Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Hard Reset "za ciężki na pięcioletnie konsole"; znamy szacunkowy czas rozgrywki

61 postów w tym temacie

Dnia 05.08.2011 o 16:48, TobiAlex napisał:

"Zawartość gry jest zbyt ciężka, by mogła zadziałać na pięcioletnim sprzęcie konsolowym".

A teraz po ludzku - jesteśmy zbyt młodym, niedoświadczonym zespołem i nie potrafimy tak
zoptymalizować gry, aby działała na konsolach a na PC wiadomo - jedni popłaczą, inni
mają high endowy sprzęt za 7.000 zł więc te 15 fps wyciągną. Po premierze wypuścimy 100
patchy a za 3 lata jak zdobędziemy doświadczenie wypuścimy nową wersję starej gry :D

Ahahahahahah. Ahahahahaha. To jeszcze istnieją takie osoby, które uważają, że na mocny sprzęt potrzeba 7000 zł ???? :D :D Wypadałoby trochę wiedzieć o sprzęcie PC-towym zanim napisze się takie brednie. Ośmieszyłeś się.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 16:48, TobiAlex napisał:

"Zawartość gry jest zbyt ciężka, by mogła zadziałać na pięcioletnim sprzęcie konsolowym".

A teraz po ludzku - jesteśmy zbyt młodym, niedoświadczonym zespołem i nie potrafimy tak
zoptymalizować gry, aby działała na konsolach a na PC wiadomo - jedni popłaczą, inni
mają high endowy sprzęt za 7.000 zł więc te 15 fps wyciągną. Po premierze wypuścimy 100
patchy a za 3 lata jak zdobędziemy doświadczenie wypuścimy nową wersję starej gry :D

Ahahahahahah. Ahahahahaha. To jeszcze istnieją takie osoby, które uważają, że na mocny sprzęt potrzeba 7000 zł ???? :D :D Wypadałoby trochę wiedzieć o sprzęcie PC-towym zanim napisze się takie brednie. Ośmieszyłeś się.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie wygląda mi to na super produkcję na super komputery, które ją uciągnął. Swoją drogą to jeśli ma to być gra na jakieś uber sprzęty i w dodatku tylko na PC to powodzenia w sprzedaży gry, o której właściwie mało co wiemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 17:19, Qbon11 napisał:

Ahahahahahah. Ahahahahaha. To jeszcze istnieją takie osoby, które uważają, że na mocny
sprzęt potrzeba 7000 zł ???? :D :D Wypadałoby trochę wiedzieć o sprzęcie PC-towym zanim
napisze się takie brednie. Ośmieszyłeś się.....



OOO jak niemiło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 17:17, Qbon11 napisał:

> "Zawartość gry jest zbyt ciężka, by mogła zadziałać na pięcioletnim sprzęcie konsolowym".

>
> A teraz po ludzku - jesteśmy zbyt młodym, niedoświadczonym zespołem i nie potrafimy
tak
> zoptymalizować gry, aby działała na konsolach a na PC wiadomo - jedni popłaczą,
inni
> mają high endowy sprzęt za 7.000 zł więc te 15 fps wyciągną. Po premierze wypuścimy
100
> patchy a za 3 lata jak zdobędziemy doświadczenie wypuścimy nową wersję starej gry
:D
>
Ahahahahahah. Ahahahahaha. To jeszcze istnieją takie osoby, które uważają, że na mocny
sprzęt potrzeba 7000 zł ???? :D :D Wypadałoby trochę wiedzieć o sprzęcie PC-towym zanim
napisze się takie brednie. Ośmieszyłeś się.....


Wcale się nie ośmieszyłem, bo miałem na myśli naprawdę super sprzęt (2x GTX590 to już masz koszt mniej więcej 5000 zł). Najpierw zapytaj o co chodzi a potem pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 16:48, TobiAlex napisał:

A teraz po ludzku - jesteśmy zbyt młodym, niedoświadczonym zespołem i nie potrafimy tak
zoptymalizować gry, aby działała na konsolach a na PC wiadomo - jedni popłaczą, inni
mają high endowy sprzęt za 7.000 zł więc te 15 fps wyciągną.


Kto jak kto, ale Ty takie teksty? Myślałem, że znasz się na cenach sprzętu do grania, bo nawet highendowe lapki dla graczy można mieć za nie więcej niż 4000 zł (już nie wspominam o stacjonarnych).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 17:20, zermithon napisał:

> A teraz po ludzku - jesteśmy zbyt młodym, niedoświadczonym zespołem i nie potrafimy
tak
> zoptymalizować gry, aby działała na konsolach a na PC wiadomo - jedni popłaczą,
inni
> mają high endowy sprzęt za 7.000 zł więc te 15 fps wyciągną.

Kto jak kto, ale Ty takie teksty? Myślałem, że znasz się na cenach sprzętu do grania,
bo nawet highendowe lapki dla graczy można mieć za nie więcej niż 4000 zł (już nie wspominam
o stacjonarnych).


Hehe, nie wiesz jaki komp mi się marzy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polskie studio trzeba patriotycznie wesprzeć oby tylko gra nie okazała się kolejnym "Necrovision". Mam nadzieję, że CD Projekt inwestując w "Hard Reset" nie zapomni też o zawieszonym "They" bo czas ucieka i niedługo rzeczywiście projekt będzie nadawał się tylko do skasowania, a było by szkoda bo zapowiadał się naprawdę na rasową grę akcji. Jeżeli "Hard Reset" odniesie sukces to być może warto by przekazać "They" Flying Wild Hog?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardziej wygląda mi to na brak umiejętności w odpowiednim zoptymalizowaniu gry. Co jak co ale wątpię, że małe studio będzie w stanie zrobić grę, która powali na kolana graficznie takie tytuły jak Crysis 2 czy najnowszy Battlefield, które to tytuły będą śmigać lub śmigają na konsolach, że aż miło. I powiem tak, iż chciałbym się jednak mile zaskoczyć i zobaczyć te niesamowite efekty graficzne (niestety tylko na filmikach, mój lapek nie ma szans tego odpalić). Jeśli rzeczywiście gra będzie aż tak piękna to już widzę wymagania i jak odpalają ją wszyscy Ci, którzy uważają, że na kompie sprzed 4 lat za 1500 zł grają we wszystkie obecne nowości w 1080p i 8xAA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Flying Wild Hog (Latający Dziki Wieprz)... ciekawa nazwa, pierwsze słyszę swoją drogą, więc cudów po tej produkcji raczej bym się nie spodziewał. Pewnie bez GTX460 się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8-10h to norma, tak jest chyba od lat, pierwsze dwa Quake''i tyle zajęły, Unreale i jakoś nikt nie narzekał.
Czemu? Może tak wciągały, że się tego nie zauważało? Nie było liczników godzin spędzonych w grze? A może nikt nie przejmował się kosztem zakupów? :] dobra to było wredne...

EDIT
zawiedliście mnie.
Mógł się zacząć kolejny odcinek telenoweli pt. „wycena PC vs konsole" (równie nudny co ten o padach czy umieraniu PC), ktoś rzucił coś o 7 tys. (buahaha) a wy nic? To jest temat na 8 stron jak nie więcej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 18:21, paulen23 napisał:

Bardziej wygląda mi to na brak umiejętności w odpowiednim zoptymalizowaniu gry. Co jak
co ale wątpię, że małe studio będzie w stanie zrobić grę, która powali na kolana graficznie
takie tytuły jak Crysis 2 czy najnowszy Battlefield,


Wystarczy, że zrobią ciut większe mapy bez loadingów i konsola pada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 19:29, kimr napisał:

> Bardziej wygląda mi to na brak umiejętności w odpowiednim zoptymalizowaniu gry.
Co jak
> co ale wątpię, że małe studio będzie w stanie zrobić grę, która powali na kolana
graficznie
> takie tytuły jak Crysis 2 czy najnowszy Battlefield,

Wystarczy, że zrobią ciut większe mapy bez loadingów i konsola pada.


Jakoś w Battlefieldzie nie pada ale w sumie to nie gram w fps więc nie będę się wypowiadał, może masz rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie się kłócić ludzie bo to nie moc jest najważniejsza. Dla mnie bardzo ważne jest też t aby wszystko działało bezproblemowo a na tym polu wygrywają konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 19:39, Pile napisał:

Przestańcie się kłócić ludzie bo to nie moc jest najważniejsza. Dla mnie bardzo ważne
jest też t aby wszystko działało bezproblemowo a na tym polu wygrywają konsole.


A w BF są duże mapy :O lol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt faktem, w ogóle w trailerach i na screenach nie widać, co by miało nie pociągnąć na konsolach - gra na pewno nie wygląda lepiej niż BF3, Rage, czy nawet Crysis 2 na konsolach, więc jedyne co można podejrzewać, to brak doświadczenia/umiejętności zespołu deweloperskiego i marnotrawienie zasobów - nic nadzwyczajnego, wydajność zawsze na początku kuleje i przychodzi z doświadczeniem, kiedy uczymy się fajnych tricków programistycznych. Płakać nie będę - i tak jest więcej gier niż czasu, a kolejny generic shooter, nie jest czymś, za czymś, co stawiał bym jako priorytet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2011 o 20:03, kimr napisał:

Ta, ale ta wielka kupa może zmniejszyć sobie detale


Co zmniejszy? rozdzielczosc tekstur? Ja pisze o tym, ze są jeszcze kompy/laptopy ktore mają 2 rdzenie i 2gigsy ram.
A nawet windowsy 32bit, które ograniczają ram ktory mozesz uzyć. Na cuda nie licz.
Jak myślisz, dlaczego tak twórcy się dwoja i troją, aby z "minimalnymi" sie wstrzelić w 2gb ram? :)

Jak obnizysz, rozdzielczosc tekstur, gdzieś oświetlenie wyłączysz, czy coś jeszcze to odciązysz głownie GPU, podczas gdy CPU i ram zasypany jest całkiem innym shitem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować