Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

Dnia 23.05.2006 o 07:54, HumanGhost napisał:

Hmm.. nie ma to jak rozbieżność opinii. ;-)
W każdym razie moje doświadczenia sugerują, że isnieje takie prawdopodobieństwo, choć nie jestem
pewny. Równie dobrze mógł to być przypadek, w końcu dropy są losowe.


Losowe cyklicznie w czasie mojego całego farmienia? Tzn losow rano wypadają goldy i farbki a potem nie, tak?
:D
Nie ma jak spójna teza :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2006 o 08:15, Budo napisał:

Nie ma jak spójna teza :>


Hehe chodziło mi o to, ze losowe jest nie tylko ogólnie co wypadnie, ale i jakość tego przedmiotu. Choć jak mówiłem mnie się też zdarzały lepsze dropy rano, więc nie wiem już na pewno jak to jest z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2006 o 09:01, Pajonk78 napisał:

Rano są przeważnie lepsze dropy, bo gra mniej osób - też już zauważyłem tą zależność jakiś
czas temu. ;)

To jest xhyba lekko nielogiczne i niezbyt uczciwe.Nie sądzisz?CZęstość dobrych dropów powinnabyć taka sama o każdej porze dnia :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wg. mnie kazdy drop ktory wypada wplywa na prawdopodobienstwo kolejnych dropow, oraz co pewien czas prawdopodobienstwa te sa przywracane do zdefiniowanego poziomu

chyba chodzi o to zeby prawdopodobientwo to bylo niezalezne od ilosci graczy
np. szansa na przedmiot X to 1.000 wypadniec na dzien (niezaleznie od tego czy farmi tam 10.000 osob czy milion)
bo takie rozwiazanie powoduje ze rynek nie zostanie zalany nadmierna iloscia okreslonego przedmiotu

ale to moje prywatne zdanie :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie częstotliwości farmienia to mozna to odnieść do skrzynek. Mianowicie to tzw. chest runningu. To znaczy jeśli stosuje się technikę masowego próżniania skrzynek to z czasem zaczynaja leciec słabsze rzeczy. Jest to zaobserwowane przez kilka osób, między innymi mnie. Parę razy zrobiłem sobie taki run po lokacjach w Crystal Desert. Na oczątku sporo goldów, ale po jakimś czasie zaczęły wypadać tylko purple. Kiedy odpuściłem sobie running na kilka dni i powróciłem do tego sposóbu znów zaczęły wypadać goldy i ogólnie lepsze przedmioty.
Tak więc drop chyba zależy też od częstotliwości z jaką dana postać wykonuje pewne czynności. Tak samo jak sie farmi w jednym miejscu często to zaczynają wypadać słabsze itemki. Chyba jest w tym sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, taksamo jest z farmieniem na minosach, z rana lecą dobre itemki, bo mineło sporo czasu od ostatnich twoich farm. Potem nie hcą lecieć, ponieważ rano farmiłeś, gra zapamiętała to sobie i zmniejszyła drop. Zamiast tego idziesz więc na inne tereny gry, co automatycznie "resetuje" (chociaż nie od razu) licznik farm, po ponownym zalogowaniu rano dropy znowuwracają do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2006 o 11:43, Arkadiusz napisał:

chyba chodzi o to zeby prawdopodobientwo to bylo niezalezne od ilosci graczy
np. szansa na przedmiot X to 1.000 wypadniec na dzien (niezaleznie od tego czy farmi tam 10.000
osob czy milion)
bo takie rozwiazanie powoduje ze rynek nie zostanie zalany nadmierna iloscia okreslonego przedmiotu

ale to moje prywatne zdanie :]


Błąd - rynek już jest zalany niektórymi itemami, ceny greenów rzadko mają się do swoich cech, np. Kephet`s Refuge, dla Monka req.9 Divine 20/20 Protection +5en + 20% longer enchantmens powinien kosztować fortunę. A z powodu łatwej możliwości zdobycia tego itemku cena oscyluje w granicach 5k. Ponadto co nazywasz dniem, skoro gra się w nią o każdej porze dnia? To byłoby faworyzowanie narodu/grupy państw, które na tej "zmianie" dnia ma akurat "wolny czas". Pozo tym, takie rozwiązanie jest złe, bo przecież coraz więcej ludzi gra w GW, tak więc w tym wypadku nie starczyło by dla nich greenów/dobrych itemów, przy "procentowej" szansie wypadnięcia system jest znacznie lepiej wyważony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2006 o 14:58, DragonLord napisał:

Błąd - rynek już jest zalany niektórymi itemami, ceny greenów rzadko mają się do swoich cech,
np. Kephet`s Refuge, dla Monka req.9 Divine 20/20 Protection +5en + 20% longer enchantmens
powinien kosztować fortunę


Nie koniecznie fortunę, bo taki item zawsze można było sobie samemu stworzyć. Od collectora bierzesz staff (za 2 frozen shelle w lornars pass - http://gw.gamewikis.org/wiki/Nord_Stonegrimm) Następnie kupujesz perfect insightful staff head i staff wrapping of enchanting. To mże sprawić pewne problemy bo perfect mody są dość drogie, head kosztuje ponad koło 10 i więcej a wrapping dużo więcej bo aż 30k, 19% kosztuje za to 8k (ceny z gwg).

Cena całego oscyluje od 18k-40k, czyli nie tak znowu ogromną fortunę. Oczywiście nie mamy wtedy unique skina.
Ale z resztą twojej wypowiedzi się zgadzam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2006 o 20:16, Arar napisał:

Piotrbov >>>> twój profesjonalizm w GW obejmuje też szkolenie młodszego
pokolenia runnerów?


Podaj mi nazwę twojej postaci to się odezwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2006 o 19:16, Piotrbov napisał:

Podaj mi nazwę twojej postaci to się odezwę.


Heh siedze moim wojem dopiero na Old Ascalon. Arar II (oryginalnie co nie?) A i jeszcze, w grze można mnie spotkać od 6 do 7 rano (zaczynam taką gre od jutra) i w weekendy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2006 o 19:42, graczomaniak napisał:

O ile sie nie myle to są to minotaury koło i w Elona.:))


Koło Elona Reach nie ma minotaurów. Są drake''i, devourery i scaraby. :-)
Elementalom polecam farmę na smokach - wypadaja fajne itemki dla elemów. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo poważny problem ponieważ nie mogłem dokończyć jednego questa, niby był wykonany, ale postać którą musiałem obronić ( nawet po zabiciu napastników ) cały czas mówiła że wrogowie mogą pojawić się w każdej chwili, a pozabijałem wszystkich w okolicy i ze zdenerwowania kliknołem na abandon, no i tak porzuciłem tego questa tylko że to był primary quest i nie mogę do niego powrócić. Czy da się coś zrobić aby odzyskać tego questa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2006 o 22:53, Patryk R napisał:

Mam bardzo poważny problem ponieważ nie mogłem dokończyć jednego questa, niby był wykonany,
ale postać którą musiałem obronić ( nawet po zabiciu napastników ) cały czas mówiła że wrogowie
mogą pojawić się w każdej chwili, a pozabijałem wszystkich w okolicy i ze zdenerwowania kliknołem
na abandon, no i tak porzuciłem tego questa tylko że to był primary quest i nie mogę do niego
powrócić. Czy da się coś zrobić aby odzyskać tego questa ?


porozmawiaj jeszcze raz z npc ktory ci go dal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakies miejsce na pustyni gdzie można farmić griffony bez konieczności użerania sie ze scarabami albo im podobnimi śmieciami?Czy da sie farmić sacred griffony(czy jakoś tak-te co są w górach)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować