Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bethesda już wkrótce udostępni zestaw narzędzi moderskich do The Elder Scrolls V: Skyrim! Zobacz Creation Kit w akcji!

14 postów w tym temacie

Michał Ostasz

W sieci pojawił się pierwszy materiał wideo prezentujący możliwości edytora Creation Kit dla gry The Elder Scrolls V: Skyrim. Moderzy mogą już zacierać ręce i zbierać pomysły na własne przygody w świecie Tamriel!

Przeczytaj cały tekst "Bethesda już wkrótce udostępni zestaw narzędzi moderskich do The Elder Scrolls V: Skyrim! Zobacz Creation Kit w akcji!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet Creation Kity mają już swoje epickie trailery. Geez.
Niedługo dojdzie do tego, że nawet bajki dla dzieci będą reklamowane z epicką muzyką Two Steps From Hell albo innego X-Ray Doga i drżącym głosem obwieszczającym nadejście tego i owego.
Ale dobrze, że creation-kit wyjdzie. Czekam na porządne mody od dłuższego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak wydawcy powinni robić - udostępniać narzędzia moderskie. Tym samym nie ma co liczyć na płatne DLC, ponieważ będziemy je mieli za darmo. Brawo Bethesda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2012 o 09:55, Mieciorello napisał:

Tym samym nie ma co liczyć
na płatne DLC, ponieważ będziemy je mieli za darmo.

Taki żart? Kiepski w sumie.


DLC będą i będą dobre. Bethesda wie jak ma je robić po doświadczeniach z Falloutami. I osobiście na pewno kupię. Ale Creation Kit to oczywiście najlepsza sprawa i nie mogło go zabraknąć, zgoda. Bethesda jest dowodem na to że można udostępnić fanom narzędzia i mimo nieskończonej żywotności gry sprzedać kolejną część. Ale do tego trzeba zmian; wyobraźmy sobie narzędzia do CoDa. Mając na uwadze identyczny gameplay co odsłona, po czymś takim nikt już by kolejnych części nie kupował i co by biedne Acti zrobiło? ;P

Są narzędzia, robi się zajebiste community, które wspiera się samo bez jęczenia na forach że nie podoba się to czy tamto. Coś można zrobić fajniej, fani to robią. Dlatego seria TES obrosła takim kultem. Szkoda że tak niewielu wydawców podchodzi do sprawy - wydać, opchnąć, zapomnieć, sequel za 2 lata.

//
O, zapomniałbym - mam nadzieję że zobaczymy ten bajer na konsolach. Valve już podeszło ze Steamem do PS3 raz, operacja udana, pacjent przeżył. Może i teraz dogadaliby się z Sony, bo i ja na PS3 chciałbym pobawić się modami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może czegoś nie wiem ale jakim cudem edytor świata może pomóc w naprawianiu błędów, z tego co pamiętam to lepiej sprawdza się w wprowadzaniu nowej zawartości ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to, co już robią ludzie ze Skyrimem, gdy nie mają edytora, śmieje się teraz z tłumaczeń EA/DICE, że nie wydadzą edytora map do Battlefield 3, bo społeczność graczy nie poradzi sobie z ich silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2012 o 11:54, Angar0 napisał:

Może czegoś nie wiem ale jakim cudem edytor świata może pomóc w naprawianiu błędów, z
tego co pamiętam to lepiej sprawdza się w wprowadzaniu nowej zawartości ?


To nie tylko edytor świata. CK pozwala ci ingerować w każdy najmniejszy skrypt z którego korzysta gra. Dzieki temu do Obliviona i Morrowinda powychodziły fanowski patche naprawiające tysiące usterek, błędów w dialogach i zabugowanych questow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na pewno nie będą tekstury w HD, bo to jest coś, co robią moderzy cały czas nawet bez Creation Kita, więc jak sama Bethesda miałaby się jeszcze w to bawić, to zmarnowali by tylko czas. Jeśli mowa o niespodziance, to stawiam, że wrzucą jakieś małe DLC albo ciekawy patch; zapowiedź niespodzianki, która okaże się zapowiedzią DLC, jak dla mnie jest bezsensu...

@leszeq Nie przeceniałbym tak Kitów do TESa czy Fallouta, bo często się zdarza, że po prostu są one mocno ograniczone i nie możesz ingerować w sporą część rzeczy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować