Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Dnia 16.11.2006 o 16:40, Abi Dalzim napisał:

>bo mi kojarzy się jedynie jaskinia z "liszem" (ta ze studnią do przepłynięcia).
Aaa, czyli tam jest lisz? Fajnie, bo zazwyczaj są cholernie trudnymi przeciwnikami ale mają
niezłe fanty :)


Jeżeli tam dojdziesz, to przeżyjesz małe rozczarowanie. Lisz zreszą też :P...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 15:06, DragonLord napisał:

Tę grę kończy się na 16-18 poziomie, po prostu więcej expa nie wyciśniesz. 20 lvl to maksymalny
dla gry, czyli nawet w jakiś zrobionych przez siebie modach 20stki nie przekroczysz (odpowiednio
40 dla HotU). Co do dodatków - jeśli nie znajdziesz w jakimś empiku/media markt niesprzedanych
egzemplarzy, to pozostanie Ci kupić Diamentową Edycję (ta chyba ma wszystkie części).


Naprawde w podstawce można mieć 18 level? Ja myślałem, że wykonałem wszystkie questy jakie mogłem i dopiero przed walką z dwoma smokami zdobyłem 17 level:/ kurde co ominąłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 16:40, Abi Dalzim napisał:

>bo mi kojarzy się jedynie jaskinia z "liszem" (ta ze studnią do przepłynięcia).
Aaa, czyli tam jest lisz? Fajnie, bo zazwyczaj są cholernie trudnymi przeciwnikami ale mają
niezłe fanty :)

Muszę cię rozczarować jeśli miałeś chęć na bitkę, ale tam jest duch, a nie lisz . Zadaje ci on zagadkę jak dobrze odpowiesz to znika, a w swoim sarkofagu zostawia Hełm Strażnika i coś ponad 200pkt. na kącie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 17:26, Paladynka napisał:

Muszę cię rozczarować jeśli miałeś chęć na bitkę, ale tam jest duch, a nie lisz . Zadaje ci
on zagadkę jak dobrze odpowiesz to znika, a w swoim sarkofagu zostawia Hełm Strażnika i coś
ponad 200pkt. na kącie.


Po pierwsze - koncie
Po drugie - dlaczego spojlerujesz? Może chciał sam to odkryć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 17:42, Abi Dalzim napisał:

Uuuu, szkoda.... Ale lepsze 200PD niż nic :)
A w grze występują w ogóle lisze? Chodzi mi o podstawkę.


Tak! I więcej nic nie powiem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.11.2006 o 00:45, jadam napisał:


Powodzenia z powrotem. Po zakończeniu modułu polecam, o ile jeszcze nie zrobiłeś, Adepta
Castello.

Jestem przed wejściem do Starej Świątyni, ale nie wiem jak uaktywnić portal. Jaki kolor promienia na który posąg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uff, przed chwilą ukończyłem NWN podstawke(dodatków nie mam) czarodziejem, i mam chrapkę na przejście gierki jszcze raz postacią chaotycznie złą :) Kogo proponujecie? Dodam że chciałbym postać dającą rade w walce bronią białą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do typów nadaje się Łotrzyk, Barbarzyńca, Wojownik wedle uznania. Te postacie mogą mieć dowolny charakter chaotyczny. Barbarzyńca jak wiadomo mięso armatnie z największymi obrażeniami i życiem. Wojownik od groma atutów, wszystko wypośrodkowane. Łotrzyk idealny do ataku z zaskoczenia, w walce wręcz aż taki słaby nie jest. Jedyną wadą jest mała ilość punktów życia.

Decyzja należy do Ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 17:59, Paladynka napisał:

Sorry, więcej nie będę, a błąd się każdemu zdarzyć może :)


Ty tu się mi nie tłumacz, tylko idź do najbliższej świątyni i proś swojego boga o wybaczenie :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 19:15, Harvenar napisał:

Uff, przed chwilą ukończyłem NWN podstawke(dodatków nie mam) czarodziejem, i mam chrapkę na
przejście gierki jszcze raz postacią chaotycznie złą :) Kogo proponujecie? Dodam że chciałbym
postać dającą rade w walce bronią białą.


Masz do wyboru wiele klas:D jak wspomniał wać Pan PolishWerewolf. Wybiersz postać która troszkę czaruję, żebyś mógł się przyzwyczaić do takiej nagłej zmiany:D. Osobiście proponujue łowcę możesz czarować walczyć bronią białą oraz dystansową (fajnie tak wymiatać dwoma mieczykami, nie?). Albo łotrzyk. Myślę, że tu powinna zadziałać Twoja fantazja:D.Wyobraź tą postać sobie jako jedengo bohatega książki przygodowej/fantastycznej;], który Cię zafascynował:D

Pozdrawiam!

PS: Ale żem pojechał z tym bohaterem:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 22:03, Dayek napisał:

Masz do wyboru wiele klas:D jak wspomniał wać Pan PolishWerewolf. Wybiersz postać która troszkę
czaruję, żebyś mógł się przyzwyczaić do takiej nagłej zmiany:D.
Albo łotrzyk. Myślę, że tu powinna zadziałać Twoja fantazja:D.Wyobraź tą postać sobie
jako jedengo bohatega książki przygodowej/fantastycznej;], który Cię zafascynował:D

Tu się zgodzę.

Dnia 16.11.2006 o 22:03, Dayek napisał:

Osobiście proponujue łowcę
możesz czarować walczyć bronią białą oraz dystansową (fajnie tak wymiatać dwoma mieczykami,
nie?).


A tutaj nie. Łowca i Druid nie może być ekstremum w cechach charakteru. Co najmniej jedna cecha musi być neutralna (prawy-neutralny, neutralny-zły..., ale nie prawy-dobry, chaos-dobry...).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 19:15, Harvenar napisał:

Uff, przed chwilą ukończyłem NWN podstawke(dodatków nie mam) czarodziejem, i mam chrapkę na
przejście gierki jszcze raz postacią chaotycznie złą :) Kogo proponujecie? Dodam że chciałbym
postać dającą rade w walce bronią białą.

Kapłan z domenami magii i wojny - wymiatacz maksymalny - dobre atuty wg. mnie: przedłużenie zaklęcia (dla boskich względów, boskiej mocy, modlitwy, aury ochrony przed charakterem, bitewnej fali), wzmocnienie zaklęcia (dla siły byka, wytrzymałości, sowiej mądrości - w zasadzie dla wszystkich 6 czarów zwiększających cechy), ulubiona broń, ul. traf. kryt., mocna budowa, powalenie, ul. powalenie (wymaga chyba 13 inta - ja zawsze daje 14). Jak weźmiesz człowieka, to możesz w sumie jeszcze magiczną penetrację wziąć. Tyle, że ta postać robi się naprawdę potężna dopiero pod koniec gry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko (jak zwykle):
Pogrywam sobie czarodziejką teraz i znalazłem FAjny chełmik co mi daje +2 do inteligencji i chcem zakupić pierścionek co mi da +2 do inteligencji, będę miał w sumie 23 inteligencji. Czy to się opłaca dawać aż tyle za co to mi odpowiada? Czy czary będą silniejsze czy co?
I drugie pytaneczko:
Noszę buciki +3 do refleksu (Niedługo bo zaraz kupie buciory +2 do kondycji:D). Co mi daje refleks?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 22:30, Dayek napisał:

Mam pytanko (jak zwykle):
Pogrywam sobie czarodziejką teraz i znalazłem FAjny chełmik co mi daje +2 do inteligencji i
chcem zakupić pierścionek co mi da +2 do inteligencji, będę miał w sumie 23 inteligencji.
Czy to się opłaca dawać aż tyle za co to mi odpowiada? Czy czary będą silniejsze czy co?
I drugie pytaneczko:
Noszę buciki +3 do refleksu (Niedługo bo zaraz kupie buciory +2 do kondycji:D). Co mi daje
refleks?

Opłaca się, bo u maga modyfikator z inteligencji jest brany pod uwagę przy określaniu ST czaru.

Refleks jest odpowiedzialny za rzuty obronne za refleks. Ja bym na twoim miejscu zdobył Smocze Pantofle - odporność na powalenie przydaje się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 22:30, Dayek napisał:

Pogrywam sobie czarodziejką teraz i znalazłem FAjny chełmik co mi daje +2 do inteligencji i
chcem zakupić pierścionek co mi da +2 do inteligencji, będę miał w sumie 23 inteligencji.
Czy to się opłaca dawać aż tyle za co to mi odpowiada? Czy czary będą silniejsze czy co?


No jasne, że się opłaca :) Za wysoki modyfikator od Inteligencji dostajesz dodatkowe komórki na czary, no a tym nie pogardzi żaden szanujący się adept sztuk tajemnych :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 19:00, paszczek napisał:

> Jestem przed wejściem do Starej Świątyni, ale nie wiem jak uaktywnić portal. Jaki kolor
promienia na który posąg?


Rozumiem, że załatwiłeś 3 stażników:

ber żałobnik - fioletowy promień
krumer blady - błękitny promień
kromb - czerwony promień

----
chyba o to Ci chodziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 22:40, BlekDef napisał:

> > Opłaca się, bo u maga modyfikator z inteligencji jest brany pod uwagę przy określaniu ST czaru.

Refleks jest odpowiedzialny za rzuty obronne za refleks. Ja bym na twoim miejscu zdobył Smocze
Pantofle - odporność na powalenie przydaje się.


Co to jest ST? Skąd wypadają te pantofelki?

Dnia 16.11.2006 o 22:40, BlekDef napisał:

No jasne, że się opłaca :) Za wysoki modyfikator od Inteligencji dostajesz dodatkowe komórki na czary, no a tym nie pogardzi żaden szanujący się adept sztuk tajemnych :P


No, proszę jak fajnie:)

Dzięki majsterzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować