Zaloguj się, aby obserwować  
L33T

Mass Effect 3

4342 postów w tym temacie

Dnia 05.11.2011 o 15:34, Kadaj napisał:

Przecież będzie można tez grać samodzielnie wybierając kwestie, więc w czym problem?
;p

A jeśli ten automatyczny wybór będzie można sobie zdefiniować przed rozpoczęciem rozgrywki
(w stylu "wybieraj zawsze dobre/neutralne/złe odpowiedzi") to ja w to wchodzę. :D

I czym to się wtedy będzie różnić od zwykłej strzelanki gdzie i tak bohater mówi co jemu się podoba, a nie tobie? W ten sposób zabity zostanie ostatni elemencik RPG jaki w tej grze był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 14:55, Henrar napisał:

I opis: For those who want to emphasize action and combat and minimize story management.
Action mode will set automatic replies in conversation and a normal difficulty.

A można z gry usunąć system awansu postaci? Strasznie mnie męczy to skomplikowane drzewko rozwoju i niepotrzebnie przeszkadza w strzelaniu do przeciwników :/
Następny krok - do gry zostanie dodany alternatywny tryb w którym zamiast zbawienia galaktyki naszym celem będzie wychowanie na Normandii własnego zwierzaka (PEGI 3). Oh wait! Zapomniałem że w ME2 już były rybki i chomik ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 16:24, Karharot napisał:

A można z gry usunąć system awansu postaci? Strasznie mnie męczy to skomplikowane drzewko
rozwoju i niepotrzebnie przeszkadza w strzelaniu do przeciwników :/
Następny krok - do gry zostanie dodany alternatywny tryb w którym zamiast zbawienia galaktyki
naszym celem będzie wychowanie na Normandii własnego zwierzaka (PEGI 3). Oh wait! Zapomniałem
że w ME2 już były rybki i chomik ;P

Do tej pory jakoś się broniłem w wierze i zrzucanie wszystkiego na [Mroczna Muza] CASUAL [/Mroczna Muza] Ale teraz chyba będę musiał w końcu ustąpić i zaakceptować istnienie tego "potworka"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 15:59, Hubi_Koshi napisał:

> (w stylu "wybieraj zawsze dobre/neutralne/złe odpowiedzi") to ja w to wchodzę. :D

I czym to się wtedy będzie różnić od zwykłej strzelanki gdzie i tak bohater mówi co jemu
się podoba, a nie tobie? W ten sposób zabity zostanie ostatni elemencik RPG jaki w tej
grze był.

A czym to się będzie różniło od Mass Effect 1 i 2? To tylko wygoda bo gra i tak promuje graczy klepiących na max. "dobry/zły". W poprzednich częściach też nie było można wybierać kwestii dialogowych, wybierało się jedną z opcji a Shepard wymiatał już bez nasze kontroli. Dla mnie takie bezsensowne "wybory" były strasznie frustrujące.

Jak by ktoś nie zauważył, ta gra od początku była klonem Gears of War w kosmosie dla casuali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 16:24, Karharot napisał:

Następny krok


Nie, następny krok będzie polegał na wyborze schematu zachowań głównego bohatera i będzie to jedyna rzecz, gdzie trzeba będzie podjąć decyzję, nawet awesome button już zbędny się stanie.

Oczywiście będzie to ogromna innowacja (w świecie gier, bo filmy z fabułą na poziomie "bioware najnowszego" już były i to nie raz)... Ale kilka postów wyżej widać, że ludziom pasuje, więc czemu nie.
Też chciałbym w taki sposób kasę zarabiać. =P

(pozostaje chyba czekać na jakąś zapowiedź od Eidos Montreal, bo tu już nie ma na co liczyć - nie żebym od ostatnich paru lat myślał, że coś się zmieni...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 17:26, Adjatha napisał:

> Następny krok

Nie, następny krok będzie polegał na wyborze schematu zachowań głównego bohatera i będzie
to jedyna rzecz, gdzie trzeba będzie podjąć decyzję, nawet awesome button już zbędny
się stanie.

To jest opcja idealna, wybrać schemat dobry/zły i gra leci sama, przy następnym podejściu mozna by sobie nawet przeskakiwać niektóre kwestie.

Nie widzę nic zabawnego w tępym "wybieraniu": opcja nr1, nr1, nr1, nr1, niebieski, nr1, nr1, nr2, nr1, niebieski. Spokojnie załatwi to skrypt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 17:14, michal_w napisał:

A czym to się będzie różniło od Mass Effect 1 i 2? To tylko wygoda bo gra i tak promuje
graczy klepiących na max. "dobry/zły". W poprzednich częściach też nie było można wybierać
kwestii dialogowych, wybierało się jedną z opcji a Shepard wymiatał już bez nasze kontroli.
Dla mnie takie bezsensowne "wybory" były strasznie frustrujące.

Jak by ktoś nie zauważył, ta gra od początku była klonem Gears of War w kosmosie dla
casuali.

Proste, przynajmniej miało się Iluzję że grało się w RPGa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 17:38, Hubi_Koshi napisał:

Proste, przynajmniej miało się Iluzję że grało się w RPGa.

Ja przestałem tą grę traktować jako cRPG już po ok. 30 min w pierwszym ME i dopiero zacząłem się porządnie bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno zły pan z Bioware będzie wam stał nad głową i sam włączy tryb "action mode".
Czemu tak bardzo przeżywacie to, że ktoś będzie mógł zagrać w grę inaczej, niż WAM się to podoba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 18:17, Kopiec napisał:

Na pewno zły pan z Bioware będzie wam stał nad głową i sam włączy tryb "action mode".
Czemu tak bardzo przeżywacie to, że ktoś będzie mógł zagrać w grę inaczej, niż WAM się
to podoba?

Z bardzo prostego powodu, sam fakt istnienia takiej opcji oznacza że twórcy będą się kierować w tym kierunku. Tak samo jak było z DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 18:22, Hubi_Koshi napisał:

Z bardzo prostego powodu, sam fakt istnienia takiej opcji oznacza że twórcy będą się
kierować w tym kierunku. Tak samo jak było z DLC.

W starych kultowych klasykach nie przeszkadzało ci, że ktoś mógł sobie ustawić poziom trudności na "bardzo niski"? I sam fakt istnienia tej opcji oznaczał, że dalej wszystko będzie super łatwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 18:32, Kopiec napisał:

W starych kultowych klasykach nie przeszkadzało ci, że ktoś mógł sobie ustawić poziom
trudności na "bardzo niski"? I sam fakt istnienia tej opcji oznaczał, że dalej wszystko
będzie super łatwe?

Przyjrzyj się poziomowi trudności obecnych gier :-3 Mój problem polega na tym że obecnie panuje moda na upraszczanie gier. Fakt że w ME3 będzie istnieć taka opcja niemal gwarantuje że niedługo coś takiego się rozniesie po innych RPGach i niedługo to co było Opcją, stanie się Jedynym Wyborem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 18:34, Hubi_Koshi napisał:

Przyjrzyj się poziomowi trudności obecnych gier :-3 Mój problem polega na tym że obecnie
panuje moda na upraszczanie gier. Fakt że w ME3 będzie istnieć taka opcja niemal gwarantuje
że niedługo coś takiego się rozniesie po innych RPGach i niedługo to co było Opcją, stanie
się Jedynym Wyborem.

Takie teksty można było puszczać gdy wychodziły Jade Empire (2005) czy TES4: Oblivion (2006), że uproszczone, dla casuali i takie tam. Już jest dawno posprzątane, pozostaje tylko pogratulować refleksu. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 21:57, michal_w napisał:

Takie teksty można było puszczać gdy wychodziły Jade Empire (2005) czy TES4: Oblivion
(2006), że uproszczone, dla casuali i takie tam. Już jest dawno posprzątane, pozostaje
tylko pogratulować refleksu. :-)

Naaah po prostu do tej pory starałem się zaprzeczać rzeczywistości XD A Oblivion to w sumie jedynie kontynuacja tradycji TESa w tym Morrowinda więc wielkim zaskoczeniem nie był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 22:00, Hubi_Koshi napisał:

Naaah po prostu do tej pory starałem się zaprzeczać rzeczywistości XD A Oblivion to w
sumie jedynie kontynuacja tradycji TESa w tym Morrowinda więc wielkim zaskoczeniem nie
był.

Jako casual uważam, że Morrowind i Oblivion w kwestii przystępności leżą na 2 różnych biegunach. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 22:11, Kadaj napisał:

Jako casual uważam, że Morrowind i Oblivion w kwestii przystępności leżą na 2 różnych
biegunach. ;p

Tym razem odnosiłem się raczej do RPGowośći obu gier, która jest niemal żadna... O ile mówimy o RPGach w sensie ROLE PLAYING.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2011 o 18:17, Kopiec napisał:

Na pewno zły pan z Bioware będzie wam stał nad głową i sam włączy tryb "action mode".
Czemu tak bardzo przeżywacie to, że ktoś będzie mógł zagrać w grę inaczej, niż WAM się
to podoba?


Tu nie chodzi o to że ktoś będzie mógł zagrać w grę inaczej. Tutaj chodzi o to że te niby tryby powinny się przenikać, uzupełniać wzajemnie by każdy gracz dostał tego co oczekuje a nie że RPG albo Story Mode. To co, wezmę RPG i co, będę mieć tylko 85% historii, tej niesamowitej historii opowiedzianej? Czy że po prostu będę mieć większy wpływ na rozwój mojej postaci? Action Mode. A niech se będzie. Niech se ktoś gra i nie docenia tej gry tak jak należy. Jego sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, niezła beka. Ciekawe czy po czymś takim jeszcze się ktoś znajdzie, kto uważa, że Bioware robi "najlepsze cRPG".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2011 o 20:57, Infes napisał:

Tu nie chodzi o to że ktoś będzie mógł zagrać w grę inaczej. Tutaj chodzi o to że te
niby tryby powinny się przenikać, uzupełniać wzajemnie by każdy gracz dostał tego co
oczekuje a nie że RPG albo Story Mode. To co, wezmę RPG i co, będę mieć tylko 85% historii,
tej niesamowitej historii opowiedzianej? Czy że po prostu będę mieć większy wpływ na
rozwój mojej postaci? Action Mode. A niech se będzie. Niech se ktoś gra i nie docenia
tej gry tak jak należy. Jego sprawa.

Z tego co zrozumiałem to różnica pomiędzy RPG a Story Mode''m jest taka, że ten drugi ma domyślnie ustawiony niższy poziom trudności, zresztą to wszystko i tak da się ustawić manualnie w menu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2011 o 22:09, GanD napisał:

O, niezła beka. Ciekawe czy po czymś takim jeszcze się ktoś znajdzie, kto uważa, że Bioware robi "najlepsze cRPG".

Znajdą się, tego możesz być pewien.
Swoją drogą zastanawiam się czy obecne BioWare nie sprawdziłoby się lepiej przy produkcji interaktywnych filmów, nie musieli by ich na siłę upraszczać a produkt finalny nie usiłowałby udawać czegoś czym nie jest i mógłby być nawet całkiem niezły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować