Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

To, co robi Blizzard, przechodzi ludzkie pojęcie. Po "wielkim" patchu 1.0.3 Witch Doctor praktycznie nie nadaje się do gry. Skill, na którym się opierałem (Zombie Bears) jest oficjalnie zbugowany, najważniejszy passive WD (Spirit Vessel) przestał działać; podobnie zresztą jak kilka innych pasywek...
Gra tą klasą na Inferno i tak była dość ''zabawna'' bez high eq, ale teraz jedyne co mogę zrobić to chyba wziąć się za exp na DH, bo WD leci na półkę. Przynajmniej póki Blizz wreszcie go nie naprawi... Kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

''Aren''t you thankful?!''

Mam nadzieję, że nie opierałeś się na ginięciu ani razu przy zabijaniu elit, bo teraz dostaniesz 5x rachunek za naprawę, a moby resetują hp prawie natychmiast.

Zawsze masz Splinters! Przynajmniej do 1.04, kiedy by zwiększyć ilość zróżnicowania buildów wśród graczy znerfią resztki ze skilli, które jeszcze są użyteczne na Inferno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 10:34, Nivrax napisał:

''Aren''t you thankful?!''


:< Och nie, co ja najlepszego zrobiłem... Teraz szybko idę się biczować w kąciku Blizzarda; w try miga, raz raz.

Dnia 25.06.2012 o 10:34, Nivrax napisał:

Mam nadzieję, że nie opierałeś się na ginięciu ani razu przy zabijaniu elit, bo teraz
dostaniesz 5x rachunek za naprawę, a moby resetują hp prawie natychmiast.


Nie no, co Ty :) Z reguły udawało mi się zabijać mobów zanim mnie zaatakowały, jak ZB jeszcze działało. Ot, prawdę mówiąc, to mam alternatywny build (granie ''misiami'' jest cholernie nudne jednak). Bardziej boli mnie choćby popsucie Spirit Vessel, które nie włącza się tak jak powinno albo popsuty BBV - to znacznie bardziej utrudnia mi życie. Mam nadzieję, że przy DH będzie inaczej, jak już go zrobię. (Chyba, że i tej klasy nie warto robić?... :| )

Dnia 25.06.2012 o 10:34, Nivrax napisał:

Zawsze masz Splinters! Przynajmniej do 1.04, kiedy by zwiększyć ilość zróżnicowania buildów
wśród graczy znerfią resztki ze skilli, które jeszcze są użyteczne na Inferno.


Splinters używam cały czas, no ale seriously... Kolejny patch w ogóle będzie zabawny - część skillów mają "naprawić" (Zombie Bears ponoć, na przykład...), ale zrobią to chyba tylko po to, aby je po chwili znerfić. Zaczynam jednak widzieć przebłyski geniuszu u tych, którzy Diablo mają zamiar odpalić dopiero rok po premierze, ech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lvluje DH i w związku z tym mam pytanie. Po patchu podstawa u DH jest teraz Crit? Warto w ogule inwestowac w AS czy po prostu skupic sie na crit ch/dmg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 11:22, Mohair napisał:

Mam nadzieję, że przy DH będzie inaczej, jak już go zrobię. (Chyba, że i tej klasy
nie warto robić?... :| )

Akt 3 nadal można farmic glass cannonem, niektóre elity zajmują trochę dłużej czasu, i mam zapasową broń/amu z LoH na reflect, ale da się, szkoda tylko że drop rate zbugowany atm. Ghom/SB/Cydea? Skip...

Dnia 25.06.2012 o 11:22, Mohair napisał:

- część skillów mają "naprawić" (Zombie Bears ponoć, na przykład...), ale zrobią to chyba
tylko po to, aby je po chwili znerfić.

To jest więcej niż pewne. Gdy blue mówili, że chcą zwiększyć ilość buildów DH i otwarcie powiedzieli, że zbuffują niektóre skille, zamiast tego znerfili ten najlepszy i nie dotknęli reszty.

A teraz popatrz na swoje miśki i porównaj tą runę z pozostałymi. Nie ma żadnego sensu używania pozostałych, a co jest szybsze, buff 5 run czy nerf 1?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AS nie są obecnie teraz zbyt opłacalny imo, oczywiście, jak kogoś stać na Andariel z 150 dex, 6% as i 3% crit to super ale tak to starczy w miarę wysoki dex/crit/critdmg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jest ktoś kto chciałby mi pomóc przy inferno w 2 akcie? Gram czarownikiem i przy pierwszym akcie nie mam już takich problemów nawet z elitami/bossami, ale 2... Porażka, bez czyjejś pomocy niewiele zdziałam.

Mój battletag: CrossX#2530

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2012 o 11:35, Nivrax napisał:

Akt 3 /.../


To chyba zrobię sobie DH, skoro jest jeszcze playable. Teoretycznie mogę zacząć od nowa Wizarda, ale nigdy mnie nie kręciły klasy takich casterów, a melee zupełnie mi nie podchodzi.

Dnia 25.06.2012 o 11:35, Nivrax napisał:


A teraz popatrz na swoje miśki i porównaj tą runę z pozostałymi. Nie ma żadnego sensu
używania pozostałych, a co jest szybsze, buff 5 run czy nerf 1?


Nie no, fakt, że prościej znerfić jeden skill, a Blizzard ostatnio idzie po linii najmniejszego oporu... Szkoda tylko, że bears są tak zbugowane, że nimi się zwyczajnie nie da grać, bo znikają na jakichś niewidzialnych ścianach, a w korytarzach/na schodach zupełnie nie ma sensu ich rzucać, bo potwory nic sobie z tego nie robią. Magiczne po prostu... :)
I to ma być ta "najlepsza gra dekady" ? W chwili obecnej, szczerze wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 10:25, Mohair napisał:

To, co robi Blizzard, przechodzi ludzkie pojęcie. Po "wielkim" patchu 1.0.3 Witch Doctor
praktycznie nie nadaje się do gry. Skill, na którym się opierałem (Zombie Bears) jest
oficjalnie zbugowany, najważniejszy passive WD (Spirit Vessel) przestał działać; podobnie
zresztą jak kilka innych pasywek...
Gra tą klasą na Inferno i tak była dość ''zabawna'' bez high eq, ale teraz jedyne co
mogę zrobić to chyba wziąć się za exp na DH, bo WD leci na półkę. Przynajmniej póki Blizz
wreszcie go nie naprawi... Kpina.

A mówiłem Ci ogólnie wcześniej.. już na samym początku.. Weź rzuć tą postać i graj kimś innym :P
Edit:
Cykada już nie gra WD :D. Sprzedał go i śmiga teraz DH :>.
Jak trwoga to do Demon Huntera ? WTF ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam
przeczytałem na oficjalnym forum kilka ciekawych buildów dla DH na inferno ale tak z ciekawości z jakimi skilami pomykają gramowicze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 14:21, Braveheart napisał:

A mówiłem Ci ogólnie wcześniej.. już na samym początku.. Weź rzuć tą postać i graj kimś
innym :P
Edit:
Cykada już nie gra WD :D. Sprzedał go i śmiga teraz DH :>.
Jak trwoga to do Demon Huntera ? WTF ? :D


Och wy, tylko klasami FOTM się gra, brzydko ;3


Ale ciężko mówić o WD w superlatywach :< Sam trochę żałuję że nie wybrałem Wizarda (zastanawiałem się między WD i Wizardem po open becie przed premierą).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 14:30, Zand79 napisał:

witam
przeczytałem na oficjalnym forum kilka ciekawych buildów dla DH na inferno ale tak z
ciekawości z jakimi skilami pomykają gramowicze?

http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/demon-hunter#WRXdVY!VYT!ZaZbcZ

1. Bolas idealnie sprawdza się na grupy zwykłych mobków, a 2 DH z tym skilem potrafi trzymać ogłuszoną elitkę przez 3/4 czasu
2.Piorun Kulisty tu się mocna zastanawiam po nerfie macek za bardzo nie wiem co tam wsadzić (na razie mam to raczej do testów)

a dalej to już standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 15:14, Zand79 napisał:

a takie może głupie pytanie jak działały macki przed nerfem?

Trafiały w co większe potwory po 2 razy, bardzo duże 3, a bossów 4+ zależnie jakiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 14:44, gracz_155 napisał:

2.Piorun Kulisty tu się mocna zastanawiam po nerfie macek za bardzo nie wiem co tam wsadzić
(na razie mam to raczej do testów)

Próbowałem różne runy, ale ostatecznie wróciłem do Macek.

Piorun co prawda bije dwa razy, ale za połowę (~80% zamiast 155%). A jak moby są szybsze i biegną w twoją stronę, to czasami biją tylko raz. Co prawda paczki championów z "polem siłowym" (pole co zatrzymuje pociski) fajnie się bije, ale... Z tymi śmiesznymi 3% life steala dużo łatwiej się bije Reflecty.

Strzała mrozu byłaby fajna, gdyby naprawili jej wybuchy. Teraz potrafi wybuchnąć pod takim kątem, że nic nie trafia. Ale obrażenia są fajne. No i darmowy slow zawsze się przydaje (tym bardziej, że ładnie się łączy z Selekcją Naturalną).

Wrzeszcząca czaszka jest jak dla mnie zbyt losowa. Jak prokuje to jest bardzo przyjemnie. Jak nie chce wejść, to już nie jest tak kolorowo.

Będę musiał jeszcze przetestować Wiązki błyskawic, bo w teorii wygląda to ciekawie. Niestety na chwilę obecną moja szansa na kryta jest za mała (~20%). Jak wyfarmuję kasę na pierścienie/naszyjnik z Crit/CritD i dobiję do tego 35-40% to obadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2012 o 14:21, Braveheart napisał:

A mówiłem Ci ogólnie wcześniej.. już na samym początku.. Weź rzuć tą postać i graj kimś
innym :P


Ale ja tak lubiłem Necro w D2... :(

Dnia 25.06.2012 o 14:21, Braveheart napisał:

Cykada już nie gra WD :D. Sprzedał go i śmiga teraz DH :>.
Jak trwoga to do Demon Huntera ? WTF ? :D


O super... Jak miło :P Na Battle.net wszyscy generalnie pouciekali z WD do DH i Barbarianów, miód dla moich uszu po prostu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2012 o 14:21, Braveheart napisał:

> praktycznie nie nadaje się do gry. Skill, na którym się opierałem (Zombie Bears)
jest
> oficjalnie zbugowany,

Acid Cloud (z runą Corpse Bomb) jest moim zdaniem dużo lepszy. Zawsze go używałem, bo nie wymaga stania blisko mobów, ani nie blokują go przeszkody terenowe. Świetny do spamowania zarówno na bossów jak i grupy mobów.

Dnia 25.06.2012 o 14:21, Braveheart napisał:

najważniejszy passive WD (Spirit Vessel) przestał działać;
podobnie

Jak to nie działa? Wczoraj grałem i nieraz mnie ratował. Cooldown normalnie też wskakiwał.

Mi tam dobrze gra się Witch Doctorem, a zmienianie klas tylko dlatego, że coś tam lekko się nie podoba jest bez sensu. Z każdym patchem sytuacja może się diametralnie zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie grania na normalu czarownikiem/czarownicą. Na jakim poziomie doświadczenia kończyliście każdy akt.
Czy warto wystawiać na aukcjach żółte unikaty zdobyte na normalu, czy sobie darować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2012 o 17:58, ribik napisał:

Czy warto wystawiać na aukcjach żółte unikaty zdobyte na normalu, czy sobie darować.


IMO darować, na aukcje nadają się przedmioty tylko zdobyte pod koniec piekła i inferno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się