Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Risen 2: Dark Waters bez narzędzi moderskich, ale być może z DLC

19 postów w tym temacie

Za strzelenie z łuku, kuszy, pistoletu, powyższemu pawianowi w czerwony tyłek powinno dostawać się +10% exp. za assshot :) BTW. Gra zapowiada się fajnie, ciekawe czy będzie trzymać klimat stare dobrego RisenoGothica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Risen 2: Dark Waters bez narzędzi moderskich, ale być może z DLC - nosz fantastycznie k****, plastico fantastico, "ale byc może z DLC". No łachę robią niesamowitą ;D A może jeszcze dodatkową czapeczkę do tego? I spodenki? No smerfastycznie po prostu, już biegnę do sklepu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczyna mnie to martwić. Jak tak dalej pójdzie to nie będzie ani jednej premierówki którą bym kupił. No bo po co płacić za niekompletną grę skoro można poczekać aż ją dokończą i wypuszczą cały content bez dodatkowych opłat ?

Niech Deep Shi... Silver nawet nie próbuje narzekać na niską sprzedaż.Wiem że już jeden egzemplarz nie zostanie kupiony. Brawo za genialny pomysł.

Jak już padną to sobie kupię ich grę z CD Action za 16zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A która wcześniejsza gra Piranii posiadała narzędzia moderskie? Poza tym podejście twórców do DLC jest bardzo zdrowe, więc nie wiem, po co ten cały hałas w komentarzach. W sumie powinienem się do tego przyzwyczaić, bo gdzie nie spojrzę, leci jakiś shitstorm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 22:06, LESZ3u napisał:

A która wcześniejsza gra Piranii posiadała narzędzia moderskie? Poza tym podejście twórców
do DLC jest bardzo zdrowe, więc nie wiem, po co ten cały hałas w komentarzach. W sumie
powinienem się do tego przyzwyczaić, bo gdzie nie spojrzę, leci jakiś shitstorm...

Bo ludzie wpadają w rage na same słowo DLC. Nie ważne, że DLC "może" będą. Nie ważne, że nie wiadomo jaka będzie ich jakość. Ba, nie ważne jest nawet, że mało kto w ogóle o modach do Gothiców wiedział bo nigdy jakieś wybitne nie były. Po prostu kolejna szansa na pizganie fochów i tupanie nóżką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie dobre podejście... Jeśli dostalibyśmy narzędzia do edytowania to powychodziło by masa beznadziejnych dodatków w postaci questów czy tez różnego rodzaju śmieci do ekwipunku. Z czego połowa by była niedostępna dla różnych wersji językowych. A specjalnie dla jednego dodatku nie będę zmieniał języka.. Piranha Bytes chyba jeszcze nie robiła DLC, a znając jakość gier tworzonych przez te studio jestem przekonany, że zrobili by zawartość dodatkową na wysokim poziomie. Nowe przygody w postaci nowych wysp i dodatkowej kampanii ? Tak, proszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od siebie przypomnę tylko o patchach 1.7# wydanych przez community oraz o Quest Packu do G3. Przynajmniej tyle wiem w sprawach modów do serii Gothic. Do jedynki były jeszcze dosyć znany fanom mod Mroczne Tajemnice (chociaż sam nie testowałem).
Więc jak to z tymi modami? Może dużo ich nie było, ale były, i niektóre dobre.

Tak wracając do newsa - strzał w stopę, znowu czytamy tłumaczenie, że zaawansowana technologia i te bzdury.
DLC jeśli będą dobre to nie mam nic przeciwko, no ale brak narzędzi moderskich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 22:49, Geeko napisał:

Ba, nie ważne jest nawet, że mało kto w ogóle o modach do Gothiców wiedział bo nigdy jakieś wybitne nie były.


Liczyłeś na to, że jakiś mod do Gothica będzie stałym elementem turniejów e-sportowych, coś jak CS 1.6? Zresztą nawet pod tym względem nie jest źle, na tegorocznym GardenBeast Tournament można było zmierzyć się z przeciwnikami m.in. właśnie w Gothic Multiplayer. Może mody do produkcji PB nie zyskały tak wielkiej popularności jak Counter-Strike czy Team Fortress, ale w naszym kraju są dość znane (głównie ze względu na bardzo dużą ilość fanów Gothica w Polsce), a zmiany przez nie wprowadzane często są ogromne - nowa fabuła, świat, bohaterowie, możliwości. Warto tu wymienić tytułów, np. Mroczne Tajemnice, Quest Pack 4, Die Bedrohung, Diccuric, The Returning, Jaktyl, Piratenleben, Velaya: Historia Wojowniczki czy wciąż tworzony Czas Zapłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 21:55, dariuszp napisał:

Powoli zaczyna mnie to martwić. Jak tak dalej pójdzie to nie będzie ani jednej premierówki
którą bym kupił. No bo po co płacić za niekompletną grę skoro można poczekać aż ją dokończą
i wypuszczą cały content bez dodatkowych opłat ?

Niech Deep Shi... Silver nawet nie próbuje narzekać na niską sprzedaż.Wiem że już jeden
egzemplarz nie zostanie kupiony. Brawo za genialny pomysł.

Jak już padną to sobie kupię ich grę z CD Action za 16zł...


Gothic 1 i Gothic 2 Noc Kruka posiadały narzędzia modderskie.

Dnia 24.10.2011 o 21:55, dariuszp napisał:

Ba, nie ważne jest nawet, że mało kto w ogóle o modach do Gothiców wiedział bo nigdy jakieś wybitne nie
były. Po prostu kolejna szansa na pizganie fochów i tupanie nóżką.


Chyba sobie jaja robisz. Do gothica 1 wyszedł mod "Mroczne Tajemnice", który dodawał zawartość do podstawki porównywalną z dodatkiem Noc kruka do Gothica 2, jeśli nie większą. Nie wspominając o genialnym modzie "Czas Zapłaty", który jeszcze jest tworzony. Poza tym fani do gothica 2 zrobili nawet multiplayer, tylko tu już bez użycia żadnych oficjalnych narzędzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, może narzędzi nie było ale jakoś Gothic 3 został SOLIDNIE naprawiony przez community. Oni zawsze robili gry pełne błędów i nawet nie pomyślą jak pozwolić społeczności pomóc przy nowej grze.

Ale nie. Lepiej pomyśleć już teraz jak wysysać pieniądze śmieciowatymi DLC i jak okroić grę żeby mieć te DLC.

Srał ich pies jak mówiła moja babka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 23:25, dariuszp napisał:

Wybacz, może narzędzi nie było ale jakoś Gothic 3 został SOLIDNIE naprawiony przez community.
Oni zawsze robili gry pełne błędów i nawet nie pomyślą jak pozwolić społeczności pomóc
przy nowej grze.

Ale nie. Lepiej pomyśleć już teraz jak wysysać pieniądze śmieciowatymi DLC i jak okroić
grę żeby mieć te DLC.

Srał ich pies jak mówiła moja babka.


Ale ty jesteś dziwny.. Ponieważ Piranie nie miały już praw do łatania błędów, które powstały przez opieszałość i pazerność wydawcy to nie znaczy, że jest to ich wina i że nie chcieli ich naprawiać. Oskarżaj Jawood a nie ich. Robili to co od nich wymagał wydawca. Teraz jak jest Deep Silver to jakoś odskoczni od wydajności nie widzę. Po prostu money zepsuła G3, ale cieszę się, że idzie to teraz w innym kierunku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 23:17, KamyK_84 napisał:

Od siebie przypomnę tylko o patchach 1.7# wydanych przez community oraz o Quest Packu
do G3. Przynajmniej tyle wiem w sprawach modów do serii Gothic.
Więc jak to z tymi modami? Może dużo ich nie było, ale były, i niektóre dobre.


Community Patch do G3 był potrzebny tylko dlatego bo Pirania nie miała kiedy i jak poprawić większości błędów. W Przypadku Risena nie widziałem potrzeby na podobne "mody".

Dnia 24.10.2011 o 23:17, KamyK_84 napisał:

Tak wracając do newsa - strzał w stopę, znowu czytamy tłumaczenie, że zaawansowana technologia
i te bzdury.

Taaa, jak widzę, jesteś programistą z wieloletnim starzem i ty po prostu WIESZ, że to są bzdury...
Enginy i technologie są co raz bardziej zaawansowane a nie każdy ma silnik ala Unreal, żeby rozdawać go za darmo czy alta ten z TESów, żeby dodawanie modów polegało na 3 kliknięciach.

>Mroczne Tajemnice, Quest Pack 4, Die Bedrohung, Diccuric, The Returning, Jaktyl, Piratenleben, Velaya: >Historia Wojowniczki czy wciąż tworzony Czas Zapłaty.

Ok ok, zwracam honor, do pierwszych Gothiców były mody. A czy ktokolwiek widział mody od pierwszego Risena(poza pierdółkami zmieniającymi krajobraz na jesienny)?

Nadal po prostu uważam, że zakładanie z góry jakim to wielkim skokiem na kase będą te DLC jest trochę śmieszne. Historia pokazywała, że MOŻNA robić dobre DLC a Pirania nigdy raczej wrednych skoków na kasę nie robiła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 08:37, Geeko napisał:

Ok ok, zwracam honor, do pierwszych Gothiców były mody. A czy ktokolwiek widział mody
od pierwszego Risena(poza pierdółkami zmieniającymi krajobraz na jesienny)?


Do pierwszego risena nie było żadnych oficjalnych narzędzi, więc modderzy mogli robić tylko "pierdółki". Mimo to jakiś rok po premierze, NicoDE(pracował też kiedyś w pirani) zrobił nieoficjalne SDK techniką reverse engineeringu, dzięki czemu do Risena 1 wyszedł nieoficjalny patch 1.20 poprawiający większość bugów zostawionych przez piranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2011 o 11:56, kozak40 napisał:

Do pierwszego risena nie było żadnych oficjalnych narzędzi, więc modderzy mogli robić
tylko "pierdółki". Mimo to jakiś rok po premierze, NicoDE(pracował też kiedyś w pirani)
zrobił nieoficjalne SDK techniką reverse engineeringu, dzięki czemu do Risena 1 wyszedł
nieoficjalny patch 1.20 poprawiający większość bugów zostawionych przez piranie.

I czy była wielka rozpacz jak na początku żadnych oficjalnych narzędzi nie było?
Wychodzi na to, że graczom nie da się niczego złego otwarcie powiedzieć bo od razu jest posądzanie o sprzedajność :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować