Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowa klasa w Guild Wars 2 - Inżynier (Engineer)

35 postów w tym temacie

Szczerze mówiąc jestem zupełnie zaskoczony, ale zaskoczenie jest jak najbardziej pozytywne. Widać że twórcy starają się połączyć tu świat fantasy z odrobiną klimatu steampunkowego, z niezłym skutkiem jak dotąd. Klasę na pewno będę musiał wypróbować gdy tylko gra wpadnie w moje łapki... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 18:04, Woo-Cash napisał:

Co wy widzicie w tłuczeniu jednakowych potworków i pseudo-fabule?

Gdzie tu mowa o tym?

@topic
Tak samo jestem pozytywnie nastawiony jak moi poprzednicy - rzecz jasna do steampunku.
Byłoby miło jakby były armorki pod ten styl, rzecz jasna na female ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 18:12, Niewiernus napisał:

> Co wy widzicie w tłuczeniu jednakowych potworków i pseudo-fabule?
Gdzie tu mowa o tym?

Nigdzie.
Próbuję zrozumieć zapał szarych mas do gier tego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 18:04, Woo-Cash napisał:

Co wy widzicie w tłuczeniu jednakowych potworków i pseudo-fabule?


To samo co Ty w pisaniu postów nie na temat? Ja wiem, taki trend teraz na szerzenie flejmu, każdy chce być popularny w jakiś sposób, bywa. Osobiście raczej wolałbym trend na niepisanie, gdy nie ma się nic konkretnego do przekazania.

Może warto zrozumieć, że dla niektórych ważnym elementem jest tryb multi i lubią grać w grupie znajomych przeciw innym? Zdaje sobie sprawę, że nie każdego to kręci, ale bez przesady.

Do samego newsa - mi się niektóre bajery nie podobają, na razie chciałbym zobaczyć jakiś gameplay dłuższy, bo boję się, że ANet wyjdzie coś przekombinowanego. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do Madoc''a: Na polu walki będzie krzyczeć wojownik "PUT DISPENSER HERE!" :D

Ale pomysł mi się podoba, ciekawe jak będzie z wykorzystaniem go w walkach. Powiem, że nie mogę się doczekać aż kupię GW2 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 18:16, Woo-Cash napisał:

> > Co wy widzicie w tłuczeniu jednakowych potworków i pseudo-fabule?
> Gdzie tu mowa o tym?
>
Nigdzie.
Próbuję zrozumieć zapał szarych mas do gier tego typu.

Oho widzę pan hipster próbuje podreperować ego... Sprawa jest prosta, jeżeli nie rozumiesz czegoś, to znaczy że przerasta to twoje zdolności poznawcze, a to świadczy o twoim ograniczeniu. No i teraz znowu będziesz musiał sobie podbijać ego.

Co do klasy to się ciekawie zapowiada. Pistolety, granaty, miecze i magia w Guild Wars, nie mogę się doczekać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 18:16, Adjatha napisał:

Może warto zrozumieć, że dla niektórych ważnym elementem jest tryb multi i lubią
grać w grupie znajomych przeciw innym? Zdaje sobie sprawę, że nie każdego to kręci, ale
bez przesady.

Są i tacy, prawda. Ale jak czytam opinie w stylu "MMO to najcudowniejszy gatunek gier" czy " multi to najważniejszy tryb w grze" to ubolewam nad ludzką głupotą. Nie potrafię czegoś zrozumieć? Nie rozróżniam gówna, tandety od solidnej rzeczy? Nie doceniasz mnie ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 19:27, Woo-Cash napisał:

Są i tacy, prawda. Ale jak czytam opinie w stylu "MMO to najcudowniejszy gatunek gier"
czy " multi to najważniejszy tryb w grze"

Bo, dla niektórych, najzwyczajniej w świecie tak jest. Przez długi czas nie trafiało do mnie nic singe-player (do tego stopnia, że wróciłem do HoMM3), a MMO zawsze ma coś do zaoferowania. Szczególnie, że gram sobie ze znajomymi (kumple z właśnie ukończonej szkoły) + mumble/ts/vent/cokolwiek = ubaw. Ten aspekt, którego w sp nie będzie z wiadomych przyczyn, dla pewnej grupy ludzi jest najważniejszy.

Swego czasu grałem z dziewczyną w GW (jako można powiedzieć ''dodatek'' do skype) po spotkaniach. W singla tak się niestety nie da. ;P

Dnia 19.05.2011 o 19:27, Woo-Cash napisał:

Nie rozróżniam gówna, tandety od solidnej rzeczy?

Tego nie wiem, ale zakładanie, że coś popularnego = syf to głupota.

Dnia 19.05.2011 o 19:27, Woo-Cash napisał:

Nie doceniasz mnie ;>

Oh, żeby inni Cię doceniali musisz pokazać się z jakiejś sensowniejszej strony niż flame i hipsteryzm. :>

A. Z mojej strony koniec offtopu, bo mija się z celem.

Btw, tak w sumie na to patrzę... Jest jakieś mmo w klimatach steampunkowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 18:04, Woo-Cash napisał:

Co wy widzicie w tłuczeniu jednakowych potworków i pseudo-fabule?

Mam wrażenie, że nigdy nawet nie widziałeś tej gry, a na gatunek MMO patrzysz przez pryzmat Tibii i WoW-a.
Jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj, bo fabuła w GW jest lepsza niż w niejednym singlowym cRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klasa zapowiada się bardzo ciekawie, pomysł z inżynierem wydaje się naturalny dla GW i świetnie wpisany w ogólny charakter rozgrywki. Opcje jakie daje też są bardzo liczne i interesujące - nawet przy całym wachlarzu ograniczeń w grze, będzie to z pewnością jeszcze jeden powód, by przy niej spędzić trochę czasu.

Dodanie takiej elastycznej klasy mogącej swobodnie wspierać lub zastępować klasyczny support jest imho jak na razie najbardziej postępowym elementem z zapowiedzianych zmian w GW2.

EDIT:
@
> Jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj, bo fabuła w GW jest lepsza niż w niejednym singlowym > cRPG.
No takie twierdzenie to już mocna przesada - linia fabularna GW jest skomplikowana jak budowa cepa niestety (zresztą jak w każdym MMO - podobno TOR ma się wyłamać). Historyjka to ani innowacyjna, ani głęboka, ani porywająca - co nie jest wadą, bo wcale nie o to w tej grze chodzi (a właśnie o wspólne ze znajomymi sieczenie hord wrogów i związane z tym osiągnięcia). Pytanie po co chcesz na siłę dodawać do GW twierdzenie w ogóle do tej gry nie pasujące (i niepotrzebne)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2011 o 19:50, Graffis napisał:

> Jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj, bo fabuła w GW jest lepsza niż
w niejednym singlowym > cRPG.
No takie twierdzenie to już mocna przesada - linia fabularna GW jest skomplikowana jak
budowa cepa niestety (zresztą jak w każdym MMO - podobno TOR ma się wyłamać).

Mimo wszystko istnieją cRPGi z dużo uboższą fabułą, więc stwierdzenie imeilika ma dalej sens ("istnieją RPGi z gorszą fabułą"), żeby daleko geograficznie nie szukać choćby pierwsze Two Worlds.

Jednak fabuła GW nie jest aż tak prosta, są pewne zwroty akcji. Nie wszystko jest oczywiste itd.
Oczywiście jak ktoś chce to bez problemu uzna ją za banalną i prostą, ale to już specyfika fabuł i historii wszelakich w ogóle, że nie problem żadnej wyśmiać i zbanalizować ("przecież to takie oczywiste!") i nie trudniej byłoby obsmarować także pierwszego Baldura, Morrowinda czy Fallouta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łohoho, spędziłem wiele godzin przy GW 1, jednak od roku jestem ''na odwyku'', ale jak widzę w jakim kierunku zmierzają prace nad GW 2 to buzia się sama uśmiecha :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że twórcy robią wszystko by GW2 było o krok, albo nawet dwa dalej od poprzedniczki. GW wciągnęło mnie na 2 lata, mam nadzieję że GW2 pobije ten wynik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować