Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2011: CD Projekt RED nie wyklucza Wiedźmina 2 na PS3

22 postów w tym temacie

są małym studiem... a City Interactive to może nie jest małym studiem?? a mimo to dali radę wypuścić Snipera na trzy wiodące platformy, a CDPR już nie potrafi tego zrobić z Wiedźminem ???

A może po prostu CDPR nie ma ludzi którzy poradziliby sobie z programowaniem na PS3 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jhusdhui bardzo trafnie ujęte jak można porównywać dwa różne studia deweloperskie które specjalizują się w różnych gatunkach gier to po pierwsze, jak można porównywać Wiedźmina z FPSem to po drogie a po trzecie jak można mówić że City to małe studio.. to nie jest studio tylko potężna firma to tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównanie do Snipera o tyle nietrafne, że ta gra akurat chodziła na silniku Techlandu, który był już dostosowany do konsol. Lepszym przykładem byłyby obie części Two Worlds.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> są małym studiem... a City Interactive to może nie jest małym studiem?? a mimo to dali

Dnia 08.06.2011 o 07:37, Arczir2d2 napisał:

radę wypuścić Snipera na trzy wiodące platformy,


Wersja na PS3 też wyszła z opóźnieniem. To raz. Dwa - porównaj sobie złozoność obu gier (jedna to aRPG, druga FPS) i koszta produkcji. Trzy - Chrome Engine (na którym działa Sniper) miał już swój chrzest bojowy na PS3 w paru innych produkcjach, Red Engine jeszcze nie.

a CDPR już nie potrafi tego zrobić z

Dnia 08.06.2011 o 07:37, Arczir2d2 napisał:

Wiedźminem ???


Niekoniecznie nie potrafi - ja jednak im wierzę, że nie mają ludzi/czasu/zasobów. Zauważ, też że wersja iksowa jednak nie wyszła w tym samym czasie co wersja PC - premiera dopiero pod koniec roku. Dlaczego akurat port na iksa najpierw ? IMO z dwóch powodów - łatwiejsza w portowaniu + spory potencjał na dobrą sprzedaż: zachodnie action RPG lepiej schodzą na klocku niż na PS3.


> A może po prostu CDPR nie ma ludzi którzy poradziliby sobie z programowaniem na PS3 ??

Bardzo prawdopodobne. Posiadaczom PS3 po prostu pozostaje uzbroić się w cierpliwość - skończą wersję iksową, to się pewnie zabiorą za port na chlebaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 08:47, Woo-Cash napisał:

> Niech lepiej zajmą się W3 a nie tracą czas na porty konsolowe :P

...powiedział pecetowiec.


Niestety strzał niecelny :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 08:23, Nalfein napisał:

Porównanie do Snipera o tyle nietrafne, że ta gra akurat chodziła na silniku Techlandu,
który był już dostosowany do konsol. Lepszym przykładem byłyby obie części Two Worlds.

Pierwsze Two Worlds na początku wyszło tylko na PC i X360, więc to tyle jeżeli o to porównanie idzie ;)

Co do tego, że wyjdzie na PS3 to chyba było już wiadome, a przynajmniej tak by wynikało z tego screena:
http://imageshack.us/photo/my-images/33/witcher2disdainfeartrai.jpg/

"PS3. ..it will also happen some day ;)"

Oczywiście jestem jak najbardziej za tym, żeby portowanie zlecili jakiemuś mniej utalentowanemu artystycznie studiu, które ma doświadczenie z PS3 (fakt z pierwszym Wiedźminem do współpracowników mieli pecha i przez to się CDPR mogło trochę zrazić), a sami zajęli się tworzeniem W3 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze nie ma nic o rozszerzeniu na PC, nic na temat W3.

Sadze ze po sukcesie 2 stać będzie na stworzenie 2 studiów co za tym idzie szybsze prace,a może coś zupełnie innego niż Wiedźmin.
Chciałbym grac w coś innego co powstaje od tego samego producenta czekając na kolejna cześć Wiedźmina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 08:27, Lordpilot napisał:

Wersja na PS3 też wyszła z opóźnieniem. To raz. Dwa - porównaj sobie złozoność obu gier
(jedna to aRPG, druga FPS) i koszta produkcji. Trzy - Chrome Engine (na którym działa
Sniper) miał już swój chrzest bojowy na PS3 w paru innych produkcjach, Red Engine jeszcze
nie.


Ale złożoność gry=/=złożoność silnika. Skrypty do questów i całej reszty i tak będą chodzić niezlaeżnie od platfromy.
Poza tym, jak ktoś reklamuje swój silnik jako multiplatfromowy, i potem robi takie jaja, to niech lepiej przestanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Poza tym, jak ktoś reklamuje swój silnik jako multiplatfromowy, i potem robi takie jaja,

Dnia 08.06.2011 o 10:06, Henrar napisał:

to niech lepiej przestanie.


Henrarze, ale oni naprawe są małym studiem. Gop nie raz i nie dwa się wypowiadał, że bardzo chcą zrobić wersję na obie konsole, tyle, że nie są w stanie tego robić jednocześnie, bo to pochłania kase w zatrważających ilościach ;-).

PC miał priorytet i (uwierz mi na słowo) też nie bardzo to technologicznie ogarnęli. Gra wciaga jak bagno, ale bugów jest zatrzęsienie, w tym takich, które w XXI wieku zwyczajnie "jadą sandałem" jak np. przenikanie się modeli. Czasem czuję się trochę jak beta-tester ;-)

Lepiej więc jak najpierw posiedzą nad jedną wersją konsolową, potem nad drugą (ofc wciąż łatając wersję blaszakową). Peestrójkowicze moga na tym zyskać tak jak w wypadku ME3 - port po roku, ale za to z kompletem DLC i na najnowszej wersji UE3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że CDPR chce po prostu wykorzystać przynajmniej 90 proc. mistycznej mocy PS3. A jak wiadomo, aby zbliżyć się do tej diabelskiej granicy obłędu, potrzeba wiele czasu. Obstawiam, że wykorzystują obecnie jakieś 40 proc. i nie są zadowoleni, wiedzą, że PS3 może znacznie więcej, że te nieograniczone zasoby można spożytkować i te dodatkowe 50 proc. to będzie prawdziwy, fotorealistyczny czad i orgia zmysłów. Trzymam kciuki, aby Wiedźmin 2 był pierwszą grą, która wykorzysta 100 proc. mocy PS3 (oby jej tylko nie spalili, w sensie konsoli, bo 100 proc. brzmi poważnie). To będzie szaleństwo, czegoś takiego na PS3 jeszcze nikt nie osiągnął i raczej nie osiągnie. Księga rekordów Guinessa, zaszczyty u szych z SONY, poważanie u grających na PS3. Małe studio? Zwykła przykrywka. Nasi jeszcze pokażą, jak z nierealnego zrobić realne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

100% już było, ja obstawiam 105-110% ;) Idąc marketingowym tropem Sony niedługo okaże się, że ps3 ma nie 100 lecz 150% faktycznego potencjału, z którego najmocniejsze tytuły wykorzystają tylko 2/3, bo przy 3/3 trzęsie się ziemia, a jeśli konsola przez przypadek zaśsie muchę to zderzenie będą mierzyć w skali Richtera. Nie mogę się wręcz doczekać zapowiedzi czwórki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2011 o 12:08, kodi24 napisał:

100% już było, ja obstawiam 105-110% ;) Idąc marketingowym tropem Sony niedługo okaże
się, że ps3 ma nie 100 lecz 150% faktycznego potencjału, z którego najmocniejsze tytuły
wykorzystają tylko 2/3, bo przy 3/3 trzęsie się ziemia, a jeśli konsola przez przypadek
zaśsie muchę to zderzenie będą mierzyć w skali Richtera. Nie mogę się wręcz doczekać
zapowiedzi czwórki ;)

Japończycy wykorzystali już te 150%, lecz było to bardzo nierozsądne gdyż tym właśnie spowodowali trzęsienie ziemi. Zatem nikt nie ośmieli się wykorzystać pełnego potencjału konsoli sony, tym bardziej w Polsce z oczywistych przyczyn.

A tak na poważnie to żadna nowość iż w końcu powstanie, ja jakiegoś wielkiego ciśnienia na wersję PS3 nie mam. Poczekam i rok a w między czasie na pewno znajdę coś co mi zajmie czas oczekiwania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sony chciało sobie i innym skomplikować życie? Mission accomplished, Golden Star earned.

Ale poważnie, po wersji na klocka powinni już tylko dłubać przy W3 i supporcie do W2. Historia jest zbyt epicka, by tak długo trzymać mnie w niepewności. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować