Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Rage - recenzja

87 postów w tym temacie

Technicznie - totalny bubel i crap. Pod innymi względami nie wiem, bo po 5 minutach patrzenia na dorysowujące się tekstury i średnią grafike mam dość. Niech panowie z id pograją chwilę w Hard Reset i popatrzą jak powinna wyglądać gra i optmalizacja na PC.

Nie wiem jak to coś ma graficznie konkurować z innymi tytułami tego roku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ocena za niska, gra się niezwykle miło, na najwyższym poziomie trudności gra stanowi rozsądne wyzwanie, MP jest zajmujący. A misje w Co-op''ie dostarczają dużo zabawy. Pach dodający zaawansowane opcje graficzne i co za tym idzie możliwość się ostrymi teksturami w drodze. Gra jest tym czym powinna być dobrym przyjemnie rozbudowanym staro szkolnym shooterem. Niestety zauważyłem że spora ilość graczy czy recenzentów jedzie tą gre za aspekty graficzne, jak by one były głównym motorem napędowym(gdzie ja nie patrze ile pikseli widać na podłodze wole podziwiać tła, krajobrazy wyglądające jak arty, i te niebo cudo) . Gra na PC dostaje prawie 7 ta sama gra na konsole ponad 9 widać grafika to te 2pk. Dlatego każdego gracza zachęcam do zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W Rage nie ma bowiem czegoś takiego, jak headshot. To znaczy nominalnie jest i na początku nawet często z tej opcji korzystamy. Cóż z tego, skoro, by podnieść poziom trudności, twórcy zdecydowali, że część przeciwników jest w stanie wytrzymać takich kilka?"

Nareszcie FPS, w którym ograniczono przydatność headshots... Dzięki id !
I moim zdaniem ocena za niska. Dawno nie grałem w shootera, który tak by mnie wciągnął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście na konsoli ta gre lepiej działa i wygląda niż na początku na PC :D a i po poprawkach nie wygląda dużo lepiej ;). Więc u mnie wersja konsolowa 8/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2011 o 17:14, Janek_Izdebski napisał:

Fatalna ocena jak na najnowsze dziecko samego Johna Carmacka... Czy ta gra naprawdę jest
tak tragiczna (jeszcze nie miałem czasu i okazji odpalić)?


Zobacz średnią ocen.. są wysokie.. moim zdaniem warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.10.2011 o 17:19, FlankerD napisał:

Nie wiem jak to coś ma graficznie konkurować z innymi tytułami tego roku...

wezma do oceny wersję konsolową gdzie -jak na możliwości sprzętu- wygląda to dobrze i nad spieprzeniem wersji pecetowej przejdą do porządku dziennego. A potem płacz i zdziwienie, że nikt nie kupuje, bo to na pewno sami piraci na tych blaszakach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedno czemu wszyscy czepiają się systemu obrażeń skoro to działa jak trzeba headshot = zgon no chyba że przeciwnik jest ma opancerzoną łepetynę to wtedy potrzebne są 2 trafienia gra nie miała być realistyczna więc nie wiem o co chodzi?? Co do pojazdów się nie zgodzę bo to też dobry tutorial do multi i miło się pościgać od czasu do czasu. Poza tym na trudniejszych poziomach trudności bez ulepszeń się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz naprawdę nie zgadzam się z oceną na gram.pl. Zawiodłem się na tobie Myszasty, dla mnie ta gra jest naprawdę bardzo dobra - nie mówię tutaj o bugach, crashach, problemach z teksturami i ogólnie nie grywalnym tytułem, ale gdyby nie te crashe do pulpitu i problemy z grą, to by była naprawdę cudna. Jej największą wadą była liniowość.

EDIT: Żeby nie było, ta gra zasługuje na solidne 8-9, ale za problemy można jej spokojnie odjąć ze 3 punkty... Gra jest naprawdę warta tych 100 zł, ale ludzie poczekajcie jeszcze trochę, aż będzie się dało w nią grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram sobie właśnie i jestem dobrze za połową. Owszem gra nie jest idealna ale 6.9 to zdecydowanie przesada. Są miliony innych gier gdzie nie ma headshotów... nie uznaje tego za wielką wadę, to nie ARMA, czy Flashpoint... Tekstury się doczytują ale minimalnie, a nawet te nie ostre nie psują zabawy. No chyba że ktoś chodzi i szuka zamiast się bawić. Samochodem jeździło mi się bardzo fajnie, jakieś urozmaicenie rozgrywki. Fabuła nie wbija w fotel ale nie wypada też słabiej niż w innych FPSach.... Bo pamiętajmy to to ciągle FPP.... Chyba nikt się nie spodziewał RPGa ??? No i przede wszystkim, nawet pomimo graficznych niedociągnięć i innych słabych stron to gra się naprawdę przyjemnie. Po prostu gameplay jest świetny. Jasne że nie jest to rewolucja, nowa generacja grafiki itp ird. Ale Rage na pewno oferuj więcej niż cała masa FFP które są na rynku i nic nie wnoszą nowego, nawet się nie starają. Poza tym to w zasadzie nie licząc gier na telefony itp pierwsza próba ID wyjścia nieco poza kanon FPP od czasów Dooma i Wolfa. Myślę że całkiem udana. Gra zdecydowanie zasługuje na mocne 8 jeżeli nie 9 z minusem.


A czepianie się headshotów to tak jakby obniżać ocenę grze samohodowej bo nie da się złapać gumy i wybić szyb. Domaganie się "realizmu" od gry gdzie 10 metrowe mutanty brykają po ruinach miasta które zniszczyła asteroida to troszkę czepialstwo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2011 o 17:41, Numenpl napisał:

Mnie zastanawia jedno czemu wszyscy czepiają się systemu obrażeń skoro to działa jak
trzeba headshot = zgon no chyba że przeciwnik jest ma opancerzoną łepetynę to wtedy potrzebne
są 2 trafienia gra nie miała być realistyczna więc nie wiem o co chodzi?? Co do pojazdów
się nie zgodzę bo to też dobry tutorial do multi i miło się pościgać od czasu do czasu.
Poza tym na trudniejszych poziomach trudności bez ulepszeń się nie obejdzie.


Owszem, ale kiedy podbiegam do byle bolka z shotgunem i z kilku centymetrów pakuję mu prosto w twarz, to muszę kilka razy powtórzyć. Poza tym później też trafiłem na kilku kolesi, którzy wytrzymywali więcej niż dwa postrzały w głowę. Ze snajperki. A sporo z nią biegałem, szczególnie gdy się Mamuśki kończyły. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem szalu nie ma z ta gra grafika przecietna a wpewnej misji na poczatku gdzie udajemy sie zabic jakis tam mutantow i po wejsciu do ich kryjowki grafika tam wygladala fatalnie takie biale tlo wygladalo to jak gra z przed 10 lat ocenka moja to 4/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2011 o 17:47, ouzowgm napisał:

Moim zdaniem szalu nie ma z ta gra grafika przecietna a wpewnej misji na poczatku
gdzie udajemy sie zabic jakis tam mutantow i po wejsciu do ich kryjowki grafika
tam wygladala fatalnie takie biale tlo wygladalo to jak gra z przed 10 lat
ocenka moja to 4/10


to oceniamy grę czy grafikę ? ... gry zazwyczaj oferują coś więcej niż same efekty wizualne... a nawet pomimo doczytywania i miejscami słabych tekstur to chciałbym mieć takie gry 10 lat temu.
To śmieszne że np. jak wyszedł Crysis to wszyscy się czepiali że gra nic poza grafiką nie oferuje (swoją drogą uważam inaczej)
A teraz jak mamy Rage to wszyscy zamiast grać to tylko oceniają grafikę i przez jej pryzmat całą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2011 o 17:46, Myszasty napisał:

Owszem, ale kiedy podbiegam do byle bolka z shotgunem i z kilku centymetrów pakuję mu
prosto w twarz, to muszę kilka razy powtórzyć. Poza tym później też trafiłem na kilku
kolesi, którzy wytrzymywali więcej niż dwa postrzały w głowę. Ze snajperki. A sporo z
nią biegałem, szczególnie gdy się Mamuśki kończyły. :)


A to ciekawe bardzo :P Bo w walce z bandytami czy mutantami jeden strzał z shotguna zawsze kończył się odgłosem zwłok upadających na ziemię.... Podobnie kiedy używałem snajperki czy kuszy.Inna sprawa np. Gearheads czy Enfrocerzy którzy noszą hełmy i zbroje.... Po to chyba jest hełm żeby ochraniał głowę. Na co by były im te zbroje całe jakby dawały tyle co przepaska biodrowa mutanta ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziwne ja tak nie mam ^^ u mnie head=zgon no chyba że pancerz to wiadomo wtedy 2. Ja tam używam zazwyczaj takich broni i amunicji
1)shotgun - buckshots i pop rockets
2)crossbow - dynamite bolts
3)RPG (

Spoiler

można znaleźć także w kanałach na zboczu nad laboratorium kvasira

) - HE oraz vipery(tylko boss potrafi przetrzymać więcej niż 2 rakiety tego typu)
4)settler machine gun - głównie ta pierwsza bo cieżko zdobyć tą drugą
5)pulse cannon - nie ważne jaka bo to istna impra jak się z tego zacznie nawalać
i to wszystko w sosie Authority Damage Amplifier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cHICEK@

Ocenilem gre pod wzgedem grafiki
a niestety dla mnie liczy czy sie dobra fabuła jak i grafika tu z grafika jest cieniutko
a co do Crisisa ani jedno ani drugie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Dystrybucja obrażeń"?! O_O Jazda samochodem jest nudna...? Dla mnie całkiem niezła, multi jest też fajne. Wątpię, aby chodzenie z punktu A do B w RAGE-u na piechotę było ciekawsze... X_X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2011 o 17:46, Myszasty napisał:

Owszem, ale kiedy podbiegam do byle bolka z shotgunem i z kilku centymetrów pakuję mu
prosto w twarz, to muszę kilka razy powtórzyć. Poza tym później też trafiłem na kilku
kolesi, którzy wytrzymywali więcej niż dwa postrzały w głowę. Ze snajperki. A sporo z
nią biegałem, szczególnie gdy się Mamuśki kończyły. :)


Może poziom trudnosci? Jak przypomne sobie borderlands i to, że strzelanie po lbach bylo jedynym sensownym
wyjsciem, to nie wiem czy to aby na pewno dobry pomysł :P
ech, kwestia gustu chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować