Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

ja mam tanka palka, dopiero 7 dni ale cos nie cos juz wiec....
po pierwsze tankuje sie bardzo ale to bardzo łatwo....
uzywasz tego : [Blessing of Sanctuary] [Righteous Fury] [Seal of Corruption] ( seal of vengence na niskim levelu - tak to sie chyba nazywa ) i Judgement of Wisdom zeby mana nie schodziła to tak wstepnie, masz jakies bardziej skomplikowane pytania :P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytując "face roll on the keyboard".

Na wielu celach: hammer of righteousness -> consecrate -> i trzymasz na sobie.
Na pojedynczym: młotek -> jugment i starasz się trzymać agro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>. Ktoś może z własnego doświadczenia napisać jak się tankuje palkiem, a przede wszystkim jakiego Seala się używa ? :) Obecnie tylko lvl 46, mam spore doświadczenie tankowania warriorem, więc bez elementarnych porad mi tu prosze :P

To z czym masz problemy? ;P
Przed 71 lv problem będziesz mieć z maną. Więc ja latałem z Seal of Wisdom + Judgement of Wisdom.
W czasie walki - faceroll po skillach, które już masz ;P

Consecration - nie opłaca sie używasz przy jednym przeciwniku (a widziałem takich palków) - szkoda many.

Gdy zdobędziesz już Divine Plea (które dzięki talentowi masz 100% aktywne jeśli bijesz przeciwników) - biegasz z Seal of Corruption - nakłada ładną DoTkę na przeciwnika co pomaga w generowaniu threatu. na wielu przeciwników niektórzy używają Seal of Command z drzewka Retri. Sam się do tego przymierzam ;)

Od siebie dodam - powinieneś mieć cały czas aktywne Holy Shield - 8 sec cooldown - zwiększona szansa na blok. W połączeniu z BoS (które powinieneś używać, nigdy samemu sobie BoKa nie rzucaj) naprawdę przyśpiesza przywracanie many. No i mniej obrywasz (a naprawde wielu palków tego nie używa i ciężej się ich healuje).

Avenger''s shield - pamiętaj, że to nie tylko bardzo ładny skill do pullowania. Ucisza też przeciwników - czyli genialne do ściągania casterów, bądź przerywania im castów. NIe jest to racej prawdziwy interrupt, ale potrafi pomóc.

Exorcism - ja tego nie używam. Nie jest insta castem - więc w mele się nie przydaje (a widziałem palka, który co cooldown w mele używał Exo.. oczywiście obrywając i dostając karę do cast time''u).. Przydatne w sumie jeśli chcesz pullnąć pojedyńczego przeciwnika (pref. undead - bo na nich exo crituje zawsze).

Build - proponuję zajrzeć na elitist jerks. Mają chyba jeden z najlepszych poradników do przygotowania pala tanka. (linki w pierwszy poście - "Field Manuale")
http://elitistjerks.com/f76/t37172-protection_paladin_field_manual_wow_3_0_wotlk/
Jest tu wszytko, filozofia gemowania, rozpiski talentów niezbędnych (a mnóstwo palków widiałem ze.. złyyymii talentami), jest nawet poradnik jak zebrać sprzęt do tankowania pierwszych instancji podczas levelowania w Northrendzie ;)
Generalnie - wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2010 o 22:02, Azvar napisał:

Dzięki wszystkim :) Divine Protection to rozumiem odpowiednik Shield Wall?


W zasadzie tak. W odróżnieniu od bąbla nie zdejmuje ci całkowicie aggro, a daje społowienie obrażeń. Różnica jest taka, że DP ma każdy paladyn już od niskiego poziomu, ale daje debuffa który nie pozwala użyć np. LoH.
Ja paladynem tankowałem krótko i jakiś czas temu. Jedna rzecz z mojego doświadczenia - pamiętaj o zarzuceniu spowrotem Righteous Fury po śmierci. Mnie się zdarzało zapominać i o ile palek nawet bez tego trzyma aggro nieźle, to moonkini robią szalony threat i potrafią ściągnąć na siebie (ale sowy to w ogóle przegięte drzewo, w startowym gearze potrafią zrobić lepszy damage niż postacie zabierające się za ICC tylko dzięki jednemu talentowi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okej a wiec apropo mojego tanka paladyna zrobiłem właśnie icc10 pierwsze skrzydło, niby nic dziwnego ale....
mialem 4.4k gs, i dingnolem tydzień temu :> spokojnie zrobiłbym więcej ale grupa była totalnie nieogarnięta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2010 o 23:03, the_bishop napisał:

okej a wiec apropo mojego tanka paladyna zrobiłem właśnie icc10 pierwsze skrzydło, niby
nic dziwnego ale....
mialem 4.4k gs, i dingnolem tydzień temu :> spokojnie zrobiłbym więcej ale grupa była
totalnie nieogarnięta


Hahaha, czyli tyle samo ile robi mój warlock z 5,9 gs. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2010 o 23:03, the_bishop napisał:

okej a wiec apropo mojego tanka paladyna zrobiłem właśnie icc10 pierwsze skrzydło, niby
nic dziwnego ale....
mialem 4.4k gs, i dingnolem tydzień temu :> spokojnie zrobiłbym więcej ale grupa była
totalnie nieogarnięta


Dolicz to, że ludzie startowali w ICC z gsem około 5k i dolicz też to że teraz jest 25% buff. I co najważniejsze, GS nie oznacza skilla zwłaszcza u tanka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 12:33, Ray napisał:

Dolicz to, że ludzie startowali w ICC z gsem około 5k i dolicz też to że teraz jest 25%
buff. I co najważniejsze, GS nie oznacza skilla zwłaszcza u tanka.


Dlaczego zwłaszcza u tanka? Akurat tank w ICC nie musi się jakoś specjalnie wysilać (nie licząc Putricide''a, BPC na 10man i Lich Kinga), wystarczy żeby robił jakieś aggro (w tym celu wystarczy zużywać każde GCD) i używał mądrze cooldownów defensywnych, resztę zrobią healerzy i Missdirect/TotT. To akurat DPS się musi w ICC najbardziej wykazać i to od nich w głównej mierze zależy jak długo będą trwać walki i jak sprawnie wszystko pójdzie... Na normal mode w ICC10/25 na większości bossów nie zrobi kolosalnej różnicy tank z gearem ilvl277, natomiast DPS już tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2010 o 23:03, the_bishop napisał:

okej a wiec apropo mojego tanka paladyna zrobiłem właśnie icc10 pierwsze skrzydło, niby nic dziwnego ale.... mialem 4.4k gs, i dingnolem tydzień temu :> spokojnie zrobiłbym więcej ale grupa była totalnie nieogarnięta


Naprawdę dziwi mnie, że ludzie są tak zaskoczeni, że dziś łatwo się do ICC dostać, nawet świerzą 80-tką..
Ludzie, to już końcówka dodatku.. Czy naprawdę chcielibyście mozolnie zdobywać sprzęt, robiąc najpierw Naxx, Uldu, ToC i dopiero ICC - czyli po jakiś 2 - 3 miesiącach grania? Ludzie wbijają 80-tkę i chcą iść na end game, nie tracić kolejne tygodnie/miesiące na zbieranie gearu.. MOżna by zostawić system emblemów nie zmieniony, czyli Naxx dropiący najniższe emblemy, które trzeba nazbierać by mieć sprzęt iLv200, żeby móc iść na uldu, nowsze badge żeby zdobyć ilv 213, żeby iść na ToC.. itd itd.. Tylko po co. Dzisiejszym end game jest ICC - więc to w miarę dla mnie sensowne, że po wbiciu 80-tego levelu mogę bo niezbyt długim farmieniu iść i tam gearować i czekać na Cataclysm.. >.>'' Zdobywam sprzęt na poziomie ToCa i idę..
Jedną 80-tką przechodziłem po kolei wszystkie tiery.. Nie chce mi sie znowu..

Poza tym jak Azvar napisał - tank w ICC musi wiedzieć kiedy tauntnąć bossa z drugiego tanka, wiedzieć jak go pozycjonować i mieć dość HP żeby przetrwać walkę. W większości walk liczy się albo DPS, albo umiejętność zmieniania celów przez DPSów - zwłaszcza ranged, co mnie już chwilami wkurza - bo mam wrażenie, że ranged dps-i muszą się dużo bardziej nabiegać i nastarać żeby bossa ubić..

Saurfang - musimy dbać o bestie - mele stoi i DPSuje bossa cały czas. Trzeba też pilnować by nie stać zbyt blisko siebie.
Fester - mele stoją przy bosie, DPSują go bez przerwy - my stoimy daleko, dostajemy "rzygawkę", musimy dbać o to by gracz ze sporem dobiegł i wszyscy ranged się zgrupowali - mele muszą co najwyżej zauważyć gdy 2/3 spore sieu nich pojawia i odbiegnąć. Musimy pilnować dystansu.

przykłady można by mnożyć.. a w DPSie i tak przegrywamy z mele, którzy celów zmieniać nie muszą (a co, lubię robić duży DPS XD)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 15:17, DemoBytom napisał:

zwłaszcza ranged,
co mnie już chwilami wkurza - bo mam wrażenie, że ranged dps-i muszą się dużo bardziej
nabiegać i nastarać żeby bossa ubić..


No faktycznie, ale nie zapominaj że we wcześniejszych tierach to meele musiało uważać najbardziej, np Kel''Thuzad (i odpowiednie rozstawienie, żeby nie było Freeze Blasta na tanku i na całym meele dps w ogóle). Także jakoś się to chyba wyrównuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 15:17, DemoBytom napisał:

Naprawdę dziwi mnie, że ludzie są tak zaskoczeni, że dziś łatwo się do ICC dostać, nawet
świerzą 80-tką..
Ludzie, to już końcówka dodatku.. Czy naprawdę chcielibyście mozolnie zdobywać sprzęt,
robiąc najpierw Naxx, Uldu, ToC i dopiero ICC - czyli po jakiś 2 - 3 miesiącach grania?
Ludzie wbijają 80-tkę i chcą iść na end game, nie tracić kolejne tygodnie/miesiące na
zbieranie gearu.. MOżna by zostawić system emblemów nie zmieniony, czyli Naxx dropiący
najniższe emblemy, które trzeba nazbierać by mieć sprzęt iLv200, żeby móc iść na uldu,
nowsze badge żeby zdobyć ilv 213, żeby iść na ToC.. itd itd.. Tylko po co. Dzisiejszym
end game jest ICC - więc to w miarę dla mnie sensowne, że po wbiciu 80-tego levelu mogę
bo niezbyt długim farmieniu iść i tam gearować i czekać na Cataclysm.. >.>'' Zdobywam
sprzęt na poziomie ToCa i idę..
Jedną 80-tką przechodziłem po kolei wszystkie tiery.. Nie chce mi sie znowu..

/rant
Twoja logika jest tą, z która absolutnie się nie zgadzam. WotLK stał się parodią rajdów, w której PUGi chodzą sobie do ostatniego tieru rajdowego i zergują połowę instancji bez żadnego pomyślunku i planu. Bo i po co, skoro z jednej strony mamy absurdalny buff, a z drugiej - wymagające walki pojawiają się dopiero na Heroicu, albo końcu skrzydeł.

Druga sprawa - przeskok do ostatniego tiera. Mówisz, że nie chciałbyś farmić starych rajdów. No jasne, nie jest to pasjonujące... ale mam rozumiem, że klepanie tych samych 5-tek, dokładnie identycznym schematem "RUSZA SIĘ = AOE" jest lepsze? Dawanie coraz lepszych nagród za coraz prostsze i bardziej bezmyślne instancje? Założenie jest piękne - każdy może "zobaczyć content". Szkoda tylko, że "content" to w tym wypadku 1 tier, a nowa osoba Naxxa to sobie obejrzy 1 bossa w weekly, bo kto się będzie tam pchał bez sensu, jak 5many dają lepszy sprzęt znacznie mniejszym wysiłkiem? Fora są pełne płaczu o GS - tylko, że w znacznej części od baranów noszących sprzęt z zielonymi gemami, bez enchantów, złym speciem... i takie osoby mają pretensje, że nie dostają się do PUGów, że wymagania za duże, a właściwie to rajdy powinny być 5 osobowe i jeszcze Raid Finder razem z teleportem, bonusowymi badgami i masażem.

Mam nadzieje, że Cataclysm nieco lepiej to zbalansuje. Nerfy starego contentu + buffy dropów, zamiast filozofii "nowy patch = nowa działka epixów do 5-tek = stare rajdy do śmietnika". A bawią mnie teksty typu "to dla kaziuali, w końcu blizzard chce zarobić" - skoro jakoś nie widać niesamowitych skoków subskrypcji po tej kaziualizacji gry. A dla "hardkorowców" - dość popieprzonych udziwnień w stylu limitu prób, 4 resetów 1 instancji, procentowych buffów które trywializują 11 bosów, a dwunastego czynią wykonalnym, czy Immortali. Mam dość wnerwiania się, że na skutek losowego DC mamy 1 próbę na bossie mniej, przez co Blizzard wbrew mojej woli zabrania mi rajdować. Są maniacy którzy siedzą w instancji 24h po jej wyjściu? A g... mnie to obchodzi, oni i tak sobie porajdują na 5 altach i takie bzdurne pomysły im nie zaszkodzą. Jestem "hardkorowym rajdowcem", ale nie na tyle, by mieć 3 różne postacie do rajdowania na tym samym poziomie, a inaczej sobie zagrać nie moge, bo "Normal Mode" to żart robiony pod PUGi, a Heroic ma sztuczne utrudnienia nie mające wiele wspólnego z realnym wyzwaniem.
/rant
E: Alternatywnie, w "see the content" chodzi o zobaczenie "contentu" kieszeni bossa, a że ten "content" w starych rajdach ma niższy level, to "zobaczyć" się go za bardzo nie chce, a i gracz nie jest "content" z "contentu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 15:22, Azvar napisał:

No faktycznie, ale nie zapominaj że we wcześniejszych tierach to meele musiało uważać najbardziej, np Kel''Thuzad (i odpowiednie rozstawienie, żeby nie było Freeze Blasta na tanku i na całym meele dps w ogóle). Także jakoś się to chyba wyrównuje :)


Taa, ale trochę mi brakuje jakiejś jednej walki - takiej czysto dla brainless ranged dpsów - zwykły Patchwerk, gdzie można pokazać mele co to znaczy prawdziwy DPS ;P

Przynajmniej są pułapki przed Rot/Festerm, które summonują duże grupy mobów.
Zawsze tam robimy wyścigi na najwyższy AoE DPS (znaczy wszyscy próbują pobić naszego boomkina XD)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 16:14, KaPe napisał:

Twoja logika jest tą, z która absolutnie się nie zgadzam. WotLK stał się parodią rajdów, w której PUGi chodzą sobie do ostatniego tieru rajdowego i zergują połowę instancji bez żadnego pomyślunku i planu. Bo i po co, skoro z jednej strony mamy absurdalny buff, a z drugiej - wymagające walki pojawiają się dopiero na Heroicu, albo końcu skrzydeł.


Więc tak - mnie się rozdzielenie na normal - dla normalnych, słabszych graczy i heroic dla ludzi szukających wyzwań podoba. Heroici na dzień dzisiejszy są dla mnie nieosiągalne - rajduję za mało w zbyt zmiennym składzie - ale przynajmniej mam co robić w środę, czwartek czy piątek wieczór.

Założenie buffa w ICC nie jest złe IMHO. Zamiast nerfować content po miesiącu od wydania - upraszcza się go dla graczy, którzy na początku sobie nie radzili. Na dobrą sprawę co to za różnica między buffem a nerfem?.. No znaczy taka, że jak ktoś chce - może buff wyłączyć i robić trudniejszy rajd..

Dzięki takiemu podziałowi - ktoś taki jak ja - ma poczucie, że dostaje to za co zapłacił. Zapłąciłem za wratha, płacę abonament - i blizz w ten czy inny sposób zapewnia mi w miarę ludzki dostęp do całego contentu. W BC mało kto widział Illidana gdy był końcowym bossem. Mało kto zrobił całe Sunwell. Ludzie płacili - a iść tam nie mieli po co, bo padali na pierwszych bossach.

To że buff trochę wymknął się z pod kontroli - to inna sprawa. IMHO gdyby skończyli go na max 20% - byłoby całkiem w porządku.

I jeszcze jedno:

>wymagające walki pojawiają się dopiero na Heroicu, albo końcu skrzydeł.

Czy to aż taka różnica między podziałem - normal dla normalnych graczy, heroic dla lepszych rajderów a np. ToC dla normalnych podczas gdy ICC tylko dla dobrych leet rajderów (bo dla zwykłych graczy za trudny?)..

Rajdując heroiki - masz lepszy sprzęt ode mnie - więc nie widzę tu problemu o_O''
Bardziej mnie boli zrównanie rajdów w Cataclyśmie, gdzie 10=25..

Dnia 18.07.2010 o 16:14, KaPe napisał:

Druga sprawa - przeskok do ostatniego tiera. Mówisz, że nie chciałbyś farmić starych rajdów. No jasne, nie jest to pasjonujące... ale mam rozumiem, że klepanie tych samych 5-tek, dokładnie identycznym schematem "RUSZA SIĘ = AOE" jest lepsze? Dawanie coraz lepszych nagród za coraz prostsze i bardziej bezmyślne instancje?


No wiesz - z dwojga złego - wolę takie rozwiazanie jakie jest teraz niż to:
Wbijasz dziś świerzą 80-tkę. Przez następne 3 tygodnie farmisz HC 5many żeby uzbierać sprzęt by wejść do Naxxa. Następnie tracisz miesiąc na wygearowanie siebie i rajdu do poziomu Ulduaru. Kolejny miech - Ulduar i gearowanie się pod ToCa.. POtem to samo z ToCem by wreszcie, po prawie pół roku od wbicia 80-tki wejść do ICC..

5-many HC to na dzień dzisiejszy relikt z czasów początków wratha. dla 90% ludzi są nudne - ale mają tę zaletę - żę można je w miarę szybkim tempie robić i dość sprawnie dogonić graczy, którzy już na end game siedzą.
Inaczej - dziś kompletnie nie opłacalne byłoby robienie jakiejkolwiek nowej 80-tki. Bo przecież i tak jej do cataclysmu nie wygearuję.. A wiadomo - wyjdzie dodatek, to z questów dostanę lepszy sprzęt niż z połowy rajdów dziś.. >.<''

>Założenie jest piękne - każdy może "zobaczyć content". Szkoda tylko, że "content" to w tym wypadku 1 tier, a nowa osoba Naxxa to sobie obejrzy 1 bossa w weekly, bo kto się będzie tam pchał bez sensu, jak 5many dają lepszy sprzęt znacznie mniejszym wysiłkiem?

Ja zacząłem grać na 80-tce pod koniec Uldu. Porządniejsze rajdowanie zacząłem w ToCu.. A mimo to w Naxxie byłem, Uldu też widziałem całe.. Jak sie ma gildię - to robi się też rajdy na stare tiery. Tylko różnica jest taka - że jest to mój osobisty wybór czy chcę - nie sztucznie narzucony przymus..

Sam mówisz:

Dnia 18.07.2010 o 16:14, KaPe napisał:

przez co Blizzard wbrew mojej woli zabrania mi rajdować.


Więc wolałbyś by kazał ci rajdować stare, "przeterminowane" contenty by dostać się do ostatniego? To może wogóle zrobić wymogi, by rajdy trzeba było robić w kolejności ich wychodzenia by dostać się na nowsze? Zaczniemy od black rocka, AQ, przez rajdy z BC, żeby w końcu dojść do Wrathowych?

Pomysł z limitem prób mi się nie podoba. Jest sztuczny i durny, nei przeczę..
Ale z drugiej strony - zmuszanie graczy, niemal na siłę by najpierw ogladali stare rajdny - zwłaszcza jak mają 3x80lv i znają je na pamięć - jest IMHO jeszcze gorszy..


Wrath się kończy - a ja mam wrażenie, że niektórzy by chcieli by nadal każdy z jego elementów, nawet te, które były na jego starcie - były kit wie jak trudne. By Hardkorowcy mogli stać w Dalaranie na fontannie w uber leet sprzęcie i świecić epixami, podczas gdy reszta plebsu zadowala sie 2 czy 3 niebieskimi itemami, i to max ilv 200..

>bo "Normal Mode" to żart robiony pod PUGi, a Heroic ma sztuczne utrudnienia nie mające wiele wspólnego z realnym wyzwaniem.

Dla mnie - normal niech zostanie jak teraz - normalem. Pugowalnym nawet dla słabszych ludzi. HC - dla hardkorów i rajderów, z usuniętymi limitami. I będzie OK.
Ty będziesz mieć swoją piaskownicę, ja swoją..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 15:17, DemoBytom napisał:

Saurfang - musimy dbać o bestie - mele stoi i DPSuje bossa cały czas. Trzeba też pilnować
by nie stać zbyt blisko siebie.
Fester - mele stoją przy bosie, DPSują go bez przerwy - my stoimy daleko, dostajemy "rzygawkę",
musimy dbać o to by gracz ze sporem dobiegł i wszyscy ranged się zgrupowali - mele muszą
co najwyżej zauważyć gdy 2/3 spore sieu nich pojawia i odbiegnąć. Musimy pilnować dystansu.


Z drugiej strony porównaj to sobie do Putricide, gdzie ranged mają łatwiej, a melee momentami nic nie robią, zaś nawet jeśli robią to w ruchu. Ja akurat ICC głównie healuję, ale zdarzało mi się tam dpsować zarówno ranged jak i melee i np. na profesorze nadal mam odruch sprawdzania czy nie mamy zbyt wielu melee.
Przy okazji, w ICC podoba mi się właśnie to, że tam bardzo wiele zależy od dpsów i muszą oni wiedzieć kiedy bić a kiedy się wstrzymać, oraz którego moba potraktować priorytetowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 18:22, pkapis napisał:

Z drugiej strony porównaj to sobie do Putricide, gdzie ranged mają łatwiej, a melee momentami
nic nie robią, zaś nawet jeśli robią to w ruchu.


Jak to momentami nic? Cały czas coś robią, unikają tylko flaszek/zielonej wydzieliny i przerzucają się na gluty jak te się pojawiają... Żadna filozofia, za to ranged z pewnością musi się w trzeciej fazie nabiegać, kiedy to robi się dosyć chaotycznie i boss musi być kitowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 20:09, Azvar napisał:

Jak to momentami nic? Cały czas coś robią, unikają tylko flaszek/zielonej wydzieliny
i przerzucają się na gluty jak te się pojawiają...


Gdy zielony glut się pojawia, albo gdy dojdzie do celu i rozrzuci wszystkich, melee biegnący do niego nie ma pojęcia co robić. Wiele wipów na profesorze to wina tego, że dps pędzą do addów za szybko, zanim te wybiorą cel. Ranged mają ten komfort, że mogą zacząć ostrzeliwanie addów zanim te jeszcze wybiorą cel, gdy stoją nieruchomo. A to są za każdym razem ze dwie sekundy.

Dnia 18.07.2010 o 20:09, Azvar napisał:

Żadna filozofia, za to ranged z pewnością
musi się w trzeciej fazie nabiegać, kiedy to robi się dosyć chaotycznie i boss musi być
kitowany.


I musi biegać każdy. Melee ma może wtedy trochę łatwiej, bo ma instanty, ale też nie jest tak że się tylko trzyma bossa i nie musi uważać, bo kałuża równie dobrze może otworzyć się pod nim.
Ile jest w ICC takich walk, że melee stoją w miejscu i nie muszą się przesuwać w ogóle? Fester (a i to nie zawsze), Saurfang (ale trzeba odpuścić sobie AoE, a dla niektórych klas to oznacza znaczące obniżenie dps) i coś jeszcze? Dwie walki na 12 w których melee ma taką przewagę nad ranged to moim zdaniem niewiele. Jeśli ktoś chce walkę w stylu Patchwerka to ma Marrowgara, gdzie biegają wszyscy naraz i wszyscy naraz stoją i biją, czy Rotface na którym każdy dps i healer ma takie same szanse na małego slime''a i tak samo muszą się wszyscy czasami przesunąć naraz. Na Deathwhisper z kolei ranged mają mniej biegania niż melee, którzy muszą co chwila przesuwać się od bossa pod ścianę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś z was zarzucić jakiś dobry build PvP dla Retri paladyna? chodzi mi o max dmg, typowy na BG no i najważniejsze pytanie czego mam używać? cały czas grałem palem w holy i po przejsciu na retri dosłownie zgłupiałem :P nie ogarniam :D

a i do czego są te wszystkie rodzaje "judgement of ..."?

dziekuje z góry za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się