedna rzecz, która bardzo mi się spodobała w multi w WaW. :) Mianowicie ten fajny dźwięk headshota. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2009 o 14:41, lol94 napisał:

> No niestety raczej nie, choć część pierwsza Call of Duty wraz z dodatkiem kosztuje
dziś
> jakieś 50zł

Nie wiesz może czy to jest polska wersja językowa?


Z tego co mi wiadomo to tak, ale bez dubbingu, tylko kinówka (podobnie jak i część pierwsza). Jednak moim zdaniem to lepsze rozwiązanie, choć i tak wolałbym oryginalną wersję językową, bo w końcu w linowym FPS-ie nawet bez znajomości języka angielskiego spokojnie sobie każdy poradzi. Co innego skomplikowane gry RPG, które już tłumaczone być powinny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 18:47, st.Thompson napisał:

Na szczęście CoD6 ma wydać Activision.(ponoć, ja trzymam kciuki, by tak się stało). Teyrach
niech zostanie przy konsolach, bo na rynku PCtowym mu, jak widać nie idzie dobrze.

na konsolach sie gra dupnie w CoD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 18:47, st.Thompson napisał:

Na szczęście CoD6 ma wydać Activision.(ponoć, ja trzymam kciuki, by tak się stało). Teyrach
niech zostanie przy konsolach, bo na rynku PCtowym mu, jak widać nie idzie dobrze.


-________-
Już żal mi to powtarzać po raz 10000000000.
Wytłumaczmy sobie raz na zawsze, CoDy wydaje activision - WSZYSTKIE ! Tylko kwestia tego, kto je ROBI.
1,2,4,6 - Infinity Ward
2 dodatki,3,5 - Treyarch.
Łapiesz ?

MiłeKwiC
Mój kumpel ma Xboxa, często do niego wpadam żeby pograć. Zdziwiłbyś się, jak fajnie gra się na padzie. I jak łatwo.
Edit: A dodam że mysz mam razera DeathAddera, więc nie można powiedzieć że gra mi się nie wygodnie, czy cokolwiek takiego. Poprostu gra na padzie daje większą satysfakcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2009 o 11:28, Pernia napisał:

Mój kumpel ma Xboxa, często do niego wpadam żeby pograć. Zdziwiłbyś się, jak fajnie gra
się na padzie. I jak łatwo.

Jak dla mnie w strzelankach pad i tak nie może się równać z myszą i klawiaturą. Po prostu uważam, że pad nie nadaje się do FPSów. Grałem na targach bodajże w Halo i miałem bardzo mieszane uczucia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2009 o 11:28, Pernia napisał:

1,2,4,6 - Infinity Ward


Tutaj się wszystko zgadza.

Dnia 04.01.2009 o 11:28, Pernia napisał:

2 dodatki,3,5 - Treyarch.


Szczerze mówiąc to nic mi nie wiadomo o dwóch dodatkach do gier serii Call of Duty. Ja słyszałem tylko o jednym, który był rozszerzeniem części pierwszej i zatytułowany był United Offensive. Druga sprawa to to, że jego producentem nie było studio Treyarch, a Gray Matter Interactive Studios. Tak przynajmniej wyczytałem tutaj: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3023


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2009 o 11:59, dave03 napisał:

> 1,2,4,6 - Infinity Ward

Tutaj się wszystko zgadza.

> 2 dodatki,3,5 - Treyarch.

Szczerze mówiąc to nic mi nie wiadomo o dwóch dodatkach do gier serii Call of Duty. Ja
słyszałem tylko o jednym, który był rozszerzeniem części pierwszej i zatytułowany był
United Offensive. Druga sprawa to to, że jego producentem nie było studio Treyarch, a
Gray Matter Interactive Studios. Tak przynajmniej wyczytałem tutaj: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3023


nie wyliczałem skrupulatnie, chciałem tylko pokazać tak mniej więcej jak to wyglądało - podkreślić że wszystkie szajsy zrobiło Treyarch, a WaW, który i tak udał się średnio ( oni są mistrzami, potrafią skopać rzecz doskonałą), jest jedynym w miare odstępstwem, ale tylko dlatego że jest klonem MW.
Pisząc Dodatki do 2, chodziło mi o te wszystkie Big Red One, i inne. owszem, United OFfensive był dodatkiem do 1, robionym przez Gray Matter.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.callofduty.com/hub -> po lewej Modern Warfare i po prawej World at War, a na dole w przewijanym pasku wszystkie pozostałe, a więc Call of Duty; Call of Duty Roads to Victory; Call of Duty United Offensive; Call of Duty Finest Hour; Call of Duty 2; Call of Duty 2 Big Red One; Call of Duty 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teyrach próbował MW unowocześnić, lecz niestety - chciał unowocześniać nie swoje dzieło i mu to nie wyszło. A co do padów to też uważam, że na padach w FPSy grać się nie da - może się da, ale i tak nigdy pad nie zastąpi myszki - no chyba, że z wbudowaną myszką (lecz o czymś takim nie słyszałem i myślę, że jest to impossible...), ale również to kwestia przyzwyczajenia.
Na padzie grałem wi MoH Wojna w Europie i w Halo3. Uważam, że pad jest dobry do FIFek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie perki radzicie dla snajpera biegającego z Mosinkiem? Zazwyczaj gram na HC. Obecnie używam:
- Skacząca Bety (wiadomo - trzeba się jakoś zabarykadować)
- Zwiększone obrażenia (tutaj nie jestem pewny czy mi to potrzebne)
- Głębsze płuca (zazwyczaj się przydaje. Wdech biorę dopiero w momencie kiedy zobaczę wroga, nigdy wcześniej).

Dodam, że wszystko mam odblokowane. Ktoś tam mi radził abym nosił miotacz ognia. Moim zdaniem to głupota gdyż mając go na plecach dodatkowo się odsłaniamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2009 o 18:42, st.Thompson napisał:

Już dawno zauważyłem, że do ciekawej gry - jak dla mnie, nie należy wbijać na serwery
po 30 czy 50 osób. Czasami nawet 5-cio czy 10-cio osobowy serwer może być lepszy.


Nawet? Chłopie, rzadko kiedy grywam na bardziej zaludnionych serwerach niż 7-8 osób. I generalnie tylko SD. Jak wy gracie na serwerach po 30 czy, o zgrozo, 50 osób to nie dziwcie się, że będą spawnkille - po prostu mapki nie wyrabiają wielkością. Z tego co widziałem w CoD4 to te serwery były głównie tworzone dla "pro", którzy kampili na jakichś schodach i zaliczali KILKADZIESIĄT headshotów na mapkę - właśnie dzięki "potędze" spawnkillów. Potem Ci pro mieli wszystkie złote bronie i błyszczeli na różnych forach.. Łał. Ciekawe ile osób realnie pozdobywało golden guny?

Dnia 03.01.2009 o 18:42, st.Thompson napisał:

@up: Brytyjczycy może lubią CoD5, a może za bardzo sugerowali się samym tytułem. Cóż,
co kraj to obyczaj. Może w Polsce, człowiek nim kupi grę to najpierw zastanowi się nad
tym. W Polsce najgrywalniejsze jest CoD4, po nim (zaskoczenie) CoD2 i cały czas daleko
daleko CoD5... *


O dziwo CoD2? Akurat CoD2, bez tych wszystkich udziwnień (perki, levele, radary UAV, naloty itp.) daje jako jedyna część czystą grywalność. :)

Dnia 03.01.2009 o 18:42, st.Thompson napisał:

źródło xFire - statystyki gier.


Na stronie xfire można sprawdzić osobne statystyki dla różnych krajów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować