Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Najlepiej wyrzuc pieniadze na ziemie, gdy Moe cie zaczepi powiedz, ze zaplaci...lbys, ale nie masz czym. Moe przepusci cie i nie bedzie juz wiecej zaczepial. Pieniadze naturalnie pozniej podnies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 12:59, Union Pacific napisał:

Mam spory problem, otóż kiedy rzuca się na mnie Moe w dzielnicy portowej Khorinis to
ja nie jestem w stanie tego ataku odeprzeć. Wykonam dwa ciosy a on tylko podbiegnie,
szast i leżę. W dodatku ten system, że trzeba dawać strzałkę do przodu i dopiero atakować
jest chory - nie da się w ogóle walczyć.


Albo unikaj tego przejścia dopóki nie będziesz silniejszy albo nie przyłączysz się do którejś z gildii jeśli się przyłączysz do jakiejś gildii to nie będzie Ciebie zaczepiał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 12:59, Union Pacific napisał:

Mam spory problem, otóż kiedy rzuca się na mnie Moe w dzielnicy portowej Khorinis to
ja nie jestem w stanie tego ataku odeprzeć. Wykonam dwa ciosy a on tylko podbiegnie,
szast i leżę. W dodatku ten system, że trzeba dawać strzałkę do przodu i dopiero atakować
jest chory - nie da się w ogóle walczyć.


Jest też inna opcja, mianowicie: Idziesz do Moego następnie mówisz mu żeby się wypchał po czym zwiewasz co tchu do najbliższego strażnika i przy stróżu prawa dajesz raz się trafić, a ten już będzie wiedział co z delikwentem zrobić :). Moe dostanie bęcki i będzie na ciebie wściekły, ale nic poza tym. Radziłbym też gdy strażnik złoi skórę dla bandziora podebrać mu ekwipunek :) (niech wie kto tu rządzi) :)/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 13:21, Union Pacific napisał:

To ok, jakoś go przejdę, ale nie wyobrażam sobie dalszych walk, skoro z tym gostkiem
mi nie szło. Nie da się jakoś walczyć w miejscu, tylko wciąż trzeba gonić?


Jest skuteczna metoda na walkę z delikwentami, którzy nie posiadają żadnego mistrzostwa w broni i co za tym idzie nie uderzają dwa razy za zamachem. Aby rozpoznać poziom mistrzostwa musisz zorientować się jak trzymany jest oręż. Jeżeli twój napastnik trzyma miecz oburącz to znak że jest ,,zielony" jeżeli zaś broń termosi jedną ręką, ale jednocześnie jedną nogą robi wykrok to znaczy, że jest mistrzem natomiast jedna ręka trzymająca oręż oznacza stopien wojownika. Nie będę wnikal w dokładna pozycja napastnika, ale to tak z grubsza. Gdy już wyczajsz z kim masz do czynienia i jest to laik we władaniu bronią zaatakuj, a następnie sparuj jego udeżenie. Powtarzaj to w kółko, a napewno wygrasz bez stracenia HP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 12:59, Union Pacific napisał:

Mam spory problem, otóż kiedy rzuca się na mnie Moe w dzielnicy portowej Khorinis to
ja nie jestem w stanie tego ataku odeprzeć. Wykonam dwa ciosy a on tylko podbiegnie,
szast i leżę. W dodatku ten system, że trzeba dawać strzałkę do przodu i dopiero atakować
jest chory - nie da się w ogóle walczyć.


większość walk polega na prostym schemacie atak i od razu blok - i tak w kółko, jeśli chcesz wygrać trochę kasy w porcie to tam jest Alrik, można z nim walczyć na kase, taki sam schemat

EDIT: ale z takim Bulkiem czy Sentenzą na farmie bym nie zaczynał, oni są lepiej wyszkoleni i zadawają dwa uderzenia podczas twojego bloku i nie zdążysz zablokować wszystkiego, a mają Cię raczej na jedno uderzenie ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 10:26, Don Zorro napisał:

Ciekawe czy usunięto bug z Janem dotyczący średniej zbroi. Ja robiłem tak - dawałem mu
łuski i 12000 złota, a gdy zrobił zbroje biłem go - i miał przy sobie 24 tysiące.


Witajcie ;) Nadzoruję pracę nad Service Packiem dla Nocy Kruka i to głównie ja wykonuje wszelkie poprawki. Co do tego błędu, nie wiedzieliśmy o nim. W tej chwili naprawiłem go i zostanie dodany do nowej wersji Service Packa, która pojawi się nie wiadomo kiedy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 14:34, Respev- napisał:

Witajcie ;) Nadzoruję pracę nad Service Packiem dla Nocy Kruka i to głównie ja wykonuje
wszelkie poprawki. Co do tego błędu, nie wiedzieliśmy o nim. W tej chwili naprawiłem
go i zostanie dodany do nowej wersji Service Packa, która pojawi się nie wiadomo kiedy
:P

A usunęliście bugi związane z "latającymi" drzewami...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 14:47, Rokuto napisał:

Oraz z pniami prze które dało się po prostu przejść. Wiele ich było...


Z czymś takim się nie spotkałem tak jak i z latającymi drzewami ;)
W których to miejscach dzieją się te zjawiska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież takie coś nie da się naprawić w skryptach... Trzeba było by od nowa posadzić niektóre drzewa i tak dalej. Ale to jest już walką z wiatrakami, gdyż każde latające drzewo/krzak trzeba naprawiać indywidualnie. Poza tym changelog macie podany na stronie głównej i na forum.

http://www.gothic.gram.pl/forum/index.php/topic,16716.0.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 14:34, Respev- napisał:

Witajcie ;) Nadzoruję pracę nad Service Packiem dla Nocy Kruka


A można wiedzieć co w tym service paku będzie dodane(proszę o więcej szczegółów). Z góry thx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dostać się do gildii złodzieji, tzn. zostać przyjętym, nie wydałem Rangarou- pozwoliłem mu uciec, wsadziłem Sarę do Więzienia dla Canthara, a Nagurowi przyniosłem pczkę, którą miałem dać Baltramowi, co jeszcze muszę zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalezc list od bandytow Halvora - ma ja jeden z bandytow w jaskini na zachod od farmy Akila (gdy wejdziesz na kamienne schody po prawej stronie zobaczysz farme, udaj sie jednak w lewo i idz wzdluz skalnej sciany). Wewnatrz zastaniesz trzech bandytow. Zabij ich, wez list, zanies Halvorowi i obiecaj nie wydac go strazy. Potem udaj sie do karczmy Kardiffa, powie ci on, ze szukal cie jakis facet. Idz za sklep Halvora, spotkasz Attyle, ktory da ci klucz do kanalow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 16:23, Tarves napisał:

> Witajcie ;) Nadzoruję pracę nad Service Packiem dla Nocy Kruka

A można wiedzieć co w tym service paku będzie dodane(proszę o więcej szczegółów). Z góry
thx.


A czy umiesz czytać ze zrozumieniem? 3 posty wyżej masz linka, co naprawia SP :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 16:36, Respev- napisał:

A czy umiesz czytać ze zrozumieniem? 3 posty wyżej masz linka, co naprawia SP :|


Mój błąd :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 16:35, Damian14BO napisał:

Znalezc list od bandytow Halvora - ma ja jeden z bandytow w jaskini na zachod od farmy
Akila (gdy wejdziesz na kamienne schody po prawej stronie zobaczysz farme, udaj sie jednak
w lewo i idz wzdluz skalnej sciany). Wewnatrz zastaniesz trzech bandytow. Zabij ich,
wez list, zanies Halvorowi i obiecaj nie wydac go strazy. Potem udaj sie do karczmy Kardiffa,
powie ci on, ze szukal cie jakis facet. Idz za sklep Halvora, spotkasz Attyle, ktory
da ci klucz do kanalow.


dzięki

mam jeszcze jeden problem, nigdy nie mogłem znaleść tej jaskini na południe od Karczmy orlana z kamieniem teleportacyjnym =/

mógłby mi ktoś zaznaczyć na mapie ?

20080802165334

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W okolicach bialego kolka znajdziesz cmentarzyk. W poblizu niego beda dwie jaskinie: jedna otwarta, bedzie w niej kilku zombiech i troche zlomu; druga bedzie zamknieta (klucz da(l) ci Orlan) - tam wlasnie jest teleport. Slowem - na pld. wschod od tawerny.

20080802170545

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 17:07, Damian14BO napisał:

W okolicach bialego kolka znajdziesz cmentarzyk. W poblizu niego beda dwie jaskinie:
jedna otwarta, bedzie w niej kilku zombiech i troche zlomu; druga bedzie zamknieta (klucz
da(l) ci Orlan) - tam wlasnie jest teleport. Slowem - na pld. wschod od tawerny.


To troszkę nie tak:(. Przed chwilą sprawdziłem. Odpaliłem grę i śmiem twierdzić, iż ta jaskinia znajduje się dokładnie w tym punkcie:). Co do cmentarza i klucza - to prawda.

20080802171155

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2008 o 17:07, Damian14BO napisał:

W okolicach bialego kolka znajdziesz cmentarzyk. W poblizu niego beda dwie jaskinie:
jedna otwarta, bedzie w niej kilku zombiech i troche zlomu; druga bedzie zamknieta (klucz
da(l) ci Orlan) - tam wlasnie jest teleport. Slowem - na pld. wschod od tawerny.


dzięki ci wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować