Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CCP chwali się swoim silnikiem animacji tkanin

93 postów w tym temacie

Wow,ta gra musi być tak nudna i nie-znana że normalnie przeczytałem newsa przed napisaniem posta,GZ!
Naprawdę fajnie to wygląda,szkoda że gra nijaka ale pewnie lepsza od wiedźmina.;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2010 o 16:35, SarenkaB napisał:

Wow,ta gra musi być tak nudna i nie-znana że normalnie przeczytałem newsa przed napisaniem
posta,GZ!
Naprawdę fajnie to wygląda,szkoda że gra nijaka ale pewnie lepsza od wiedźmina.;(


Heh, ale Wiedźmin to nie masówka kolego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2010 o 16:03, Graffis napisał:

To teraz zastanów się jakie musi być obciążenie sprzętu generowane w bitwie około 1000
okrętów, a na każdy z nich przypada dodatkowo 5 do 20 dron znajdujących się pod ich kontrolą.

Nawet nie ma co porownywac animacji organiki do animacji okretow. Chociazby dlatego ze w przypadku postaci walczy sie w CC wiec LoD jest duzo wiekszy. Poza tym napisalem ze to nie sprawa sprzetu tylko servera przesylajacego dane, jesli nie otrzymasz danych to mozesz miec 100rdzeniowego kompa z 1TB ramu a i tak zobaczysz skokowe przemieszczanie sie postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2010 o 16:35, SarenkaB napisał:

Naprawdę fajnie to wygląda,szkoda że gra nijaka ale pewnie lepsza od wiedźmina.;(

facepalm.jpg
Komentować się nie chce ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2010 o 16:57, Furusu napisał:

> Naprawdę fajnie to wygląda,szkoda że gra nijaka ale pewnie lepsza od wiedźmina.;(

facepalm.jpg
Komentować się nie chce ...

Oczywiście dojście do tego że to miała być ironia(do tego całkiem toporna)to działka tylko dla prawdziwego Szerloka.
Normalnie facepalm.jpg,komentowac się odechciewa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko sie zastanawiam jak tytul newsa ma sie do tego ze silnik APEX nie jest w ogole CCP tylko nVidii. W ten sposob kazdy moze sie chwalic np. gamebryo czy unreal engine i mowic ze to jego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wszystkie tkaniny były przewlekane drutami, to rzeczywiście - niezłe. Zawsze to coś, że ciuchy już nie są tylko prostymi teksturami na modelu, a osobnymi obiektami, ale zachowują się nadal bardzo nienaturalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Efekt bardzo mi się podoba. Miły dla oka. Do prawdziwej naturalności brakuje jeszcze sporo, ale twórcy silnika zrobili w tym kierunku bardzo duży krok. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak xD super gra bardzo realistyczna ,woda paruje, ciuchy zachowują sie realistycznie, śnieg sie topi i pełno innych dupereli jest filmik z gry NINJA GAIDEN SIGMA 4 po pokonaniu ostatniego bosa stoją na wielkiej górze patrzy ryu ze swoją towarzyszką na zachód słońca piękna muzyka gada i nagle obrócił sie ,wyskoczył mały błąd zaplontała mu sie husta wokół szyi i sie dusi pada na ziemie już nie żyje a filmik dalej leci i towarzyszka se idzie xD. poprostu to by było piękne zakończenie gry z błędem Ryu pod koniec sigma 4 ginie w najgłupszy sposób i odrazu filmik na YOUTUBE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

APEX ktorego uzywa CCP jest dzielem NVIDII. Narazie w fazie beta i dostepny tylko dla wybrancow. Ale bedzie udostepniony za darmo (bez kodu), tak samo jak PhysX, na ktorym notabene APEX jest zrobiony.

W najnowszej iteracji Unreal Engine 3 APEX tez jest dostepny. Nie ma sie czym podniecac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świat mroku to jest to a robiony jeszcze przez taką zacną firmę już w ogóle. Mam nadzieje że gra będzie świetna nie tylko wizualnie.

------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------
Na marginesie – czy widzicie jak bardzo denerwujące są reklamy w środku każdego newsa?
------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2010 o 22:18, Qamar napisał:

Jakiego laga wam to spowoduje jeżeli fizykę będzie generował wasz komputer lokalnie?

Ale widziec bedzie ja musialo powiedzmy 30 innych osob w zasiegu wzroku, inaczej jaki sens w ogole robic animacje np. plaszczy jesli widzialbys tylko swojego a pozostali ludzie mieli by do plecow przyczepione deski. Wiec musi byd wysylane info kogo widzisz, gdzie stoi, jak stoi wzgledem innych graczy itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2010 o 02:28, Terrorite napisał:

> Jakiego laga wam to spowoduje jeżeli fizykę będzie generował wasz komputer lokalnie?

Ale widziec bedzie ja musialo powiedzmy 30 innych osob w zasiegu wzroku, inaczej jaki
sens w ogole robic animacje np. plaszczy jesli widzialbys tylko swojego a pozostali ludzie
mieli by do plecow przyczepione deski. Wiec musi byd wysylane info kogo widzisz, gdzie
stoi, jak stoi wzgledem innych graczy itd...


Ehm jak we wszystkich mmo ? Serwer wysyła tylko takie dane ale to twój komputer i klient zajmuje się interpretacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2010 o 02:28, Terrorite napisał:

> Jakiego laga wam to spowoduje jeżeli fizykę będzie generował wasz komputer lokalnie?

Ale widziec bedzie ja musialo powiedzmy 30 innych osob w zasiegu wzroku, inaczej jaki
sens w ogole robic animacje np. plaszczy jesli widzialbys tylko swojego a pozostali ludzie
mieli by do plecow przyczepione deski. Wiec musi byd wysylane info kogo widzisz, gdzie
stoi, jak stoi wzgledem innych graczy itd...


Wszystkie tekstury w grach MMO masz przechowywane lokalnie. Serwer nie wysyła ci informacji o tym jaką plamkę ma w danym miejscu postać stojąca koło ciebie. Tylko, którą teksturę i w którym wariancie kolorystycznym i to już twój komputer ją nakłada. Podobnie serwer nie wysyła ci informacji o tym w jaki sposób światło odbija się od zbroi i ekwipunku postaci wokół ciebie. I w tym przypadku serwer nie wysyłałby informacji o tym w którym miejscu znajduje się jaka fałdka płaszcza pobliskiej postaci. Tylko gdzie stoi i jak się porusza i w co jest ubrana. A to już twój komputer liczyłby to jak układa się na niej ubranie. Jak widzisz jest to obciążające dla komputera, nie dla łączy ani serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2010 o 08:26, Qamar napisał:

Wszystkie tekstury w grach MMO masz przechowywane lokalnie. Serwer nie wysyła ci informacji
o tym jaką plamkę ma w danym miejscu postać stojąca koło ciebie...

Zastanawiajace byly w takim razie potworne lagi w WH online, LoTR online, AoC i paru innych MMO w ktore gralem a wystepujace wlasnie podczas duzych zgromadzen graczy. I nie byla to sprawa sprzetu gracza a wlasnie serverow do czego zreszta np. Mythic sie przyznawalo. Server wysyla nawet informacje o texturach bo jest to zalezne od tego co dany gracz ma na sobie, kolorystyce itd... Moj komputer nie wie czy zbroja mojego przeciwnika jest czarna, zolta czy zielona, to klient wysyla info do servera, server do mnie i na podstawie takich informacji moj klient naklada odpowiednia texture oczywiscie z bazy lokalnej. Ale nie zmienia to faktu ze informacja musi zostac przeslana. Jesli dodamy falujace wlosy plaszcze itd. to ilosc informacji ktore trzeba przeslac wzrasta. Poza tym nawet nie bardzo wiadomo na jakiej zasadzie APEX bedzie wspoldzialal z protokolem komunikacji i jakie informacje bedzie wysylal wiec na razie wszystko to tylko czyste spekulacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2010 o 12:37, Terrorite napisał:

> Wszystkie tekstury w grach MMO masz przechowywane lokalnie. Serwer nie wysyła ci
informacji
> o tym jaką plamkę ma w danym miejscu postać stojąca koło ciebie...

Dnia 22.03.2010 o 12:37, Terrorite napisał:

Zastanawiajace byly w takim razie potworne lagi w WH online, LoTR online, AoC i paru
innych MMO w ktore gralem a wystepujace wlasnie podczas duzych zgromadzen graczy. I nie
byla to sprawa sprzetu gracza a wlasnie serverow do czego zreszta np. Mythic sie przyznawalo.


Bo tak w ogóle to serwery wysyłają jakieś informacje. Czy ja pisałem, że serwery to takie urządzenia w firmach służące do serwowania kawy? A w AoC to zdarzają się lagi nawet gdy w około nie ma żywego ducha.

Dnia 22.03.2010 o 12:37, Terrorite napisał:

Server wysyla nawet informacje o texturach bo jest to zalezne od tego co dany gracz ma
na sobie, kolorystyce itd... Moj komputer nie wie czy zbroja mojego przeciwnika jest
czarna, zolta czy zielona, to klient wysyla info do servera, server do mnie i na podstawie
takich informacji moj klient naklada odpowiednia texture oczywiscie z bazy lokalnej.


Po co powtarzasz to co ja już napisałem? ("Serwer nie wysyła ci informacji o tym jaką plamkę ma w danym miejscu postać stojąca koło ciebie. Tylko, którą teksturę i w którym wariancie kolorystycznym i to już twój komputer ją nakłada.") Istotne w tym przypadku jest to, że serwer wysyła tylko indeksy. Nie już przetworzone dane. I sprowadza się to do tego, że w omawianym tu przypadku serwer nie wysyłałby informacji o tym jak falują szaty czy fryzury.

Dnia 22.03.2010 o 12:37, Terrorite napisał:

Ale nie zmienia to faktu ze informacja musi zostac przeslana. Jesli dodamy falujace wlosy
plaszcze itd. to ilosc informacji ktore trzeba przeslac wzrasta. Poza tym nawet nie bardzo
wiadomo na jakiej zasadzie APEX bedzie wspoldzialal z protokolem komunikacji i jakie
informacje bedzie wysylal wiec na razie wszystko to tylko czyste spekulacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2010 o 14:43, Qamar napisał:

Bo tak w ogóle to serwery wysyłają jakieś informacje.

No i wlasnie o to chodzi, a nie wiadomo czy APEX nie spowoduje zwiekszenia ilosci przesylanych informacji.

Dnia 23.03.2010 o 14:43, Qamar napisał:

Po co powtarzasz to co ja już napisałem?

Bo Ty powtarzasz po mnie ("Poza tym napisalem ze to nie sprawa sprzetu tylko servera przesylajacego dane.")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować