Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: Galaxies będzie "żyło" po premierze SW: TOR

25 postów w tym temacie

Ugh... Czy tylko ja uważam, że miecze świetlne z tego screena są obleśne?

Swoją drogą, coś mi się wydaje, że to samo, co wrzucą do TOR, chcieliby wrzucić do Galaxies. Ale że w to drugie już nikt nie gra, to trzeba skorzystać ze sławy, jaką wyrobił sobie KotOR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Galaxies zginęło po wprowadzeniu zmian do dobrego projektu gry. SW Galaxies osiągnęła ponad milion graczy, aż ktoś wpadł an genialny pomysł, żeby wywalić z niej specyfikę gwiezdnych wojen i upodobnić ją do czegoś na kształt WoWa. W efekcie ilość graczy spadła do wartości prawie niemierzalnych.
A co usunięto? Przede wszystkim założeniem Galaxies bło to, że rycerzami Jedi i tym samym użytkownikami mocy mogli stać się tylko najlepsi gracze, kryteria otwarcia slotu Jedi były nieznane (nie przeciekły nigdzie), a większość graczy mogła być żołnierzami, łowcami itp. Uzyskanie statusu Jedi było realnym osiągnięciem. Po wprowadzeniu pewnego patcha i pakietu rozszerzeń rycerzem Jedi mógł zostać każdy koleś uprawiający grind bez większych wymagań. Krótko mówiąc zmieniono tę grę u samych podstaw w zupełnie inną grę.
Część graczy podjęła próby przywrócenia wersji gry jaka była przed tymi zmianami na "prywatnych serwerach", ale nie okazało się to skuteczne bo pewna porcja kodu gry nie była dostępne na płytach i znajdowała się wyłącznie na oryginalnych serwerach sprzed aktualizacji.
To tak pokrótce na temat jak zabić perspektywiczne MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co slyszalem w SW:TOR kazdy bedzie mogl byc Jedi wiec wydaje mi sie ,ze blad ktory popelnili w SWG przeniosa do SW:TOR pozatym system walk ma byc na podobe tego z poczatkow SWG przynajmiej to na +

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.10.2008 o 15:25, Olamagato napisał:

To tak pokrótce na temat jak zabić perspektywiczne MMO.


Dzięki za wykład :) gra chyba serio była fajna, ja nawet nie wiedziałem, że takie coś istnieje... tfu, istniało ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2008 o 15:39, jac22 napisał:

Z tego co slyszalem w SW:TOR kazdy bedzie mogl byc Jedi wiec wydaje mi sie ,ze blad
ktory popelnili w SWG przeniosa do SW:TOR


Pierwszy błąd w przypadku SWG polegał na tym, że jedi było pełno w okresie, kiedy miało być ich mało (gra rozgrywa się między IV a V epizodem). W przypadku TOR ten problem rozwiązano umieszczając grę w okresie, kiedy galaktyka wprost roiła się od jedi.

Drugi błąd SWG polegał na tym, że ludzie, którzy włożyli bardzo dużo wysiłku w uzyskanie statusu jedi poczuli się zrobieni w balona, kiedy najpierw to bardzo ułatwiono, a później wprowadzono jedi jako klasę startową. Gdyby tak było od początku, to nikt by nie miał pretensji.

Nie uważam, żeby "jedi dla każdego" było błędną koncepcją. Zakładam, że w TOR zaczniemy jako "force-sensitive", czyli nie zostaniemy od razu Lukiem Skywalkerem, ale rozwijając postać będziemy mogli do tego dojść. Zresztą chyba w każdym mmo chodzi o to, żeby gracz był ponadprzeciętnym bohaterem, a przeciętniakami są zwykle npc-e ;) I to mi się podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeślin nie " zabiją " tej gry tak jak SW: Galaxies to może on zaistnieć na rynku gier, a nawet zyskać pozycję WoWa. No cóż, pozostaje czekać i liczyć na kosmiczny sukces .
A propos , zgadzam się z przedmówcą. Miecze świetlene rzeczywiście wyglądają nieproporcjonalnie i okropnie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2008 o 15:25, Olamagato napisał:

Galaxies zginęło po wprowadzeniu zmian do dobrego projektu gry. SW Galaxies osiągnęła
ponad milion graczy, aż ktoś wpadł an genialny pomysł, żeby wywalić z niej specyfikę
gwiezdnych wojen i upodobnić ją do czegoś na kształt WoWa.


Zacytuję fragment postu mojego kumpla z innego forum:

"Najpierw bylo CU (Combat upgrade), ktore chcialo zamienic SWG w strzelanke, ze niby dynamika z shooterow.

Ale dopiero NGE (New Game Enhancements), kolejny patch/upgrade, gre po prostu zamordowalo. Skasowano i wywalono do kosza doslownie wszystko - profesje, system zdobywania expa, crafting (zmasakrowali kompletnie ekonomie w grze), itemy (nic nie mozna bylo uzywac), etc.

Wyobrazcie sobie akcje - tworzysz uber postac przez prawie 2 lata. Handlujesz, expisz, wymieniasz sie itemami, walczysz w gildii, trenujesz skille - no cudnie jest po prostu.

I nagle - nastepnego dnia - okazuje sie, ze twojej profesji juz nie ma, przedmioty ktore masz w ekwipunku i ktore kosztowaly cie kupe kaski i czasu, nie sa dla ciebie dostepne, zwierzaki ktore miales, nie istnieja, skille takze zniknely, a ty masz do wyboru jakies z d*** klasy, ktore sie do niczego nie nadaja. O braku balansu postaci to juz nie wspomne... ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2008 o 19:56, Vojtas napisał:

I nagle - nastepnego dnia - okazuje sie, ze twojej profesji juz nie ma [...] O braku balansu postaci to juz nie wspomne...

I na koniec tego wszystkiego główny projektant pierwotnej wersji gry popełnia samobójstwo...
:]
Lepiej być nie może...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyszedł WoW i garnitury z Zarządu zaczęły pytać - a czemu mu k...a nie zarabiamy tyle co WoW? No i objawił się geniusz, który po raz kolejny chciał zrobić z zupełnie innej gry lepszego WoWa niż WoW. A tej sztuczki zrobić się nie da. Pamiętam jak zaczęli wszystko upraszczać w EQ2. WoW zrobił dla MMO tyle samo dobrego co i złego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2010 o 13:59, lazania napisał:

mam chociaż nadzieję, że nie będzie opłat abonamentowych :) gdyby nie one od samego wyjścia
grałbym w WoW''a


Jak nie będzie normalnych opłata abonamentowych to będą mikropłatności czyli "popularny" item mall.
A wtedy cała rozgrywka skupi się do założenia - mam lepszy ubber lightsaber niż ty bo mam na karcie kredytowej miesięcznie 4500zł a ty tylko 1500zł....

Dalej chcesz żeby taka marka jak tor była f2p i stała się siedliskiem nowobogackich dzieci z rodzin gdzie jest za dużo gotówki i smarki wydają astronomiczne sumy na nieistniejące itemy?

Bo ja wolę już zabulić ten miesięczny abonament ale mieć środowisko graczy wolne od rzeszy tzw "mall noobs", przynajmniej poziom rozgrywki na wyższych stopniach nie jest tak totalnie wtedy zjechany bo do najlepszych graczy na serwerze wtedy zaliczają się ludzie ogarnięci w temacie danej gry którzy ciężka praca doszli do swojego a nie jakieś noobasy które kartą kredytową w 3 kliknięcia kupią sprzęt na jaki ty np pracował byś grając uczciwie 1-2 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.01.2010 o 14:15, Pietro87 napisał:


Dalej chcesz żeby taka marka jak tor była f2p i stała się siedliskiem nowobogackich dzieci
z rodzin gdzie jest za dużo gotówki i smarki wydają astronomiczne sumy na nieistniejące
itemy?

ale to samo jest w płatnych mmo , przecież bogatego smarka stać na abonament

Dnia 11.01.2010 o 14:15, Pietro87 napisał:

Bo ja wolę już zabulić ten miesięczny abonament ale mieć środowisko graczy wolne od rzeszy
tzw "mall noobs", przynajmniej poziom rozgrywki na wyższych stopniach nie jest tak totalnie
wtedy zjechany bo do najlepszych graczy na serwerze wtedy zaliczają się ludzie ogarnięci

którzy czasami zachowują się jak chamy w stosunku do tych mniej ogarniętych

Dnia 11.01.2010 o 14:15, Pietro87 napisał:

w temacie danej gry którzy ciężka praca doszli do swojego a nie jakieś noobasy które
kartą kredytową w 3 kliknięcia kupią sprzęt na jaki ty np pracował byś grając uczciwie
1-2 lata.

wystarczy kupić konto np na allegro albo od kogoś znajomego i mamy smarkacza w epickim sprzęcie :takie czary mary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować